Kawaii son!

  • ۲۳:۵۷

باران دیگه فهمیده وقتی داره از اتاق میره بیرون مثلا آب بخوره، باید سر راه از روی میز وسط خونه یه مشت شکلات بیاره، قبل اینکه بشینه پشت میزش بریزه رو تخت من. و یه جواب«هوم» مانند و صدای خرچ خروچ باز شدن شکلات بشنوه :/

 

 

 

 

 

 

(تایتل به مناسبت تموم کردن انیمه شیطان کش. معنی: بچه بیچاره!)

نکته:اصلا توجه نکنید چند تا مسابقه انیمه فلان و انیمه بهمان اول شده و شخصیت اصلیشم شده بست بوی(حرومش بشهههههه)-__- تقلیدی بود بس مسخره از چندتا انیمه شونن دیگه..

​​​​​اهنگش قشنگه ولی ^_^

​​​

گربه بزرگ

کم لطفی کردی.

نکته ی خاصی که این انیمه داشت مفهوم خانواده بود که تو انیمه های دیگه کمتر دیده میشه. بیشتر رو دوستی تاکید میشه ولی تانجیرو اولویتش خواهرش بود.

اینکه چطور اونا برای هم مبارزه می کردن و کمکی که از مادر پدرشون تو اخرین مبارزه دریافت کردن اینا عشق و رابطه ی عمیق خانواده رو نشون میداد که حتی با تبدیل شدن به شیطان یا مردن از بین نرفته بود.

شیطان کش قشنگ بود.
واقعا نممیشه بهش گفت انیمه بدیه. ولی واقعا انصاف نیست انیمه ای که آدم با دیدن چند تا انیمه شونن دیگه میتونه داستانو بنویسه مثلا از آکادمی قهرمانی و ناکجا آباد موعود بزنه بالاتر:/
حتی جنگ بین تانجیرو و رویی از جنگ لیوای و تایتان حیوانی بهتر شد :/
(آقا قبول من خیلی حسودم:/)
free bird

این انیمه رو من دارم برای بار دوم می‌بینم‌:)) انیمه مورد علاقمه :)

اصلا از اول عاشق رابطه‌ی خواهر برادریشون شدم ♡ 

ولی خب چون خیلی انیمه ندیدم ، نمی‌گم از بقیه بهتر بوده یا نه :)) واسه من با ارزش بود D:

یکم هم شکلات بفرستید اینور D: 

 

خب...نظرات متفاوته. شاید چون من ازانیمه شونن اشباع شدم اینجوری احساس میکنم :)



:))
nobody --

رنیجیحرایاستسن اگزکلیییییییییییی

بجز اوپینینگ و اندینیگ و اون آهنگ چینی باحالی ک وسطای داستان میزد و گرافیک داستان و بعضی از جنگاشون من ب شخصه اصلا ازش خوشم نیومد مخصوصا داستانش :))) جدی جدی تقلید کرده بود. از هانتر ایکس هانتر و ناکجا آباد موعود و چن تا دیگه :)

 

پ.ن: البته خواهرش کاوایی بود با اون پسر مو زردعه که دیگه یادم نمیاد اسمش D:

اوپنینگش خیلی قشنگ بود واقعا. (تا حدی که من وسط امتحان ریاضی به خودم میومدم می دیدم دارم میگم سویا کوووو) 
(کدوم آهنگ چینی؟)


پ.ن:زنیتسو؟ اون خیلی رو مخ ولی ناز بود. و اینکه خواهرشم حرف نمی زد اعصبامو خورد می کرد :|
nobody --

(همون آهنگی ک موقع جنگا میزد دیگه یادم نمیاد دقیق اسمش)

 

پ.ن: عا عاره زیتسو. عارهXD

خواهرشم مجبور بود حرف نزنه دیگه دهنشو بسته بودن وحشی نشه

:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan