بیان بی خداحافظی، حتی نگفت متاسف است!

  • ۱۱:۳۳

واقعا که :|

کلیک(برای مواقع ضروری)

 

ویرایش:خدایا این پنل چقدر زیباست!! پنل بلاگفا باید یاد بگیره :|

Violet J Aron ❀

ایش:/

واقعا ایششش :/
mochi ^-^

منم رفتم بلاگفا وب زدم:")
بقیه رو هم پیدا کردم..
پستامم انتقال دادم!
میگفتم دیگه به بیان امیدی نیستT-T

پیدات کردم :)
پستا رو هم انتقال دادی؟ چه سریع @_@ به نظرم منم برم منتقل کنم... این ممکنه پس لرزه بوده باشه :|
Violet J Aron ❀

یعنی یه عالمه پست انتقال دادم!!!!

حتی تا مرز شبیه سازی هم رفتم! دیگه داشتم درگیر فونت میشدم که الکی بیان رو رفرش کردم  و دیدم امد!!

به نظرم به منتقل کردن ادامه بدیم :| معلوم نیست که قراره چی بشه آخه... :|
گربه ...

منو تاکی دیروز مجلس ترحیم گرفته بودیم:| فکر می کردم خیلی زیاده روی کردیم بعد می بینم شما همتون دست به کوچ شدین خنده م میگیرهXD

مجلس ترحیم؟ واقعا؟ کجا D:
من خیلی بیخیال بودم واقعا... تازه صبح وایولت بهم ایمیل داد که همه کوچ کردیم منم تکانی به خودم دادم! الان به خودم می لرزم که واقعا اگه کل وبلاگ میپرید چه میکردم >_<

Lee. NarXeS(:

شما هم از کوچ کنندگان بودی؟ @_@

بله. تازه همین صبح کوچ کردم یهو درست شد!
گربه ...

انصافا سرعت عملتون بالا بوده:|

من هنوز دارم به سرویس ثانویه فکر می کنم که کجا باشه چون با بلاگفا اصلا حال نمی کنم:| باکس کامنتش و تبلیغاتش و پنلش...

ترس با انسان چه کارا که نمیکنه (فیلسوفانه سر تکان دادن)
وای آره پنلش وحشتناک بود :| فکر کنم بلاگ اسکای هم خوب باشه، ولی قالبش یه طوریه...
زری ...

بلاگفا کامنتاش نابوووووووووووووووووووده لاناتی

 

اه

توف

 

تازه تورو هم لینک کرده بودم خخخخخ

هووف آره! این چه روش کامنت جواب دادن و فرستادنه واقعا :| دوساعت باید ویرایش کنی و...
یاسمن گلی:)

منم یه وبلاگ تو بلاگفا زدم !:)

 الان پیداتون میکنم! : )
Nobody -

همه چرا کوچ کردید :دی

من چرا حس خاصی نداشتم پس؟ بک آپ بگیرم الان یعنی؟:)) واقعا نفسای آخرشه؟

ترسیدیم! :دی
یه سوال چطوری بک آپ میگیرید؟ بک آپ خود بیان که به درد خاصی نمیخوره :| لینکا و عکسا رو چه کنیم :| 
تاکی تاچیبانا

پس یعنی بریم بلاگفا؟ آخه دیشب منم یه سر رفتم بلاگفا اما با این صحنه مواجه شدم و برای گربه هم فرستادم. اونجا هم امنیت نداریم :/

اوه اوه...
هیچ جا امنیت نداریم واقعا :|
Nobody -

چشممون ترسیده دیگه:دی میهن‌بلا‌‌گ هم از همین‌جاها شروع کرد. 

کار زیبای کپی پست داخل ورد رو انجام می‌دیم! لینک‌ها، عکس‌ها، کامنت‌ها و قالب‌ها رو هم به خدای بزرگ می‌سپاریم :دی 

ای وای :| 
از راه کنترل+s هم میشه یه کارایی کرد راستی...
یا کنترل + p
Sŧεℓℓą =]

من از اونجا متنفرم :/

خیلی داغونه :/

خیلییییی داغونه :/

منم
خیلی ندوستمش :| من تنها مراوده ای که با بلاگفا داشتم برای مسابقه وبلاگ نویسی مدرسه بوده...
غیرقابل تحمل بود :|
Nobody -

راست میگییی! ممنون :"))

: "))
هانی هستم

بیان چی شده؟ :|

از خواب بیدار شده با تعجب 

هیچی... یکی دور روز وارد پنل نمیشد، بعد این آخرا حتی وارد وبلاگامون هم نمیتونستیم بشیم...!
free bird

آخیش بیان :))).

خدا رو شکر واقعا :)).

سلامی دوباره D:

(نفس عمیق کشیدن در هوای پنل) برگشتن خیلی خوبه!!
D:
هانی هستم

اووووه من نبودم چه خبرا شده بوده

=) خبرای سکته آوری شده بود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan