دوازده کاری که قبل از مرگم انجام بدم!

  • ۱۸:۱۷

1)یه دختر داشته باشم|بزرگ کنم  اسمشو بذارم رها ^^

2)جلد آخر نغمه آتش و یخو بخونم(این یکی از محالاته البته)

3)نمازای قضامو بخونم(این هم)

4)برم توکیو(این فکر کنم خودش ده مورد داره داخلش. نودل بخورم، شکوفه های گیلاس و هانابی ببینم. از اون لباس مدرسه ایاشون بخرم، برم مانگا کافه و..)

5)همه انیمه های خوب دنیا رو ببینم(ناروتو تو صدر لیسته @_@)

6)یه کلوپ کتابخوانی راه بندازم.

7)رییس شورا بشم و یه سری تغییرات انیمه گونه بدم تو مدرسه(کایچووووو)

8)یه روز برم کتابخونه و کل روز اونجا بمونم.

9)چند جلد کتاب بنویسم...که خودم عاشقشون باشم.

10)چنــــــــــــد بسته چیپس با مزه های مختلف بخرم. اونقدر که نگران تموم شدنش نباشم و همین طور پشت سر هم باز کنم بخورم. 

11)یه مزه چیپس اختراع کنم(این خیلی خیلی مهمه)

12)یه شخصیت بسازم توی داستانم که موهاش نقره ای باشه(عقده ای شدم واقعا)

13)یه مانگا بکشم و بنویسم. حالا شده کوتاه یا بلند. با باران یا بی باران!

 

مممنون از رفیق نیمه راه و dark angle بابت دعوت 

دعوت میکنم از همههههه

 

بنده خدا

خیر باشه انشالله

ممنون:)
فاطمه م_

آقا من یه بار خواب دیدم چیپس شکلاتی دارم می‌خورم! میشه اینو اختراع کنی؟ ^_^

آره اینم خوبه D;  میذارمش توی لییست
گربه بزرگ

مورد ۴ و ۶ خیلی خوبه:)

(با هیجان سر تکان دادن)
nobody ~!

عاقا گفتی کایچو یاد کایچو وا مید ساما افتادممممXD

اگه کایچو شدی تو یه مدرسه اسمشو بگو منم بیام اونجا، یکی از تغییراتتم این بذار که بتونیم بریم پشت بوم باد موهامونو نوازش کنهXD بخدا این یکی از بزرگ ترین آرزوهای منههه

یکی از دلایلی که من دوست دارم کایچو بشم اونه. یدونه اون، یدونه کایچوی عشق جنگ است...یدونه ام کایچوی هیوکا.
کایچوی امسالمونم خییییلی کایچوئه. دوستش دارم :)


بعله بعلخ اون که حتما باید انجام بشه. فقط امکان داره مدیر گرامی از همون پشت بوم پرتم کنه پایین. :)
همین که بتونم چند تا کلوب و کتابخونه و نشریه مدرسه رو راه بندازم احتمالا هنر کردم :|
سُولْوِیْگ .🌈

چه خوب بودن! =))) *-*

هلن، ما تو حیاطمون درخت گیلاس داریم. هنوز شکوفه نزده، می‌ترسم کلا نزنه. :/

اون مورد هشت رو منم می‌خواستم بنویسم، به این شکل که یه روز تمام مترو سوار شم و هی از این طرف به اون طرف برم و شب برگردم خونه. =)

فقط یادت باشه، مانگایی که نوشتی رو اول بده ماها بخونیم، چیپستم اول بده ما بخوریم. =) 

+می‌شه یه چیپس با طعم بستنی و بوی کتاب اختراع کنی؟ *-*

واقعاااا؟ درخت گیلاس تو حیاط؟ 
بعضیاشون اینجورین. یائمه تو یه انیمه ای اشاره شده بود اونایی که دیرتر می زنن بیشتر میمونن.. فکر کنم. ولی اگه نزد، حتما حواستون بهش باشه. گناه داره :(

آخ اونم خیلی خوبه. منم عشق عجیبی به مترو سواری دارم.
باشه حتما.مانگا رو میدم ولی چیپسو....من سر چیپس تعارف ندارم. باید ازم بدزدید :)

+تا حالا یه سفارش برای چیپس شکلاتی گرفتم. اینم به لیستم اضافه می کنم حتما :) ولی یدونه چیپس خیییلی خوبم دارم که محرمانس ^_^
Dark Angel

منم با خودت ببر توکیو😍
نم چیپس میخوااام😋

یِکی باید منو با خودش ببره »_«
رفیقِ نیمه راه

انشاءالله به همشون برسید...
حال و هوای انیمه‌ای داشت ^_^

ممنون.

مرسی که دعوت کردید:)
هیوا جعفری

چقدر قشنگ بود امیدوارم به همشون برسی

ایشالا همین جمع وسط توکیو در حال چیپس خوردن 

ممنون :)

ایشالله ایشالله D:
وایولت

وای من اگه دختر داشته باشم ممکنه اسمش رو بذارم آویسا ^---^ ولی رها هم خوشگله.

فرض کن نویسنده ی معروف بشیم و بچه هامون هم کتابامون رو بخونن.

البته... من یه سری کتاب هجده سال به بالا دارم... مثل جنگ ملکه ی سرخ... فقط تصور کن بچم اینا رو بخونه و بفهمه من چقدر توی سن کم منحرف بودم.

باید از الان به فکر یه جا واسه قایم کردنشون باشم. شاید دفنشون کنم!

آویسا هم خوبه ^_^
من همیشه اینو تصور کردم. مثلا فکر کن تو مدرسه ازش بپرسن مادرت چیکارست؟ میگه نویسنده. اسمشم فلانه. بعد همه بگن چیییی؟ فلانی معروف(ذوق کردن)

منم باید معدوم کنم اونا رو :|
آرام :)

اختراع مزه چیپس 😎


موفق باشی :)

بهله :^_*

ممنون :)
miss writer

منم مزه پفک میخوام امتحان کنم،ترجیحا تند در حد مرگگگگ

میخام برم کره اگه میری ژاپن سوار شو سر راه میرسونمت(پوتکو پوتکو پوتکو) البته در اصل تو باید بگی بیا سر راه میرسونمت

هیچوقت پفک رو نتونستم دوست داشته باشم...گیر میکنه لای دندون...ولی سلیقت محترمه ؛)

فرقی نمی کنه کی برسونه(آه کشیدن) همینکه برسیم کافیه... 
چوی زینب دمدمی

منم بچه خیلی دوست دارم:))))

ولی اصلادوست ندارم بچه ی خودموبدنیا بیارم!مسئولیت پذیریشوندارم!!فکرکنم نابود بشم زیربارش ولی خب خیلی خیلی شیرینه ولذت بخش*__*

مورد9و 10هم چشم قلبی شدم سرشون*____*

آره..تصمیم سختیه. ولی به قول خودت...شیرینه.

D                 :D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan