درس هایی از قرآن + تبلیغ نودلیت!

  • ۲۱:۴۵

مدرسمون از این مسابقه های مذهبی گذاشته بود، که باید می رفتی درس هایی از قرآنرو هر پجشنبه نگاه می کردی بعد به سوالاش جواب می دادی، بعد به قول خانوم مدیر جوایز:«فوق نفیس» بهمون اهدا می شد.

اصلا فکر نمی کردم به جز جایزه فوق نفیس،انگیزه دیگه ای برای نگاه کردن درس های استاد قرائتی پیدا کنم، ولی واقعا علاقه مند شدم. همونقدر که الان منتظر هنر شمشیر آنلاین یکشنبه هستم، منتظر درس هایی از قرآن پنجشنبه ام!

این آقا،سابقه تدریسش میرسه به زمان بچگی پدر مادر 40 ساله من. در این سه قسمتی که من دیدم، بسیسار آدم مومن و با سوادی هستن در حوزه خودشون. برعکس خیلی از نصیحت ها درباره دین از افراد صنف خودشون، ایشون هم با دلیل و مدرک از توی قرآن صحبت می کنن، هم اینکه از مثال و شوخی توی حرفاشون کم نمی ذارن. یکی از دلایل جذابیت قرآن همین مثال های بی شمار و دقیقشه، که اکثر آیت الله ها این رو فراموشش کردن.

بهتون پیشنهاد می کنم حتما چند قستی از این برنامه رو تماشا کنید. ساعت شیش و ربع هر پنجشنبه از شبکه یک.

--------

بعضی وقت ها وقتش هست، ولی نتش نیست

بعضی وقتا وقتش نیست، نتش هست

بعضی وقتا هم اینا هست، هم حسش، ولی صبر کن.... نودلیتش نیست!

نودلیت، برای همه.

شبیه ترین غذای ممکن به رامن!

-----

خیلی خزه، ولی هالووینتون مبارک

----

نمی دونم چرا دیروز تو تقویم، یک نوامبر میشد. امروز. امروز یک نوامبرو زده فردا. احتمالا فردا هم میزنه پس فردا  :|

ناکجا آباد کجایی...دقیقا کجایی؟

---

احتمالا تعجب کردید از تغییر جو ناگهانی از دیشب تا امشب من. خب...ما اینیم دیگه :)

سولویگ .

درس‌هایی از قرآن رو چه ساعتی و کدوم شبکه نشون می‌ده؟ من خیلی وقته می‌خوام ببینمش، هی بادم می‌ره.

+جوابای این دفعه رو داری:d؟ 

تو اینترنت که زدم گفت ساعت شیش و ربع هر هفته پنجشنبه شبکه یک.
ولی خب مطمین نیستم این چند هفتشو از تلوبیون نگاه کردم. مژ پرسم بهتون میگم حتما.
..
این هفته رو منتظرم تکرارشو شنبه پخش بنمایه. از بس در تماشای برنامه ها منظمم من :)
سولویگ .

هوم، ممنون. شنبه چه طور؟ ساعت و شبکه...؟

تو اینترنت بزنی ساعت فلان مدرسه میادش
البته من خودم این یکیو از دست دادم :||| باید دوباره از تلوبیون نگاش کنم
Dark Angel

یادمه زمانی که مد میرفتیم ب ما هم میدادن و من لا به لای ورقه های باطله و چرک نویسام گم و گورش میکردم ... هیچوقت علاقه ای به دیدنش نداشتم نمیدونم چرا

نمیدونم چرا اینقد هالویین رو دوست دارم

اگه بم میگفتن قراره تمام مراسم ها و جشن های دنیا نابود شه ولی یکیشو میتونی انتخاب کنی که نجات بدی حتما هالووین رو انتخاب میکردم

هرچند من هیچوقت هالویین نداشتم :(

هرچند میگن که این مراسم مطعلق ب ما نیست و این حرفا

ولی به نظر من ما انتخاب نکردیم که کدوم کشور ب دنیا بیایم و مطعلق ب کجا باشیم

مهم اینه همه ما روی زمین زندگی میکنیم و هممون انسانیم

حال نداشتم بنویسم وگرنه قشنگ باز میکردم بحثشو

حالا حتما تو وبم مینویسم یروز

به نظر من که جالب بود. البته منم اولیشو زورکی زدم
من موندم اگه تو ایران هالووین داشتیم ما باید خودمونو شبیه چی میکردیم.
رستم؟
گرد افرید؟
یزید لعنت الله علیه؟
:)))
...
حتما بنویسید. برای منم بفرستید حتما لینکشو:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan