چالش ساکورا

  • ۰۱:۰۰

چالش ساکورا! از اینجا شروع شده. اکثریت هم شرکت کردن... دیگه کسی نمونده دعوت کنم. :_) هر کی خواست شرکت کنه!

سوالای انیمه ای+ ویب های انیمه ای که چند وقته درونم گیر کرده و اینجا خالیشون نکردم! درباره همه چیزای انیمه ای

خب... بریم که رفتیم:

1-اولین انیمه‌ای که دیدین چی بود؟

یادم نمیاد @_@ ولی اولین انیمه ای که فهمیدم انیمه بود قهرمانان تنیس بود!

 

2-اولین کراش انیمه‌ای تون رو بگین؟

خب، مشخصه. وقتی اولین انیمه قهرمانان تنیس بود، اولین کراش هم ریومو ایچیزن بوده دیگه! اصلا اون کلاه لبه دارش، بطری نوشابه که باز می کرد، راکت رو که میداد دست دیگه اش... !!! *Fangirl Waves*

بعدی ادوارد الریک بود. باید نامشو ذکر می کردم حتما ^_^

 

3-انیمه‌ای هست که دوستش داشته باشین ولی امتیاز پایینی داشته باشه؟

 princess principal. دقیقا امتیازش پایین نیست. الان که دیدم، زده هفت. ولی کلا زیر راداره و هیچکس حواسش نیست که چقدر خفنه! تا حالا دوازده قسمت، و فکر کنم یه سینمایی ازش اومده. شخصیتای اصلیش دخترایی هستن که هرکدوم به دلیلی وارد یه ماجرای جاسوسی-حکومتی شدن. دنیاشون یه انگلستان ویکتوریایی پیشرفته است که با یه دیوار به دو سرزمین تقسیم شده و... ماجراش طولانیه، و من دقیقا یادم نمیادش. ولی بهترین شخصیت دخترای انیمه ای رو داره! داستانش شاید از دور کلیشه ای به نظر میاد، ولی از همون قسمت اول تا قسمت آخر غافلگیرتون میکنـــه.

Top 7 Princess Principal Characters with the Most Tragic Story [Best List]

 

4-تصمیم دارین امسال چه انیمه‌هایی رو تماشا کنین؟

دیگری(another)، guilty crown، اگه خدا بخواد وان پیس *_*، جوجتسو کایسن، مودوئازوشی(یه انیمه چینیه. دوستم گفت یه شخصیت توش داره که از ایتاچی و ساسوکه هم بدبخت تره(!)، منم نتونستم مقاومت کنم.)، "دیروز را برایم بخوان" رو هم باید تموم کنم زودتر.

کلیم سینمایی اومده که ندیدم.

به علاوه هارمونی، و اون انیمه ای که هیکارا معرفی کرد و به شکسپیر اشاره زیاد داشت و اسمشو یادم نمیاد -_-

5-آزاردهنده‌ترین شخصیت انیمه‌ای که می‌شناسین کیه؟

ساکورا هارونو :| البته ازش بدم نمیاد. فن فیکشن هم باعث شده حتی دوستش داشته باشم و درکش کنم. ولی همچنان آزاردهنده است. :|

خود ناروتو هم یه ذره... رو مخه. وقتی خود انیمه رو می بینی حسش نمی کنی. بعدا که بهش فکر می کنی میفهمی چقدر رومخ اطرافیان(الی الخصوص ساسوکه بدبخت) بوده

 

6-انیمه‌ی مورعلاقتون کدومه؟

ناروتو مورد علاقمه! ولی بهترین انیمه رو بخوایم بگیم، میگم کیمیاگرتمام فلزی یا آکادمی قهرمانی من یا (تازه یا) ناروتو. 

 

7-کدوم انیمه رو هیچ وقت نمی‌خواین تماشا کنین؟

خیلین. انیمه های ایسکای و هارم مثلا، که اصلا خوشم نمیاد. حتی ری:زیرو که خوبشونه رو هم فکر نکنم بتونم هیچوقت تموم کنم.

ولی آهنگاش قشنگه خدایی.

 

8-یک   دو    چند انیمه نام ببرید که شدیدا با احساساستون بازی کرد؟

انجل بیتس (Angle Beats) که در رتبه اول قرار داره. کلاس آدمکشی دقیقا بعدشه. نه از نظر غمناک بودن، بیشتر باعث ایجاد هیجان درم میشد. دروغ تو در آوریل ترکیبی بود. هیجان و شور جوانی + غم و غصه. 

(دلیل اینکه ناروتو اینجا نیست، اینه که من با خود ناروتو احساساتی نشدم. بعدها با فن فیکشنا بیشتر قضایا رو هضم کردم/گریه کردم/جیغ زدم.) 

 

9-شخصیت انیمه‌ای زن مورد علاقتون کیه؟

آلیس از انیمه پاندورا هارتز. جذابیت و قدرت و رک و راست بودنش، دیگه طراحیشو نگم! همه عالی.

(تو پرانتز بگم، اِما از انیمه ناکجاآباد موعود هم موردعلاقه باران، و دومین موردعلاقه منه. فکرشو بکنید! شخصیت مونث اصلی برای انیمه شونن! مثل یه نسخه دختر و گوگول و غیراعصاب خوردکن از ناروتوئه.)

 

10-شخصیت انیمه‌ای مرد مورد علاقتون کیه؟

هممم... بین ادوارد الریک(کیمیاگر تمام فلزی) و ایتاچی اوچیها(ناروتو)

 

11-غم انگیز ترین صحنه‌ی مرگ توی کدوم انیمه اتفاق افتاد؟

نمیدونم چرا دقیقا... ولی تو انیمه شارلوت،(اسپویل) مرگ خواهر کوچیکه ی یو خیلی اشکمو در آورد.

حتی اسم خواهره رو هم یادم نمیاد *-* ولی مرگش، و اتفاقات بعد مرگش، و حس برادرش بعد مرگش... خیلی داغون کننده بودن. (بغل کردن هاگریدی باران در پس زمینه)

 

12-کدوم انیمه بهترین صحنه‌های مبارزه‌ای رو داره؟

اتک آن تایتان و آکادمی قهرمانی من.

مخصوصا انیمه سینماییش که تازه دیدم My Hero Acdemia: Heroes Rising عجیب خوب بود از این نظر *_* 

 

13-یه نقل‌قول از انیمه‌ی موردعلاقتون بگین؟

جاییکه یه نفر بهت فکر می کنه، اونجا خونه‌ی توئه.

(جیرایا، انیمه ناروتو)

 

A Lesson Without Pain Is Meaningless

(ادوارد الریک، کیمیاگر تمام فلزی)

 

14-کدوم انیمه بهترین موسیقی رو داشت؟

کارول و تیوزدی

 

 

15-دوست دارین با کدوم شخصیت انیمه‌ای برین خرید؟

یه لحظه دلم خواست بگم اینو یاماناکا از ناروتو. اصلا خیلی این دختر خوبه. بهترین دوست انیمه ای، با اختلاف. 

ولی من از اونام که از خرید بدم میاد و فقط همونی که احتیاج دارم رو میخرم، و رفتن با اینو یه چیزی میشه مثل رفتن با مامان و باران، فقط بدتر.

 پس... شوتا آیزاوا(پاک کننده بزرگ) از آکادمی قهرمانی من *_* سلیقش بهم نزدیکه.

البته، اگه حاضر بشه وقتشو تلف کنه با یکی دیگه بیاد خرید.  

(محض اطلاع، آیزاوا اینه)

متوجه شدید که؟ تو کل انیمه، یه لباس می پوشه. D:

بعضی وقتا هم ازینا می پوشه D: بهــتــرین لباس دنــــــــیا!

 

16-شخصیتی هست که دوست داشته باشی بکشیش؟

دانزو ⚡__⚡

حقیقتا دانزو 💀__💀

 

18-انیمه‌ای هست که هنوز نیومده و خیلی منتظرشین؟

تا یه هفته پیش حســابی منتظر آکادمی قهرمانی من بودم. کلا یادم رفته بود که این آپریل قراره بیاد.. ولی اومد! 

در حال حاضر ولی منتظر چیزی نیستم. کلا انتظار-دونم خراب شده. حتی واسه اتک هم دیگه شوق ندارم :/

(ویرایش:اوه یادم اومد! سینمایی دیگه‌ی آکادمی هم تریلرش اومده و منتظرشم: World Heroes.)

(اگه فصلای بعدی نوراگامی/پاندورا هارتز/ مارس همانند شیر/نو گیم نو لایف رو هم بسازن ممنون میشیم *_*)

 

 

19-شخصیتی هست که دوست داشته باشین بیارنیش خونتون؟

امای ناکجاآباد موعود رو دوست دارم بیاد. باهاش خوش می گذره :)

اینو رو هم که گفتم. خیلی دوست گوگول و خوبیه. :*)

(                                                                                                                                                     ))

این قسمت به دلایلی سانسور شد ^_^

P:

 

پ.ن: چرا نوزده تا شدن؟ :| 

ویرایش: اوه یادم رفت... به اینجا سر بزنید : )

Violet J Aron ❀

آخ جون بالاخره شرکت کردی :)))

 

این انیمه ویکتوریایی رفت تو لیستم :))

تو هم موریارتی رو بذار تو لیستت. اصلا اوپنینگ فصل دومش یه هجیان خاصی داره!

نوشته بودمش... فقط مونده بود تو پیشنویسم تا بعد گ.ب.س.ک.ع منتشرش کنم : )))

وای پاک موریاتی رو یادم رفت *_* اونو حتما باید ببینم.
mochi ^-^

2.چرا من برعکس همتون وقتی شاهزاده تنیس رو نگاه میکردم از ریوما بدم میومد؟:|

6.ما رو و خودتو با ناروتو خفه کردی بعد میگی یا؟!XD

8.وای..من چقدر سر هر کدومشون گریه کردم..البته آنجل بیتس رو ندیدم:"

9.من چقدر اما رو دوست داشتم.شخصیتش واقعا باحال بود..حیف این فصلT-T

11.*وی با یادآوری آن قسمت بر خود میلرزد*

19.با شوق حایلایتش کردم هیچی نبودD":

2. تو حتما مغرورِ جذاب دوست نداری D: 
6.نه آخه... ناروتو "بهترین" انیمه از نظر تکنیکی، داستان و حتی شخصیتا نیست. تاثیر گذارترین و قشنگ ترین هست، ولی "بهترین" نیست. کلی مشکل و سوراخ سنبه داره (که همش تقصیر شونن جامپه :/ آخه کی میتونه هفته ای یه چپتر مانگا بنویسه اونم همچین مانگایی! خیلی نویسنده رو تحت فشار می ذاشتنف نمیتونست خوب تمرکز کنه رو داستان)
8.حتما ببین. اون از همه بیشتر گریه داشت "-"
9- من تازه همین الان تمومش کردم! زیاد هم بد نبود... پایانش از مانگا بهتر جمع شده بود حتی. اگه مانگا رو خونده بودی کامل متوجهش میشدی. اون قسمت "پیمان جدید" و "دنیای بهتر" و اینا... ماجرا داره.
19. اگه با هایلات کردن معلوم میشد که دیگه سانسور معنی نمی داشت .
Maglonya ~♡

واهایییی princess principal T_____T

خدایا.... چقدر دوسش داشتم...

اصن یه فاز ماشین بخار طور خاصی داشت... اه خیلی قشنگ بود T----T

 

9- وای آلیس! هرچند توی پاندورا بین دختراش شارون+ اکو رو از همه بیشتر دوس داشتم... ولی بازم آلیس خیلی خفن بود*-*... فقط گاهی زیادی رو مخم می رفت:|

 

 11- اسم خواهر کوچیکه ی یو آیومی بود (;

وای تو هم دیدیش @_@! فکر کردم هیــچکی ندیدتش.

پاندورا هارتز هــم!!؟؟ وای تو خیلی خیلی حرفه ای ای تو انیمه!! فکر کنم از این به بعد باید بهت بگم سنپای *_*

11- اوه بله... (:
سرکار علیه

سلااام بر هلن عزیز. 

به من انیمه ی سینمایی  معرفی کن خوااااهشا :ٰ)‌ از این انیمه خوشگلا دوست دارم مثل کارای میازاکی یا حداقل انیمه ای که تهش نگم چه مسخره بود و معنی ای نداشت! 

واقعا خون انیمه ام ته کشیده از نوع سینمایی. گفتی زیاد اومده، اما کو پس؟ :(

سلام بر سرکار علیه : ))))
اوه خب... انیمه های هرزصد رو دیدید؟ اونا خوبن. انیمه هارمونی Harmony هم هست که خودم هنوز ندیدم ولی از چیزایی که شنیدم مطمئنم که خوبه! پورکو روسو هم فکر کنم مال چیبلیه... که باز من ندیدم.
wind rises  و colorful هم هستن، که دیدم، ولی تنبلیم اومده دربارشون بنویسم و خیلی خوبن.

(پ.ن: میگم... ببخشید شما حساب گودریدز دارید؟ یکی هست که من دنبال می کنم و عکس پروفایل شما رو داره و با توجه به تعداد کتاباش میخوره که شما باشید "-" و هنوز نمیدونم که کیه...)
Violet J Aron ❀

نه تنها نرفتم درست حسابی درس بخونم، بلکه فرست هم میشم!!! @__@


راستی به نظرم اگه گدگیاس رو اول ببینی بعد تاج گناه رو؛ بهتره. چون تاج گناه کپی شده از روی کدگیاسه و اگه ببینیش، کیف کدگیاس کم میشه.


یه انیمه هم هست به اسم k. میشناسیش؟ شاید بعدا خواستم ببینمش.

نچ نچ نچ. واقــــعــــاااا که وایولت چان. پس روحیه پلاس آلترایی کجا رفت؟ اینهمه گانباره که گفتم چی شد!!؟ .

خب.. اگه اول کد گیاس رو ببینم کیف تاج گناه کم میشه "-" 
کدومشون بیشتر حیفه که کیفشون کم بشه؟


وای *_* دربارش تو اینترنت خوندم. چقدر... خفن-گونه است *_* جنایی... و حتی نویسنده هاشم مرموزن.
اینا رو از کجا پیدا می کنی؟ من نشنیده بودم اسمشو اصلا *_*
زهرا یگانه

@mochi

6. =))) وای عالی بود. 

اطلاعات انیمه ای هلن چان جهت استفاده در آینده یادداشت شد. 

پ.ن. کوئسشن باکس: ناروتو اوزوماکی یا ایتاچی اوچیها؟ [:D]


😅😅اونقدرم اطلاعات بالایی نیست. تازه هی دارم افت می کنم.😅

پ.ن: خبب....(شکاندن قولنج)
(شروع اسپویل)
اگه بخوایم به صورت سطحی و در سطح خود انیمه نگاه کنیم، مسلمه که ایتاچی اوچیها! به دلیل جذابیت بیشتر طراحی، بک استوری جالب توجه تر، شخصیت پیچیده تر و...
اگه عمیق تر بشیم، میفهمیم نمیشه اینو انکار کرد که این دو نفر خیلی شباهتا به هم دارن. اینجا هم گفتم، که هردوی این شخصیتا در پایان صلح رو میخواستن، ولی نظر متفاوتی درباره اینکه چطوری بهش رسیدن داشتن. روش ناروتو مسلما منطقی تر و بهتر بود. ولی از طرفی... نباید اینو فراموش کنیم که ناروتو به اندازه ایتاچی تو فشار روانی و جسمی نبوده. و این دو نفر کلا متفاوت از هم به نتیجه "صلح خوبه، جنگ نه" رسیدن. ایتاچی وقتی بچه بود مجبور شد جنگو به چشم خودش ببینه و دست اول، نسبت بهش حس یه ترس کور رو داشت، ولی ناروتو وقتی خیلی بزرگتر بود دیدتش، و خودشم حسش نکرد. تو حمله پین کسی نمرد، و هرچیزم از جنگ میدونست از حرفای پین و همدلی با اون فهمید. که باز... این ناروتو رو تبدیل میکنه به شخصیتی تحسین بر انگیز. ولی با توجه به شرایطشون،...
در سطح عمیق تر هم، گزینه ایتاچی اوچیها انتخاب میشه!
(پایان اسپویل)


😅😅
برای همینه که باید ورود منو به اینستاگرام ممنوع کنن.
Nobody -

4. ثمبضثچبضمثبضمثب *هارت اتک* میخوای مودائوزوشی ببینییی :))) خیلی خوبه.

9. عه آره اما هم خیلی خفنه. یادم نبودش اصلا.

4. وووه پس مورد تایید نوبادی سنپای هم که واقع شد!! عالی!
9. خیلی خفنه خیلی *-*
.
Hikara Co

4.خوشحالمم معرفی هام واست مفید بوده با توجه به سلیقت مطمئنم از زتسوئن نو تمپست خوشت میاد :) + مودوئازوشی تو لیستم هست که ببینم ولی تا زمانی که دوبله ژاپنیش منتشر بشه در حالت On Hold میمونه

6.دیدن انیمه ناروتو اراده قوی میخواد "-" اگه بتونم از خیر فیلراش بگذرم احتمالا تابستون میبینمش ( اینم بگم یه جورایی انیمش منو یاد هری پاتر میندازه XD )

7.وای! دیدن انیمه های ایسکای کار منم نیست xD ری زیرو تنها انیمه ایسکای بوده که تا حدی واسم جالب بوده البته اینم هنوز پارت دومش ندیدم...سبک حارم هم که کلا بیخیالش :|

10.!Ara Ara ایتاچی باید یکی از جالب ترین آنتی هیروهای دنیای انیمه باشه :)

18.من هنوز امیدوارم یه استودیو پیدا شه که انیمه پاندورا هارتز رو ریمیک کنه ( البته بدون اینکه دست به موزیک متنش بزنه! من رو این مورد حساسم "-" )

+ شاید به این دلیل 19 تا شدن که از 16 پریدی رو 18؟ xD

4.اوه مرسی که اسمو گفتید. از تو وبلاگتون دنبالش گشتم ولی نیافتمش *-*
اتفاقا اون دوست گفت نسخه چینیش بهتره. یه ذره گیج کننده است اول، ولی بهتره. 
از موسیقیشم خیلی تعریف کرد!
6.(وای دقیقا مثل هری پاتره! جایگاهی نزدیک به هری پاتر داره تو قلب من!
 من چک کردم، دیدم تقریبا هزممان بودن. پس نمیشه بگیم از روی هم الهام گرفتن. احتمالش هست کیشیموتو و رولینگ جفت های روحی باشن *-*)
10.دنیای انیمه؟؟ بیشترر! یکی از بهترین آنتی هیروهایی که کلا تو هر داستانی خوندم و دیدم. از اسنیپ هم بهتره مثلا *-*
18.هق فکر نکنم امیدی باشه. همین الان کلی از انیمه ها رو دارن سر و تهش رو هم بیارن به خاطر کرونا... تا کرونا تموم بشه پاندورا هارتز هم فراموش شده :( 
تازه اگه کسی بخواد چیزی بسازه، باید برن سول ایتر رو بسازن (آه عمیق) طرفداراشم بیشترن.
+ آره... آره درست می گی انگار *-*
چوی زینب دمدمی

15.آیزاوا سنسه فوق العاده ست@_______@فکر خیلی خوبی کردی.مطمئنم ازاونایی نیست که بازار متر کنه😂

 

19.ریTTجاست ری!

15. خییلی! اتفاقا دیروز داشتم یکی از ناولای آکادمی قهرمانی رو میخوندم، بعد یه تیکه ای مخصوص آیزاوا بود، درباره اینکه حاضر نیست هیچ زمانی رو تلف کنه و کلا از wasteful  بودن بدش میاد... عشقم بهش افزونی یافت *___*

19.وییی وای آره! من اصلا نمیتونستم قبلا ری لاورا یا ری‌اما شیپرا رو درک کنم. محکم چسبیده بودم به نورمن. ولی فصل دوم که اومد به میزان گوگولیت و خوبیش پی بردمم!.
چوی زینب دمدمی

من هرسه تاشونو خیلی دوست دارم.

نهههه بابااااا.اما ری شیپر دیگه چیهههههه!من شیپر اعظمم ولی اینا بچه تر از اینن که شیپ بشن!حتی فکرمم به سمت شیپ هیچکدومشون نرفته بود😂😅نگو این چیزا روبهم!

من فصل دومشوندیدم اتفاقا.خودمم اولش از ری زیاد خوشم نمیومد.بعدش بدجوری گیر کرده بودم بین نورمن وری موردعلاقه م کدومه(یعنی کدوم روبیشتر دوست دارم)

راستش انتخاب بینشون به شدت سخته ولی ته دلم ری رو به نورمن هم ترجیح میدم!

خب الان که شیپشون نمی کنیم.. وقتی بزرگ شدن *-* اوهوم.
منم... منم نمیدونم واقعا! هردوشون خوبنا... ری هم خیلی خوب شده...
ولی فکر کنم من ته دلم نورمن رو ترجیح بدم :_)
Violet J Aron ❀

برنامه ی امتحانی رو هم دادن XD

دیگه دارم میترسم و میرم بخونم. دارم جزوه های ننوشته رو جمع و جور میکنم XD

 

 

کدگیاس حیف تره! چون امتیاز بالاتره. و نقش اصلیش هم که دیگه خودت میدونی...

تاج گناه یه مشکلی که داره اینه که زود تموم میشه. داستانش پتانسیل خیلی بیشتری داشت و باید طولانی ترش میکردن. و شخصیت ها بی دلیل جبهه عوض میکنن و نمیتونی بفهمی چی تو سرشون میگذره.

اما شخصیت های کدگیاس با وجود این که بعضی هاشون روی اعصابن، قابل درک ترن.

مثلا رابطه ی بین لولوش و دوستش سوزاکو، هم دوستانس و هم حال و هوای رقاب داره. (مثل اورسینه و اوها که دوست بودن و دشمن شدن ) که این رو از اول تا اخر انیمه دارن نشون میدن و بخش مهمی از داستان رو در بر میگیره. اما همین قضیه توی تاج گناه فقط یه قسمته. یعنی دوست شدن و دشمن شدن رو توی همون 24 دقیقه نشون میده و اصلا قابل درک نیست. من آخر اون قسمت پوکر فیس بودم قشنگ :/

حالا این نظر منه. ولی از نظر امتیاز و معروف بودن خب توی نت هست که کدگیاس قوی تر بوده.

 

 

آم... راستش نمیدونم از کجا k رو پیدا کردم... فکر کنم اسم یه انیمه رو سرچ کردم و گوگل بهم پیشنهادش داد...

اخه داشتم به کدگیاس امتیاز میدادم XD

 

ولی انیمه لیست فقط با فیلترشکن باز میشه و نمیتونم زیرنویساش رو دانلود کنم :/

خیلی رو مخه.

از یه سایت دیگه زیرنویس k رو گرفتم ولی هماهنگ نیست :((

آفرین بر تو "-" برو به پــــیش!
(خودش هم میرود جزوه بنویسد.)
(البته بعد از جواب دادن به کانمتها)
(جواب دادن به کامنها سخت است. هق)


اوه خب منطقیه *-* پس اول اونو نگاه می کنم. در اولین فرصت ممکن. (خدایا لططفاا یه فرصت بنداز تو دامنم!)
(اورسینه و اوها رو گفتی و کردی کبابم. >_<)
(دلم براشون تنگ شده!)

معمولا زیرنویسا رو میشه دستی هم هماهنگ کرد. مثلا من با پوت پلیر با دکمه های > و < اینور اونورش میکنم.... تویانرنت ممکنه باشه برای بقیه پخش کننده ها.
Violet J Aron ❀

مودائوزوشی!!

وای قلبم!!!!!!

قبلا بهت معرفیش کرده بودم!

ولی خودم هنوز کامل ندیدمش. شنیدم فوق العادس!

طراحی هاش که خیلی خوبه:)

آره! برای همین وقتی دوستم گفت خیلی جذب شدم...
و نوبادی هم که تاییدش کرد! حل شد دیگه...

طراحیای چینی *-* باید متفاوت باشه
Maglonya ~♡

آرههه دیدمشون*-*

آخه معمولا نمی تونم انیمه های طولانی ببینم، همون کیمیاگر تمام فلزی هم فک کنم طولانی ترینش بود|:

ولی خب انیمه کوتاهارو خیلی تند تند می بینم واسه همون تجربم زیاده D:

در هر صورت سوگوی‌ه *-* 

Nobody -

@وایولت

ولی قشنگ تر از انیمه ش، لایو اکشنشه:)))).... تف. اشکام.

لایو اکشنم داره *-*!
سرکار علیه

خیلییییی ممنووونننننن *-*

دارم اما تقریبا فعالیتی ندارم. چون که خیلی بلد نیستم باهاش کار کنم،‌دستم نیمده و ایضا حوصله سروکله زدن باهاش رو هم ندارم :) تو پروفم نوشتم: از ننگ چه گویید که مرا نام ز ننگ است. 

خواهش D:
اوه پس اون شما نیستید *-* چون خیلی فعاله و پروفشم متفاوت است *-*
سین دال

هلن سلام

تاروتو رسبدم قسمت ۵

ساکورا چرا اینقدررررر نفرت انگیزه؟ :/

تا آخرش همینه؟

سلام!
اینجوریه... دیگه. :/
 (آه کشیدن)
(آه کشیدن با درددد)

 ولی بهتر میشه. حالا حالا ها مونده... ولی بالاخره بهتر میشه. 
اصلا کیشیموتو داغووون ترین نویسنده است در زمینه شخصیت مونث. به زودی متوجه میشی (کوبیدن به پیشانی)
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

"چالش ساکورای هلن سان واوو *-*  "

خیلی جالبه که اکثرا اولین انیمه شون قهرمانان تنیس بود D= *پسراش زیادی جذاب بودن *

*اضافه کردن princess principal به لیست بی انتهای خود*

*جیغ میکشد*هلن سان میخواد سه تا از انیمه های مورد علاقه منو ببینه (دیگری، وان پیس، مودائو) آیا اماده ای که ولت نکنم هلن_سان xD?

فقط یچیزی هیچوقت برای تموم کردن وان پیس و رسیدن به پخش هفتگی عجله نکن خیلی آروم پیش ببرش U-U وگرنه مثل من میشی *با قلبی از درد هر هفته صبر کردن برای اپیزود جدید*

و مودائو*وی از اینکه میخواهی مودائو ببینی خیلی خوشحالس و ذوق کرده *  *-* مودائو ممکنه دو قسمت اول رو گیج بشی و نفهمیش ولی ولش نکن (≧▽≦) *از اونجایی که نمی تونم اسپویل کنم تنها چیزی که میتونم بگم اینه که خوب به اسم ها و جوری که صدا میشن و فضای بینشون دقت کن اینجوری میتونی بهتر بفهمی قضیه رو @-@*

انیمه های ایسکای دارن به نابودی کشیده میشن "-" انقدر هارم و ایچی قاطیشون که من ترجیح میدم ایسکای رو ی زیرمجموعه از هارم معرفی کنم *تف :/ تنها انیمه های ایسکای که هارم ندارن حقیقتا اینویاشیا و ری زیرو و شیلد هیروئه که اونجور که بگوشمم رسیده شیلد هیرو ام هارم شده "-" 

*اضافه کردن Angle Beats به لیستش*

پاندورا هارتز *-* میدونستی مانگای جدید (حالا نه انقدرام جدید از 2015 تا حالا ) نویسندش داره انیمه میگیره؟ 

مرگ خواهر یو هم برای من خیلی دردناک بود و کلی گریه کردم :((

15*.الان دارم به این فکر میکنم که آیزاوا هم خرید میره @-@؟*

 

 

 

*-* 3>

*من بهترین انیمه ورزشی میدونمش! حتی از هایکیو هم برام جایگاه بالاتری داره!*

*D: تو هم ولم کنی من ولت نمیکنم! باور کن D;*

*دلیل اینکه وان پیسو هنوز شروع نکردم همینه. >_< از پخش هفتگی می ترسم. و از جمله to be continued زیرش :/ ولی میدونم از این سرنوشت گریزی نیست. در هر صورت بالاخره *باید* ببینمش و *باید* به پخش هفتگی برسم <_>)
اوه آره... دوستمم یه چیزی درباره اینکه چینیا چند جور اسم دارن گفت. یه ذره ترسناکه... ولی من میتونم (فیگور گرفتن با عضله ها)

این انیمه ایسکای ها معمولا از روی ناولن دیگه، درسته؟ بعد یه مسابقه لایت ناول بود، که نویسنده های جوان ناول هاشونو میدادن و اگه برنده میشدن امکان چاپ ناولاشون بود. بعد تو قوانین مسابقه بود : کتاب ها درباره پسری جوان که به دنیای دیگر می رود و قدرت به سدت آورده و توجه شخصیت های مونث را به خود جلب می کند، بلافاصله رد می شوند.
XD XD یعنی انقدر از اونا گرفته بودن که عاصی شده بودن. XD 

واهای واقعاا!!!!! ؟؟؟
(حمله کردن به گوگل)
وای! جولایی! جولای می خواد بیاد! وای خدا منو این همه خوشبختی محالـه! خیلی وقته میخواستم مانگاشو بخونم، ولی مانگا خوندن اونم ترجمه نشده سخته. خوشحالم خوشحالم ≧▽≦  
مرسی که گفتی!!

15. الان منم دارم فکر می کنم نمیره @-@ وقت تلف کردن براش محسوب میشه. فکر کنم لباساشو یه جا از کلی فروشی همه شبیه هم سفارش میده XD
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

وااای چشم به k. خورد @-@ وااای فکر نمیکردم هیچوقت کشفش کنید بین این همه انیمه توی این دنیا (TT) باید بگم که کلا تنها ی زیرنویس فارسی بیشتر نداره که مال انیمه ورلدئه و ناهماهنگم هست TT

خودم هیچوقت نتونستم کامل ببینمش چون تنها دابی که برای انیمه پیدا کردم 4 سال پیش دوبله انگلیسی بود و گوشام خراشیدن (༎ຶ⌑༎ຶ) 

.... 

من رفتم چک کردم توی ام ایکس پلیر برای هماهنگ کردن تقریبا زمان 5.0- هست 

ای بابا T.T 

--
مرسی! 
@وایولت 
بفرما نجات هم اومد D:

البته... با زیرنویس انگلیسیم... میشه زنده مونده ها. زیرنویس فارسی پاندورا هارتز هم انقدر اذیت کرد که من به انگلیسیش روی آوردم.
اگه اونم پیدا بشه البته <_>
Violet J Aron ❀

من بیشتر دلم تنگ شده واسشون :(( دیگه هیچ قسمت پادرهوایی نداری واسم بفرستی؟ :((

اره اون که میشه هماهنگ کرد. ولی حوصله سر بره و حس خوبی نداره :((

با فصل دوم موریارتی هم درگیر شدم:/

کی شه برم دانشگاه و ناروتو ببینم!

 

 

@ نوبادی

 

اسم لایو اکشنش فرق میکنه... ولی نمیدونم چرا یادم نمیاد :((

 

 

 


پس زیرنویس K کلا ناهماهنگه... هق...

ولی یجوری میبینمش. مال من هم انگلیسیه و هم ژاپنی.

با MPC پایر و کی ام پلیر هم راحت میشه زیرنویس هماهنگ کرد :)) ولی کی ام پلیر بعضی از زیرنویس ها رو کلا جا به جا نمیکنه :/

فاز زیرنویس ناهماهنگ چیه اصلا؟


خبر جدید: وقته روی یاتو کراش بزنم 0__0

نه فکر کنم همه پا در هوا ها رو فرستاده باشم برات <_>
البته یه چیزایی تو دفترای قدیمیم دارم که نیاز به لایت و ال داره شکستن رمزشون *-*

بری دانشگاه که دیگه وقت نمیکنی. از الانم وضع بدتر میشه D: 


یک درس بدون درد بی معنیه *__* از بین سه میلیون انیمه تو دنیا، ما دقیقا میریم اونی رو میبینیم که نه زیرنویس درست داره نه دوبله خوب *__* اوهوم. این راه نینجایی ماست.
فازِ یک زیرنویس سازِ تنبل

خبر جدید: لیلیلیلیلیلی مبارکههه!!
منم خبر جدید دارم: مامانم شروع کردم دروغ تو در آوریل رو نگاه کنه *-*
یه انیمه عاشقانه دبیرستانی قشنگ و غمگینه. 
Violet J Aron ❀

دختر داییم دانشگاهه ولی کلی سریال کره ای میبینه.

منم احتمالا تو دانشگاه دیگه به آرامش رولنی برسم. حداقل استرس کنکور رو نداری:/

 

وای دروغ تو در اوریل!! دارمش! قراره سر فرصت نگاش کنم. (خداییش چقدر لیستم بلند بالاست!)

مامانت انیمه دوست داره؟ مامان من که کل ابهت وایولت اورگاردت رو برد زیر سوال!

استرس کنکور بالاترین استرس هاست...
ولی دانشگاه هم کم استرس نداره. ددلاین ها، فکر اینکه اگه به اندازه کافی پیشرفت نکنی بعد دانشگاه سرت تو بازار کار بی کلاه میمونه و باید از همون اول اقدام کنی به ارتباط برقرار کردن و یاد گرفتن و ...


حتما نگاه کن! یکی از امیدبخش ترین و قشنگ ترین و خیس از اشک ترین انیمه هاست... و با اینکه درباره موسیقیه، من حس می کنم داره با همه هنرا حرف میزنه. مثلا نویسندگی :)
مامان منم دوست نداره *_* ولی بعضی وقتا معجزه اتفاق میافته.
Violet J Aron ❀

باورت میشه توی اوپنینگ پرنسس پرینسیپال اسم ایچیرو اوکوچی، نویسنده ی کدگیاس امده؟

حالا نمیدونم نویسنده اش بوده یا یه نقش دیگه ای داشته...

تو ویکی پدیا باید نوشته باشه ...
حوصله ندارم برم چک کنم *-*
Violet J Aron ❀

رفتم چک کردم.

نویسنده ی هردوشون یکیه :))


و انگار توی تاج گناه یه نقشایی داشته....

:) صنعت انیمه کلا نویسنده و انیماتور و دوبلور خوب کم داره... یه سریان که اکثر کارای خوبو به عهده میگیرن، برای همین خیلیا خیلی جاها رد پاشون هست *-* 
Nobody -

@وایولت

اوهوم. اسمش the untamedعه.

 

پ.ن: مامان من شروع کرده اتک می بینههه! و دوستش داره :| هنوز حس می کنم دارم یه جور رویا می بینم و منتظرم بیدار شم.



پ.ن: وای صیم @_@ خیلی حس رویایی داره...
ویشگون گرفتن رو امتحان کردی؟ D:
⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

عع چقدر دیر پستتو دیدم

بنده خدا ناروتو توی انیمه خودش که با نام خودشم هست پیش هیچکس محبوب نیست و جزو کاراکترای روی مخه. (واسه منم همینطوره)

ممنون که بالاخره شرکت کردی میخواستم بدونم سلیقت چجوریه 

:) هووف آره! ناروتو پارت یک خیلی گوگول و خوب بود، و هنوزم برای من شخصیتش احترام آمیزه *-* ولی ناروتوی شپیودن...
هعی.
به خوبی سلیقه شماها که نیست .
Ame no aoi sora

بابا آخه چجوری می تونین؟ ناروتو فوق العاده ترین کارکتریه که تا حالا به وجود اومده من دارم جون می کنم زندگیمو با باور هاش یکی کنم آخه هر کی یه عیب هایی هم داره دیگه من که فکر می کنم همین رو مخ بودنش قشنگه اگه رو مخ نمی بود که نمی شد ناروتو که می شد بوروتو اه چقدر ازن این پسره متنفرم انگار هیچ نسبتی با ناروتو نداره

از نظر من دقیقا هیچ جای ناروتو رو مخ نیست و بعد سالها انیمه دیدن هنوز موردعلاقه ترین کارکترمه

سلام ! 
ام... نمیدونم. شاید به خاطر فن فیک زیاد خوندن باشه... ولی از یه جایی به بعد به نظرم این خوبی بیش از حدش مصنوعی اومد. من تا آخر پارت وان طرفدار سفت و سختش بودم. ولی وقتی یه ذره گذشت به این نتیجه رسیدم که تو دنیای واقعی همچین چیزی بودن غیرممکنه. چرا، خیلی همچنان روم تاثیر گذاشته، ولی فکر نکنم بخوام یه سری رفتارهای obsessiveش رو کپی کنم تو زندگیم.
و خب، اینکه همه ی توجه نویسنده از کلی شخصیت فرعیای مورد علاقم گذاشته شد رو اسکرین تایم بیش از حد برای ناروتو هم بی تاثیر نبوده.
Ame no aoi sora

آره خب حق داری و منم دیگه همه چیزشو توجه نمی کنم ولی در کل اون آدمی بود که رنج و سختی ازش یه هیولا نساخت بخاطرهمین برام قابل ستایشه و حاظرم رو بقیه عیب هاش چشم پوشی کنم و اتفاقا اون روز که داشتم به بقیه شخصیتا فکر می کردم که کی رو دوست دارم به این نتیجه رسیدم که چون خیلی کم بهشون توجه شد فرد خاصی برام جالب نیست و این یه نقص ماجراست

آره از اون نظر واقعا نمیشه با هیچ شخصیتی مقایسش کرد. معمولا شخصیتها بعد سختی حداقل یه ذره تلخ و ناامید میشن... ولی ناروتو هرگز اینطوری نشد!
Ame no aoi sora

درسته و این واقعا چیز بزرگیه

حالا اگه ناروتو رو مخ هم نمی بود دیگه زیادی افسانه ای می شد به نظرم

آره هرکسی بالاخره باید یه مشکلاتی داشته باشه دیگه .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan