18/10/1398

  • ۰۶:۲۰

به وقت ۶:۱۹ دقیقه.

 

برای شما که رفتید و قاتلتان بعد از سه سال ناشناس است و مجازات نشد.

 

برای شما که کسانی را دوست داشتید و توسط کسانی دوست داشته می‌شدید.

 

برای شما که آرزو، گذشته و آینده داشتید.

 

برای شما که سه روز انکارتان کردند.

 

برای شما که هر شب اسم‌هایتان را می‌خوانم

 

که نبخشم.

 

که فراموش نکنم.

 

وگرنه نفر بعدی خود منم.

  • ۲۵۰
.. میخک..

غم‌انگیز هست

لزومی نداره برای شاعرانه‌تر شدنش دروغ بگیم 

۱۹ دی عزای عمومی اعلام شد 

هیچ توجیهی نداره و دلیل برای هیچی نمیشه اما بازهم از ارزش متن تو کم می‌کنه

قتل غیرعمد اساسا اعدام نداره، مجازات سنگین داره. حتی مجازات هم نشد میتونست خیلی تأثیرگذاری متنت رو بیشتر کنه اتفاقا و دردناک‌تر هم باشه و شامل دروغ هم نباشه 

 

باتشکر :)

خیلی متشکرم. راجع به قسمت عزای عمومی. اصلاح میکنم.

راجع به قتل غیرعمد. عالیه، ای‌کاش حداقل اسم اون کاربری که اشتباه کرد رو میدونستیم که ببینیم مجازات سنگینش چی شد.
-- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

امیدوارم این فراخوان یه جون دوباره به درد این مردم ببخشه، بشه نمک روی زخم تک تکمون تا باز بلند شیم و نذاریم این روزها رو فراموش کنن، این خون‌های ریخته شده بی‌اهمیت جلوه کنه و تهش هم این ما باشیم که با تمام مشکلات قبلی به علاوه از دست رفتن پاره‌های تنمون داریم برای تامین کمترین حقوق طبیعی‌مون سگ‌دو می‌زنیم.

ممنون که هنوز می‌خونی.
 فقط، هدف من از این پست فقط خودم بود. نه خواننده‌ای ای نه فراخوانی نه چیزی. همونطور که تو کامنت بعد هم گفتی، فقط محکم کردن نفرت خودم بود. به کسی کاری ندارم.
-- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

و ممنونم ازت نوشتی هلن. و ممنون‌تر بابت اینکه قصدت صرفا ابراز همدردی و نوشتن یه متن زیبا نبود. نفرت و خشم توش حس می‌شد و این حس قدرت می‌ده، حسی که باید داشته باشیم. امیدوارم همگی یه روز آزاد بشیم.

باز هم ممنونم. (:

من هم باز ممنونم.
𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐

پست هات هلن همیشه پیر از محتوا هست دختر  واقعا چیزی جز زل زدن به متنت ندارم 

(っ˘ω˘ς )

محتوای خاصی هم نداشت که... احساسات کور و خالی بود.
محتواهایی که واقعا محتوا باشه رو تو وبلاگ نمیتونم منتشر کنم. They are watching.

ممنون که هنوز میخونی.
-- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

فقط سوالم اینه اگر قتل غیرعمد بوده چرا دوبار زدن؟ و‌ چرا سه روز انکار کردن و گردن این و‌ اون انداختن؟ (:

نه میدونی چیه. چون اینجا وبلاگه بذار این یه مورد رو باهاشون راه بیایم که ناراحت نشن. همون مجازات سنگین هم بسمونه. یا مثلا اینکه مثل هرکشور پیشرفته و قابل احترام و آزادی بیان اسم قاتل غیرعمد رو به پابلیک بگن که داغدارهای این ماجرا حداقل بدونن کی به سرشون چی آورده.
مخصوصا از اونجایی که من این اشتباه رو کردم و یادم نبود ۱۹ دی و عزای عمومی رو. باورم نمیشه یادم نبود وقتی انقدر مراسم سوگواری باشکوه انجام شد مدیای رسمی خوب کاورش کرد و اجازه دادن به داغدارها که سوگواری کنن و جون به لبشون نکردن با دروغ های پیاپی. چطور یادم رفت. Silly me!
𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐

خیلی بده اینطوری آزادی بیان رو از خودت سلب نکن و ...آمم... به نظرم به کلمه ها و حرف هات دقت کنی می تونی خیلی ظریف حتی حرف هاتو بزنی !☝️

نه خوب درسته این پستت محتوای زیادی نداشت ولی بازم خوبه که پست میزاری

(*¯︶¯*)

آمم. من نباید مجبور باشم تو یه فضای آنلاین ناشناس ظریف و لطیف حرفهامو بزنم؟؟ نکته‌ی فضای آنلاین ناشناس اصلا همینه؟؟

قلب به شما.
ویــ ـانا

@میخک ، هیچ دروغی تو این متن نبود ، شما با خطای انسانی و قتل غیر عمد و ... گفتن سعی میکنید شاعرانه اش کنید و بپیچونید!😀

اگر کسی بابت کشتن ۱۷۶ انسان گوشش رو هم پیچوندن حتما بهمون خبر بده😘❤️

نه درست میگه. اول پست اشتباه کردم و گفتم عزای عمومی اعلام نشد. عمدا دروغ نگفتم. اشتباه انسانی بود ببخشید.
𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐

Can you repeat again  your question??

(ʘ ͟ʖ ʘ) I can't understand  you're question number one

 

آره خوبی وبلاگ ها اینه که می تونی با هویت اصلی نباشی ولی اینم در صورتی هست که بعدا برات دردسر نشه و گزارشت  نکن! در کل تو هر محفلی که هستی باید مراقب حرف زدنمون باشیم * تجربه ثابت کرده*

( ‾́ ◡ ‾́ )

نه سوال نبود. استفهام... نمیدونم چه جور استفهامی. فکر کنم استفهام اینترنتی بود. وقتی علامت سوال رو به عنوان علامت تعجب استفاده می کنی. یه کم پیچیدست.

درسته.
𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐

من که نمیدونم ولی خوشحال میشم این پیچِ خوردگی رو باز کنم متوجه بشم ، واقعا باید بیشتر مطالعه کنم وقتی می بینم انقدر بقیه میدونن حس می کنم هیچی بلد نیستم تو این دنیا 

(*꒦ິ꒳꒦ີ) عجب 

 

(。╯︵╰。)

 موفق باشید تو این کار:*) یاد گرفتن و اینها رو میگم
sarngon :)

واقعا نشستن توی این شرایط 

یه کار احمقانه اس 

یه دختری مث خواهرت میمونه میره تو خیابون میمیره 

ولی تو:)))) 

امیدوار به بازگشت شیر و خورشید

:*) منو تا دقیقا خط آخر همراه خودتون داشتید. ولی شیر و خورشید is just not my thing
ناشناس

خون می‌بینم 

خون

 

+مرسی که زنده نگه میداریشون:")

 

ممنون که میخونید.
sarngon :)

من خودمم مخالف بازگشت شاهنشاهی ام ولی شیر و خورشید 

از زمان کوروش تو ایرانه

یادمه یه جا خونده بودم از دوران صفویه و اینها بوده.
sarngon :)

یه تخت جمشید بری 

میفهمی 

شیر و خورشد از زمان کوروش بوده 

ممنون بابت اطلاعات
sarngon :)

کرتیم

ناشناس

برای رفع ابهام نماد شیر و خورشید 

شیر و خورشید درواقع یک علامتیه که بعد از اسلام نماد شیعه میشه و شیر نماد امام علی و خورشید نماد محمده. 

قبل از اسلام نقش شیردال رایج بود که اون نماد خورشید بود

:)

بازم ممنون از اطلاعات!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan