بلاگرخون+گریزی به سوی کتاب عیدانه!

  • ۰۰:۲۱

سلام به همه! سلام به سال جدید! سلام به قرنی که هنوز قرن بعد نیست :/. (چشم غره رفتن به "1401 قرن بعده" گوی ها)

سلام به شـما! D:

 

خب!

از کجا شروع کنیم؟ آهان!

ممکنه بعضیاتون از آرزوی دیرینه من با خبر باشید، که عبارت است از: پیدا کردن آیدی گودریدز همه بلاگرا، اگه دارنش! چرا؟ چون گودریدز نزدیک ترین و قشنگ و گوگولی ترین فضای مجازی بعد از وبلاگه، و خوندن ریویوهای کسایی که تقریبا میشناسی و نوشته هاشونو مدام میخونی بیشتر تاثیرگذارتره(!) و خوش می گذره D:

خیلی وقته که این آرزوی دیرینه تو ذهنم بوده، و تصمیم گرفتم امسال این آرزو رو با یه آرزوی دیگه ترکیب کنم و بیام خدمت شما. یعنی:

یک گروه گودریدزی مخصوص بلاگرها

یا به عبارتی، بلاگرخون!

این گروه الان به شدت آزمایشیه و حقیقتا نمی‌دونستم باید باهاش چیکار کنم '*_* برای عکس و هدر و توضیحات و قوانین گروه هم فعلا یه چیزی سر هم شده، و اگه کسی چیز بهتری داشت خیلی ممنون میشم. ولی...

با تمام نواقصش، و یه ذره هول هولی بودنش، فکر کردم شاید اگه بذاریم همینطوری بره جلو بهتر باشه! و نمیخواستم دست دست کنم و بذارم دیر بشه، که نتونم به کار بعدیم برسم. یعنی:

یک "گریزی به سوی کتاب" عیدانه!

((پستای گریزی به سوی کتاب قبلی))

اگه نمیدونید، اسم چالش از این جمله اومده:

ادبیات گریزی است نه از زندگی، بلکه به سوی آن.

به چه صورته؟

اینطوری که:

1-ما در 13 روز عید، 10 تا کتاب می‌خونیم. یعنی روزی یکی، و سه روزم استراحت. بالاخره این وسطا یه انیمه ای هم باید دید دیگه! D;

2- از هر کدوم از10 تا کتاب یه یادداشت می نویسیم! دقیقا مثل هرزصد. لازم نیست کامل باشه، یا زیاد باشه. اگه ده تا هم نبود اشکالی نداره! اصلا.. لازمم نیست شرکت بشه... میدونید؟ '*_* من اصلا عاشق چالشای تنهای تک نفریم. سکوت. آرامش. اصلا یه چیزی!

آقا، یکی بیاد این اول شخص جمعای منو درست کنه بکنه مفرد. بله، خیلی ممنون.

اوهوم. خب... اگه اهل گودریدز هم نیستید توی وبلاگ هم منتشر کنید ریویوها رو خیلیم عالیه! برای گروه... قصد من این وسط بیشتر اینه که بتونیم همدیگه رو تو گودریدز پیدا کنیم و برم قفسه های کتابتونو زیر و رو کنم و از دانش و خرد و کتابای هم استفاده کنیم ^_^. آره. ولی خب، بستگی به سلیقه و راحتی خودتون داره.

 

برای این چالش، دعوت می کنم از: سولویگ، نوبادی، مائوچان، گربه-سنپای، سین دال، موچی، وایولت و عینک و استلا(؟)(مرگ بر کنکور)،عشق کتاب، زهرا یگانه، برقرار و دوستان(!)،آیسان، تاکی(اگه هنوز میخونه؟)،کیدو، فاطمه(ablogofonesown)، آقای امیر+، آرتمیس، آروراچان، پرنده-چان، شیفته، زینب دمدمی، سرکارعلیه، پرنیان، هیکارا-سان، آرام، خانم نویسنده، الکس، سمر، آسمانم، آقای مهدی(mostfet)، زری، کلودیا هیرای، هانی بانچ، نرگس لی(؟)، لونا، یومیکو، آیامه، افشین سنپای، و همه‌گان!

(توجه کنید که من اینا رو از رو لیست دنبال کننده و دنبال شونده ها و کامنت دهنده هام نوشتم، بعضیا رو ممکنه جا انداخته باشم، و بعضیا رو که خیلیم دلم میخواد دعوت کنم رو روم نشد و اینکه.. اینجا رو هم نمیخونن "*_*. ولی دست به دست کنید که برسه به کل بلاگستان! 
(البته که بازم میگم، شرکت در چالش به معنی لزوم در عضویت در گروه گودریدز و اینا نیستا! مقدمتون در هر صورت به چالش گلبارانه!)

(چرا برقرار رو بولد کردم؟ خب معلومه دیگه! دارم چاپلوسی می کنم که تبلیغمونو بکننD:)

آهان، و اینکه، گروه مخصوص بلاگرهاست و بدون آدرس وبلاگ یا دعوت، نمیشه وارد شد.

در پایان، امیدوارم که این 13 روز عید پر از کتاب و زندگی و فرار باشه!

(آره فرار. فرار خوبه، خوش میگذره. بدویید فرارها رو بکنید، این تنها فرصتیه که قبل از شروع شدن و به حرکت افتادن دنیا داریم. :)) )

لینک گروه!

(هر کیم شرکت نکرد، باز مقدمش به گروه گودریدز گلبارانه! فقط برای همین چالش که نیست! بعدا کلی باهاش کار داریم.)

 

پ.ن1:(با عرض معذرت از بلاگردون برای دزدیدن اسمشون و بومی سازیش!)

پ.ن2: آدرس گربه سنپای خالیه... : )

لطفا بهم بگین که اشتباه می کنم.

لطفا

زری ...

سلام :)

چه تخم مرغ رنگیای خوشگلی... ولی لطفا برشون دار :)))

 

و این که شرمنده من یه دونه کتاب واسه خوند ندارم چه برسه 10 تا :)))

مرسی از دعوتت :)

وای... ببخشید. اذیت میکنه؟
فردا برش میدارم. الان لپتاپ خاموشه ": )

اوه... حیف شد :( ولی همچنان گزینه طاقچه بی نهایت رو میز هستا! با قیمت خیلی پایین تعداد زیادیکتاب میشه خوند!
بعد... لازمم نیست دقیثا ۱۰ تا باشه. ده تا رو گفتم که حالت چالش گونه بهش بده، و به چالش کشیده بشیم خلاصه! و حتی اگه هم شرکت نکنید، در گروه به روتون بازه، خوندن ریویوهای بقیه هم تجربه جذابیه!
~ فاطیما

چه قشنگ *-*

شرکت می کنید؟ *-*
Mojan ARMY

سلام 😁

ام من جدیدم و به طور قطع انتظار ندارم کسی دعوتم کنه ولی میشه شرکت کنم؟ البته نمیتونم ۱۰ تا کتاب رو قول بدم چون تکلیف عید دارم و یه کم هم تنبلیم میاد راستش ولی دو تا رو قطعااا میخونم ( الان ۴ ، ۵ تا کتاب قرض گرفتم به ۴ ، ۵ تا هم میرسه ) در کل اشکال نداره شرکت کنم؟

 

سلام!
نه بابا! چه اشکالی! همه دعوتن، اینایی که نوشتم اونایین که میدونستم اینجا رو میخونن و میشناختمشون! وگرنه همه دعوتن و هرچی بیشتر بهتر!
و ده تا هم نشد عیبی نداره اصلا! 
هر کیم شرکت نکرد، باز مقدمش به گروه گودریدز گلبارانه! فقط برای همین چالش که نیست! بعدا کلی باهاش کار داریم.
Nobody -

عه تخم مرغارو*-* کاوااییی!

 

هورا هورا مرسی کلی از دعوت :)) *الکی مثلا نمی‌دونستم.

*الکی مثلا از الان برای این ۱۳ روز برنامه نچیدم.

*الکی مثلا برای اون آرزوت واسه‌ی این ۱۳ روز ذوق نکردم.

 

وایسا... آدرس گربه خالیه؟.... یعنی.... چی؟

هوم هوم *-* *-*
*الکی مثلا*
*کاااملا الکی مثلا*
*زیر لب خندیدن*

مگه کتس دیاریز نیست؟ خب الان... خالیه. و تو لیست دنبال می کنید ها هم نیست...
خدایا :...)
Mojan ...

یوهو‌‌‌‌‌‌‌ووووووووو مرسی!!! من همین الان میرم سراغ کتابام 😁👍🏻

من توی گودریدز عضو نیستم ولی هر وقت شد میرم عضو میشم (متاسفانه تا چند هفته پیش اصن نمیدونستم چیه 😂😅)

نه، من مرسیی! D: به شدت منتظر ریویوهات هستم!!!

هیچوقت برای شروع دیر نیست!(چشمهای مصمم)(مشت پیروزمندانه رو به هوا)
امیر +

روزی یک دونه کتاب؟🙄

سه روزم استراحته دیگه!
ولی خب... چالش منعطفیه. برای من که دانش آموزم این عدد خوبه، ولی... در کل به عهده خودتونه. اصلا یدونه کتاب بخونید! بیشتر بهونه ایه که گروه گودریدز راه بیافته و دور هم اونجا جمع بشیم : ) و نظرای همدیگه رو راجب کتابا بخونیم!
فاطمه ‌‌‌‌

امیدوارم فقط من نبوده باشم که رو این تخم‌مرغ رنگیا کلیک می‌کردم و وقتی اتفاقی نمیفتاد بازم رو بعدیا می‌زدم =))

 

سلام! D: مرسی از این حرکت و مرسی از دعوتت :)

من پایه‌ی این چالش هستم فقط دو تا نکته:

- من نمی‌رسم ۱۰ کتاب بخونم =)) چطور می‌تونین تو ۱۳ روز ده تا کتاب بخونین اصلا؟ :))

- من اکانت گودریدزم تو وبلاگم هست ولی آدرس وبلاگم تو گودریدزم نیست D: و نخواهد بود! باید با دعوت وارد بشم؟ من کلا نمی‌دونم گروها تو گودریدز به چه شکلن. لینکت رو باز که می‌کنم هر بار یه نقل قول از یه کتاب میاره به این معنی که آدرسو اشتباه رفتم :)) (Page not found)

(من خودمم میزدم:/ و میزنم. نمیدونم چرا!)
- به همه هم گفتم... ده تا برای چالشی تر کردنشه. وگرنه هرر تعدادی قبوله!
- اوه آره می فهمم! منم چون آشنا تو گودریدز هست نمیذارم... ولی وارد گروه که میخواید بشید سوال امنیتی میپرسه که فقط من، یعنی مودریتور میتونم ببینمش، و شما رو تایید کنم
وای ببخشید! الان لینکو درست میکنم احتمالا خودتون میبینید...
امیر +

سعی می‌کنم بخونم ولی گودریدز ندارم :)

اما ده تا نه انصافا :))))

 

 

@خانم فاطمه

تنها نیستین 🤦‍♂️😅😅

فقط برنامش نیست. سایتم داره میتونید ثبت نام بکنید:)
بله بله درک می کنمD: ده تا یه ذره غیرمنصفانه بود...
شی‍ ‍فته

سلاااام*---*

هلن من گودریدز دارم خب، ولیی.... یکم نامیزونه، یعنی یا مقدار خالیه، ریویوهای چرت و پرت توش نوشتم چون نمیدونستم چجوری میشه ریویو نوشت و اینکه کلی کتابو واردش نکردم... تازا بلدم نیستم ریویو فرندامو توش چک کنم=/// 

فقط به خاطر تو و این گروه جینیگیلت که دلم نمیاد ازش جا بمونم، میخوام برم ببینم چیکارش کنم:" 

*هووومم لازمه ذکر کنم رمزمم یادم رفته؟؟=! ولی اینو میتونم بازیابی کنمD":

سلام به روی ماهت D;

اوه اوه درکت می کنم :| منم اول اپلیکیشنش رو داشتم... ریویو اولیام به شدت نامیزونه. ولی نسخه وبش(هم با گوشی میشه وارد شد هم لپتاپ) راحتتره کار باهاش. 
ریویو فرندا هم همون صفحه اول میاد. یعنی مثل اینستا میتونی همینطور بزنی پایین...

وای مرسی مرسی! مقدمت به گروه گلباران! (چشم ستاره ای!) (به انتظار ریکوئست نشستن) 
MOMO TEORIO

قبل اینکه متن رو بخونم ....

ای وای چرا اینجا تخم مرغ می باره .. یه حسی بهم میگه اون پائین پائینای وب ... یه عالمه تخم مرغ شکسته روی همه :"/

* از تصور خارج میشه و میره تا پست رو بخونه *

*چک کردن پایین وب*
یه لحظه حس کردم چه آدم اسراف کاریم :دی با این قیمت تخم مرغ!
Maglonya ~♡

اوه*-*

چه ایده خفنی... هرچند بعید می دونم بتونم شرکت کنم....

 

+تخم مرغاااD=

*-* وای... آره :_) 
درک می کنم.

اشکالی نداره ولی اگه شرکتم نکنی و بخوای تو گروه باشی! (وی دلش میخواهد ریویو قبلیای گودریدز مائو را زیر و رو کند)


+خیلی دوستشون دارم *-* ولی از اتاق فرمان گفته شد اذیت می کنه موقع خوندن *-*
MOMO TEORIO

متاسفانه من نمی تونم توی چالش شرکت کنم چون زمانم خیلی اندکه و تمام وقتم سر تحقیق ها و مقاله هام میره توی عید T-T ( گرچه که کتاب در کل یار همیشگی منه و میخونمش در کنار کارام ^^ )

و اینکه تا الان عضو گودریدز نبودم :")

 

💜💜💜

اوه خواهش می کنم! همینکه ندا دادید ارزشمنده : )))!



ویرایش: چه قالب قشنگی *-*
محمدرضا ...

چه فکر خوبی کردی هلن .. راستی سال نوت مبارک ...

امیدوارم سال پر کتابی در پیش داشته باشی ... 🌹

 

خب من زیاد کتاب نمی‌خونم و کتاب‌های داستان و رمان و ... هم که شاید خیلی خیلی کم پیش بیاد ... گودریدز رو هم که سال‌هاست سر نزدم ... 😂 ... و از نظر کتابی حسابم خرابه ...

ولی این چالشت برام جالبه ... و کتاب‌های مورد علاقم هم کمتر از ۳۰۰ صفحه فنی نیستن معمولا ... و در قالب بلاگ بیانم نمی‌تونم بازنشرشون کنم ... اما سعی می‌کنم حالا به کمک لیست کتاب‌های خودت یا گشت و گذاری توی کتابخونه‌های آنلاین یه کتاب خوب پیدا کنم که بشه در حد یک روز خوند ...

 

اما ایدت عالی بود ... من رو بعد از سال‌ها دوری از میادین ... 😂😁 ... به خوندن کتاب ترغیب کردی ... مرسی ... 😊

سال نوی شما هم! سال شما هم آسمانی، اونم از نوع آبیش =*)))!

خوشحالم که خوشتون اومده! و ممنونم که ندا دادید و عضو شدید، این خیلی ارزشمنده برام =)! 
درباره لیست... خیلی نکته خوبی گفتید 🤔. فکر کنم شاید لیست کتابای طاقچه بی نهایت که تو "گریزی به سوی کتاب" قبلی گفتم کافی نباشه... با پست بعدی لیست کتابای کوتاه که راحت و ارزون هم پیدا بشه رو باید بنویسم حتما!
  
میادین خیلی خوبه *-* همه باید بریزیم تو "میدون" D:
Violet J Aron ❀

آریگاتو که من رو هم دعوت کردی. آریگاتوووووووووو:)))

منم درخواست عضویت توی گروه گودریدز رو دادم. هرچند نمیتونم این همه کتاب بخونم. ولی میام و تشویقتون میکنم و کلی از نوشته هاتون فیض می برم. بله! این طوریاست! XD

دویتاشی ماشتتههه!! من آریگاتو که عضو شدی.
(زیر لب خندیدن) منم تقریبا همینکارو می کنم!
Violet J Aron ❀

خبر:

منم رو تخم مرغا کلیک میکردم بلکه وارد سایتی بشه که کدش رو گرفتی:/

خب منم میخوام از اینا :((

D:
کلیک از اینجا. ولی تخم مرغا رو خودم گذاشتم جای "سال نو مبارک" ها. میتونی کدشو دستکاری کنی هرکاری باهاش بکنی.
چوی زینب دمدمی

سلام هلن^^مرسی بابت دعوتت!

ولی من ده تا کتاب که هیچ،یکی هم ندارم😅😂تنها شانسم اینه که گردونه بهم طاقچه بی نهایت بده که اونم بعدش نمی دونم باید چه کتابی بخونم!

میشه من کتاب هایی که قبلا خوندم رو درموردشون بنویسم؟

اممم واینکه من گودریدز هم ندارم😁😅

^-^
گردونه متاسفانه امسال خیلی بی بخار شده :/ طاقچه بی نهایت نمیده اصلا... :/ 
هر جور دوست داری... یعنی خب، وبلاگ و گودریدز خودته! هرچی بخوای توش میتونی منتشر کنی. ولی مزش به اینه که کتاب جدید بخونیم! 
*-*
درسته...
*-*
آرتـــ ـــمیس

*و منی که از شدت ذوق برای این چالش بسیار زیبا... با کله میرم تا تو گروه عضو بشم و خیلی نامحسوس به این هم اشاره می کنم که دارم ناروتو می بینم* 

*جییغ* واقعا؟!! واییی بیا بغلمممم!!
وای وای خیلی خوشحال شدم! اصلا نمی دونی...!!
ووی!
از الان منتظر پستای ناروتوییتم! یوهوو!!
.
Aysan ~°

هلن من تو گودریدرز ثبت نام کردم تو گروهم ریکوئست دادم (((=

فقط باید مامانمو راضی کنم یه سبد کتاب بخرم *-*/.

برم به منوم اضافش کنم البته هنوز هــــــــــیــــــچ کاری توش نکردم -_-

D: پذیرفته شدی!
در گوشی بگم که طاقچه بی نهایت هم خیلی چیز جذاب و خوب و.. از همه مهمتر، ارزونیه!!

تو میتونی. گانباره ! (موفق باشی).
Aysan ~°

تو چقدر چالشات قشنگه ها! @_@

وای *-* قشنگ "شرکت می کنید" که.. *-*
mochi ^-^

چه چالش جالبی!ولی باید اعتراف کنم دیشب آخرین کتابمو از هفت تا دونه کتابی رو که از نمایشگاه خریده بودم خوندم:")

هعی..اگه زودتر گفته بودی دست نگه میداشتم این هفت تا دونه کتاب رو با چالش میخوندم:")

و البته..به این دلیل که خرداد امتحان حضوری هستش و من تا حالا درست درمون درس نخوندم..میخوام این چند وقت عید رو جبران کنمT-Tپس..کلا کنسله و نمیتونم شرکت کنم:"

+باور نمیکردم اسم منم نوشته باشیT^Tمرسی بابت دعوت

+عام..وارد شدن توی این گودریدز چطوریه؟من اصلا تا حالا این سایتو نمیشناختم._.

به این می گویند بدشانسی *-* 
هیهی... اصلا به این اشاره نمی کنم که من سال رو چیکار کردم، عید رو چیکار می خوام بکنم و اینکه امتحان خرداد رو چیکار قراره بکنم. خودتون احتمالا میدونید!
+مرسی که ندا دادی!
+یه سایته مثل سایتای دیگه D: یعنی goodreads رو پیدا می کنی و ثبت نام می کنی و ایمیل و رمز و اینا... نسخه وب داره و اپلیکیشن، که نسخه وبش کارآمد تره کلا. بعد میتونی اسم کتابا رو سرچ کنی و به قفسه read, currently reading یا to read ات اضافه کنی و بهشون امتیاز بدی و نظر براشون بذاری و نظرات بقیه رو بخونی و دوستاتو انجا پیدا کنید... (نفس بند آمدن)
آره D:
لونا =]

وای این تخم مرغ رنگیا رووووو

اهم اهم.ببخشید کودک درونم افسار گسیخته شده یکم.

چه باحالللل .منم هستم.البته هنوز عضو گودریدز نیستم.میشنم به زودی احتمالا.

درکت می کنم *-* گوگولن.

ورودت پیشاپیش گلباران!

@همه
(پ.ن: یه سوال. به جز "خوش آمد، به ورود چه فعلی میتونه تعلق بگیره؟ :/ من از دیروز به ملت دارم میگم گلباران، و کلمش یادم نمیاد. اگه کسی دونست بگه)
Maglonya ~♡

هعییی((':

دیگه چیزی به کنکور نمونده... بذار بدمش، همه رو با سریال/فیلم/انیمه/کتاب های پیشنهادی + ریویو هاشون زخمی می کنم /._.\

 

+نهههه تخم مرغا خیلی خوبن اصلنم اذیت نمی کنن=^=

اوهوم اوهوم!! .برو کنکورو بترکــون!!!

+خب بر نمیدارم اصلا که اینطوره *-*
Mojan ...

توی گودریدز عضو شدم 💃 حالا باید برم کتابخونه وام رو پر کنم .... یعنی همه ی کتابهایی که خوندم رو بذارم... به نظرم باحال میشه مخصوصا اگر کتاب های می‌می‌نی رو هم داشته باشه(😂😐) راستییییییی یه کتاب رو هم تموم کردم💃💃💃خب دیگه برم ته و توی گودریدز رو در بیارم ببینم چجوری ریویو بذارم 👋🏻😁

راستی وقتی دیدم کتابهای ایرانی رو هم داره خیلی تعجب کردم و خوشحال شدم😁💃

خداحافظ 😁😁😁😁👋🏻👋🏻

ووه! مبارکه.
(یک سرچ می کند)
مثل اینکه داره! ولی وای خدا... کلا وجود می می نی و تاثیرش رو زندگی خودم و خواهر کوچیکترم رو یادم رفته بود @_@ مرسی :)! خاطرات زنده شد :دی

خداحافظ D: D:

.

اوه اوه راستی! تو گروه ریکوئست عضو شدن بدید که منم پیداتون کنم!
عشق کتابツ

عامم... اول که باید حساب گودریدز بزنم.. چون که ندارم اصلا =") *کوبیدن سر به دیوار*

بعدشم.. نمیشه من بعد عید شروع کنم؟ :" دوست دارم شروعش کنم ولی الان نمیتونمم TT کتابام پیشم نیست :")

+تخم مرغارو TT خیلی قشنگه  D":

به زودی در انتظارم بشینین D: *آبمیوه*

@_@
عشـــق کتاب حساب گودریدز ندارد @_@ 
چه تناقضی @_@

اوه آره!! هر وقت که دل تنگت خواست. اینم مثل هرزصد! کاملا منعطفه از همه نظر.

+D":
(نشستن روی لبه جدول) (خیره شدن به افق) (سر رفتن حوصله و در آوردن کتاب جدید از توی کیفش) (به انتظار نشستن)
Mojan ...

آره می‌می‌نی رو هم داشت🥺

در خواست دادم اسمم bookworm عه 💃😁📚🐛

خوش اومدی ^_^
𝗔𝘆𝗮𝗺𝗲 ♡~

منم میتونم بعدا شروع کنم چالشو ؟ T-T 

درسای لعنتی ....

کم بودن کتابام ..

نه عیبی نداره! هر طور دل تنگت می خواد D: 
سَمَر ‌‌

اول از همه خیلی خیلی ممنون که دعوتم کردی*ذوق کردن فراوان* =))

و خیلی دوست دارم شرکت کنم ولی منم مثل عشق کتاب، الان فقط یدونه از کتابام پیشمه :')

بعد از عید حتما اکانت میزنم[گودریدز ندارم *بر سر کوفتن*] و شروعش میکنم :))

+این تخم مرغا چقدر قشنگن *-*

منم روشون کلیک میکردم D":

++آدرس گربه؟ این امکان نداره

اشتباهه.. باید اشتباه باشه :"")

خواهش می کنم!! *منتظر بعد عید و خواندن چالش ها ماندن*
+اوهوم اوهوم *-*
++انگار که اشتباه نیست : )
و انقدرم بی سر و صدا... : )
Hikara Co

واو! چالش به شدت جالبیه :)

مرسی بابت دعوت هلن-چان ^^

امم...خیلی دلم میخواد شرکت کنم ولی اخیرا یکم درگیر درس و مدرسه شدم واسه همین فک نکنم بتونم کتابی بخونم اما حتما یه سری ریویو در باب کتاب هایی که خوندم مینویسم :-)

ممنون که ندا دادید! خیلی منتظرم! خوندن ریویوهای شما فکر کنم خییلی جالب و هیجان انگیر باشه D:! 
Violet J Aron ❀

می‌نی‌نیییییییییییییی

الهی بد نبینییییی! :دی
Violet J Aron ❀

متاسفانه من فقط اونی رو داشتم که میره مهدکودک :((

بقیه گیرم نیومدن.

ولی هنوز مهدکودکش رو دارم.  خیلی نایسه؛ و نازه!!!

دیدی روش نوشته برگرفته از بابل به مدرسه میرود؟ انگار اسم ورژن خارجیش بابل بوده:))


پ. ن: اره واقعا گربه وبش رو حذف کرده!!  یا....  شاید ادرسش رو تغییر داده باشه؟

می می نی تو مهدکودک
دوسته با شیر و اردک(؟)
:دی
خیلی خیلی! ولی ما همه کتابا رو دادیم به پسر عموی دوم، اونم داد به پسر عموی سوم، به زودی هم میرسن به دختر عمه که آخر همه است! :_) دلم براشون تنگ شد:_)
بابل :|
:|
:|


پ.ن:نه... شاید، یه مدت رفته؟
آخه واسه چی آدرســـو خالی میذارید نامردا!
زهرا یگانه

اوه هلن چان..(با چشم های ستاره ای به نام خودش و تیم برقرار نگاه می کند)
اجازه بدید ذوقم رو پنهان کنم.. اهم اهم..

10 کتاب؟ در 13 روز؟ اوه مای هِوِن! (تکه کلام جدید وی بود)
فقط جهت اطلاع خاطر نشان کنم که من دو ماه طول کشید تا بربادرفته رو تمام کنم! واضحه یا بیشتر توضیح بدم؟ :D
اما این دلیل نمیشه که در گروه عضو نشم و از معرفی های دوستان استفاده نکنم. (ریکوئست دادم) ممکنه من رو به عنوان عضو تیم پشتیبانی بپذیرید؟ (وی ست ِ لباس و دامن کوتاه مخصوص تشویق کننده ها را پوشیده و آماده به خدمت است)
شاید بدین وسیله کمی بیشتر با گودریدز ارتباط برقرار کردم.


پ.ن. @آرتمیس
واهـایی! بیا بغلم! اگه سرعتت زیاد باشه با سرعت حلزونی من یِر به یِر می شه.
من به جاهای استخوان سوزی رسیدم وااایی...!

 


*اسپویل*

چشم های اشکبار برای ایتاچی و ساسوکه!
این ساسوکه چرا اینقدر بی فکر عمل می کنه واقعا؟! یه حسی میگه مادارا داره بهش دروغ میگه (در واقع استفاده ی ابزاری می کنه ازش) یا حداقل همه ی حقیقت رو بهش نگفت یا حقیقت رو دستکاری کرد.. کلا این مادارا اوچیها به شدت مشکوک می زنه!
 

 

(چشم ستاره ای بَک)
پس منم ذوقم رو مخفی می کنم که ست بشیم. بله... خیلی حرفه ای و رسمی... D:

😅اونو من با استانداردای خودم گفتم... همه دارن وحشت می کنن. هر چند تا که تونستید عالیه! (بر باد رفته زیاده خب @_@)
چند تا ریکوئست دیدم.. ولی نمیدونم کدوم زهرا شمایید *-* دو تا زهرا داریم آخه. پروفایلتون چه شکلیه؟
اوه وای حتما! اتفاقا خیلی به پشتیبانی نیاز داریم. هدر و پروفایل گروه رو با پینت یه چیزی سر هم بندی کردم، بعد یه ذره خانه ارواحه گروه. دوستان می دونن، صدا توش اکو میشه @_@
وقتی بفهمم کدوم زهرا شمایید moderatorتون می کنم *_*

پ.ن و اسپویل:
اگه به اینجا رسیدید که حلزونی نیست! سرعتتون خوبه!

واهای دقیقا! البته، بهش حق میدم وقتی همه عمرش وسیله ای بوده برای بقیه (پدرش(به جورایی)، ایتاچی، اوروچیمارو، بعدشم که مادارا) شاید اصلا به وجود خودش ارزشی نمیده. انقدر که حاضر بوده برای رسیدن به هدفش بدنشو هم به اوروچیمارو بده :|
انگار... معنی خودش رو در اینا میبینه. وجودشو با این خشم پر می کنه..
بچگی :_( 
ایتاچی هر چقدرم سرباز وظیفه شناس و اینایی بود، برادر افتضاحی بود. زندگی و روح و روان ساسوکه رو با خاک یکسان کرد.
اوه اوه! هیچ حدسی ندارید که ممکنه پشت نقاب مادارا کی باشه؟؟ 
اون زمان که پخش میشد بعضیا میگفتن ممکنه هوکاگه چهارم باشه، یا ساسوکه که به گذشته سفر کرده... D:
شایدم باشهD:
زهرا یگانه

عکس پروفایلم تصویر شماتیک از دختری هست که  داره کتاب میخونه با تم آبی.
باشه، اگر کمکی از دستم بر بیاد حتـما. بگو چه ایده هایی داری با هم همفکری کنیم. (حتی می تونی از این گروه استفاده های بلند مدت تری کنی)
راستی! من هم اولین کتاب چالش رو شروع کردم. ببینم تا روز آخر به کجا می رسم.

پ.ن. پشت نقاب مادارا؟
همممم هیچ ایده ای ندارم.. به جز یه حدس.. می ترسم به زبون بیارم.. کاکاشی.. (محو در افق) صرفا به جهت اینکه یه چشم شارینگان داره! شاید یه ربط هایی بهم داشته باشن. نمی دونم.
حالا که شروع مردم به کتاب خوندن ناروتو رو باید استپ کنم. :))

اوه پیداتون کردم! ولی وقتی میخوام مودریتورتون کنم این اخطارو میده:
This user does not have a verified email address. Can't add as a moderator.
فکر کنم باید ایمیلتونو تایید کنید؟ 
(آره آره حتما! این چالش بیشتر برای خونه تکونیش بود... خیلی به کار احتیاج داره این گروه که راه-تر بیافته :) )
وای! گانباره D:!

پ.ن: وای به شکل عجیبی نزدیک بود! آره آره... D:

نمیشه بدون دادن چیزی چیز دیگه ای بدست آورد *-* این قانون مبادله برابره *-* 
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

*خیلی دور رسیدم نه؟ "-" *

ولی عجب چالشی  D: و خیلی ممنونم که دعوتم کردی هلن سان *-* حیف که دور رسیدم :")

قول میدم اگه دفعه بعدی چالش جدیدی رو راه بندازی حتماا شرکت کنم T^T

* D:" آره یه ذره*
سه چهار روز مونده... ولی عیبی نداره! همینکه ندا دادی ممنون ^.^
.
free bird

اوه هلن چان، پوزش پوزش :") من یک مدتی نبودم و خیلی دیر دیدم این دعوت رو :)). من رو ببخشید :).

 برای من 10 تا کتاب در 13 روز خیلی زیاده، و وقتی خوندن کتاب‌ها رو بیشتر طول میدم، خرسندترم D: (مثلا من تازه امروز هری پاتر و شاهزاده‌ی دورگه رو شروع کردم بااینکه مدتی میشه خوندن مجموعه‌اش رو شروع کردم). بااینحال هنوزم میشه تو گروه گودریدز "بلاگرخون" عضو شد؟ :).

 +منم وقتی امشب دیدم  وبلاگ گربه چان نمیاد شوکه شدم :"( امیدوارم هرچه زودتر ازش خبردار بشیم، من بهش ایمیل دادم :)).

نه نه عیبی نداره! 10 تا تو 13 روز زیاد بود.. من م بدموقع گذاشتم خیلیا ندیدن -_- ولی ممنون که نداد دادید D:"  
اوه آره! اون گروه رو حالا حالاها باهاش کار داریم! ولی من چون گودریدزتون رو داشتم همون اول براتون دعوت نامه فرستاده بودم فکر کنم .
+ اوه من اصلا به ایمیل فکر نکردم *__* البته ایمیلش رو هم نداشتم...
اگه خبری شد ما رو هم بی خبر نذارید :_(
Cloudia Hirai

من اومدم همه رو بخونم بعد بنویسم چالشو ولی الان یادم نمیاد چی خوندم و چی نخوندم با اینکه حداقل نه تا رو خوندما :|||

هیهیهی آره D:" وقتی میگذره از خوندن کتابا تقریبا غیرممکن میشه نوشتن. 
ولی عیبیم نداره! مهم اینه که خوندی... فقط.. تو گروه گودریدز بودی؟ آخه ندیدمت...
اونجا اگه بودی میتونستی همه رو شبیه لیست به قفسه ات اضافه کنی.. یادتم نمیره
.
Cloudia Hirai

بهتون درخواست عضو شدن دادم *--*

دیدم. خوش اومدی *--* 3>
غَزَلْ (هیرای)

سلااام

من دوباره با اکانت جدیدم و آدرس الانِ وبلاگم بهت درخواست دادمㅠㅠ

ایوای.. ببخشید من اینو انقدر دیر جواب میدم. ببینم میتونم از این گودیدز داغون سر در بیارم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan