درس هایی از هایکیو برای زندگی(2) -5

  • ۲۳:۳۹

فقط خودتی و خودت. پس برو تو زمین و یه بازیکن متفاوت باش.

 سرویس زدن تو والیبال انگار یه معنای دیگه داره. بعد از هایکیو دیدن، مسابقه های والیبال برام یه معنای دیگه ای پیدا کردن. تو یه مسابقه واقعی در چشم غیرمسلح ما، توپ انقدر سریع میره اینور اونور که نمیتونیم درک کنیم همه پشت صحنه ها و تکنیک هایی که توی بازی جریان داره، فقط به قول انیشتین، "حس مبهمی" داریم نسبت به چیزی که داره اتفاق میافته. دلیل لذت بردنمون از ورزش هم همین حسه است :)

 

امروز روزیه که نهایت شکوفایی استعدادمونو میبینم.
یا شایدم فردا، یا پس فردا، یا سال دیگه. 
حتی شایدم وقتی سی سالمون شد.
ولی اگه فکر می کنین روزش فرا نمیرسه، بهش نمی رسید.

(پخش شدن آهنگ پس زمینه)

(گل های ساکورا در باد)

 

 

کاگیاما: تا وقتی من اینجام، تو شکست ناپذیری.

من: خدا بده از این کاگیاماها :_))))

 

 

It’s not the end of the world,” Sugawara repeated, tone mocking. “No shit. Nothing is the end of the world until the world fucking ends. But by pointing that out, it makes it sound like we’re not allowed to be upset about anything because, hey, at least it’s not the end of the world.” He scoffed and looked away, voice low as he muttered, “As if complete and utter annihilation of humanity is the only thing worth worrying about.

(از یه فن فیکشن :)))))))

 

You are flying,

around and around.

A gush of wind,

makes its howling sound.

And your wings think

that you cannot hear,

every time they ask,

‘Where are we going from here?’

از یه فن فیکشن دیگه :))

 

 

پ.ن: دیشب به جای انتشار اینو زدم ذخیره بشه *__* عذر تقصیر میخک سان.

پ.ن2: هی میگید سرما خوبه سرما خوبه، بیاید تحویل بگیرید! از پریشب استخونام مثل پیرزن ها به جیرجیر افتاده :/

امیر +

تا کجاش رسیدین؟

 

سرما خوبه

ولی نه دیگه در این حد 😁

تمومش کردم!
 شنیدم پاییز میخواد بیاد فصل جدیدش بیاد D::

در هیچ حدی خوب نیست -_-
.. میخک..

وقتی تلوزیون پخشش مبکرد همه عجیب عشق والیبال پیدا کرده بودیم

یه سروبس میزدیم تا آسمون هفتم بالا میرفتیم اصلا :))))

 

 

خواهش :دی

بابا راحت باشین دیگه

دقیقا.
فکر کنم آقای رائفی پور از انیمه خبر نداره... وگرنه میومد تاثیرشو روی ذهن و روان و رفتار و کردار جوانان این مرز و بوم رو مورد برررسی قرار می داد :دی


":)))
Marcis March

همونجوری که به سمفونی هم گفتم هایکیو بهتریییینهههه

شاید این استخون درد کوفتی ویروس جدیده چون منم این گوشه کز کردم(با اینکه اینجا حتی سرد هم نیست/)

شکی درش نییییستت D::::
وای خدا تو رو خدا نه *-* امیدوارم که نباشه
Nobody -

دمثنصصنصصت هایکیووو!!!! وای بهترین دیالوگاش TT 

یه کاگیاما... مواافقمم وای یه کاگیاما، واقعا نیازه. 

پ.ن: دقیقا! من می‌دونستم سرویس سخته، ولی فکر نمی‌کردم انقدر بار روانی داشته باشه. یاماگوچی خیلی خوب نشون داد سختی سرویس رو. :_) 

هایکیو همش زیبایی و خوبیه... این یه قاچش بود :_))))
کی میتونه کاگیاما بشه برای قلب هیناتام :_))) هعی.

پ.ن: یاماگوچی یکی از بالاترین نقاط رو تو قلبم داره :*))))) تا ابد
امیر +

واقعا پاییز میاد؟ چند روز قبل رفتم سایتی گفتن که هیچ تاریخ دقیقی برای انتشارش نبود🤔

والا من فکر می کردم میاد... ولی الان رفتم دیدم تازه سپتامبر (یعنی همین الان) قرار بوده تاریخش بیاد ://////
هعی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan