برف و اخبار

  • ۱۳:۳۳

به لطف و دعای دوستان، امروز هم حسابی حالم بد بود و نرفتم مدرسه. به قول مهران مدیری خودا رو شوکررررر

تا حالا انقدر خوش نگذشته بود بهم واقعا. نت رایگان داشتم، نشستم کل my hero academia رو دانلود کردم و به تماشاش نشستم. برای تابستون بهتون پیشنهادش میکنم. مخصوصا فصل دومش عالی بود.

حیف از صفحه فایرفاکسم پرینت اسکرین نگرفتم. پونصد تا سایت باز بود که نصفشون سایت تک انیمه، در حال دانلود انیمه ها مختلف بودن

دیگه اینکه... با اینکه گلوم داغون بود چیپس سرکه ای خوردم.

 

 

و اینکه.. آهان. تو وبلاگ همه درباره برف می خوندم، هی منتظر بودم شهرما هم بیاد. ولی دریغ از یک دانه سفید. تهرانی ها...خدایی خیلی خوش شانسیدا... اگر اینجا برف می آمدو فردا تعطی می شد... وای چی میشد :)

-*-*-*

ژاپنیها یه عبارت دارن که از سر ناباوری و تعجب، و در عین حال اندوه و ناراحتی به زبون میارن.

نانده؟ (آخه برای چی؟)

که معنی مخفیش میشه:چی شد که به اینجا رسیدیم؟

خبر های بد هم به گوشم می رسید. خبر های 60 لیتری، خبرهای 3000 تومنی و خبر های آغشته به بیچارگی.

 

__PARNIAN __

ایشالا بعتر بشی زود

۵۰۰ صفحه D:

هعی..

گاهی احساس میکنم کاری جز آه کشیدن از دستم برنمیاد :(

واقعا هم کاری به جز اه کشیدن نمی تونیم انجام بدین.
البته اتفاقات اخیر برای رسیدن به هدفم منو مصمم ترم کرد.

پریسا سادات ..

امیدوارم زودتر خوب شی:)

آخ دلم استرنجر تینگز خواست یهو:( منتظر فصل سه شم*-* دیدیش؟؟؟

فیلم دیدن خیلی حال میده:)))

کجایی شما؟؟
من فردا تعطیلم هورااااااااا 

البته قطعی نت یکم زهرمارش میکنه:/

نانده؟؟ جالبه

دیدی همه انیمه هارو؟؟؟؟؟O_o

 

اخبار... هیچی دیگه هیچ:(

نه ندیدم. چه ژانریه؟
عیب نداره. تا وقتی بیان هست ما همه با هم هستیم :))



نه هنوز. فقط عین یه سنجاب دارم فندق ذخیره می کنم :)
میم . الف

واقعا نانده؟! :(

:(
Dark Angel

چه باحال ژاپنی بلدی کلا یا از انیمه ها یاد گرفتی؟

اول از انیمه ها یاد می گرفتم ولی بعد رفتم حرفه ای از سایت nhk world یادگرفتم. خیلی زبان شیرینیه
Dark Angel

فک کنم تنها انیمه هایی که تو زندگیم دیدم پوکومون و انجلز فرندز باشه

یکی هم راجب یسرری ماشینا بود توی تلویزیون پخش میشد بچه بودم میدیدم

یه انیمه ابرقهرمانی هم فک کنم دیدم

 

پوکمونو خیلی دوس دارم ببینم. قشنگه؟
اون احتمالا نجات رباتیکه. یه دوره ای معتادش بودم، دلم از اون ماشین می خواست. 
Dark Angel

من که یادمه بچه بودم عاشق پوکمون بودم

حالا انیمه سینماییش هم هس دان کردم ندیدم ببین اگ خوشت اومد بعد مجموعشو ببین

البته لایو اکشنش رو هم ساختن که من دوس داشتم هرچند تا جایی ک یادمه ربطی ب مجموعش نداش

احتمالا همون بود

لیو اکشنای انیمه ای زید نام خوبی ندارن...
ولی حتما میبینمش
Dark Angel

اها ایول بابا ایشالا ی روزی مسلط میشی بهش و راحت صحبت میکنی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan