مقدمه ای بر کتابم

  • ۱۴:۴۶

اگر گلی وجود داشت که صلح هدیه می کرد....
اگر دختری وجود داشت که آتش به پا می کرد....
اگر پسری وجود داشت که خاطره اش از جنس جنگ بود....
اگر سرزمینی همه اینها را با هم داشت، و اگر جنگ و صلح به آرامش برسند...
اگر سرنوشتی وجود داشت که خالق، و در عین حال مخلوق همه چیز بود...
اگر شش نفر به پا خیزند...
و یک فائقه برگزیده شود...
آنگاه:
به پایان آید این دفتر، حکایت همچنان باقیست.
زندگی هرگز نمی میرد، اگر چه امروزش فانیست.

--*-*-*-*-*-*-*-*-*

این چند خط مقدمه ای بود بر بچه عزیزم، اورسینه گلم. کتابی که مدتیه دارم می نویسم. میتونید چرت و پرت های من رو از آدرس زیر بخونید:

http://btm.bookpage.ir/thread3312.html

Ame no aoi sora

کتاب نوشتن هر چقدرم که لذت بخش باشه آسون نیست پس فکر کنم اصلا چرت و پرت نمی نویسی و کار خیلی بزرگی می کنی، گانباره^-^

وای...
خوندن این یه ذره دردناک بود. خیلی وقته که نمی نویسمش :_(
Ame no aoi sora

آممم، راستی هنوز اونجا هست؟ ینی میتونم بخونمش؟ 

فکر کنم اگه اشتباه نکنم بوک پیچ و زندگی پیشتاز بسته شده باشه... و اونم نسخه ی خیییلی قدیمیشه. یعنی الان خودم بخونمش دچار سکته روحی(!) میشم. نخوندنش رو بهت توصیه مندم :))
Ame no aoi sora

خب واسه بقیه نوسیه هات گانباره ^-^

آهان دقیقا درک میکنم -_-

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan