Famous last words

  • ۱۸:۴۹

یه بار یه جا گفتم نمیدونم تلاش کنم به همه ثابت کنم حالم خوبه، یا ثابت کنم حالم بده. مثل یه آونگ می مونم که بین نیاز به قوی بودن و تمارض در نوسانه. زندگیم پر از تنشه. خیلی وقته بوده ولی هروقت ازش دور میشم باز برمیگرده. بعد یه روز، بعد یه ساعت، بعد یه هفته. بیشتر از یه هفته نشده تا حالا. میدونم دوستت دارم ولی نمیدونم چقدر دوستت دارم و چطور. من از زندگی کردن می ترسم ولی I am not afraid to walk this world alone.  وجود هرچیزی روی پوستم احساس افتضاحی داره میخوام همشون رو بکنم. MCR روی شافل شبیه فال حافظه، میتونی تفال بزنی و چیز مناسبت پیدا بشه. همونطور که اون سر من داد میزنه منم سر اون. همونطور که اون از من اشکال می گرفت من از اون. تقصیر هیچکس نیست به جز هردومون. و این هوا، این هوا آلوده‌ست. دارم خفه می‌شم و نه به خاطر گرما.

"Shame eats men whole." آره ولی Shameless بودن عالیه. به همه‌ی این آدم‌ها بدون Shame نگاه کن که هرروز به زندگی ادامه میدن. چطور میتونید؟ چطور میتونید هرروز با انسان بودن خودتون زندگی کنید. یه بیماری که درمانش مشخضه ولی خیلی ها میترسن انجامش بدن. من از شما سالها کمتر بیمار بودم، فقط 16 سال، ولی از شما Shame بیشتری دارم. چطور میتونید ادامه بدید؟ گفتم دیگه وفتشه احساسات رو روشن کنم چون بهشون نیاز دارم. ولی اشتباه می کردم. نداشتم. حس می کنم به یکی پول دادن بیاد منو Sabotage کنه. و حس میکنم اون یکی خودم باشم. Self sabotage 10/10

بیدارم ولی همچنان ترسیده. خوابیده ولی نه مرده. ولی دارم تلاشمو می کنم. کلماتی رو می گم که فکر نمی کردم بگم. کلماتی رو نمی گم که فکر می کردم شاید بگم. کلمه های زیادی استفاده می کنم طوری که خسته‌م می کنه. اجازه میدم آدمهایی که دوست دارم من رو دنبال زندگی خودشون بکشن مثل یه کالاسکه انگلیسی قرن نوزده. سلول های من چی میگن؟ سلول های من حرف نمیزنن، فقط فریاد میکشن. خیلی وقت ها نمیفهمم چی میگن ولی خب خودشون ساکت میشن. Eventually. نمیتونی از کسایی که زندگیت رو به گند کشیدن متنفر نباشی، یا از الهگانشون. 

That's all I have to say for today. I love the color red, and i have two reasons for everything.

 

To Listen~

  • ۲۴۲
ناشناس

کلمه‌ های انگلیسی و سط حرف باعث میشه احساس خفن بودن کنی ؟

نه، ولی گویا باعث میشه تو حس احمق بودن بهت دست بده.
کسی رو مجبور نکردن به خوندن. دوست نداری نخون، یا برو کلاس زبان، idk.
زری シ‌‌‌

@ناشناس

من شخصا انگلیسی ها رو رد میکنم :دی

فوقش چیزی از پست نمیفهمم کلا رد میکنم :)

:)) استراتژی خوبیه. منم خیلی وقت‌ها با پست‌های فارسی همینکارو می‌کنم.
~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

And I know there's nothing I can say
To change that part :)))))))

::****))) عشق کتاب راست میگه میتسوری‌چان، همیشه بهترین کامنت‌ها رو می‌ذاری
استیو ‌‌

امیدوارم تا چیز میزا رو روبراه می‌کنی، کمتر اذیت بشی.

 

+کامنت اول رو :))))

خدایا لطفا یا اینا رو بزرگ بکن، یا منقرض.

:)) خیلی ممنونم واسه آرزوی خوب. 
اونقدرم اذیت نمی‌شم البته... همونقدر اذیتم که همه هستن خب.

+ ترول‌ها خیلی بانمکن ولی 😭 نمی‌دونم، این چند وقت تو فضای مجازی انقدر ترول دیدم که معتادشون شدم.
زری シ‌‌‌

واو . تو یه نسخه جدیدی هلن .

از چه نظر😭
کـــوالـای خستــــــه

هلن عزیزم دلم برات تنگ شده بود♡ چطوری عزیزم؟

خجالت کشیدن حس می کنم چیزی هست بسته به درون آدم...گاهی از روی پاکی قلب یه فرد نشأت می تونه بگیره و یا خجالت به بیانش و غیره ...بهتره یکم باهاش کار کنیم عزیزم !

من نمیدونستم یه وب موزیک هم داری!😍wow that's  so amazing 🫰

Some time  something  is non of ours  business 👍

متشکرمم:*))))
خجالت بیشتر.. بیشتر شبیه شرم. از کل کارهای بدی که انسان بودن با خودش میاره.

آره اتفاقا اون وب رو بیشتر دوستش دارم :دی ولی انقدر ازش حرف زدم تو وبلاگ و گسی دنبال نکرده دیگه روم نمیشه بگم دارمش
مهدی ­­­­

You have a candle that is made out of shame

You got to sweat it off in the flame

 

Don't worry, when the time comes you will see

How stepping closer makes you feel

 

The paradox or question has been stated before

It has always been a problem of to be or not to be

این... این واقعا زیبا بود. شعر خودتونه:*؟؟

پس... دنبال آتشی می‌گردم که بتونه این shame رو بخار کنه و ببره.
Baby Blue

احساس میکنم اینجور نوشتنا خیلی از آدم انرژی میگیرن. یچیزیو درون خودت احساس میکنی و وقتی اونارو به کلمات و جملات تبدیل میکنی میبینی زیاد معنی خاصی نمیدن و relatable نیستن؛ ولی میگیشون..

Like the outbreak of thoughts and emotions

 

 

دقیقا همینه..  هرجمله رو انگار یه تیکه‌ش رو میکندم از خودم و می‌نوشتم.

:))) یه روز یه داستانی مینویسم اسمشو میذارم outbreak چون خیلی میخوره.
عشق کتاب ✩·̩̩̥͙

دوستان اگه بفهمن من و یکی از دوستام لیترالی به زبون انگلیسی چت میکنیم یا بعضی وقتا فارسی و انگیسی رو با هم ترکیب میکنیم و توی مکالمه‌مون نصفشو فارسی میگیم بقیه رو انگلیسی، ممکنه گریه کنن.

آخی :(( ببشتر‌نگو پیتر، دلت میاد بچه مردمو به گریه بندازی:(((؟
تریگر وارنینگ برن رو کامنتات اصلا 😱
رِبِکآ --

@ناشناس نا عزیز

آره بهش حس شاخ بودن دست میده، کسی از شما دوست عزیز نظرخواهی کرد؟

وای بچه‌ها خیلی دارید حمایت می‌کنید خجالت می‌‌کشم 😭❤️🌈
شاخی از خودته راستی~
رِبِکآ --

عنوان وایب آلاسکا داشت:)

آلاسکا چیه:*؟
سُولْوِیْگ 🌻

اون پاراگراف آخر خیلی... وای. نمی‌تونم. می‌ترسم کار بد یا اشتباهی باشه که بگم خیلی درکش می‌کنم چون قطعا نمی‌دونم درون تو چی می‌گذره، ولی خب دست‌کم بر اساس برداشت خودم، شبیه چیزیه که باهاش سروکله می‌زنم. 

 

همه به ناشناس اولیه چیز گفتن، می‌شه من فقط بهش بخندم؟ 

چرا کار اشتباهی باشه سنپای take it easy :*))) خوبی ادبیات(یا این چرت و پرتاب شبه ادبیات که من نوشتم) همینه دیگه اصلا:))
فقط.. اون.. قسمت red؟ یا قبلش؟

حق داری چون خیلی بانمک شد آخه 😭 یه چیز راجع به ترول ها هست که به شدت amusingهه نمی‌دونم
رِبِکآ --

در جست و جوی آلاسکا

امیرم بد وایب مایلز داره:))

اوه یادمه راجع بهش تو پست نوشتی!
دلم خواست بخونم:*)
Nar xes

نمی‌دونم چرا ولی یه چیزی ته مغزم داد زد پستت وایب اون موزیک‌ویدیوی هری استایلز رو داره که با ماهیه ست، اسمش Adore you بود فکر کنم.

​​​​​

می‌رم می‌بینمش:**)))
سُولْوِیْگ 🌻

:')

نه، بالایی‌ش، آخرین پاراگراف فارسی. 

اوه بله بله..
Ayame ✧*。

این ناشناسه چی میگه ؟؟

 

+منی که عاشق پستتاتم که انگلیسی و فارسی رو قاطی میکنی ((((=

چه میدونم والا 😭

+:) منم عاشق توئم که..
Kitsune ‌‌‌‌‌‌

ولی بعضی وقتا کلمات و عبارت‌های انگلیسی جوری حق مطلبو بهتر ادا می‌کنن که استفاده از معادل فارسی‌شون حس خیانت به اون کانسپت رو داره.🤝  

همین...
بعد اینکه مگه سخن کدوم بزرگی بود رو نشنیدن، می‌گفت:انسان به هر زبانی انسان است.
(میدونم ربطی نداشت میخواستم با نقل قول کردن حس خفن بودن بهم دست بده.)
کالیستا ‌ ‌

بعضی از جملات انگار قسمتی از من رو وصف می‌کرد که همیشه توی تاریکی بوده، ناشناخته.

I love the color red, and i have two reasons for everything.

نوشته های هلن پراسپرو helenpraspro.blog.ir

 

برای من انگلیسی تکمیل کننده فارسیه. انگلیسی کمکم می‌کنه چیزی که توی ذهنمه رو بهتر در قالب کلمات در بیارم. ولی معمولا از ترس این ناشناسا سعی می‌کنم از انگلیسی استفاده نکنم. الان که این ناشناسه رو دیدم و از دستش حرص خوردم فهمیدم از چه چیز احمقانه‌ای می ترسیدم. من خیلی قسمتای انگلیسی توی پستتو دوست دارم. به نظرم اگر فارسی بودن به این عمقی که الان درکشون می‌کنم درک نمی‌کردم.

خوشحالم که فکرهام طنین اندازه شده باهاتون:*))

عاشق‌اینم که کامنت ها همه راجع به مزایا و معایب استفاده از انگلیسی تو متن شدن:)))))
"نذار ترس از مردم جلوی چیزایی که میخوای بگیره" گفتنش اسونه، ولی عمل کردن بهش آسونتر چون دیگه خودسانسوری رو تعطیل میکنی و کلی کیف میده:))
ممنون از‌ اینکه هنوز‌میخونی و کامنت میذاری قشنگی 🌸🌈
کـــوالـای خستــــــه

ولی من خوشحال شدم چون اون وبت آهنگ هایی که من دوست دارم موجودهههه و خیلی باحاله😍😍😍😍👍👍🩷🩷🩷خوشحالم اون یکی وبت رو دیدممم و سلیقه آهنگت رو می شنوم🪷

ویهی منم خوشحالم که خوشت اومد
Baby Blue

:))))

کلا کلمه outbreak قشنگه..

موافقت میشه
Evan Godless

Well you are only human after all

خوشم میاد که هنوز مینویسی . این خوبه . 

معمولا اینطوریه که هرچی بزرگتر (پیرتر) بشی کمتر مبنویسی تا جابی که دیگه اونقدررر دغدغه داری که حتی وقتی نمیکنی افکارتو بنویسی ‌. 

نزار اینطوری شه 

??Ps: Why do i feel like a fuckin oldman  

:*) حس می‌کنم این جمله مال یه آهنگه ولی هرچی فکر میکنم نمیدونم چی. شایدم فقط یه جمله عادیه و دژاوو.

اوه نمی‌ذارم! یعتی... نقشه حداقل اینه که نذارم. اگه یه روز به خودم بیام و ببینم نمیتونم بنویسم اون روز باید... روز دردناکی باشه

Mahahhqhq you are not old! Just a very wise senpaiXD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan