سایشو نی پست!

  • ۱۴:۴۲

1.داشتم وبلاگو از اون اول میخوندم. کلا یازده صفحه است فکر کنم. می خوندم و میخوندم. احساس خوبی داشتم از خوندن خود قدیمم. به خود قدیمم افتخار می کردم، دوست داشتم دست نوازش بکشم به سرش بگم تو چقدر گوگولی بودی ما خبر نداشتیم...یاد اون وضعیتایی که داشتم توش مینوشتم اینا رو میافتادم و میخندیدم. تو صف نذری، زیر پتو، تو کمد...

ولی به صفحه 6 که رسیدم احساس کردم دیگه دوستش ندارم. هرچی به خودم، به صفحه 1، نزدیک می شدم بیشتر از نوشته هام بدم میومد. برای همین تصمیم گرفتم دیگه بس کنم. شاید چند ماه دیگه از این 6 صفحه هم خوشم اومد.

2.سینمایی«تالکین» رو دیشب نگاه کردم و پیشنهاد می کنم ببینید شما هم.

برای کسایی که نمی دونن، میگم که جان.ر.ر. تالکین، نویسنده ارباب حلقه هاست که از روی کتاباشم فیلم ساختن(و به زودی سریال) و بزرگ فانتزی نویسا محسوب میشه. اولین کسی که از اسطوره ها استفاده کرد که یه کتاب فانتزی، به معنای واقعی کلمه و به صورت یه ژانر جدا بنویسه. حتی زبان هایی که تو داستان بود هم خودش اختراع کرده بود.

به عنوان یه فانتزی خون و فانتزی نویس، یکی از ننگ های من همیشه این بوده که چرا من هیچوقت نتونستم ارباب حلقه ها رو بخونم، یا حتی از دیدن سینمایی های هابیت لذت ببرم. (هنوزم تمومش نکردم) ولی با دیدن این فیلم احساس می کنم به نویسنده نزدیک ترم، یه جورایی وسوسم کرد که یه بار دیگه امتحان کنم.

البته من بیشتر منتظر اون گروه دوستی بودم که با سی.اس. لوییس، نویسنده نارنیا، تشکیل داده بودن و ماجراهاشون که یه جا خونده بودم و جالب بود، ولی بیشتر رو ماجراهای نوجوانی و جوانیش تاکید داشت فیلم.

3.نام باد رو دارم از فیدیبو می خرم و می خونم. لطفا زود قضاوت نکنید...من از طرفدارهای پر و پاقرص ترجمه های دوران اژدها ام ولی بودجم محدود بود و فیدیبو تخفیف گذاشته بود و...

4.فقط بگم با یه حساب سر انگشتی این ماه حدود صد وپنچاه،شصت قسمت انیمه نگاه کردم :|

5.گوش بدین، لیریک پیدا کردن پیشنهاد میشه.

6.بعد از هزار تا بدبختی و فیلتر شکن، یه راه خلاف برای دانلود از ساندکلاد پیدا کردم(بزنید تو اینترنت ساندکلاد دانلودر.) برای همین الان پر از آهنگ جدیدم. البته، اون آهنگی که دنبالش بودم اون اول، این بود. یکی از ساندترک های کیمیاگر تمام فلزی 2003، از اونایی که گوشش بدی می گی....اه اینه که. 

با یه بار گوش دادن خیلی ساده به نظر میاد. انگار یه خواننده اوپرا تصمیم گرفته تمرین صدا کنه یا یه همچین چیزی. ولی این آهنگ در مواقع خیلی خاصی پخش میشد، که توضیحش اسپویل میکنه، ولی کاملا مفهوم رو منتقل میکنه، به یه شکل تریسناکی منتقل می کنه در واقع!

nobody ~!

عاه نام باد =))))) خیلیییی قشنگه ولی یکم کندعه و آخرشم داستان اصلیو زیاد توضیح نداد. بیشتر ب فرعیات توجه نشون میده تا داستان اصلی کوئوت :/

+ فیدیبو تخفیف گذاشته ولی تخفیفاش ب پای طاقچه نمیرسه اصلا =) من از گردونه ی روزانه ی طاقچه 3 روز کتاب نامحدود گرفتم و الان ب معنای واقعی کلمه عین خر دارم کتاب میخونم :)) بدبختیه ک نمیتونم با خیال راحت بخونمشون ولی خب پولام داره ته میشه دیگه

+ ارباب حلقه ها رو فقط جلد سوم کتاب دومش رو نخوندم چون کتابخونه ها بخاطر کرونا تعطیل شد و... فقط میتونم بگم تف تو این زندگی =)

نمی دونم، من احساس می کنم همین فرعیاتش رو دوست دارم. حس یه انیمه زندگی روزمره رو برام داره تا یه فانتزی خفن و هیجان انگیز.
+طاقچه کتابای خوبی نداره احساس میکنم...منم هر روز میرم گردونشو میچرخونم. ولی فعلا چیزی گیرم نیومده.
توی طاقچه مثلا تا حالا چه کتابایی خوندی خوب باشه؟

+آخ آخ گفتی. دلم لک زده برای کتابخونه :(
سُولْوِیْگ .🌈

یک. من که از دو سه صفحه قبل از چیزی که الان هست، پستای وبلاگم باعث می شن دلم بخواد بالا بیارم. :/ البته ببخشید.

دو. آخ گفتی! منم همیشه از خودم خجالت می کشم به خاطر نخوندن ارباب حلقه ها. تازه من هری پاتر رو هم هنوز نخوندم! اف بر من...

سه. آقاااا، من می خوام کتاب بخونم اما نمی تونممم... =(((((

یک.همدردیم :|
دو. ارباب حلقه ها واقعا دساتان خوبیه، ولی از بس جزییات زیاد داره، چمیدونم، دنیاسازیش خییییلی ریز به ریزه. کلی اسم داره. حتی یه سری آواز محلیم دارن بعضی از نژاد های توی داستان...برای همین داستانش سخته برای خوندن.

سه. منم :( پول ندارم :( کتاب ندارم :(کتابخونه ندارمممممم :(
(زار می زند)
nobody ~!

از طاقچه... من همین یکی برای خانواده ی مورفی رو از گردونش گرفتم دیشب. و عااام

یکی از ما دروغ می گوید

بچه های خاص خانه ی خانم پریگرین

کتاب دزد

فعلا خوبم

گورستان

آبنبات هل دار

جنگ چهارشنبه ها

مردی به نام اوه

اعجوبه

چتر تابستان

بخشنده

راهی دراز برای رسیدن به آب

مزایای منزوی بودن

این داستان یک جورایی بامزه است

و... =))

راس میگی طاقچه ب اندازه ی فیدیبو کتاباش خوب نیستن و اونایی ک میخواییم رو نداره ولی بازم پیدا میشه چیزای خوب توش :)

چه خوبن همه. :)
اونایی که نخونده بودم رفت تو لیست. =) 
free bird

سلام :))

خوب هستید هلن پراسپرو ؟ 

سایشو نی یعنی چی ؟ :)) 

سلام. خوب خوب. ممنون :) شما خوبی؟


یعنی اولین :)
وایولت

شاهکش رو خریدی؟!!!ایول!!!!!!!من دارم دوباره میخونمش!جلد دومش(ترس مرد فرزانه)رو هم حتما بخون!!! کلا کتابیه که من تا حالا هیچی به قشنگیش ندیدم.

ولی....ولی گفتی میخوای بری؟؟؟

Seriosly???

هنوز بخش سوم جلد یک رو نخریدم. ولی تا اینجاش عالی بوده. 
نه دختر :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan