خبری داشت جیرجیرک! - 2

  • ۲۰:۲۵

 

چند وقته جیرجیرک ها به شهر حمله کردن. یعنی فکر می کنید دارن خبر پاییزو میارن؟

 

دیروز پشت پنجره سر و صدای این خوشگلا راه افتاده بود :) جیرجیرک ها دارن میان، یاکریم ها دارن میرن.(شایدم برعکسه؟)

دیدید رسم زمونه رو؟

 

 

برگ ها بالاخره افتادند. انگار تازه خدا یادش افتاده پاییز امده، هلنی هم هست، و هلن ها هم دلشان پاییز می خواهد.

اینو 12 آذر 98 نوشته بودم. یعنی تقریبا دو سال پیش. اونموقع که هنوز صبح لباس میپوشیدیم و صبحان میخوردیم و سوار سرویس میشدیم. آخرین پاییزی که تجربه کردیم مال دو سال قبل بوده.

نمیدونم پاییز بعدی‌مون قراره کی باشه. فعلا که سرماش داره بهمون میرسه. وقتی به این فکر می کنم که دوباره قراره این پوشش گرم و تابستونی رو دور بندازم و لرزش و سرما زیر پتوی افسردگی شروع بشه سست میشم، میدونید؟

 

+با شعار "هر روز پنج کامنت" میریم جلو ببینیم چی پیش میاد.

Maglonya ~♡

صبر کن ببینم... سست می شی؟ ببینم منظورت اینه که آب و هوای گرم رو به سرد ترجیح می دی؟"-"...

 

+جیرجیرک ها!... 

صداشون یه جورایی... اسرار آمیزه... تاریکه... 

آره *-* اصلا گرمای هوا.. بستنی خوردن رو نیمکت پارک... لباسای سبک و نرم... آفتاب که میافته تو اتاف...
اینا خیلی خوبن که!!

+ دقیقا *-*
انگار همیشه تو داستان ترسناکی، چیزی هستن.
.. میخک..

آدم حس میکنه الان مثل این مجری‌های مستندهای حیات وحش پشت بوته‌ها کمین کردی داری فیلم می‌گیری 😶😶😶😶

بعد صدای اون آقاهه که تمام مستندهای حیات وحش رو دوبله می‌کنه شنیده میشه که میگه: هلن از سال‌های دور به دنبال شناخت گونه‌های جانوری و ارتباط شنیده شدن صدای آنها با فضول مختلف سال بوده است. این دختر هنرمند علاقه‌ی عجیبی به جیرجیرک‌ها داشته و....

 

 

منی که هفت ساله سرویس سوار نشدم :```)

دلم برای سرویس سوار شدن تنگ شد....

 

واقعا گرما رو به سرنا ترجیح میدی؟؟؟؟؟

 

 

اصلا روزهای بدون کامنت اما راحت و ازادنویس رو عشق است :`)

وای XD XD
اینا بیشتر برای همکلاسیامه! کلا هر چیز جالبی که میشنویم یا میبینیم واسه هم میفرستیم که حس کنیم هنوز بیرون تو دنیای واقعی ایم.. بعد من خیلی این وظیفه رو جدی میگیرم :دی


منم :" )
حتی دلم برای کمر و گردن دردشم تنگ شده.

آره *_*
چرا همه سرما دوستن اینجا *__*


خیلی خیلی! اصلا ایکاش هیچکی جواب نمیداد ولی همه برای هم کامنت میذاشتن *__*
خیلی تنها میشد البته :"
ویلی ونکای آلبالویی ッ

من از جیر جیرک میترسم⁦(TT)⁩ نمیهش مثلا پروانه ها خبر پاییزو بیارن؟؟

 

منم میترسم :"
پروانه ها حوزه استحفاظیشون بهاره D:
Ame no aoi sora

وای دلم می خواد دوباره کله سحر برم مدرسه و هروز بشمرم ببینم کی چهارشنبه میاد که روز آخر هفته م باشه ولی حیعف که انگار از این خبرا نیست*^*

تو مجازی آدم فرق روز و شبم یادش میره چه برسه به روزای هفته :_)
یاس ارغوانی🌱

چه خوب گفتی واقعا:(( دلم برای پاییز زمستونایی که نوک دماغ قندیل میبست از سرما  در انتظار  اتوبوس که بیاد سوار شم برم ته اتوبوس تا مدرسه به بیرون نگاه کنم و لذت ببرم تنگ شده :(

اوهوم :_( اونجور پاییز و زمستون و سرماش قابل تحمل بود حداقل! یه قشنگی ای داشت!
با اتوبوس میرفتید مدرسه؟ وای چقدر خوب *___* خیلی رویاگونه است!
pa ri

امروز رفته بودیم بیرون، برگا داشتن می ریختن :")

ولی نمی دونم چرا هنوز برای پاییز مشتاق نیستم... هنوز زوده تابستون تموم بشه :""

تو حیاط ما هم جمع شدن :") 
خیلی. خیلی زوده پری چان.
Kim UnSoo

اگه اونجا سرده ... خونه ما هنوز جهنمه :|

 

و من ... امسال اولین سالی بود که خواستم زودتر تموم شه ...

دلم هات چاکلت صبح ، قدم زدن زیر بارون ، زیر پتو موندن سر صبح های سرد و اسنو فلاور تهیونگ رو میخواد .... کاش زودتر این ده روز و خورده ای هم بگذره T_T 

جهنم خوبه! البته الانم اینجا خوبه.. یه سرمای ملایمه. ولی گرما رو بیشتر دوست.


ای بابا :_( من دلم نمیخواااد.
ایکاش برای سرما دوستا زود بگذره، برای ما گرما دوستان مشتاق جهنم دیر!
🎼 کالیستا

صدای دلنشین صدای طبیعت چی بهتر از این صدا*-*

طوری که همه تعجب کردن میگن "گرما رو ترجیح میدی؟"

من فکر می‌کردم افراد کمی از سرما خوششون میاد...انگار زیادتر بودیم

طبیعت شهری XD ولی خب، بازم طبیعت.

دقیقا *-* نمی فهممتون ولی. 
Nobody -

وای جیرجیرک‌ها :)))) هرشب واسه ماعم می‌خونن.

چه قشنگم میخونن :))) راک استارن یه پا. 
عشق کتابツ

ما جیرجیرک نداریم. =)))

ولی جاهایی که جیرجیرک داره... وقتی میریم اونجا و برامون میخونن حس قشنگی داره. :))

چه حیف =( 
یه جورین که دوست داری همیشه دم پاییز باشه و همیشه بخونن :))))
سُولْوِیْگ 🌻

هعی‌...

من هر وقت یادم می‌افته که از دبیرستان فقط سرجمع‌ دو سه ماه‌ نصیبم شده‌ دلم می‌خواد جیغ بزنم‌.

منم از این پاییزای‌ واقعی می‌خوام...

وای دقیقا منمم!! اینهمه درس خوندم تیزهوشان قبول شدم فقط نصف سال از حیاط خوشگلش استفاده کردم :((( تازه نتونستم سنپای بودن رو هم تجربه کنمم.
(جیغ زدن)
یاس ارغوانی🌱

اره خیلی مواقع با میرفتم ایستگاه اتوبوس اونجا یخ میزدم از سرما و انتظار که بیاد اتوبوس ولی اصلا اون سرمارو بیشتر از این روزا می‌طلبم :))

منم حاضرم سرد باشم ولی بیرون باشم :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan