Honogokoro : A heart Easily Swayed

  • ۱۳:۲۵

Sisters از Eve رو گذاشته بودم رو تکرار، و ناخودآگاه صدای تبلتو بالاپایین میکردم تا بقیه رو اذیت نکنه. حتما برای شما هم پیش اومده... وقتی یه آهنگی رو تو جمع میذارید و این ناامنی رو دارید که الان ممکنه یکی اعصابش خورده بشه؟ کمش کنم؟ زیادش کنم؟ نمیشنوه؟ خودم نمی شنوم؟

و خب، یهو به خودم اومدم و دیدم این حرکت چقدر برام... عجیبه. یه همچین احساس و عمل ساده ای، اگه از نزدیک، یا از دور بهش نگاه کنی عجیب به نظر میاد.

یه وقتایی همه چی برام عجیب و غیرواقعی به نظر میاد. انگار دنیا برام انیمیشن spirited awayـه یا یه لایه جلو چشمه از مه صورتی الکلیلی.(نه دیگه. خیلی... اغراق شد)

یه جورایی شبیه جنونه. میگن نبوغ و جنون دو روی یه سکه ان... پس شاید منم نابغه باشم. بعضی وقتا به وضوح میتونم نبوغ رو پشت پرده جنون ببینم که داره مثل یه مار ژله ایِ عمودی، می رقصه!

البته، جنون وقتی میوه میده که یکی باورش کنه. یا اینکه... خودت باورش کنی.

  • ۱۸۱
pa ri

نابغه ی ما،هلن ساااااانننن *0*

 اهههه... هازوکاشیییی...D:""
Alex Ai

تو..تو....eve گوش میدی TT

اوه مای گاد..من فقط خیلی خوشحالم

وایی آره D::::!! همین الان دارم کانال یوتیوبشو زیر و رو می کنم!
خدایا... این موجود چقدر خوبههه!!  اصلا آهنگاش یه طرف... انیمیشناش یه طرف... خودا!

احتمالا عین همون پست نوریاکی سوگیاما یه پست براش بذارم D: بعد از کند و کاو و تحقیقات فراوان!
Alex Ai

قلبی که حالی به حالیه..قلب بالهوس و دمدمی..هاناگوکورو من اینو اولین بار توی yoru wa hono ka شنیدم..واقعا از این اینجور اصلاح ها خوشم میاد

وای خدا 
 . من مردم
یکی رفرنسمو فهمید. کی فکرشو می کرد یکی بفهمتش... وای خدا!

منم خیلی خوشم میاد! همشونو جمع میکنم تو یادداشتهای زرد وبلاگ ککه در مواقع لازم ازشون استفاده کنم D:
pa ri

نه بابا هازوکاشی نکشیدD:(#وقتی-می خوای-جمله-بسازی-ولی-فقط-یکی-از-کلمه-هاشو-میدونی :/)

منم همش حتی وقتی با هندزفری گوش میدم هر چند دقیقه از تو گوشم در میارم ببینم صداش تا کجا میره :"\ بعد هی توهم می زنم یکی صدام می کنه ::/ توهم توهم...

XD (از مشکلات ویباوو بودن:دی)
چقدر این مشکل شایعه پس :_)
★彡 انولا 彡★

 

یه وقتایی همه چی برام عجیب و غیرواقعی به نظر میاد. انگار دنیا برام انیمیشن spirited awayـه

خیلی تعریف قشنگی بود =) فکر کنم عده ی زیادیمون خیلی وقتا همینیم، حداقل من یکی که برام صدق میکنه. 

انگار  چیهیرو ایم، با این تفاوت که مجبوریم با اشباح بسازیم، چون این زندگیمونه. فقط؛ کاش میشد چند دقیقه چشمامونو ببندیم، شاید ترسناکی اشباح کمتر بشه. :) 

 

 

تعریف شما قشنگ تر بود!
راستش... چیهیرو هم فکر می کرد این قراره زندگیش باشه تا ابد. حتما خیلی ترسیده بود... مثل ما : )
Nobody -

Eve...

وای...

بای.

*ذوق

*خیلی ذوق

باورم نمیشه توجه چقدر به اون تیکه جذب شد :_)
هق
خیلی...
اصلا...
(مرگ از خوشی)
.
Alex Ai

گایز شماهایی که eve رو میشناسید و اهنگای holy اشو گوش میدید بعدا یه جا جمع شید خیلی برای قلبم خوبید TT

نوبادی...هلن..

من سال 2019 که دورورو پخش میشد باهاش اشنا شدم *اندینگ انیمه اشو خونده بود اون اهنگ هنوز تو سال 2021 هم برام جدیده *

و لیریکاش چیزین که خیلی میپسندم حتی انقدر دوسشون داشتم که چندتاشو زیرنویس زدم

موزیک ویدیوهاشم که یکی از یکی عمیق ترن

هلن خیلی خوب کاری میکنی که توی یادداشت هات, می نویسیشون عالیی هستیی

آهنگ های holyش TT چه خوش گفتی :_)
من تازه الان کشف کردم آهنگ انیمه هایی که خونده رو... اوپنینگ جوجتسو، انیدنگ دورورو که خدا بود... اصلا...

واییی زیرنوییس؟؟ *______* وای خدا! جایی آپلودشونم کردی؟

تازه مانگاشم هست! شنیدم یه مانگا داره به اسمkara no kioku  بعد جزئیات خیلی موزیک ویدئو ها رو با خوندن اون مانگا میشه فهمید...

(خنده هازوکاشی-طور D:"")
Alex Ai

اره اوپنینگ جوجوتسو هم هست *0*

 

زیرنویس هایی که زدم مال پارسال بود ولی همشون به خاطر ریست از دست رفت..

هرچند سابی که برای موزیک ویدیو جدیدش زدم رو هنوز به کسی ندادم ولی خب یه دونه اینو دارم.

 بعضی از اهنگاشم به صورت ویدیو های یک دقیقه ای ساب میزدم و قبلا توی وب میذاشتم که الان اون پستا پیشنویسن ولی اگه دوس داشتی میتونم اون چندتا ویدیو هارو هم برات بفرستم

 

اعهه جدی عالیه که محتویات مانگاشم انقد جالبه..میدونستم مانگایی هم هست ولی دنبالش نرفته بودم ..یه روز باید برم دنبالش چه خوب که گفتی

 

یاره یاره هلن چان کاوایی XD


ای وای...
تسلیت میگم .

اوه... چرا پیشنویس پس! این گنج های ارزشمند رو در گنجه ها نگاه ندار **_**
وای 
.
اگه... بفرستی خیلی ممنون میشم!! بعضی از ویدئوها حتی با زیرنویس خیلی... گنگ و سخت بودن؟



..
Nobody -

هق T~T من اصلا بسی ذوقم الان T~T

 

فقط اینو بگم که: ساب هایی که آی چان می زنه >>>>>>>> تمام ساب های جهان.

 

*کمی بیشتر ته دلش ذوق می کند.

*برمی گردد به غارش.

. منم منم! یوهو بعد امتحانا که اکتشافاتم تموم شد یه پست درباره e ve می زنم!

وای **__** شک ندارم!

*غار...
* چرا غار؟
*نگاه نگران
Alex Ai

دایجبو , تابستون میشینم دقیق تر ترجمه اشون میکنم.

پیشنویس هم موقتی عه..به زودی با ادیت بهتر میذارمشون تا از سخنان گهربار eve مستفیض بشیم  XD

حتما میفرستم*-*

inochi no tabekata

airhead

leo

kaikai kitan

کیفیت صداشون با دانلود بهتر میشه

پیچیدگیشون خیلی بغل کردنیه TT  حتی خواهرم اون اهنگایی که ام وی ندارن رو هم گوش میده.

وای اینا چه خوبنن *____*! تازه اینا نسخته نا-نهایین *__*

خیلی خیلی! بهتر از خود آهنگا، کامنتا و برداشتاییه که مردم کردن از آهنگا!
من واقعا نسبت به یه قسمت بزرگی از جی پاپ بی توجه بودم پیش از این *__*
Alex Ai

اهنگاش واقعا یه دنیای بزرگن..

کامنتای یوتیوب رو نخوندم متاسفانه باید اونم یه روز برم سراغش

جی پاپ و البته جی-راک..من که هرچی بیشتر چیز پیدا میکنم بیشتر علاقه مند میشم..از لحاظ مفهوم هم خیلی جالبن اخه *-*

من اکثر تئوری ها و مفهوم آهنگا رو از تو یوتیوب یاد گرفتم D:"

خیلی *__* خیلی خیلی جالبن!

اوه اوه راستی! اون زیرنویس فارسی how to eat life تو یوتیوب رو شما گذاشتی؟! همینکه دیدمش برق از سرم پرید!
Alex Ai

صد آفرین *-* باشد تا ماهم بیاموزیم

مترجمش رو میشناسم قبلا این که گفتی رو دیدم کاش برای بقیه ی ویدیو هاهم ترجمه ی ایشون رو تایید کنن چون بعضی ویدیوهای دیگه ترجمه فارسی گوگلن و این مسئله واقعا اذیت میکنه...و خب ترجمه ی روان ایشون خیلی خوبه من دوس دارم. 

 

D:""
اوه..
آره به ترجمه های گوگل واقعا امیدی نیست *-* حتی انگلیسیا هم خیلی قروقاطین.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan