فرق هانابی و آتش بازی

  • ۱۴:۰۹

نمی دونم، انگار اتفاقات پست قبلیم رو مغزم سایه انداخته و نمی خواد بره بیرون تا زمانی که ازش بنویسم.

باید بگم خودم منظورم رو از این پست، تا زمانی که این کامنت فوق العاده رو از گربه سنپای نخونده بودم، نفهمیدم. 

از لازمه های یه هانابی واقعی: کیمونو:) و یه عشق بزرگ تو قلبته. تا بتونی زیر آسمون تاریکی که غرق نوره و گوشایی که از صدای انفجار کر شده ازش لذت ببری:)

 راست راسته. حالا قسمت کیمونوش زیاد مهم نیست. چون بالاخره، پتو مسافرتی رو میشه کیمونو تصور کرد.

ولی قسمت عشقش چی؟

 

یه جور دیگه بگم.

چی باعث میشه نوجوون های ژاپنی کل تابستون برای هانابی آخرش منتظر بمونن، وانقدر تاثیر عمیقی رو فرهنگشون داشته باشه که جای جای انیمه هایشون به چشم بخوره

مگه هانابی چیزی بیشتر از آتیش بازی ساده است؟

چرا هیچکس تو ایران برای آتیش بازی 22 بهمن هیجان نداره؟ بالاخره یه اتفاق هیجان انگیز و قشنگ و نمادینه برای مردم.

مثلا پدر بنده:چرا نذاشتی برم هانابی رو ببـــــــینم؟؟؟ :(

- هانابی چی؟ برو بابا دلت خوشه.

پس تکه گمشده پازل می شود:دل خوش.

یا به قول بیگ کت، یه عشق بزرگ توی قلبت.

نسبت به اون نورهای درخشان و ناز که توی آسمان تاریک تاریک شبگونه پرواز می کنن.

نسبت به آدمایی که دارن باهات نگاهش میکنن.

نسبت به خودت

عشق برای دلیل اصلی این آتیش بازی.

ihkhfd

سُولْوِیْگ .🌈

اساسا، عشق خیلی مهمه و درش شکی نیست. حرفات درست بودن. 

ولی خب به شخصه، از همون اولش خیلیی برای آتیش‌بازیای شب بیست‌ودوی بهمن هیجان‌زده بوده‌م و هروقت که امکانش بوده، دوان‌دوان خودم رو به پشت‌بوم رسونده‌م! یه بخشی‌ش هم همونه که خودت گفتی به نظرم، به خاطر آدمایی که باهاشون داری نگاه می‌کنی آسمونو. 

من خودم تا قبل انیمه و اوتاکوییت و این جور داستانا زیاد به آتیش بازی توجهی نداشتم.
ولی انگار ژاپنیا یه نگاه دیگه از آتیش بازی(یه چیز خیلی ساده) بهم دادن.
کلا به هرچی یه جور دیگه نگاه کنی هرچقدرم ساده باشه...میتونه برات خاص بشه :)

free bird

نگاهِ با عشق ،چیز های زیادی رو می‌تونه زیباتر کنه :))

اون انیمه ی بسوی جنگل کرم های شب‌تاب رو دیدین ؟ که آخرش ، بعد از اون مراسم‌ که فکر کنم همین هانابی بود پسره ناپدید می‌شه :))

چه اسپویل خطرناکی واسه کساییکه ندیدن O_o

اژه آره
یکی از نازترین انیمه هایی بود که دیدم. ناز به معنای واقعی کلمه. 
یعنی اینکه به خاطر یه لمس فقط...
پایانش خییییلی پر مفهوم بود
گربه بزرگ

بخوام دقیق تر بگم منظورم از عشق یه چیز دیگه تازه می خواستم بهش اعترافی که تو صدای انفجار گم میشه و اولین بوسه رم اضافه کنم:)))) ولی بعد بیخیال شدم:|

 

راستش همیشه هانابی اونارو با چهارشنبه سوری خودمون مقایسه می کنم و فک می کنم جالب میشد اینجا هم همه باهم آتیش بازی رو جشن می گرفتن. اینکه ماهی قرمزم میگیرن یکم شبیه عید ما بود. 

و اینکه من نمی دونستم ۲۲بهمن آتیش بازی راه میندازن:| همیشه چند قدم از اتفاقات جامعه عقبم:\

 

پ.ن: گربه سنپای خیلی باحاله:) آریگاتو

آره منم همین تصورو از عشقه داشتم. که خب...این پست با ولنتاین و غم تنهایی ملت مصادف می شد و اگه اشاره می کردم نمک می شد به زخمشون °_°
Toki toki(صدای بلند تپش قلب :))

وای چه قشنگ می شد. (در حال تخیل پردازی درباره وادار کردن کل خاندان برایجمع شدن و هانابی نگاه کردن) 
ماهی قرمز؟ ماهی قرمز دارن اونا ؟ °_•

پ.ن:دویتاشیماشته :)
نکو سنپای ‌‌‌‌هم خوبه ها :)
Ame no aoi sora

حاظر بودم همه چیزم رو بدم و تو اون فستیوال آخر تابستونشون یه بار شرکت کنم، اون یوکاتا های گل گلی، سیب های شکلاتی، بازی های کوچیک و با مزه، گرفتن ماهی قرمز با اون صفحه نازک کوچولو،و اون عشق زیبا همراه هانابی آخرش......... آخخخخخ چقدر دلم می خوادشون

تو کلاس زبان اونقدر راجع بهش حرف زدم معلممون هم دلش خواست *-*

واقعا آره :))) ناراحت کنندش اینجاست که شاید ما هم یه همچین زبیایی هایی داشته باشیم.. ولی انگار اونقدر که باید زیبا نیستن :_)

وای منم یه بار برای ارائه زبان راجب ژاپن حرف زدم! هفته های اول مدرسه بود.. باعث شد کلی اوتاکو پیدا کنم تو مدرسه :دی
Ame no aoi sora

سال بالایی عزیزم تو این ایام کرونا که پروف های شادمو دیده بود با یافتن اوتاکوی کوهایش نزدیک بود ذوق مرگ بشه^-^

خب من ترجیح میدم به همین دوست خودم که مغزش رو مثل دارکوب سوراخ کردم قناعت کنم معرفی انیمه به بقیه یکم ریسک داره

منم از دیدن کوهای/سنپای های انیمه بین هر بار سکته شادی سر میدهم(!) 
اوهوم.. ولی ارزششو داره. یهو دیدی خودت کوهای دار شدی! من چند نفرو ناروتوبین کردم و راضیم از خودم ^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan