بعله... و نه...

  • ۱۹:۴۵

سلام

من تیزهوشان قبول شدم

والسلام

لنی ..

مبارکت باشه :))

ممنونم

چارلی ‌‌‌

مبارکتون باشه :)

ممنون
(ای بابا چرا همه تبریک می کن؟ یکیم تسلیت بگه:)) 
وایولت

تبریک به شما. تبریک به خودم. تبریک به همـــــــــــه!!!!!

عزیز جان آرام باش
نفس عمیق بکش
(وایولت را تصور می‌کند که خوشحال و شاد و خندان را می‌خواند و از سبدی گل پرت می‌کند)
ممنون
(من چند کلوم حرف با نویسنده مویرا دارم:))) 
چارلی ‌‌‌

تسلیت چرا؟

توی مدارس استعدادهای درخشان آدم های جالب و متنوعی وجود دارن، و گستره ی فعالیت های دانش آموزی بیشتر هستن :) و بر خلاف تصورات بقیه، همه هم عینکی و درسخون نیستن. کلی تنبلِ ضعیف وجود داره. تنبل، اما توانا توی زمینه های مختلف :) خلاصه که روزهای خوبی پیشِ رو دارید. باور کنید، این رو کسی میگه که 7 سال توی این مدارس بوده و زنده مونده D:

آگه سه نفرم مثل شما توی تیزهوشان باشه من بدون گریه میرم  :))
البته شاید تو شهر شما اینطوره. ولی دلم میخواد امیدوار باشم که چند تا آدم جالب اونجا هست که میتونم از روشون شخصیت داستانی درست کنم.
کم کم دارم خسته میشم از بس از همه بابت نظراشون تشکر می کنم. نمی دونین چقدر بهم قوت قلب میدن :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan