شبکه نهال، دریچه ای به خیال

  • ۱۵:۵۴

جدیدا شبکه نهال کارتونای جالبی پخش میکنه. خیلیاشونم انیمه هستن البته، و دوبله هاشون از حق نگذریم خیلی خوبن. با اینکه اسما همه فرق می کنن با نسخه اصلی. مثلا نبض رویش(باراکامون) هایکو(آبشار سرنوشت) قهرمانان تنیس(ستارگان تنیس) پیمان دوستی(آسمان آبی رومئو!) و داستان هایی از نویسنده معروف، آگاتا کریستی(پوآرو و مارپل)

یه سر زدم به پرتالشون ببینم چه خبره، دیدم وای... عجب شلم شورباییه. یه سری اومدن اعتراض کردن به اینکه چرا همه این کارتونای قشنگ نصفه پخش میشن، یه سریا اومدن انیمه برای دوبله معرفی کردن، که مشکلی نداره اگه اون انیمه ها هنر شمشیر آنلاین و اتک نبودن.(که یکی چیز داره یکی خون) یه سریا هم اونجا رو با اسنپ چت اشتباه گرفتن، دنبال دوستن!

به همین بهانه، من مشکلات شبکه نهال رو نتیجه گیری کردم، که تقریبا میشه این:

1)بی برنامگی برای پخش

2)پایان ندادن انیمه ها

3)استفاده از دوبله های استودیو های کوچک بدون اجازه

4)سر نزدن به بخش نظرات و جمع نکردن این یه سریای عزیز

5)پاسخ ندادن به درخواست های مردم

6)پخش کارتون تکراری.

همین مشکلات باعث شد من یاد یکی از رویاهام بیافتم، که نوشت فیلنامه یه انیمیشن تو سبکای ایرانی فانتزی بوده. نه تو مایه های رستم و سهراب و آریو پهلوان کوچک و غیره. جادویی با پس زمینه اییرانی. چون به شدت دلم میسوزه برای این بچه ها که کارتون هایی به این قشنگی ازشون دریغ میشه با عدم مجوز دادن و یا پخش نصفه شون. کارتون، یکی از مهمترین دلایل رشد ژاپن بوده که به بچه هاشون راه زندگی رو توش یاد دادن، یعنی همون ژاپنی که میخواستم سی سال آینده  بسازن رو تو انیمه هاشون نشون دادن. بعد چرا شبکه کودک ایران، فقط یدونست و اون یدونه هم انقدر قاطیه؟ و تنها برنامه های منظمش یک دو سه خنده، مل مل، و دورت بگردم ایران هست؟

از شبکه پویا هم...ترجیح میدم چیزی نگم. :|

big cat

من کلا شبکه های ایرانو از همون دوران طفولیت یه خطی کشیدم روش.

و شبکه های ماهواره هم بازم خوب و منظم میدادن(البته اولا فقط شبکه های کارتون ترکیه و عربستان و انگلیس بود) مثلا اون دوره که نمی دونستم انیمه چیه از همین شبکه ها آواتار و یه دختره بود آشپزی می کرد(اسمش یادم نمیاد) و سینمایی های جیبلی رو دیدم و سریالی های استودیو نپتونو.

بعد خیلی جالبه فکر می کردم آنشرلی رو آمریکا تولید کرده:))) بعد وسطا که دوبله قطع میشد و ژاپنی صحبت می کردن خیلی ناراحت می شدم:|

کلا شبکه های ایران با اینکه انعطاف و جای بالایی دارن برای پیشرفت ولی ...
آخه چرا ناراحت میشدین؟ ژاپن که خیلی گول و گوگوله:)
گمـــــــشده :)

آسمان آبی رومئو رو تا قسمت ۲۴ پخش کردن و باقیشو بی خیال شدن. چون خواهر آلفردو میدا می شد و این دو تا همدیگه رو بغل می کردن احتمالا. البته دز غم بالایی هم داشت با نرگ آلفردو

نبض رویش واقعا هیچی نداشت برای پخش منظورم چیزیه که بخوان سانسورش کنن. فک کنم کامل پخش شده 

آبشار سرنوشت رو ندیدم ولی قشنگه

الان من رکاب زنان کوهستان رو مرتب از پویا میبینم. پخش منظمی داره گاهی به حاطر تایم اذان نیم ساعت دیرتر پخش میشه

SAVAŞ ..

احتیاجی به این همه نتیجه گیری نیست(البته به نظر من)

یه نتیجه گیری کافیه

این جا ایرانه!کسی به فکر فردا نیست اولا همه به فکر خودشون و جیب هاشون اند

ثانیا اون به ظاهر وطن پرست ها هم تو دروغ2500 ساله ای که پهلوی برای پشتوانه سازی سلطنت ش گفته بود موندن و نمیشه آپدیت شون کرد اصلا!!

یه سریا هستن. ولی خب از بس کمن زیر دست و پا له میشن.
باورم نمیشه ما حتی شبکه کودک درست حسابی نداشته باشیم.
پانصد فرسنگ زیر خط شادی.
big cat

خو نمیفهمیدم چی میگن:| 

الان انیمه دوبله باشه نگاه نمی کنم. حالا می خواد چقدرم عالی باشه، ورژن اصلی همیشه یه چیز اعجوبه ایه.

تنها انیمه دوبله شده ای که از اصلش بهتر بود نبض رویشه. اصن صدا پیشه های نورا و هاندا خیلییییییییی حرفه ای بودن.
SAVAŞ ..

همش 500 فرسنگ؟؟

خیلی کم گفتی که :))

پانصد سال نوری!

مه سیما بانو

کلا انگار با اینکه اسم مفرد باشه مشکل دارن/:

مثلا:پرنس تنیس:قهرمانان تنیس

کاپیتان سوباسا:فوتبالست ها

پرنس تنیس خیلی قشنگه .منم عاشقشم ولی نمیان یه هنری به خرج بدن فصل های بعدیشو پخش کنن.این فصل اولم 178 قسمته بعد همش ساعت پخش تغییر می کنه.وای خداوندا!

اسمایی که می ذارن...بد نیستنا...ولی خب باید به اسم اثر احترام بذارید دیگه...پول که نمیدید بابتشون!
منم خییییلی دوست دارم بقیشو ببینم...ولی دوبله فارسیشو دوست دارم، دلم نمیاد برم ژاپنی :(
تازه ماجراهای پوآرو و مارپل هم ادامه ندادن از عید...سال 96 بود فکر کنم.
مه سیما بانو

دوباره گذاشتن اونم ولی تمومش نکردن

وای هلن نمی دونی صدای فوجی توی ژاپنی چقدر قشنگه.اینا گند زدن توش .ولی تزوکا توی ژاپنی بده .

وای رفتم دیدمش @_@ نمیدونم...صدای فوجی نسبتا خوب میاد برای من...به حالت بی حالش میخوره...ولی ژاپنیش بهتره.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan