آنچه ابرها می گویند

  • ۲۲:۲۸

تنها جاییکه می توان بدون گردن درد، نیم ساعت تمام آسمان را خیره تماشا کرد، داخل سرویس است. از پشت پنجره تمیز، ابیش را نوشید و ابرها را نظاره کرد.

_____

اول گربه بود. گربه ای وحشی با دندان های ببر مانند. آواره هایش دراز تر شدند دندان هایش کوچکتر. اول آماده شکار بود، حالا خود شکار به نظر می رسید. ترسیده...

دوم مرگ بود. مرگ، شبیه کارخانه دود سازی بود. دود های دراز و وحشتناک تا بالای بالا می دویدند. ترسناک بود. یعنی گربه از آن ترسیده بود؟

سوم جمجمه بود. بزرگ، با دو سوراخ. انگار آن دود های ترسناک دوم، جمجمه را سوراخ کرده بود و ... دیگر نمی توانم چیزی بگویم. درباره مرگ نباید حرف زد.

چهارم دایناسور بود. جمجمه ای که به کله دایناسور تبدیل می شود یعنی...چرا امروز آسمان آبی و بی ابر، پر از مرگ شده؟ یعنی دایناسور ها...مرده های قدیمی...موجوداتی که از روی زمین محو می شوند.

صبر کن...گربه ترسیده. از دود ها ترسیده. جمجمه انسان می شود دایناسور یعنی..

یعنی...

یعنی ما هم مثل دایناسورها، محو می شویم؟ آن دود ها...همه جا را سیاه می کنند؟ آنقدر که دیگر ما پیدا نباشیم؟

سولویگ .

آری، محو می‌شویم. دیری نمی‌پاید که همه محو می‌شویم. 

... 

دوست داشتیم نوشته‌ات را. =) 

محو تر از خلأ
___
:)
Dark Angel

توصیفاتت را دوست تر از دوست داشتن دوست میدارم

من هم این جمله دوست بداشتم :))
:)
__PARNIAN __

بهتر که محو بشویم.

کاش زودتر محو بشویم.

البته تا زمانی که زندگی رو به دستای من دادم دوست دارم باهاش همآغوشی کنم اما میترسم، آینده ای نه چندان دور، اونقدر سیاه و بد و غیرقابل تحمل بشه که خودم مجبور بشم از زندگی، محو کنم خودمو.

یه جا خونده بودم موقع سوختن ناقص مونوکسید کربن که تولید میشه، قبل از اینکه به اون حالت دوده، یعنی کربن خالی برسه ما مردیم
پس فکر کنم به اونجاش نرسیم. همون راند اول گیم اور بشیم
*AZRA* gh

چه قدر قشنگ بود ؛ )

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan