و همچنان نیم فاصله هام رو رعایت نمی کنم.

  • ۲۰:۵۵

مردم میان، مردم میرن. و من فقط چیپسای تو کشو رو نمیخورم و به تایپ کردن ادامه میدم.

Nobody -

من هم همینطور.

:)
غمناکه، نه؟
Maglonya ~♡

ولی من اگه چیپس داشتم حتما میخوردم

من هر وقت میخوام بخورم یا «حیفه الان نه» یا «پنج دقیقه دیگه دیگه ناهار/شام/موقع خوابه الان نه» یا اینکه «دوره الان نه».
گاهی اوقاتم «میکروفونمو فعال کرده الان نه»
:)
𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

چیپس هایی که داری رو بخور...

وقتی صبر میکنی تا موقع مناسبش واسه خوردن فرا برسه می بینی اون چیپس دیگه هیچ مزه ای نداره...

ایشالله فردا...(خیالبافی)
mochi ^-^

و من منتظرم تا بابام برام دوباره چیپس بخره:)

من هم منتظرم تعدادشون به یه اندازه ای برسه که بر ترس از تموم شدنشون فائق بیام!
سین دال

لطفا نگو که چیپس سرکه ایه وگرنه همین الان ماشین میگیرم میام همه اشون رو برمیدارم و تنها تنها میخورم :/

تو قدر نمیدونی

 

 

 

نیم فاصله واقعا سخته :/

(چک کردن) دقیقا دو تا کرانچی، یدونه پنیری با یه کچاپ داریم.
بپیچم؟ D:


خیلی خیلی :|
از اون سخت تر حروف بزرگ کوچیک انگلیسیه. :|
عشق کتاب

شما دارید به یه عشق نیم فاصله نگاه میکنید D:

میدونم مجبور نیستم همه جا ساز مخالف بزنم ولی احساس میکنم لازم بود D:

یه جوری به نیم فاصله عادت کردم که بعضی وقتا توی بیانم کنترلو با - میگیرم صفحه کوچیک میشه:/

چیپس... *آب دهانش را قورت میدهد و نوشابه های مخصوص تایپش را به سمت خود میکشد*

@_@

به حق چیزای ندیده و نشنیده @_@ عشق کتاب عشق نیم فاصله بود و ما خبر نداشتیم...
چه دنیای بدی شده... هعییی.


Stella =]

چیپس XD

من اگه خوراکی ای دستم بیاد برا خوردنش حتی نمیتونم یه ساعت صبر کنم !

سابقه داشته رفتم 12 تا بستنی خریدم که روزی یدونه بخورم ، ولی طاقت نیاوردم و 12 تاشو تو یه روز خوردم :/

منم قبلا اینطوری بودم...کرونا خسیسم کرده @_@ میگم نکنه گرون بشه دیگه نخرن برام (گریه)

D:
 منم یه روز هیچکی خونه نبود یواشکی رفتم مغازه چهار تا بستنی یخی آلبالویی گرفتم همشونو پشت سرهم با اتک آن تایتان دیدم...
(خیلی هیجان انگیز بود خب! گشنه می کرد!)
هانی هستم

چیپس‌ها را باید خورد

چیپس نو باید خرید.

*_*
من با اجازتون میرم این قطعه رو طلانویسی کنم بزنم به دیوار اتاقم! زیبا بود.
Stella =]

آره خیلی گرون شدن :/

چهار تومن میخری ، کلش باده ، تهش دوتا چیپسه :/

اصلا یدونه سیب زمینی هم نمیشه -__-

 

دقیقا منم یواشکی خریدم ! میفهمیدن که کله مو میکندن @-@

منم با یه فیلمی دیدم ، یادم نمیاد چی بود !

-__-
اصلاها...


میگم...الان که دارم نگاه می کنم، میبینم همه به اون تیکه چیپس فقط دقت کردن :| اصلا هدف من این بود که بگم همه هی دارن میرن و میان و من فقط همینجا که هستم میمونم...
عجبا:|
Stella =]

خب به خاطر اینه که برا بعضی از قسمتا آدم نمیدونه چی بگه ... !

و اینجوری میشه که اینجوری میشه :|

که ایــنطور ::متفکر::
آرتمیس ツ

@هلن 

اتفاقا منم بیشتر به اون بخش مردم میان و میرن دقت کرده بودم ..بعد دیدم همه می گفتن چیپس فکر کردم من زیادی خنگم ..نگرفتم ماجرا رو D: 

این نه از گیجی، بلکه نشان از عمق احساسات تو داره !

.

آرتمیس چان اینجا وبلاگ خودمه...چرا  @ ام میکنی @_@...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan