اصلا هم موقت نیست. بمونه برای آیندگان

  • ۱۴:۵۰

به نقطه ای رسیدم که اگه بهترین و موردعلاقه ترین و الهام بر انگیزترین وبلاگ نویس بیان، و حتی اونی که وبلاگ نویسم کرد هم، بره و کل وبلاگو ببنده و حتی آدرسو خالی بذاره، حتی پلک هم نمیزنم و به نظرش احترام میذارم. همینطور که شما احتمالا یه روزی به نظر من احترام میذارید.

ولی از همین تریبون اعلام می کنم، از من یکی دیگه توقع خداحافظ، زود برگرد، یا خوش برگشتی نداشته باشید. حتی شما دوست عزیز.

 

#اولین پست برخورنده و مغرورانه ی هلن پراسپرو.

#همچنین، هوپفولی، آخریش.

 

 

(خزیدن زیر پتو و بیرون نیامدن تا یک سال)

.

سَمَر ‌‌

همینم درسته. همینجا اعلام می‌کنم که زین پس از من هم دیگه توقع خداحافظ، زود برگرد، یا خوش برگشتی نداشته باشید. مرسی اَه.

والا
aramm 0_0

همون که سمر گفت.

به پویش #برخورنده_مغرورانه هلن پراسپرو بپیوندیم

اه چه خوب. پویش سازی هم کردیم، نوجوان فعل و پویایی هم شدیم!
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°

منم دیگه نمیتونم مهربون باشم ...دیگه نمیتونم براشون جک بگم بخندونمشون..!

دیگه خسته شدم!

میخوان بیان میخوان نیان دارم به خودن آسیب میزنم دیگه..!

:) بله.
Nobody -

وایییی. این پستت انقدر خوبه که رفت جزو اون هایی که باید نعره بزنیش تو گوش بقیه. (و البته که من نمی تونم این کارو بکنم، پس فقط پیوندش می کنم.)

من خیلی شک داشتم که بیام تو وبلاگ نعره بزنمش یا نه. قرار بود بشه یه کامنت زیر پست آخر موچی...
خوب شد که زدم. خالی شدم.
Ayame Mizuki

این ...مود بود واقعاا

:)
Sŧεℓℓą =]

خیلی ها با این کمپین موافقن! ولی جالبه که خیلی از این خیلی ها ، همونایی ان که وبشون رو می بندن D:

 

منم با افتخار می پیوندم!

همم من که نمیگم نبندن. اصلا هرکار میخوان باید بکنن چون وب خودشونه. من خودمم یه بار به مدت 45 دقیقه وبمو بسته ام! فقط میگم دیگه... ما نمی کشیم. خواستم یک پیام همگانی بدم بهشون.
چوی زینب دمدمی

وای یه لحظه سکته کردم فکر کردم میگی خودتم داری میری://////

منم به همین نقطه رسیدم!

من اگه بخوابم برم آروم آروم محو میشم... یهویی مزه نمیده.
:)
شی‍ ‍فته

درودد برتووو

اقا من به نشانه موافقت ایستاده برایت کف میزنم:"

 

بخدا خسته شدیم، دیگه حرف دلمو زدی، اصن میرم پستتو پست میکنمXD 

درود بَک بر تو :)

: ))
شی‍ ‍فته

حالا پست نکردم پستتو ولی یه روزی اینکار میکنم

به پیوند فعلا می افزایمت:)))

وای اصلا انتظار اینقدر موافقت و پیوند شدن نداشتم. گفتم الان میاید میگید از اولم ازت انتظار هیچی نداشتیم :|
ALEX 愛 AI

اونایی که از اول رو همین نقطه بودن چطور همممم

اونا سنپای ما هستن و رو تخم چشمانمان. آفرین بهشون.
امیر +

از این پست‌های تهدید‌ آمیز زیاد دیدیم :))))

خدا کنه دیگه نبینیم.
تاکی تاچیبانا

هووووف! به خیر گذشت :/

گفتم الان تو هم میخوای بری...

نه بابا!! من حالا حالاها مهمونتون هستم. 
شی‍ ‍فته

نه باباا اا دیگه از این فکرا نکن:/

اخه دیگه شورشو دراوردن....

:(: 
Violet J Aron ❀

یه لحظه فکر کردم تو هم میخوای بری :/

ترسیدم. وای:////

 

ولی واقعا حرف خوبی زدی! 

منم از این به بعد خشن تر برخورد میکنم!

چرا برم آخه :/ پوووف. هووف -_-

تسلیم شید! کیبورداتونو بندازید، دستاتونو بذارید جایی که من بتونم ببینم. وگرنه به خشونت متوسل می شم!! (کیو کیو!) (تفنگ) D:
•miss writer•

چی شده حالا؟ کیا رفتن؟؟

یه سریا بستن، یه سری چند بار رفتن و اومدن. مائو، عشق کتاب، موچی.
یه سریا هم نرفتن، ولی فقط به اسم. و خب... دیگه به ما چه. هر کاری میخوان بکنن اصلا. 
شرم بر من اگه به تعداد کامنتای پستای "سلام" و "خداحافظی" اضافه کنم.
•miss writer•

شاید دلیلی داشتن واسه خودشون. دنیا محل گذره فرزند ^^

میدونم، می فهممشون. اصلا اختیار خودشونه هر کاری دوست دارن با وبلاگشون بکنن...
فقط خواستم که... گفته باشم. (آه سرد و پیرزنانه)
Maglonya ~♡

*عرق سرد*

 

 

آم... ۰-۰_|

عشق کتابツ

اهم.. اینا اصلا کی هستن؟ °-°

*پیچاندن ماشین به سمت کوچه علی چپ*

*عرق سرد، بیشتر*

بودید حالا. چرا کوچه علی چپ؟ بفرما کوچه علی راست . ^__^
عشق کتابツ

*کوچه علی راست*

D:

آخ ببخشید! حواسم نبود، گزینه گوچه علی وسط هم رو میز هست. اگه خواستی حالا...
هلن پراسپرو

لعنت. لعنت به هرکی باعث میشه تقریبا از کمپین خودم بیرون بیام. :/

ولی نمیام. برید خب. اصلا به من چه. همه اون آرشیوایی که گم شدن و باید بریم از عمق Archive.org بیرون بکشیم هم... به درک.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan