Mine-land: A Poem

  • ۰۰:۴۱

 

دریافت

Mine-land

 

I'm learning anger

He writes on blackboard

I'm choosing his love

Down the one-way road

 

Green, like a nice gown

We ran in meadows

The sun upon us, yet

There were no shadows

 

"Let go," they told me

"Hell no!" I shot back

The bullet hit their face

I'm on the right track

 

"Sorry for your loss"

Don't be, I am not

I live in war zone

And swords still cut

 

I'm poisoned daily

A snake coiled in one hand

But how to fear death, when

my home is mine-land?


۱. دوست داشتم یه چیزی راجع به بند دوم بگم. چطور می‌شه وقتی آفتاب وجود داره سایه‌ای تشکیل نشه؟ جواب اینه که: نمی‌شه. پس اگه توی یه دشت سرسبز با وجود خورشید سایه‌ای وجود نداره و توش ما خیلی خوشیم، اون دشت خیالیه. و وجود نداره.

۲. عنوان شعر بازی با کلمات minefield(زمینِ مین)، homeland(وطن، خانه) و ضمیر ملکی mine هست.

جالبه، همونقدر که کشور من، شهر من و خانواده من مال من هستند، من هم مال اونها هستم. این مالکیت اجباری یکی از ترسناک‌ترین چیزهای دنیاست.

۳. خیلی به این یکی شعر افتخار می‌کنم. بیشتر از قبلی. مختصر و مفید و قشنگ شده، و کاملا مناسب این لحظه‌ای که الان توش هستم.

من که البته زیاد شعر نگفتم، ولی فکر کنم پوینت شعر همین باید باشه؟ Capturing The Moment؟

فقط جالبه که این "لحظه‌"ی ما سال‌هاست که ادامه داره.

بشنویم.

کالیستا ‌ ‌

واقعا دوسشون دارم هم این و هم نُه. هر دوشون خیلی به دلم و مغزم نشستن. :)

نمی‌دونی که چقدر خوشحالم می‌کنه:*))) خوشحالم که پشیمون نیستم از درآوردن هردوشون از تو تاریکی مغزم.
Kitsune ‌‌‌‌‌‌

"inspiring" اگر یه شعر بود: 

*سرخ شدن*
سُولْوِیْگ 🌻

این چند وقت بیان نبودم و قبلی رو هم ندیده بودم. الان هردو رو خوندم و... هلن، این‌قدر زیباست که از دستت عصبانی‌ام. 

وای خوب شد پس قبلی رو لینک کردماا:*)

زیبا خوندی وای😭
یاسمن گلی :)

چقدر قشنگ (قلب)

قشنگ خوندیی
__PARNIAN __

یعنی چی که این‌قدر قشنگ شعر می‌گی؟

خب ببین داستانش طولانیه. یه دختری بود به اسم امیلی برد استار که... ::*))))))
__PARNIAN __

واااااای=)))))))❤

Ame no aoi sora

از بی نظیری شعر که بگذریم

صدات خیلی قشنگه هلن سان خیلییییی :*) وی حسودی اش شد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan