نصیحت های یک هلن

  • ۱۷:۵۳

من از آن دسته آدم های بیچاره ای هستم که پدر و مادرم مثل این والدین توی فیلما، روز اول مدرسه کلی نصیحتم نمی کنن. همیشه آرزو داشتم اینکار را بکنند. ولی چون مادرم خودش مدرسه می رود، و پدرم اداره،از کلاس اول تا امسال هیچکس را نداشتم که چین اول مدرسه بیاید. خودم بودم و هلن.

ولی هلن...آخ نگویم برایتان. لیستی از نصایح هلنیانه را برایم ضبط و ثبت کرده که چه کار بکنم هر سال.(با دست به پیشانی ام می کوبم)

پس بگذارید شما را در این نصایح شریک کنم:

1)کیفتان را یکجور بگذارید که پیکسلتان معلوم شود.(پیکسل یادگاران مرگم خراب شده :|)

2)محض احتیاط، با خودتان سه کتاب ببرید. یکی عاشقانه، یکی فانتزی، یکی رئال. سلیقه ها متفاوت است.(کیفتان هم بزرگ باشد)

3)جلو ننشینید. میز دوم و سوم پیشنهاد می شود.

4)مستعدان دوستی را شناسایی کنید.

5)از معلم ها کاریکاتور نکشید(سخت ترین نصیحت)

6)کیف سرمه ای بهترین انتخاب است. مردم به رنگ سرمه ای جذب می شوند.

7)بغل دیوار بنشینید ک به همه جا اشراف داشته باشید.

8)کیفتان را پر از خوراکی کنید.

9)کاری کنی که کیفتان مدام بیافتد و توسط آن با دیگران دوست شوید.

10)دیوانه باشید :)

  • ۱۱۴
Ame no aoi sora

وای خدا دو هفته مونده به مدرسه😱😱 

راستش بهترین پیکسلا فقط مال انیمه هاست، بخصوص توی مدرسه دخترونه😂 البته اگه مامانم میزاشت عکسایی که بیشتر شونن گونه می بود رو واسه پیکسل کردن انتخاب می کردم :)

و بازم تو مدرسه دخترونه عاشقانه بیشتر از همه طرفدار داره........ خدای کجای این که دو نفر تحت یه سری فراز و نشیب بالاخره به هم میرسن به اندازه اکشن فانتزی جالبه؟

میز دوم عالیه، من همیشه به زور دوستامو مجبور می کردم باهام میز دوم بشینن و خودم هم وسطشون مینشستم ، ردیف جلو به کار اون عشق درس خوندن های همیشه دست بالا با عینک که اکثر اوقات قدشون کوتاهه میاد

کار سختیست! به شدت

😂😂😂😂😂من زیاد ایکارو کردم

واو کیفم سرمه ایه🙂😍 کیف بیچاره به خاطر کرونا فقط یه ترم ازش استفاده کردم

کنار دیوار جای خوبیه البته اگه به زور دوستاتون رو ردیف دوم ننشونده باشید که اون موقع مجبور بشید موافقت کنید اونا حداقل کنار دیوار بشینن

وای این خیلی پیشنهاد به درد بخوریه

خب میشود چیز های کوچیک تر از کیف را زمین انداخت! :) این خیلی به درد می خوره بخصوص اگه دوست عزیزت که از اول زندگیت باهات بوده باشه و همین تابستون خونه شون رفته باشه یه شهر دیگه و تو بخوای برای اولین بار یه دوست واقعی دیگه پیدا کنی :))

وای این از همه بهتر بود🤣🤣🤣

به نظر من که همه شون جالبه :))) انیمه های عاشقانه زیادی هست که با پونصد تا شونن عوضشون نمی کنم.. مثل تفاوت دروغ تو در آوریل با بلک کلاور!
دقیقا من اون سال میز دوم گیرم اومد! البته... الان به میز هفتادم هم راضیم البته. فقط بریم مدرسه... :") کافیه برام به خداو


چه پیشنهادهای خوبی بودن ولی اینا ها *-* به نظرم خودمم اگه حضوری شد تو دبیرستان باید استفاده کنم...
Ame no aoi sora

بلک کلاور خوبه و چون یه جورایی شبیه نسخه جادوگریه ناروتوئه ^*^

وای خدایا یکی پیدا شد مثل من دلش بخواد مدرسه باز بشه🤩🤩🤩 از هر کی می پرسم مجازی رو ترجیح میده هیچ کس قدر حضوری رو نمی دونه کشور ما هنوز جنبه آموزش مجازی نداره، من بد بخت امسال باید انتخاب رشته کنم و هیچ تصمیمی ندارم و بعد حتی با آموزش مجازی امتحانام حضوری میشه من هیچ جوره اینو نمی خواااام

واقعا عالی بودن دست هلن سان خوش، همه یکی از این هلنا ته دلشون دارن ولی این که بهش بها بدی یه چیز دیگه ست من بعد مدت ها تازه سر انتخاب اسمش با خودم کنار اومدم

بله بله حتما همین کارو بکن

نمیدونم چرا من نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم :"
اصلا شور جوانی بدون مدرسه نمیشه :_/ ارتباطات زیبای جوانی، قدم زدن در حیاط مدرسه و نفس کشیدن جهان! ما به اینا احتیاج داریم!
Ame no aoi sora

با چی بلک کلاور؟ خب من کلا فقط چند قسمتشو دیدم بیشتر هیموتوی عزیزم مشتاقش بود که بعر اتمام اشتراک فیلیمو و نبود بلک کلاور در نماوا نا امید شد، البته الان داره میارتش ولی خیلی عقبه

دقیقااااااا همینه تنها چیزی که این مجازی داره خواب بیشتره که من هیچ وقت ازش استفاده نکردم

آره... اصلا ناروتو با شخصیت اصلیش قابل مقایسه نیست. ساسوکه هم با فرعیش -___- 

بیشتر باعث بی خوابی شد مجازی ._.
Ame no aoi sora

واسه همین منم ادامه ش ندادم -_-

معلمای ما که نهایت استفاده رو از زجر کشی ما بردن همشم چون تو خونه بودیم

من امسال اون قدر کم فرصت می کردم  از اتاقم برم بیرون که دلشون واسم تنگ میشد! وقتی می رفتم به افتخارم جشن و پای کوبی بود

و البته مامانم هر چی کار دم دستش بود میداد بهم انجام بدم *-*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan