موش‌ها

  • ۱۳:۰۰

- یک عالمه موش بود.

+ یعنی ترسناک بود؟

- نه موشاش خوب بودن. همشون داشتن از زیر زمین سوار قطار می شدن که بیان رو زمین تو دنیای انسان ها پیش یه مادربزرگه. از اون مادربزرگ چینی مهربونا بودا، تو "کانون پرستاران بچه". بعد وقتی رسیدن، کلی خوش گذروندن رو میزشو برای خودشون اینور اونور پریدن. یکیشون گفت:«اگه آدمها ما رو بندازن تو آشغالی چی؟» بعد مینی گفت:«عیب نداره. آشغالی من خیلی خوبه.» یهو مادرجون پرید وسط گفت:«طراحیشم خیلی عالیه. تازه یه سوراخم زیرش داره که اگه خواستید بیاید بیرون.» کوچیک بود آشغالیش. انقدری، بعد نقره ای بود.

+ همین بود فقط؟

- آره دیگه. میخواستم بقیشم ببینم که نذاشتی. بیدارم کردی!

سین دال

چه قشنگ :))

چشماتون قشنگ میخونه D:
Violet J Aron ❀

وای عزیزم:))

.
آرتـــمیس ツ

همدردی می کنم با خواهرت ....اگه آبجی بزرگه منم بیدارم نمی کرد منم می فهمیدم سرانجام کلوپ یازدهم در کوهستان چی می شد :| 

D:

 به ازای یه پایان خواب که من ازش دریغ کردم، اون پنج بار رو کرده :|

من میخوام اول داستان کلوپ یازدهم رو هم بفهمم D:
Maglonya ~♡

چرا یه کارگردان و تهیه کننده ی پولدار پیدا نمیشه بیاد از اینجور خوابا فیلمای علمی تخیلی بسازه؟"-"

قسم میخورم جز شاهکار های سینما میشن...

اصلا یه فیلمای انتزاعی و عجیبی میشن... برآمده از سیاه ترین نقاط ذهن انسان!
Stella =]

آخ خیلی بده که خوابت نصفه میمونه :/

البته من خوابام یه کمی خاصن ... سریالین ! اگه بقیه شو نتونستم ببینم ، فردا شبش حتما میبینم =)

چه خوبه @_@ خدا بده از این آپشنا...
Violet J Aron ❀

باورت میشه من داشتم یه خواب میدیدم و وسطش بیدار شدم؛ بعد دوباره خوابیدم و ادامه اش رو دیدم؟ D:

(گریه از حسودی و اشاره به پاسخ به استلا)
آرتـــمیس ツ

تا حالا خواب سریالی تجربه نکردی ؟ D: وای باورم نمیشه @__@ من تقریبا نصف خوابام سریالین ×_× 

 

بچه بودم زیاد می دیدم، ولی الان حس میکنم اون خوابا بیشتر خیالپردازی بود تا خواب... دیگه مغزم زده تو کار سینما :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan