صدای ضعیف کلمات

  • ۱۶:۰۷

از هرکی بپرسید میدونه چقدر تو شعر نوشتن ناتوانم.

حالا ببینید اوضاع چقدر خرابه که برای زدن حرفام بهش روی آوردم :)

 

ستاره ها روشن

پنجره ها باز

زمین ها خاکستری

گوش کردن به آواز

 

جیغ بلبل سبز

مثل صدای زنگ

پرت شدن حواسم

از بام بی رنگ

 

دهان کتاب باز بود

مثل بچه گنجشک ها

منتظر کربن و رسِ

نوک ِ مدادها

 

روزها در گذر

صفحه ها خالی

ذهن ها پُر از

پوشال شیمیایی

 

کتاب کاغذی و

کتاب نوری،

غبطه میخورند به

تست های تکراری

 

باران می‌چکد

پر سر و صدا، از آسمان

هنوز نرسیده، به خاک نم دار

زندگیش، ندیده پایان

 

گنجشک های یک لانه

پرنده های یک پر

از خانه پر زدند

همدیگر را

نوک می زدند

 

رنگ ها و نورها

بوها و شکل ها

مصرف می کنم از هر موادی

که پخش کند دنیا

pa ri

واو...افکار جالبی بودن هلن سان :")

فکر کنم سبک شعر نو برای همه راحت تره TT خدایی سعدی و حافظ و اینا چه حوصله ای داشتن...

خیلی قشنگ بود..واقعنی :")

قلب بر تو پری چان :"))
آره واقعا +_= ارادشون تحسین برانگیزه *___*

:")
𝒹𝓇𝑜𝓌𝓃𝑒𝒹 :)

مصرف می کنم از هر موادی

که پخش کند دنیا 

 

چقدر این قسمتش رو دوست داشتم:))

 خودمم :)) خیلی دقیق توصیف می کنه :)
sʜᴀʏʟɪɴ ✩

خیلی قشنگ بود✨

قشنگ خوندید .
Nobody -

روزها در گذر

صفحه ها خالی

ذهن ها پر از

پوشال شیمیایی

 

:_____))))))

هق. خیلی قشنگ بود...

قشنگ خوندی :__) 3>
mochi ^-^

قشنگ بودهاااا:")♡

من دو خط شعر هم نمیتونم بگم

قشنگ خوندی :")
شعر سخته :_)
آیســــ ـــان

هلن..یه دفعه نبوغ شاعریت رو ریختی وسط:-"

چی بگم آخه..:)

خودمم تعجب کردم راستش D:"
3>
Cloudia Hirai

قلمت خیلی خوبه هلن سان +_+ چرا اینقدر شکست نفسی می‌کنی +_+؟!

خوب خوندی :))
راستش... خودمم دیگه نمیدونم چرا شکسته نفسی می کنم =) اولا از عادت بود، الان واقعا بهش باور دارم :)
البته.. راجب شعر واقعا باور دارم کارم زیاد خوب نیست.. میاد و میاره.
𝗔𝘆𝗮𝗺𝗲 ♡~

 شعرت به این قشنگیییی D": 

 

سلام راستی !!

آیامه سااان!! سلام!!
اوهیساشی بوریی!

و... ممنون! قشنگ خوندی :*))
جهانِ هیچ

به نظرم این شعر جرقه‌ی خوبی برای شروع شعر گفتن به سبک خودت هست :)

خودمم از اینجوری گفتن حرفام لذت بردم :) شاید باید ادامش بدم :)
𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

خیلی قشنگ بود که "-"

قشنگ خوندی .
Daphne : )

خیلی خیلی قشنگ بود هلن جونم : ) من که به شخصه منتظر شعر های بیشتری ام ^_^

قشنگ خوندی دافنه چانم D::
یدونه... مخصوص خودت دارم :))

خورشید که رفت
باریکه‌ی نور از
پشت درِ نیم‌باز،
جایش را نمی گیرد
 
.
Maglonya ~♡

هلن... این واقعا قشنگ بود(": ...

 

*غبطه خوردن*

قشنگ خوندی (":

وای باورم نمیشه!! اولین کامنت مائو بعد ماه هااا .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan