"It Takes a Hell Lot of Hope"

  • ۲۲:۱۸

 

دانلود

Fleabag(2019)

Season2 Episode6

هلن پراسپرو

اگه یه روز پیر و فرسوده بشم و سلول های مغزیم خودشونو آپوپتوز کنن، طوریکه هرچی زیست خوندم و حتی املای آپوپتوز یادم بره، این صحنه رو از یاد نخواهم برد.

ممنون، فیبی والر-بریج، برای نوشتن این مونولوگ شگفت انگیز، و ممنون اندرو اسکات برای انقدر زیبا اجرا کردنش.

.. میخک..

میترسم اسپویل شم بقیشو نمیبینم

ولی عهههه موریارتیه :`)

ارهه موریارتیههD:::
کلا به خاطر اندرو اسکات نگاهش کردم... و فقط فصل دو رو چون تو فصل یک نبود xD
میخک اگه خواستی ببینی به رده بندیش توجه کن *-* من نکردم و کار درستی نبود
سَمَر ‌‌

یه ورِ ذهنم می‌خواد بره سراغ سریالش ولی یه ورِ دیگه‌ی ذهنم سرش داد میزنه که هنوز کلی سریال و فیلم و انیمه‌ی ندیده و نصفه نیمه دیده داری:/

هعی...
راستش این سریال دقیقا یکی از اونایی بود که من کلی انیمه تو لیست قبلش داشتم ولی دلی رفتم سراغش. و مزه داد. پس.... خودتتو مجبور نکن :) این بذار مثل آب روان هرچی لازمه خودش بیاد :) 
هومن ...

این سریال شاهکار محضه ... تماشای ویدیو تجدید دیدار دلنشینی بود :)  

حقیقتا حقیقتا. بازیگرا و نویسنده... انقدر بااستعدادن که دیوونه کنندست :)
زهرا یگانه

یه عمره که می خوام ببینمش، مرسی از یادآوری. 

فصل دو رو میشه بدون دیدندفصل یک دید؟

:)))
من یه خلاصه از ویکی پدیا خوندم بعد رفتم فصل دو رو دیدم و کامل فهمیدم... ولی فصل یکشم خیلی خوبه میگن. 
سَمَر ‌‌

فعلا یه سریال دیگه مثل آب روان اومده سراغم، اینم میذارم هر وقت خواست خودش بیاد:>>

آریگاتو هلن چان3>

اوه واقعا؟! چی؟ 
البته اگه عیب نداره بپرسم:*....

:*)3≥
سَمَر ‌‌

Rookie cops(کی‌دراماست). بعد از اسنودراپ گفتم برم سراغ یه سریال حال خوب کن و کیوت و اینا، این اومد سراغم. هر چند دلم می‌خواد دوباره قسمت اول اسنودراپ رو پلی کنم... زیادی زیبا بود. و غم‌انگیزناک:_)

وای... فکر کنم با این کامنتت خود اسنودراپ برای من آب روان شد :_)
ببینیم وقت میکنم توش شنا کنم به زودی یا نه.
سَمَر ‌‌

وای. اسنودراپ از سریالای مورد علاقمه. و حتی به طور قطعی کی‌درامای مورد علاقه‌م:_))

امیدوارم وقت کنی، به زودی.

*پررنگ کردن خط زیر اسمش*
منم امیدوارم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan