For Ever and EVer and EVEr and EVER

  • ۲۳:۵۶

چالش بهترین دوست بیانی...

نوشته شده به دعوت ویلی ونکای خسته :)

۱) دوست شما از چه نوع تفریح هایی خوشش میاد؟

احتمالا در صدر لیست کتاب خوندن باشه! و آهنگ گوش کردن، انیمه دیدن، نوشتن، وبلاگ خوندن و نوشتن؟ البته اگه وقت کنه :) این روزا سرش خیلی شلوغه... 

 

۲) استایل دوست شما چیه؟ چه سبک پوششی رو استفاده میکنه؟

طبیعتا همه بیانی ها همدیگه رو با هودی تصور می کنن *-* ولی اگه بخوایم واقع گرا تر باشیم، حدس میزنم مانتو و شلوار لی و شال و اینگونه چیزها باشه *-*

 

۳) کتابای مورد علاقه ی دوست شما چیه؟

اوه اوه اینو میدونم! شاهکش D: ملکه سرخ، تازگیا هری پاتر! شاه دزد هم از اوناییه که هر دو دوست داریم :)

 

۴) دلیل اینکه اونو به عنوان بهترین دوستتون میبینید چیه؟

میتونه به خاطر قدمت دوستیمون باشه:) (ترشح حس باستانی بودن.)

و به خاطر اینکه همدیگه رو درک می کنیم و خیلی خیلی کمکا به هم میکنیم و از هم چیز یاد میگیریم.. حداقل من ازش یاد می گیرم! شاید...

نه. نه شاید نیست. حتما. دلیل اصلیش اینه که همیشه هست. اینطوریه که وقتی وارد پنل میشم، میدونم یکی هست که نظرامو روشن کرده باشه.. یکی که حواسش به پیوندای روزانم هست... یکی که میدونم هر بار که ستاره اش روشن میشه قراره شگفت زده کنه..

 یکی که به بودن و اومدن ادامه میده... حتی وقتی هیچکس نیست :) شاید تاحالا متوجه شده باشید که حتی تو دنیای مجازی هم من تو دوستی عمیق ساختن گند میزنم، مگر اینکه شانس بیارم طرف مقابل به طرز شیرینی چسبناک باشه! و ولم نکنه، حتی وقتی من یه آنتی‌سوشال کوچولوی بدردنخورم :]

این دلیل خوبیه دیگه، نه؟

 

۵)چه اخلاقایی توی وجود شما هستش که اونو به دوستی با شما ترغیب میکنه؟

همم.. که داند؟ مسلما به خاطر اخلاق خوبم که نیس...

(پس گردنی)

اوه خب... باشه. شاید اخلاق خوب نداشته باشم، ولی توانایی دارم! هورااا! به افتخار من!

شاید به خاطر نوشتنم... این یه رابطه دو طرفست البته! دلیل اینکه هردو به دوستی با هم ترغیب میشیم، به جز دوستی عادی و مهر و محبت و اینجور چیزا که تو کتاب تفکر میخونیم، یادگرفتنه. هردو از هم چیزای جدید یاد می گیریم :) حداقلریال این چیزیه که من فکر می کنم.

 

۶)اگه میتونستید با دوستتون یه قرار یک روزه داشته باشید اونو به کجا میبردید؟

اگه تصمیم کامل کامل دست من بود؟ با لپ‍تاپامون میرفتیم یه جای شلوغ تا سر حد مرگ حرف بزنیم! بعد وقتی حرفامون تموم شد بریم کتابخونه و در سکوت کتاب بخونیم...

ولی نظر اونم باید در نظر بگیریم دیگه :متفکر:

 

۷)میتونید یکی از آرزوهای دوستتون رو برآورده کنید ، اون آرزو چیه؟

کتابش کامل و چاپ و شگفت انگیز بشه، و توحهی که لیاقتشو داره به دست بیاره :]

البته، این تقلب محسوب میشه. چون آرزوی منم هست، از نظر تکنیکی...:]

 

۸)اگه دوستتون جنس مخالف( یا حتی موافق) شما بود حاضر بودید باهاش وارد رابطه عاشقانه بشید؟

نچ. خیلی ممنون.

 

۹)یکی دوتا جمله به شریک زندگی آینده دوستتون بگید.

جرات داری بگو بالای چشمش ابروئه... از زندگی ناامیدت می کنم.

 

۱۰)در آخر احساستون به دوستتون رو با یه اهنگ بهمون نشون بدید:))

 

:))
bayan tools Violet Evergarden OpYours, Sincerely

دانلود موریک

 

دیگه الان تونستید حدس بزنید کیه دیگه D:"

به هرحال، روز دختر به همه مبارک!! الی الخصوص بهترین دوست بیانی من، For ever and ever and ever and ever :))

 

دعوت می کنم از خودش، نوبادی سنپای، آرام و مونی!

(اون دوتا آخریا کاملا اتفاقی بودن)

(کـــامــلا اتفاقی ^___^)

pa ri

اون دوتا آخری کاملا اتفاقی بودن xD

*درگوشی*مهرام شیپر فوراوررر *0*

این دوستی ها خیلی خوبن :"]

یادم باشه توش شرکت کنم D: *وی خودش خودش را دعوت می کند xD*

فور اورد اند اور اند اوررررر D:::

خیلی :"]
البته البته! همه دعوت کنید خودتونو!
شی‍ ‍فته

تا باشه از این دوستیای خوشگل*-*

اوهوم .
aramm 0_0

پری من بابد روی اصول اخلاقزت کار کنم دخترم...

هیهی پس اصول اخلافی من اوکین آرام چان؟؟ .
Cloudia Hirai

چه چالش قشنگی +_+

+هاها منم خودم خودمو دعوت میکنم +_+

خیلی +-+ 
+ دعوت خوبه دعوت خوبه  D:!
pa ri

غلط کردم آرام سان D"::

*ولی وی تا جان دارد مهرام شیپر می ماند XD*

والا منم با یه نفر دیگه شیپ می کنن :"ا هق TT

کیکیکیکی(خنده زیر لبی).
مونی :)

چه قشنگ

چه قشنگ

چه قشنگ

سپس چشم به دعوتی ها و دو جمله بعد می افتد

نعره:آرام برو نیکو رو صدا کن اینجا باید یه گرد و خاکی به پا کنیم

ببخشید که ناامیدت کردم .

aramm 0_0

هلن داری میگی من باید هنوز به تو امید داشته باشم؟ نه نه بعید میدونم پلی پشت سرت مونده باشهo.o

چراااااا :__( من که جیک جیک می کنم برات، ماه آرامو شیپ می کنم برات... چرا امید نه؟
آرتـــ ـــمــیس

برید کنار می‌خوام هر چی شیپ هست رو به خاک و خون بکشممم XD 

ووه اتفاقا میخواستم تو رم دعوت کنم، ولی کامنتت برای ویلی ونکا رو دیدم گفتم خودت حتما می نویسی دیگه D: 
خیلی کنجکاوم که بدونم برای کی...
aramm 0_0

@مونی

نیکو؟ ما حتی دوتاییم میتونیم از پسش بربیایم*شکاندن قلنج انگشتها و گردن*

وای... الان باید بهم بربخوره؟ P: منو دست کم گرفتید؟ (باز کردن بسته چیپس)
aramm 0_0

با ایتحال بازم احساس پیروزی دارم. همینکه دیگه از اسم ماه ارام استفاده نمیشه خودش یه برده-

.
مونی :)

@آرام

دقیقااااااا.

ما کجا و این اسم های کیوت کجا.ایح

خب آره مسلمه که دوتایی هم از پسشون برمیایم😏

وووی واقعا خیلییی کیوته!! فکر کنم فقط از شدت کیوتی کار گروهیی ماه آرام در برابرشون عمدا ببازم :_))
چوی زینب دمدمی

حتی اگه پستو نمیخوندمم میدونستم کیه!

مگه میشه کسی ندونه؟*_____*

D:"" یه ذره... هازوکاشی..؟
چوی زینب دمدمی

آهنگهT____T

آهنگههههههT_______________________________________T

 

دوستیتون پایدار💔😶💙

 

 

*هق هق کنان میرود😢😭*

Yours...
sincerely
 هق :_))
بیشتر از یه بار قلبمو شکونده این آهنگ :_)
Nobody -

خیلی متشکر بابت دعوت! *اشک هایش را پنهانی پاک می کند*

ولی دوست صمیمی؟... هممم...

*از زیر میز دستمال تعارف می کند*
انتخاب سخته...؟ :"
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

من رفتم فن پیج مهرام بزنم ولم کنینXD

ولی هلن سان شما خودتم شیپ خورت ملسه هاD:

با اجازه خودمو دعوت میکنم نیهاهاهاهاها:>

*اوپنینگ وایولت اوگاردن را برای بار هفتادم پلی میکند و زار زار میگرید*

منم دلم فن فیک جدید میخواد ازشووون D::::
اوه نه بابا... من همیشه اعلام کردم با شخصیتای دو بعدی پیوند ابدی بستم...P:
اجازه ما دست شماست ^_-
*گریستن*
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

خودم مینویسمممممم:>>>>>xD

با همونا شیپ میکنیمXD

پریو الان نبین انقد معصوم و مظلوم نشسته اینا منو با نیکو یازاوا توی انیمه لاولیو شیپ میکردن:/xDDD

*دستمال کاغذی تعارف کردن*

وای وایی منتظر انتشارشونم پس D:::

ندیدم انیمشو *-* ولی همچنان به پری چان افتخار می کنم .(یکی نیست بگه تو چرا افتخار می کنی، سنپایاش باید افتخار کنن :دی)
pa ri

آهه...هلن چان به من افتخار میکنه...

آیلی سنپای دوره ی غیر مظلومیتم رو به رخ همه می کشه...

آرام سان و مونی سان می خوان سربه نیستم کنن...

چقدر طرفدار دارم من xD

و از آن پس از این دوره به نام "دوران طلایی پری چان" یاد کردند D::
Nobody -

آره دقیقا. :ـ و خب با خیلیا صمیمی‌ام...

شاید بتنی... واسه یکی تو دنیای واقعی بنویسی...؟
البته ویلی ونکا گفت نمیشه، ولی چالش خودته دیگه! هرکاری می خوای بکن!
آیســــ ـــان

منو چرا دعوت نکردی؟T-T

*دسته گل خریدن برای ویلی ونکای خسته*

میرم بهش کادو بدم؛یکاری کرد همه کاپل هامون مومنت دادنxDDD

*اسکرین.اسکرین..اسکرین و بازم اسکرین شاااااات*^-^

تازه باعث شد بعد مدت ها یه پستم بیشتر از ده تا کامنت داشته باش *-* واو..
چوی زینب دمدمی

اصلا این آهنگ روحمو جلا میده وهمزمان قلبمو خراش میده!

خیلی لعنتیهT---T

 

ترجمه کنید لطفا.هازوکاشی یعنی چی؟😂😶

همه چیزای خوب همینن D:::

هازوکاشی یعنی... وقتی خجالت می کشی؟ یه جورایی میشه "وای خجال کشیدم" یا همچین چیزی D:"
سین دال

آقا پستو بیخیال

بیایید یکم از این شیپاتون رو به منم بگید ببینم در ذهن جوانان مملکت چی میگذره

آرام که کامل توضیح داد D:
ولی من هلسون و هیولت رو رد می کنممم! مخصوصا هلسون.. تو یکی از رول نویسیامون ایده اش رسید به ذهن بچه ها *-* من اصلاتا حالا وبلاگ پرسون-سان رو ندیدم حتی!
Violet J Aron ❀

وای وای ببین این جا چه خبره!!

 

آهنگ وایولت اورگاردن!! عاشقشم!!! آریگاتو آریگاتو!!!! ^_____^

نمیدونی چه جس خوبی داره که امتحاناتت رو بدی و بیای خونه، به اینترنت وصل بشی و ببینی بهترین دوست بیانیت همچین پستی گذاشته!!!

 

 

 

نکته: البته استراحت فقط امروزه. باید برم واسه کنکور :(((

و احتمالا امسال هم قبول نمیشم و تا سال آینده نوشتنی در کار نباشه :((((

وایی! چقدر منتظر بودم بیایD:::


اوه اوه یکعالمه آهنگ دیگه ام بود! مثل اونایی که تو میوزیک فور یوت می ذاری! من نمیتونم بهشون بدون یاد تو افتادن گوش کنم!
ولی معنی رو کامل نمی رسوندن :_)


نه... به خودت... انرژی منفی وارد نکن. هنوز که اتفاقی نیافتاده! هنوز چند هفته وقت داری و خیلی چیزا عوض ممکنه بشه!
سریع تسلیم نشو.
Violet J Aron ❀

عه راستی روزت مبارک D:

و همچنین D::
Violet J Aron ❀

الان بقیشو خوندم.  خدایا این رابطه عاشقانه دیگه چه کوفتی بود؟  🤣

 

ولی خیلی خوب درموردم حدس زدی.  شلوار لی و شال و مانتو.  دقیقا خودمم :)))

 

واقعا سوال سم و عجیبی بود XD مخصوصا که این بزهسیان نابکار دیدن من شاد و سینگلم، بیخیال این شادی و سینگلیتم نمیشن *___* :/
مونی :)

@سین دال

اصلا چیزهای خوبی نمیگذره.بزرگوار شما بیا یه چیزی بهشون بگو.

خب اول از همه من و آرام.با نام شیپ مهرام:/

بعد آرتمیس و آیسان؛آرتان

هلن و پرسون(سمی ترین شیپ)،هلسون

هلن و وایولت،هیولت(؟)

بقیه رو هم شیپرهای اعظم معرفی می کنن

همینا بود مهما دیگه... :متفکر:

من دوباره هلسون و هیولت رو رد می کنم. وویح
مونی :)

عه ...شیپر اعظم شیپ های خودشو دوست نداره؟😏😁

آرااااام بدوو بیاااا.

وی آره هیولت شیپر فور اور

نه که دوست نداشته باشم... قبووولشون ندارم! غیر منطقیه آقا!
آرتـــ ـــمــیس

بچه ها چجوری تونستید شیپ قدیمی و باستانی یومیکو و مائو رو فراموش کنید؟ *-*

آیلین و پری هم هست *-*

وای آیلین و پری خیلی انیمه ای و خوبه *-*
 خیلی سنپای-کوهای گونه و ناز...
آرتـــ ـــمــیس

منم پرسون و هلن رو رد می کنم، با اینکه خودم اول پیشنهادش دادم (:/) این دو تا هنوز با هم حرف هم نزدن حتی! 

بله ://

راستی @همگی نمیخواید برید ادامه بدید اونور؟
چوی زینب دمدمی

اتفاقا همین امروز داشتم سینماییش رو برای دهمین بار میدیدم.سینمایی جدیدش چرا نمیاد؟T-T

 

آهان!اوکی ومرسی😅

خجالت کشیدن داشت؟😂

 

@وایولت چان

این چه حرفیههههههه؟😭💔من نوشته هاتو میخوام!باید باموفقیت قبول بشیییی!

نیومده مگه ؟ *-* من فکر کردم اومده من تنبلیم میاد ببینمش...

آره.. فکر کنم؟
اصلا یادم نمیاد برای چی هازوکاشی گفتم *-*

@وایولت
دقیقاا!
چوی زینب دمدمی

هیولت؟!

من شیپرش بودم ولی نمیدونستم اسمم داره😅

خیلی خوبه نباید ردش کنیییی!

ردش می کنممم
آیســــ ـــان

من با این شیپ های پیش پا افتاده کاری ندارم؛شیپ جاست وهکاو و تاکیxDD*-*

تمامxD

بتقدذکدتثنق3تزنتب3فذقتبنرثنلبف وهکاو و تاکییی!! تاکی سان خودمونن!!؟
نمیدونستم *-* ووه *-*
آیســــ ـــان

آره از عشق کتاب بپرسی سمی ترین شیپ معرفی ش میکنهxD

و آها؛غیر از استلا و ویل یه شیپ بزرگ استلا و آرتی هم داشتیما!*-*

عشق کتاب...
اگه بتونیم ازش بپرسم. هر جا هست، خیلی داره بهش خوش میگذره که نمیاد :)
استلا و آرتی...
ووووییی خدااا!!
البته، من خواهرانه طور بیشتر دوستشون دارم، ولی بازم نازه *-*
چوی زینب دمدمی

نه بابا...شهریور پارسال قرار بوده بیاد که فکر کنم بخاطر کرونا عقب افتاد!

یا بخاطر آتیش گرفتن استدیو؟؟؟😐

راستش اصلا نمیدونم آتیش سوزی تاریخش کی بود!!!

 

حافظه ت منو کشتتتت هلن چان!😂

 

 

@آیسان

من شخصا استلا وناستاکا رو شیپ میکنم^_^

آتیش سوزی خیلی ازش گذشته... ولی تاثیراتش هنوز هست. مثلا هیوکا قرار بود ادامه داشته باشه، که الان دیگه نداره.
شاید به خاطر ترکیبی از این دوتا بوده *-*

خودمم کشته .
فاطیما ^^

چه قشنگ :)))) 

قشنگ خوندید.
چوی زینب دمدمی

وای خدا نگذره ازش استودیوی موردعلاقه م بودT---T

برای من رتبه دوم بود :_) هیچی جای بونزو برام نمی گیره...
ولی واقعا خدا نگذره ازش -__- امیدوارم تو آتش جهنم بسوزه!
چوی زینب دمدمی

بونز رو هم خیلی خیلی دوست دارم.

ولی نمیتونم از اون بگذرم!اون برای من رتبه ی ویژه س😂😍

طراحیاشون... .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan