رها کن درد من بامن، که من خود جان نمی خواهم

  • ۱۹:۴۵

چت کلاس ما:

سین:«بچه ها خانم فلانی رو میشناسید؟ همون معلمه...»

من:«آره... چی شده؟»

سین:«فوت کرده. کرونا.»

ر:«...
خب خدا بیامرزتش.

راحت شد از این زندگی بی معنی.»

سین:«چیو راحت شد دیوونه! بچه داشتا!»

من: «مردن آدم بزرگها دردناک تره
فکر کن کلی جون کندن به یه جای نسبتا ثابتی تو زندگیشون رسیدن بعد یهو همه چی میره هوا.»

 

----------

چت معلمای استان:

معلم1:«راستی... پسر جوون خانم بهمانی رو شنیدید...»

..وای بیچاره.»

«کرونا بود؟...»

...خدا بیامرزتش.»

مامانم:«چه قدر تو این وضعیت مرگ جوونا حیفه... کلی آرزو، کلی فرصت، تو اوج جوونی. همه از دست رفتن.

بزرگترا حداقل زندگیشونو کردن.»

ویلی ونکای خسته ッ

این چند وقت اینقدر مرگ رو با چشمهام دیدم که حس میکنم همیشه داره کنار گوشم نفس میکشه....

خدا رحمتشون کنه...

 

آدم به یه جایی میرسه که نمیدونه برای مرگ آرزو کنه،  خدا رو شکر کنه، یا از این دو کارش خجالت بکشه.
خدا رفتگان شما رم رحمت کنه.
.. میخک..

خدا رحمتشون کنه...

 

به نظر من...

برای آدم بزرگ‌ها هیچی نمیره رو هوا. مگه الکیه که بره رو هوا؟

برای جوون‌ها هم نرسیدن به آرزوهای کوچیک این دنیا همچین حسرتی نداره. چیز خیلی مهمی هم نیست...

خدا رفتگان همه رو رحمت کنه :):

چرا دیگه... اینهمه تلاش کرده بالاخره تونسته سابقه پیدا کنه، بیاد تو یه مدرسه خوب تدریس کنه و در آرامش نسبی باشه، بعد یهو همشو از دست میده تو میانسالی.
ولی با دومی موافقم :)
مونی :)

خدا رحتمتشون کنه.

ولی می دونی هلن،به نظر من وقتی بدونی اون ور مرز راحتی،دیگه آرزوهاو هدف های این ور چه اهمیتی دارن..

:)
وقتی میگی اونور مرز یاد اپلای کردن و اینا میافتم... یه جور طنز بی مزه دردناکیه :)
Nobody -

خدا رحمتشون کنه :ـ) واقعا... خیلی وضع بدیه الان.

 

با میخک موافقم. بنظرم جفتشون راحت می‌شن.

:)

همه دلشون میخواد راحت بشن... ولی دلشون نمیاد اطرافیانشون راحت بشن :) هیچ مادری دلش نمیاد بچش راحت بشه و از دستش بده... هر بچه ایم از برعکس این ماجرا میترسه :)
Cloudia Hirai

میشه بگم دلم برات تنگ شده بود؟ㅠㅠ

من.. @_@؟
من که همینجا بودم از اول...
یاس ارغوانی

خدا رحمتشون کنه :(

عجب دنیایی شده. قطعا رای اطرافیان ون فرد خیلی سخته.

بله...
خدا رفتگان همه رو بیامرزه.
pa ri

از اونور بزرگترا برای ماها، ماها برای بزرگترا افسوس می خوریم... یه روزی میاد بچه هامون ماسکارو از تو انباری پیدا می کنن و بجای چشم بند می زننش...هاه!

خدا بیامرزدشون :"

دقیقا نکته اشو گرفتی پری خانوم :)
ایکاش میتونستیم فست فوروارد کنیم به اون نقطه... که همه چی تموم شده.
سُولْوِیْگ 🌻

خدا بیامرزدشون...

یه جا خوندم که درمورد کتاب و فیلم و اینا، می‌گفت it's not the death that kills you, it's the reaction of their loved ones.

من که فکر می‌کنیم بیشتر واسه خودمون ناراحت می‌شیم. اون آدم که رفت، ماییم‌ که مجبوریم بدون اون به زندگی‌مون ادامه بدیم.

واقعا همینه. برای خودمون، برای باقی مونده ها میترسیم.
زهرا یگانه

می دونی،
رسیدن به این باور که مرگ پایان کبوتر نیست و اون شخص با رفتنش تمام نمی شه، به آرام شدن عزیزانش خیلی کمک می کنه.

کمک می کنه...
ولی نه خیلی زیاد. 
مخصوصا اگه اون عزیزان به نقطه ای رسیده باشن که خیلی از ما الان تو این جامعه رسیدیم. مثلا ما که مسلمانیم باید درد از دست دادنمون کمتر باشه چون خب... اعتقاد داریم عزیزمون الان یه جای بهتره. ولی با کارایی که اخیرا کردن، با متزلزل شدن باورها...
دیگه اون اعتقاد وجود نداره.
Violet J Aron ❀

خدا بیامرزتشون...

 دوست منم کرونا گرفته :(

 

از بستگان نزدیک ما هم چند نفر بیمارستانن. :(:
Just Enola

خدا رحمتشون کنه...

چه پارادوکسی داشت متنت :") ...

اوهوم : ) پیام مادرمو تو اون گروه معلما که دیدم یه... حس عجیب غریبی بهم داد.
وارونگی دنیا : )
Violet J Aron ❀

میدونی... به نظر من این که بگیم فلانی بچه اس یا پیره هیچ ربطی به راحت مردن یا سخت مردنشون نداره.

هرکسی دنیا رو یه جور میبینه. مثلا ژاپنی‌های هم سن ما ممکنه دلشون بخواد خودکشی کنن. اما از یه طرف دیگه یه پیرزن رو میبینی که صد و پنج سالشه و عاشق زندگی کردنه :)))

ولی خداییش قلبم رو به درد اورد این پستت:)

آره راست میگی...
هر زندگی ای در حد خودش ارزشمنده برای اطرافیانش... و خودش.

قلب خودمم درد میکنه. خیلی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan