یه روز یه ربات تغییردهنده pov اختراع می کنم.

  • ۰۱:۰۸

فقط اون لحظه ای که یه صفحه و نیم رو به زووور با قلاب و تور پاره از ته قلب و خیالت می کشی بیرون، می نشونی رو صفحه سفید، بعد یه نگاه به اول تا آخرش میکنی...

و می فهمی واقعا باید کلشو از زاویه دید اونیکی شخصیت می نوشتی.

Violet J Aron ❀

خدا نده از این اشتباهات:/

نده...نده واقعا :|
mochi ^-^

مزخرف ترین اتفاق ممکن.

هنوز جای زخمش درد میکنه...:|
آرتـــمیس ツ

وای نه :/ 

:((
آرتـــمیس ツ

یه چیزی... ساعت ارسال نظرمو نگاه کنین @_@ 

( عینک دودی D: ) تا حالا همچین اتفاقی برام نیفتاده بود @_@ 

واو!!! 
آرتمیس چان تو این لحظه مبارک و جادویی رو تا ابد در وبلاگ من ثبت کردی D:
Nobody -

واییی×__×

 

@آرتمیس

خوشم می آد هیچ کدوممون این تایم کار خاصی نکردیم XD

×_×
×__×

@
من خواب بودم : )
Stella =]

ترجیح می دم سکوت کنم ×____×

 

@ نوبادی

ما بیخیال ترین افراد روی زمینیم ! 

×____×
mochi ^-^

@نوبادی
من توی اون موقع داشتم به زر زرای معلم مطالعات گوش میدادم بعد وقتی 9:9 بچه ها همه تو گروه تبریک گفتن و ال و بل و من با قیافه پوکر بهشون نگاه کردم و گفتم بیخیال بابا اتفاق مهمی نیفتاده و به ادامه تدریس همراه با آهنگ گوش فرا دادم:|

Maglonya ~♡

قلبم شکست اصن |":

.
Nobody -

من نیانکو رو بغل کردم :))

@استلا

آره واقعا. ملت پول دادن بچه شون اون ساعت و اون روز به دنیا بیاد، من اوج کاری که کردم اینکه از زیر پتو اومدم بیرون :|

@موچی

XD اتفاق مهمی هم نیست خدایی.

چه کاری ازین بهتر D:

@استلا
اون مردم کلا عجیبن به مقدار :|
ناشناس

خب... قول میدم اینم بنویسم و برم بخوابم، بقیه واسه ی فردا:)

قضیه اینه که شما منو یه جورایی میشناسید و خب... من اومدم بهتون بگم چقدر خوب مینویسین:) چون ناشناسم هست راحت میتونم حرف بزنم و میتونی مطمئن شی دروغ نمیگم:)))

یکی از چیزایی که منو جذب هلن کرد سبک نگارش خاصش بود=) نوشتنت جالبه، مثل بقیه نیست و این برای من بهترینه:))

+با اینکه تاحالا بیشتر از 5 صفحه چیزی ننوشتم ولی میتونم حس کنم چه حس بدیه ://

خیلی نظر لطفتونه :)) و این خیلی باارزش و قشنگه. به وبلاگ نویس ها پیام دادن، اونم بدون وجود محدودیت تعارف و اینطور چیزا... هم برای من، هم برای هر کسی دیگه ای که دیشب نظر گرفته ازتون D:

باعث افتخارمه، و ممنون که میخونید :))
آرتـــمیس _

ناشناس بالایی عشق کتابه !! D: 

بعععععله میدانم (کوبیدن به پیشانی)

نگاه کنید آدمو درگیر چه وبلاگ دراماهایی می کنید... اگه گذاشتید من برم زیست بخونم D:
Violet J Aron ❀

آرتی خیلی غار نشینی! D:

 

قبلابه هلن گفتمD:

ای خِداا در پست افسرده و غمگین من اسپم پراکنی نکنیییییید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan