Best Girl Ever~ (or, is it possible to fall in love by Fanarts?)~

  • ۲۲:۱۸

بیانی های عزیز! اجازه بدید روح موردعلاقه ام، شاهدخت قلبم، ملکه خیالاتم رو بهتون معرفی کنم!

بیانی ها، رِی.

رِی، بیانی ها D:

رِی(Rei) یه شخصیت از فن فیک Yesterday Upon Stairs ـه. اسم فن فیک از این آهنگ معروف به اسم I met a man who wasn't there گرفته شده... و فکر کنم تو هر فندومی یه فن فیک با همچین اسمی باشه. یه فن فیک هری پاترم هست با این اسم.

نقطه مشترک این فن فیکا... اینه که تو همشون شخصیت اصلی روح‌ها رو میبینه!

من عاشق این تروپم. خیلی زیاد. خیلی خیلی زیاد.

I'm not a ghost...

but I'm dead inside 

ری ترسیده :_(

 

از ساعت 1 که رسیدم خونه دارم دیوانه وار داستانو میخونم و پیش میرم به جلو و فن آرتاشو یکی یکی باز می کنم. و باید بگم، خییلی زیادن!! واقعا خوشا به حال نویسندش!

 تا اینو دیدم نتونستم طاقت بیارم و پروفایلمو عوض کردم... حتی با اینکه میدونم زیاد خوب نمی افته.... ولی باید بذارم یه مدت بمونه.

تازه دارم به قالبای روح-گونه فکر میکنم D:::

جمله‌ی کشنده‌ی داستان *__*

البته، ایزوکوی داستان آدم بد و اینجور چیزا نیست... این Baby eating grinشه xD

اوهوم.. بله.

اگه آکادمی قهرمانی من رو دوست دارید و دیدید، بهتون توصیه میکنم این فن فیکو بخونید :) باور کنید ضرر نمی کنید... اگه ضرر کردید بیاید منو روح کنید اصلا! 

(که البته، در پایان به نفع منه. چون میتونم به ری دوست داشتنیم بپیوندم.. آه.)

  • ۱۷۰
pa ri

حتما می خونم D:

*به حرف های این بشر تنبل که حتی حوصله ی سرچ "مای هیرو آکادمی فصل 5 قسمت.."را هم ندارد اعتماد نکنید :ا*

وایییی پری نمیدونی چیو داری از دست میدیی! این فصل... اصلا یه چیز دیگست. یکصدهزار برابر بهتر از فصل چهار. مخصوصا قسمت اخر...(ایموجی آب از دهان آمدن)
Nobody -

واو *-*

شاید باورت نشه ولی پروفایلت رو عوض کرده بودی و من دو ساعت داشتم فکر می کردم خدایا این کیه. و حتی به ذهنم نرسید اسم وبلاگ رو بخونم. :| آخرش با شک باز کردم و دیدم عهههه هلنننن!

بنظر خفن می آن. *برای بار هزارم خودش را وادار می کند فن فیک بخواند.*

باورم میشه *-* هر بار هر کی عوض می کنه منم اینجوریم...
جالبی وبلاگ و فرقش با واتساپ و تلگرام و... اینه که از بس تو وبلاگ پروفایل عوض نمی کنیم که یکی عوض می کنه خیلی عجیبیه D:

این اصلا وادار کردنم نمیخواد انقدر خوبهه! فقط شروع کن!
سین دال

منم اولش فک کردم شاید هکت کردن یا یه نفر دیگه با اسم تو وبللگ زده ولی آخه من کی اون یه نفر رو دنبال کردم؟؟ :// :)))

خلاصه جالب بود ؛)

 

ام... شاید خوندمش

وای خدا... جذابیتش اینه که احتمال اینکه عوضش کرده باشم آخرین احتمال ممکن بوده XD


.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan