الاکلنگ-۱۵

  • ۲۲:۳۹

اگر روزی ازدواج کردم، دوست دارم ارتباطمان مثل من و مادرم باشد.

مثل الاکلنگ، وقتی من بالایم او پایین است، و وقتی من پایینم او بالاست. اینطوری می‌دانم هروقت من پایینم، او میتواند وزنش را بیاندازد روی طرف دیگر و ببرتم بالا. او هم میداند همین کار را برایش خواهم کرد.

ولی... وای به حال اینکه زندگی مشترکمان سرسره وار شود. و هردو با هم سر بخوریم پایین. 

اگر نصف اینطور که من بد سقوط میکنم، بد سقوط کند، سر سال اول پهن میشویم کف آسفالت جلوی یک ساختمان چهل طبقه.

.. میخک..

نمیشه مثل تاب باشه مثلا؟ کسی سقوط نکنه اصلا. به نوبت اما هم رو هول بدید...

به هرحال هر دور یکی باید پیاده شه دیگه. یه جوری همون الاکلنگه. ولی خب... اینجوری بهتره واقعا.
احتمالش کمتره فقط.
حمیدرضا ...

نمیشه مثل یه زنجیر باشه؟ دوتا حلقه ریز که تو هم رفتن و تو سختی‌ها و خوشبختی‌ها کنار همن، نمی‌تونن از هم جداشن، تو قلب هم...

خب... اره اینجوری که باید باشه! ولی به حالت الاکلنگیش. که همیشه یکیمون یه مقدار انرژی پتانسیل داشته باشه که بتونه به جنبشی تبدیل کنه.
.. میخک..

@آقای ندیری

مثل عمو زنجیر باف مثلا

اینجا همه‌چی در محیط شهربازی بررسی میشه انگار

دنیا شهربازی بچه های زیادی بزرگ شده است دیگه 🤭
ویلی ونکای آلبالویی ッ

نمیشه چرخ و فلک باشن؟ هی دست همو بگیرن و بچرخن و بالا برن. حتی وقتی پایین میان هم پیش همن:)

وای... اینو دوست داشتم!! اینجوری احتمال اینکه بترسن زیاده، ولی همیشه اون یکی پیششون هست که دستشونو بگیره و بهشون لبخند بزنه!
.. میخک..

اسپم

خواستم بگم چون این پست بدون آهنگ بود من رفتم پست قبلی‌ات رو باز کردم و پستت رو خوندم :/

^_^

D:: آهنگ وارثان با دل میخک چه کرده...
حالا که بحثش شد... من یه وبلاگ آهنگم دارما :* ولی هیچکی دوسش نداره :)
Nobody -

وای کامنت‌ها فقط :)))))))) 

خیلی: دییی من انتظار این سکوت های غمناک توی کامنتدونی رو داشتم
pa ri

کامنتا: نمیشه...؟

بنظرم ما می تونیم خیلی چیزا باشیم...از لحاظ تکیه کردن، بنظرم الاکلنگ مثال خوبی بود :")

ببینید :)) پری چان درک میکنه
Marcis March

کلا زندگی باید مثل گلدون باشه تو آب باشی اون خاک باشه با هر شرایط آب و هوایی بسازین که تهش از بالای ریشه های محکمش جوونه زندگی به زیبایی هرچه تمام تر بیرون بزنه بقیش راحته.

و همچنان منی که قرار بود دو تا شاخه رو نگه دارم ریشه هاشونو خشک کردم:>>

اول حرفت آره :))
ولی اخر حرفت نه. 
اینجوری به خودت نگو بهارچان.
 من که نمیدونم ماجرا چیه. ولی ... نگو.
𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

خیلی خوب گفتی😂👌🤣✊حقیقته واقعا!!^^ دو طرف باید هوای همو داشته باشن^^

بهلهه!
Marcis March

نه نه گیاه واقعی رو.. گذاشتمش روی لبه پنجره افتاب زیادی خورد سوخت:"

هنوز نمیدونم باید چجوری خاک یا آب بود که خوب باشه میدونی

آهان!! خب خدا رو شکر XD نگران شدم یه لحظه.,
ما هم همیشه گباهامون خشک میشه. حتی کاکتوسها:))):
🎼 کالیستا

اولش فکر کردم مثلا گفته بودی نظر شما چیه همه با نمیشه گفتن.‌ :دی

یاد آهنگ seesaw ی شوگا افتادم.:)

والا همینو بگو :دی
میرم الان گوشش میدم :*)))
هانی هستم

من یه آمین میگم و رد میشم

ممنون :دی
__PARNIAN __

نمیشه استخر توپ باشه؟

این یکی توپ بزنه تو سر اون، اون یکی تو سری این

D:

اینم خیلی جذاب به نظر میاد XD فقط با میزان استقامت و durability ای که من دارم فکر کنم سه روزه باید به این رابطه بای بای گفت : دی
__PARNIAN __

پ.ن: نظر همه کسایی که بدون نمیشه کامنت نوشتنو پاک کن D:

وای خدا... به طرز عجیبی گود آیدیا XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan