قاب دلخواه و موسیقی دلخواه

  • ۲۰:۱۸

عنوان پیشنهادی: رنگ، تصویر، موسیقی، حرکت!

اول:

این عکس برای چالش قاب دلخواه خانه من گرفته شده، که شروع کنندش بلاگردون بوده.

توضیح خاصی ندارم...فقط شاید اینکه...واقعا میزان آبیت آسمون تو این تصویر معلوم نیست، و میله ها اونطور که میخواستم Silhoutte(اون وقتایی که نور میافته پشت جسم و جسم کامل سیاه می اقته) نشد.

و اینکه، چند وقت پیش داشتم فکر می کردم اگه یه روزی وبلاگمو پاک کردم یا بیان پرید و یه وبلاگ دیگه زدم(خدا نکنه البته ها...) اسم وبلاگو میذارم به رنگ آسمان...پایینش ریز:که با هیچ مداد رنگی نمیشه رنگش کرد...

توضیحات وبلاگ هم مینویسم:این رنگ آبی قشنگ و ساده که ما میبینم تو آسمون اونقدرا هم ساده نیست. تصور کنید یه خلا سیاه و بی نهایته، که با رنگ زرد-سفید طور خورشید به این رنگی که ما میبینیم در اومده. عمقش خیلی بیشتر از چیزیه که ما میبینیم. پس با یه لایه مداد رنگی نیلی نمیشه رنگش کرد، میشه؟

 

دعوت میکنم از: پرنده، سولویگ ،و گربه سنپای

 

دوم: احتمالا با آهنگ بلو برد(پرنده آبی) همتون آشنایی دارید. چی دارم میگم، آره که دارید. به نود و نه زبان دنیا، نود و نه بار گذاشتمش اینجا. ولی اگه گفتید به کدوم زبان نذاشتمش؟ آفرین! زبان شیرین پارسی.

خیلی با خودم کلنجار رفتم، که اینو بذارمش یا نه...ولی خب...

blue bird- CarTune

میشه لطفا خط و خش صدامو به روم نیارید؟ و میشه حرف های آینده ام رو با اون صدایی که تصور می کردید بخونید، نه با این صدای ناقصی که شنیدید؟! ممنون :)

پ.ن:میگما...میشه این آهنگ نصفه و نیمه و پرخش رو تقدیم کنم به ناروتو؟ نه انیمش...خود خودش. خودش و لبخنداش.

Nobody -

ابرا خیلی خوشگلن!!!:)) خورشید هم همینطور.

+ آهنگ رو پلی کردم و من هیچ. من نگاه. معنی آهنگ رو نمی دونستم راستش و تازه فهمیدم چقدر قشنگه. آقا خیلی خوب بود:))

آره...تازه وقتی دستان و گوشی بی هنر من واسطه نبودن خیلی هم قشنگ تر بود...(هعععی)

+ ایکاش میشد میتونستم بلو برد رو برای کل دنیا پخش کنم...اصلا همه مشکلات دنیا از گرمایش جهانی تا جنگ حل می شد!
هلن پراسپرو

الان که دارم نگاه می کنم(از دور و از نزدیک) می بینم دربرابر قاب های بقیه نااابوده...


اگه فکر می کنی قاب نابوده هنوز آهنگو گوش ندادی جانم :/
میرزا مهدی

من عاشق قابهایی هستم که پر از نرده و حصاره...

این هم عکس من

http://bayanbox.ir/view/8740189767111786791/MG-4527.jpg

اصلا عکس نرده و حصار دار رو باید یه ژانر جدا گونه اعلام کنن!!

یه سوال؛ این قاب رو چطوری گرفتید...آخه قالب دلخواه«خانه» بود...؟
میرزا مهدی

و عجب صدایی

میخواستم بزنم اسپیکر رو از پنجره پرتش کنم بیرون :)))

(صورتش را توی دستهایش قایم می کند)
تصمیم گرفتم یه کنسرت بذارم، همه بلیطاشو بخرم بعد یه جا بسوزونم...
D:
mochi ^-^

چقدر چقدر صدات خوب بود...
اصلا زیادی خوب بود:")
چطوری اینطوری درستش کردی:")
خیلی خیلی خوب بود حسودیم شد:")

(سرخ شدن) خیلی زیادی به صدام لطف داری...قابل شما رو نداره که
صبا ...

خیلی صدای نازی داری عزیزم:)

عکست هم قشنگه

(بیشتر سرخ شدن) ممنون که تحملش کردید!
عشق کتاب

هلن:))

واقعا صدای خودت بود؟

شاید معنی آهنگ روی فارسی خوب در نیومده بود که بعضیا گفتن زشت بود:/ ولی صدای خودت خیلی قشنگ بود:) و تموم تصورات منو از صدای هلن پشت وبلاگ از بین برد:/ و قشنگترش کرد:)

پ.ن: من وقتی لینکو دیدم طبق همیشه بدون این که اصلا بفهمم چیه، برای چیه، به چه دردی میخوره و اینا کلیک کردم روشو و آهنگو پلی کردم:/ و بعد تازه بعد از خوندن متن فهمیدم صدای توعه:) در هر صورت قشنگ بود و حال کردم و تازه فهمیدم معنیش چیه:))

بلی بلی...من و خواهرم  D:
وای خدا...از این به بعد پست های بیچارم با چه صدایی در ذهن مردم قراره خونده بشه....@_@ (پست هایش را ناز می کند)

خوشحالم خوشحالم :) همونطور که به نوبادی اشاره کردم، همه دنیا باید در این آهنگ غرق بشه!!!
سرکار علیه

وای عزیزم *-* چه بامزه شدههههه *-*

D:
free bird

سلااام

هلن چان :) قابت بسیار قشنگ شده، اون خورشیدی که بالاست، بعدش ابر‌های کاملا سفید و پائین تر ابرهایی که روشون سایه افتاده و یکم تیره‌ست و درنهایت مایی که از پشت میله‌ها داریم آبیِ آبیِ آسمون رو می‌بینیم D: خیلی خیلی زیبا بود :)

در آخر، حتی اگر خودِ بلو برد هم این موسیقی رو بخونه، شک دارم به این زیبایی بشه و حتی اگر هم بشه برای من این زیباترین باقی میمونه :))) هیچوقت مثل الان ازش لذت نبردم‌.

خیلی هم ممنونم بابت دعوت D:

سلام:)
(قابش را با نگاهی دیگر می نگرد) هوم آره...یه پتانسلیایی داره...هوم...
(اشکش را پاک می کند) خیلی خیلی ممنون :))))))))
و خواهش می کنم.
shina .em

(⊙o⊙)

از هفت ناحیه فلج شدم وقتی دیدم نوشتی صدای ناقص=_=

باور کن صدات از کل زندگی من بهتره._.

مقایشه عجیب غریبی بود @_@
D:
mochi ^-^

دروغ نگفتم اگه بگم نزدیک ده بار گوشش دادم:))هنوزم دارم گوش میدمش:))

آخ جووون...بالاخره تونستم از اون کرم گوش هایی که به گوشم افتاده بود انتقام بگیرم و یه کرم گوش خلق کنم...

ممنون که گوش دادی :)
گربه ...

خیلی گوگولی بودXD این کاور کردن اوپنینگا و اندینگهآ سخته واقعا و یه جورایی موسیقیش انگار با فارسی مشکل شخصی داره:| منم یه تلاش نابودی برای کاور کردن اوپنینگ توکیو غول داشتم که بهتره بهش فکر نکنیم. دوستمم اوانگلیون رو کاور کرده بودXD چند ساعت هی گوش میدادم می خندیدم:| ولی انصافا شما درکل خوب بودین.

با باران خوندینش؟:))

اصلا نگو! وقتی می بینم انقدر راحت به عربی کاور می شن حرصم میگیره. توکیو غول هم که... ×_×
دومین تلاشم برای کاور کردن توکیو غول بود...بعد تبدیل شد به یه چیزی مثل: به من بگووو، به مــــن بگو.... چطور...باید باشه...

برای همین دوباره اومدم سراغ اوپنینگای ناروتو. برای مغز بی خطرترن -_-


آره...اون صدای ناز و تحسین برانگیز اون پشت باران بود!
رفیقِ نیمه راه

صدات قشنگه ^_^

ممنون ^_^
سُولْوِیْگ 🌻

چه عکس باحالی شده!

اون عنوان و توضیح پیشنهادی برای وبلاگ رو هم خیلی دوست داشتم. ^-^

آهنگ رو هم دوست داشتم. هم صدات خیلی ناز و قشنگ بود و هم متنش دوست‌داشتنی بود. 

ممنون بابت دعوت! =))

راستی این جینگول پینگولا چی‌ان که می‌پاشن؟ XD

خیلی باحالن. 

^_^
این فکر چند روز بعد از اینکه تو گودریز درباره اسم وبلاگ کفتی به ذهنم رسید...از اونموقع چسبیده بود تو ذهنم، میخواستم یه جایی بگمش.
ممنون و خواهش می کنم D:

هانابـــی!
کدشو یه گوشه ای پیدا کردم...و خب...فقط همینو کم داشتم برای قالبم تا به قالب شلم شوربای اعظم تبدیل بشه!


پ.ن:بالاخره یکی دیدشون...خدا رو شکر کد-شبح نبود.@_@
Violet JAron

خواننده ی خوش صدای کی بودی تو؟:دی

خیلی صدای نازی داری. اصلا فکر نمیکردم هلن اون سر ایران این قدر خفن باشه!

من که هر چی میخونم صدام شبیه بز میشه. شایدم عرعر الاغ|:

چطوری اینقدر با کیفیت صداتو ضبط کردی؟ متن آهنگ رو هم خودتون نوشتین؟ خیلی دوسش دارممممممم. ولی دان نمیشهههه.

D: 

همم...کم کم دارم به صدام امیدوارم میشم...(متفکر) فک کنم بیشتر نازیتش به خاطر صدای خواهرم بود...یک حنجره طلایی داره اصلا -_-

شاید برات جالب باشه که اینی که شنیدی 23 امین ضبطی بود که کریدم. اولین ضبطا یه چیز خنده داری شده بودن اصن *_*  چند تای اول رو تو حموم گرفته بودیم، واسه اینکه صدا اکو بشه. و بعدا فهمیدیم که باید یه جایی بگیریم که صدا اکو نشه برای همین رفتیم تو ماشین درو بستیم...

آره آره ^_^ به زبان شیرین پارسی قشنگ در میومد.
Violet JAron

این دونه های رنگی که منفجر میشن بعد از صدات قشنگ ترین چیز وبلاگ شده!

 

نمیدونم اسمشون چیه البته.

 

 

پ.ن:آیا میدانستی امروز روز انتشار درهای سنگی است؟

آتیش بازیه دیگه! هانابی...

به وبلاگم میومد...گفتم یادی از بلاگفا کرده باشم ^_^


پ.ن:@_@
@_@
@_@
نگووووو

یعنی امروز منتظر میشه!!!!!!!
یا قرار بوده منتظر بشه!!!!
یا خدا!
(به ردیت حمله ور میشود)


ویرایش:الان دیدم که نه...امروز قرار بود منتشر بشه...
راتفوس نقطه چین -__-

راستی...اینو الان دیدم
Jesse Blueman

آبی آبی و باز هم آبی!(((:

چه صدای با مزه ای داری*_* اولش یکم برگ ریزون بود ولی بعدش بهتر شد!

:))
ممنون که گوش داید :)
Alireza z.i

ولی با رنگ عشق می‌شه رنگش کرد. :))

چه جمله عجیب و قشنگی @_@
شاهزاده شب

منم عاشق آسمونم...

آسمون خیلی خوبه. اصلا یک چیز...یک چیز عجیب و خوبیه. بهترین پدیده دنیاست یه جورایی!

پ.ن:چقدر عکس هدر وبلاگتون زیباست!!!
شاهزاده شب

خیلی ممنونم :) همچین جایی واقعا وجود داره

تو آلمانه :)

وای @_@
شبیه هاگوارتزه تو زمستون
شاهزاده شب

یروز بلاخره پیداش میکنیم. نه؟ :)

مشکل اینجاست که اون باید بیاد ما رو پیدا کنه...اون جغده.
مه سیما بانو

دوبلور خوبی میشی ها

قشنگ بید که@_@

خواهر کوچیکم، اونی که صداش زیر کنه دوست داره دوبلور بشه :)
مه سیما بانو

اتاقم آبیه

آسمون کنار پنجره آبیه و شنیدن این آهنگ تو این حال و هوا و با صدا ی تو عالی بود

چقدر خوب:) خیلی خوبه که جسمم تونستم منتقل کنم:)
Stella =]

http://symphony-of-mylife.blog.ir/1399/06/05#send_comment

 

خب میتونی اینجا اولین سوتی بیانیمو ببینی 😂😐

:دی
کلا محیط بیان دوست داره با سوتی ورودتو خوشامد بگه....منم یه همچین چیزی برام پیش اومد :دی
... ...

می‌دونی...

صدات دقیقا ادم رو یاد دوبلور های انیمه میندازه...

اگر استودیو داشتیم باید انیمه دوبله می کردیم...

چی میشد!!!

Whisper of the heart اگر دیدی آهنگشو یادته؟

می‌گفت country road take me home...

اگر این رو بتونی مثل الان بخونی خوب در میاد..

تو خود دوبله ی فارسی بخشی ازش رو دوبله کرده بودن...

ولی خب همه ی اهنگ رو نه...

در عوض سانسور کردن...

ممنون D:" صدای خواهرم از من بهتره البته.. شاید اون یه روز دوبلور بشه!

وای بله.. الان رفتم نگاه کردم ویدئوشو یادم افتاد.
واقعا هم دلم خواست یه روز کاورش کنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan