پس فقط منم

  • ۱۵:۰۳

ببینم...

شما هم هر دو ثانیه وبلاگتون رو باز می کنید، قربون صدقه قالبش میرید، باهاش انرژی می گیرید، و شانسی یکی از پستاتونو میخونید و کیف می کنید؟

.....

درس مطالعات اجتماعی دیروز درباره مواد مخدر و اعتیاد بود. نمی دونم چرا احساس می کنم تو کل کلاس نگاها رو من بود.به نظرتون بو کردن کتاب اعتیاداوره؟ آخه نمی دونم چرا هروقت کتاب نو و جنس خوب بو می کشم، همه جا پر حباب میشه :)

-----

ادر حال حاضر اتاقم اوتاکو های ژاپنی رو رو سفید میکنه. بسته های چیپس و پفک گوله گوله همه جا ریختن، یه کاسه نودلیت نیم خورده زیر تختمه، لپتاپ و تبلتم به زور روشنن و همش داره آلارم شارژ میده، کتابای مدرسم از توی کمد جاشونو دادن به رو، زیر و طرفین تخت و همزمان که دارم تایپ میکنم، دارم شکلات میخورم و مانگای اتک رو میخونم. آهنگای کی و جی پاپ هم دارن تو پس زمینه پخش میشه :/ 

فقط برق خاموش یه دو تا چشم حدقه پر خونی و آویزون کم داشت این ترکیب.

چقدر من این زندگی داغون و منزوی رو دوست دارم.

هلن اشاره میکنه که وی آر اوتاکو اند وی آر پراود اف ایت.

BooM BooM

درباره قالب واسه من که همینطوره :)

:))
big cat

یه نقطه ی مشترکیه بین همه:)

از زمین اتاق من میشه کتاب برداشت کرد:| مثل مزرعه ی کتابه:))) با اندکی مبالغه

خب من دیوونه نیستم. خوبه :)
تازه چی فکر کردید؟ نیمی از محصولات اتاق من به خارج صادرمیشه. 
نیلو :)

منم معتاد بیانم 😅😅😅

یه هزارتا معتادیم جمع شدیم دور هم داریم چرت و پرت میگیم :) واقعا!
__PARNIAN __

ایول D:

بو کردنشو نمیدونم، اما من به خودش معتادم حقیقتا :)

فقط یکم پاشو دور و برو مرتب کن‌. من الان پاشدم جاروبرقی و تمیزکاری کردم :))

 

انجام شد بانوی من :)
سولویگ .

سلام

تنها نیستی، فکر کنم همه همین جوری باشن، چون وبلاگامونو دوست داریم، بزرگشون کردیم، با دستای خودمون. =)

آخخخ، بوی کتاب! باید یه ادکلن ازش ساخته بشه که آدم هی تو اتاقش اسپری کنه. البته به نظرم آدمی که بوی کتاب بده هم خیلی جالبه.

در آخر اینکه، اگه اتاق من اون جوری می بود مامانم با لگد از خونه بیرونم می کرد. :/

آخ گفتی. 
........
اتاقم داره اشارن می کنه که: به یک مادر جان سولویگ نیازمندیم.
آنقدر که من این اتاقو آزار می دم، ولدرمورت آدم شکنجه نکرده 
شی‍ ‍فته

اتاقت خیلی قشنگه و همین طور تمام چیزایی که رو زمین ریخته و همه‌ی شارژایی که از تبلبت و لب تاپت رفته، و همه چیزایی که تو کله‌ته. همه‌شون خیلی قشنگن و همشون معنا دارن... دارم معناهاشونو میبینم... اینجا پر ازحباب شده... حبابایی که توش اسم تو رو نوشته... وقتی بترکونمشون، اتاقت پر از کف میشه...♡

هیچکس تا حالا اتاقمو انقدر قشنگ توصیف نکرده بود :دی
شی‍ ‍فته

راستی یادم رفت سوالتو جواب بدم...

نمیدونم چیزایی که بدست آوردم از وب به چیزایی که از دست دادم، میچربه یا نه... پشیمون نیستم که یه روزی وبلاگ زدم چون یه نفر گفت تو بلدی وبلاگ بنویسی؟ و من گفتم: نه ولی می تونم یاد بگیرم... وبلاگمو اونقد دوسش ندارم که هی برم نگاش کنم... میترسم یهو پاکش کنم... راستش نه، خیلی بازش نمی کنم چون ۱. اعصابم خورد میشه که هنوز کادرای نامنظم قالبو درست نکردم ۲. هنوز نوشته هامو دوست ندارم ۳. نمی فهمم که چرا وبلاگو هنوز پاک نکردم و دارم واسه ی چی مینویسم؟؟ یه روز همه چی نابود میشه و بنگ! چیزی باقی نمی مونه...

به نظر من که میچربه. حتی اگه وبلاگ نوشتن رو بذاریم کنار...وبلاگ خوندن خودش یه دنیاااا تجربه و یادگرفتنه. 

میدونی...فکر کنم خیلی تو وبلاگ نوشتن به خودت سخت می گیری. میخوای وبلاگت مرتب و خوب باشه...ولی تنها فایده وبلاگ «حس خوب» و «دیدن از نگاه دیگران»ـه. مثلا نگرانی که مخاطب نسبت به پستات چه حسی داره، یا اینکه یهو حوصلشون رو سر نبری یا...
یه ذره آزاد تر بنویس... شاید حس بهتری به وبلاگت پیدا کردی :)
شی‍ ‍فته

بوی کاغذ رو نیز به شدت دوست دارم:) مخصوصا اگه گراف باشه...

Violet J Aron

خب دیگه الان درکت میکنم:))))

Violet J Aron

یه چندتا وب خوب بهم معرفی میکنی؟

هممم...بذار ببینم...
تو بوک پیج یه پستی میس ریحانه گذاشته بود که با همون وبلاگ نویس شدم. بذار الان پیداش می کنم.
http://btm.bookpage.ir/thread3669.html

Violet J Aron

مرسییییییییییییی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan