با من بدرخش! - CarTune

  • ۱۷:۱۵

سلام به همــه! تابستان جوانیتون مبارک!D:

بالاخره، پس از یک سال CarTune: Helen & Baran برگشته، با یه آهنگ نصفه نیمه، پر خط و خش و به شدتت بی کیفیت!

البته، اینطوری نیست که تاحالا جایی رفته باشیم. تو این یه سال ما نزدیک دوازده تا آهنگ ژاپنی رو کاور و ترجمه کردیم... ولی کی بود که ضبطشون کنه :/ برای همین انقدر پست کردن آهنگ بعدی طول کشید، و شایدم اصلا نباید پست میشد. (به من نگاه نکنید، به زور باران پستش کردم!!)

ولی به هرحال، امیدوارم از ویدئو و زیرنویس و متن آهنگ لذت ببرید :) بابت صداها بهتون قولی نمیدم!

این شما و این هم...

کاور فارسی Hikaru Nara اوپنینگ اول دروغ تو در آوریل!

 

مونی :)

وقتی با هم می خونین خیلی کیوت میشه

اوه... واقعا؟
چه خوب! .
pa ri

چه صدا های کیوتی TT

*بلند شده و دست می زند TT*

کیوتی از شماست D::: ♥
𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

*بیرون پاشیدن رنگین کمون از چشم* 

خیلی کیوت بود TT

*دستمال ضد رنگین کمون تعارف کردن*
کیوت شنیدید D:::
mochi ^-^

صداهاتون فوق العادست:")

چقدر خوبه یه خواهر پایه خودت داری!

ممنون :_) 
هر روز ار بابت داشتنش شکرگزارم :*) نه فقط به خاطر اینکه میاد آهنگای چرت و پرتمو میخونه...
بلکه چون این آهنگای چرت وپرتو از من بهتر میخونه :_)
Nobody -

مقلصقچصلکضئبمضبجثخصنمصقل

اکلیلی شدممم T~T

صداهاتون... T~~~T

اکلیل بـــک D:::

.
آرتـــ ـــمــیس

من یه روز میام حنجره هاتونو میدزدم. 

مال من مشکلی نیست... ولی مال بارانو نمیشه شرمنده D::
محمدحسین قربانی

جالب بود... داشتم فکر میکردم ما همسن شما بودیم چکار میکردیم. میدونی فکر کردن زیاد هم بهش خوب نیس:)

D:" راستش، با توجه به ابرکامپیوترایی که الان ما تو بچگی بهش دسترسی داریم، این کارایی که میکنیم در برابر کارایی که میتونیم بکنیم خیلی... کمه!
Daphne : )

وووییی چقدر قشنگ شده 😍😍😍

باریکلا 👏🏻

واقعا D::: ؟. وقتی دافنه-چان میگه پس دیگه تمومه دیگه.. D;
Cloudia Hirai

اکلیلی شدم TT

.*اکلیل بک
شی‍ ‍فته

خیلی گوگولی بود صداتون*-* 

گوگولی شنیدی *-* 3>
سُولْوِیْگ 🌻

چه‌قدررر ناز بود! *-*

می‌گم، ترجمه‌شون هم کار خودتونه؟

مرسی D::
اوه آره! یعنی... ترجمه اصل کارمونه *-* کلی ترجمه دیگه هم داریم... ولی بعضیاشون با صداهامون نمیخونه. اگه کسی رو میشناختیم که میتونست خوب بخونتشون میدادیم که بخونه :_)
سُولْوِیْگ 🌻

وای! آخه ترجمه و مخصوصا ترجمه شعر یا آهنگ طوری که هنوز ریتمش بخونه واقعا کار سختیه ولی دمتون گرم، ایول!!

D:" ولی به اون لحظه ای که میتونی آهنگ موردعلاقه تو به زبون خودت بخونی و همشو بفهمی!! می ارزه

.
سین دال

جییییییغ 

نمی‌دونم بگم صدای کدومتون ماه‌تر بود

چشمای قلبی‌ام رو خودت تصور کن فقط...

*شادمرگ شدن
ممنونن D:"

سنپای ⛩ 

آقااااااا چقد خوب بود قلب آدم بیون بیون میشه از صداهاتون ♥

12 تا کاور کردین بقیش کو؟؟ 

من تازه الان فهمیدم بلو برد هم خودتون کاور کرده بودین

بیون بیونـــن!!!

بقیشو هنوز نخوندیم *-* خوندنش خیلی سخت تر از نوشتنشونه :__)) 
Yuka

آقا چطور انقدر خوبین شما =)) واقعا لذت بردم (قبلش با دیدن اسم هیکارونارا که قاطعانه میتونم بگم تا آخر عمرم من هرچقدرم این اوپنینگ رو گوش بدم، سیر نمیشم ازش، کلی قلبم دوکی دوکی شدT-T) خیلی سوییت بود!

من تازه پیداتون کردم و افسوس میخورم از این بابت چون واقعا دوست دارم بشینم تمام پست هاتون رو بخونم.

کاور بلو بردتون رو هم گوش دادم و لذت بردم. تحسین برانگیزه و خلاقانه. خیلی بهتر از کاورهای شبکۀ پویا برای اوپنینگ انیمه هاست. (دلم خونه واقعا =_=)

ادامه بدید =)) و لطفا حتا اگر بازخوانی هم نکردید ترجمه هاتون رو، قرارشون بدید که بقیه مستفیض شن با لیریک آهنگ های ژاپنی و ترجمه های خوبتون (البته نمیدونم که قبلا گذاشتید یا نه. شرمنده، بعد از کنکور حتما بلاگتون رو کامل میخونم.)

 

+من هنوز Shigatsu wa Kimi no Uso رو وقت نکردم ببینم. ولی با این آهنگ چه اشک ها که نریخته ام. فی الواقع برای خودمم عجیبه. کلا هر انیمه ای رو که میبینم بقیه درباره ش حرف میزنن یه دور درباره ش خوندم و آهنگاشم گوش دادم ولی خودش رو ندیدم :^|

 

++رفتم با اجازه یه سری به ساوندکلودتون زدم، و آقا! اشک تو چشمام حلقه زد! حس کردم پلی لیست خودم رو دارم میبینم. T-T 

الانم کاور My R داره پلی میشه (این آهنگ + Shoujo Rei جزو آهنگ های بشدت خاص پلی لیستمه. بخاطر معنی و داستان پشتشون. هردو هم مال وکالویدن و این خیلی ناجوانمردانه ست (!) که کاوراشون از اورجینالشون معروف ترن -_-) و چقدر این کاور خوبه! T-T کلی کاور ازش شنیده بودم قبلا ولی این یکی واقعا عالیه. ممنونم ازت.

خلاصه که بعد از کنکور ساندکلودتون رو میزنم پلی شه، و میشینم وبتون رو میخونم. تابستون خوبی تو راهه :)))

خواهش می کنم!! خوبی از شماست D:::
واقعا هیکارونارا شگفتی ایه که دومی نداره!! منظورم اینه که... هونتو... یه آهنگ چطوری میتونه انقدر جادویی و جوانانه باشهه!!!
وای.. خوشحالم! البته امیدوارم زیاد عقب نرید تو پست ها چون خودمم وحشت می کنم از تونل وحشتی که اسمش هست آرشیوم :_) 
کاورهای شبکه پویا...
هعی.
کاورهای بینوایان خیلی خوب بودن :_) اگه بقیه کاورا رو هم انقدر براش زمان میذاشتن مسلما چیز خیلی خفنی از آب در میومد :_)
راستش.. داریم الان سعی می کنیم که بخونیمشون! ولی اگه نشد، حتما حتما میذاریم. واقعا اوتاکوهای ایرانی به هیکاروناراها و بلوبردهای قابل فهم و به زبان خودشون نیاز دارن!

+ وای *--* باید خیلی دردناک باشه... عین این میمونه که شکلات دم دستته و دقیقا میدونی چه مزه خوبی قراره بده... ولی نمیتونی تجربه اش کنی *--*
منم برای خیلی انیمه ها همینم *_*
براتون زمان آزاد زیاد آرزومندم *_*✊

++ وای وای My R واقعا شگفت انگیزه!! اونم کاور شده و نمیتونم صبر کنم تا بخونیمش!
شوجوری رو نشنیده بودم... وای خدا...
چقدر... خوب بود.
احتمالا دلیل معروف شدن کاورا اینه که صدای خواننده های انسانی برای بقیه... کمتر آزاردهنده است. من خودمم سخت تونستم به صدای رباتیک میکو و لن و رین عادت کنم.
اگه دوست داشتید این انیماتیک آکادمی قهرمانی من هم ازش ببینید! من اصلا از طریق این ویدئو و ویدئو بعدیش وارد ووکالوید و e ve شدم!

هورا! D:: گانباره!!
umikuro ‌‌‌

وای صدات خیلی کیوتهه

کیوتی از خودتونه .
ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ

سلام

سلام بر شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan