To-PleaseCanIdoThem?-List

  • ۲۳:۲۰

کارایی که باید انجام بدم: 

  • خوندن درسِ آخر علوم (واقعا چرا نمیتونم درس آخرو بخونم!!؟؟ درس بدیم نیست واقعا)
  • انجام دادن کار اوکاسان
  • تایپ کردن سوالای علوم فردای اوکاسان
  • خوابیدن(تا نیم ساعت دیگه)

 

  • خُُّّوُُّنُُِّدَُُُِِن ُُِِدرُُُُِِِسُُُِِِّ آُُُُِِِخُُُِِِرُُُِِِ عُُّلُُُِِووُُِِِِم

کارایی که دارم انجام میدم:

  • خوندن فن فیکای "ایزوکو!روح‌ها رو میبینه"
  • درست کردن قالب تامبلر
  • خاموش کردن ستاره‌های وبلاگ
  • پیدا کردن ایده برای پستهای جدید
  • نگاه کردن دکتر استون(البته الان که دارم فکر می کنم این میتونه جزو لیست اول هم باشه. حقیقتا به شخصه از دکتراستون بیشتر شیمی یاد گرفتم تا معلم شیمی امسال.)
پروانه =]

واقعا چه سخته بتونی خودتو بشونی یه جا مثه بچه آدم درس آخرو بخونی خودت رو خلاص کنی

میفهمم*-*

خیلی *-* خیلی سخت بود *-*
Alex Ai

ولی انصافا دکتر استون بیگ لایک XD

آرره XD وای وای من الان گنجی رو کشف کردم که باید زودتر کشف می کردم... و اونم انیمه های 2020 ان!! واقعا سال طلایی انیمه های جدید بود اون سال D::: میخوام بعدا برم سراغ بقیشون!
Nobody -

درست کردن قالب تامبلر؟ تامبلر وبلاگ زدی؟:))

 

ولی کار درست رو تو می‌کنی :دی 

آره... فعلا خالیه D:" بیشتر برای دنبال کردن زدم تا استفاده خودم...
ولی خب، شاید یه روزی به درد بخوره!


اهه.. D:" فکر کنم نظر نمره علومم چیز دیگه ای باشه. 
pa ri

واقعا چرا برنامه ریزیمون کاملا برعکس پیش میره؟XD

 

منم امسال از سلول ها به کار بیشتر یاد گرفتم تا درس گولوبولامونو اینا ؛-؛

برنامه ریزیا انگار برای برعکس شدن اتفاق میافتن *-*

ووایی من میخواستم اونو قبل امتحان میانترم زیستم ببینم!! ولی وقت نشد... آخر سر مجبور شدم خود کتابو بخونم :دی
سین دال

یادش بخیر من عاشق علوم نهم بودم :) مخصوصا درس‌های آخرش که مربوط به زیست بود :))

 

هلن واسه انتخاب رشته تصمیم گرفتی؟

منم علوم نهمو دوست دارم :) کلا درسای نهم... نمیدونم، یه حس خوبی دارن. مخصوصا الان که برای نهایی میخونم...
مثلا ما تو جزوه معلم و تکمیلی یه صفحه و نیم درباره جلبک ها توضیح داشتیم، بعد تو کتاب کلا چند خطه، که اونم برامون اطلاعات عمومیه. یعنی... یه حس پیروزی بهم دست میده! حس قدرت! D:

آره... فکر کنم :)
مونی :)

تامبلر!!!!!!؟؟؟؟؟

بعد خندن رادیو سکوت به این اسم حساس شدم

وای *__* اصلا یادم نبود.... من تا میگن رادیو سکوت یاد یوتیوب میافتم. یادم میره تامبلر چه هرج و مرجی بود تو اون داستان...

وووهو ولی جای خیلی خفنیه! محل جمع شدن فندوما دور همه... یه چیزی مثل توییتر، فقط کمتر سمی:)
سین دال

اوهوم :)

 

خب؟ 


خب... دیگه D:"
فکر کنم تجربی. یعنی... علوم اونقدرام که فکر می کردم بد نیست. الان که داشتم "خودم" برای امتحانای حضوری میخوندم، فهمیدم چقدر معلمامون، مخصوصا شیمی، علومو برامون نابود کردن. و خب.. دکتراستون هم بی تاثیر نبود...
سین دال

به جمع ما خوش اومدی پس :)))

کاملا میفهمم چی میگی

داداش من سه سال از من کوچیکتره

من دهم بودم اون تمام کتابای ما رو تو هفتم میخوند

یازدهم رو تو هشتم

دوازدهم رو تو نهم 

اوایل بهش حسادت میکردم و میگفتم ببین از الان همه چیز رو خونده واسه کنکور آماده است خوش به حالش امکانات فقط واسه ایناست و... 

که یه روز دفتر علوم هشتم خودم رو پیدا کردم دیدم منم همه‌ی مباحث یازدهم رو نوشتم تو دفترم :)))) 

اصلا یه وضعی

بیخودی کار میکشن از مغز بچه‌ها والا اینا همش قراره فراموش شه بعد دوباره از لول تدریس شه :/

 

هلن اینمه میگن کنکور از کتابه واقعا واقعا راسته

یعنی تمام نکات فراتر از کتابی که بهتون گفتن و باهاش پز پیشرفته بودن دادن صرفا قراره چند سال بعد تو همین کتاب وزارتی گفته بشه

پس سخت نگیر

واقعا تا سال دوازدهم به خودت سخت نگیر

تجربی رو برای خودت غول نکن

نکات علمی قشنگی داره و دوست داشتنی هم هست

تا دوازدهم نرسیدی سعی کن به کنکور اصلا فکر هم نکنی

شاد بلش هلن 

این بود وصیت من :)

:))

وای آره این حرکت خیلی
خیلی
خیلی
مسخره است!
تا برسیم به دوازدهم هر چی نهم خوندیم یادمون میره ://
البته... از لحاظی هم منطقیه. چون اگه مثلا، هرچی نهم خوندیم دهم پیشرفته بشه، تا دوازدهم همه چی یادمون رفته و...

ممنون D: برای... همه ی نصایح! تمام تلاشمو میکنم :)
Violet J Aron ❀

سلامممممم

راستش این قدر حال ندارم که وارد پنلم بشم :///

 

چه خبرا؟  من کلا به مرحله ای رسیدم که از قبول شدن درسام خوشحال میشم فقط XD

 

پروفایلت چه غریبانه اس! 

سلامم!!
:_) Feel you . باورم نمیشه... چطوری با یه ذره دوری، "اعتیاد وحشتناک به رفرش کردن پنل" تبدیل شد به "حوصله رمز و نام کاربری زدن رو نداشتن"
امتحانا :_)

XD من به طرز عجیبی داره بهم خوش میگذره! امتحانامون در حد لبنیاتن... ولی دوازدهما رو نمیدونم D:"

از چه نظر *-*
 گوگول نیست؟؟؟ روح موردعلاقه‌امه.
Violet J Aron ❀

تازه خوبه رمزم توی مرورگرم سیوه :))

ولی بازم حال ندارم برم توش :)))

 

خوش بحالت واقعا!

ازش لذت ببر:)))

 

 

چرا چرا قشنگه. ولی چشماش ترسناکه XD

D: درد تنبلیسم D:

چشمای خالی .... وووهوو ! D::::


وای وای راستی وایولت! دیروز یه تئوری از شاهکش خوندم... درباره اسمش! ببین kvothe تبدیل شده به kote. یعنی سه حرفش از بین رفته.
اسما تو دنیای شاهکش قدرت دارن... یعنی میشه که مثلا، این سه تا حرف از اسمشو از دست داده باشه؟ یا ... با یه چیزی معامله کرده باشه؟ یا شایدم خودش مخفیشون کرده! شاید تو اون صندوق سه قفله سه حرف اسمش باشه!!
Violet J Aron ❀

وای وای اره!  فکر کنم اینو قبلا تو ردیت خونده بودم... 

ممکنه بخ خاطر تغییر اسمش باشه که قدرتش رو هم از دست داده باشه! داستان داره ترسناک و غم انگیز میشه...  ولی کیه که ادامش بده! 

 

تاریخ انتشار مشخص نشده؟  :(((

آره دقیقا تو ردیت بود...
هعی :| اطلاعاتم سوخته از آب در اومد

شاید برای همین ادامه نمیده »:" چون ایده ها خیلی زیادن نمیدونه چیکار کنه...

نمیدانم که :_)
Violet J Aron ❀

عه راستی یه چیز خوب!! 

اینارو ببین:

http://www.upsara.com/images/f166019_.jpeg

اینوری توی تاج گناه

 

http://www.upsara.com/images/n376516_.jpeg

این کیه؟  آفرین! میکاسا!! :)))

 

 

http://www.upsara.com/images/f355422_.jpeg

ایشون هم یه دختر من دراوردی هستن XD

 

واقعا فکر نمیکردم توی بازی marry me dress up همچین چیزی باشه! اینوری و و میکاسا و میکو ( اون دختر موسبزه خواننده که موهاش خرگوشیه)  رو به صورت پیشفرض داره و بهت اجازه میده کلییی دختر انیمه ای درست کنی :)))

 

من که عزمم رو جزم کردم فلین و نایسرا رو باهاش درست کنم.  تو هم اورسینه، اوها و بفیه ی دخترات رو بساز ببینیم چه شکلی میشن:))

فقط یادت باشه اسکرین شات بگیری که از دست نرن :)))

 

عه من وارد پنلم شدم! چه عجیب! @__@

 

وایی تو هم در دام بازی های dress up گرفتار شدی؟ xD
من و باران یه مدت خیلی معتادش بودیم.. البته الان اگه نصب کنم احتمالا نصفم کنه *-* حجم خیلی می بره سرعت تبلتو به فنا میده

وای وای فلین و نایسراا!! درستشون کردی برا منم بفرست .

چه عجیب*__*
(یاد اون پست "چه عجیب"م افتادم :دی)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan