I Am: A Poem

  • ۱۹:۳۶

I'm a letter unsent 
Painted nicely with hearts
Your name blue, on the back
Wrappped in grey, ugly doubts
 
I'm a tiny casket
Half-open, half gone
If you open my lid, you see
A ten year old body inside
 
I'm your tea, gone cold
In a broken, flowery cup
You pick up the old china
You taste me, you stop
 
I'm the clock going fast
I'm the names you forgot
Your bitten color pencils
The good you say you're not
 
I'm the father that left
He didn't care, but I'm
the sadness that stuck around
Just to see you grow up
 
The call you never made and,
All the things you hide
I'm your true feelings
I am you, my heart

 

بشنویم

هلن پراسپرو

اگه دوست داشتید بهم بگید تیکه‌ی موردعلاقتون کدومه :')

عشق کتاب ✩·̩̩̥͙

 I'm the clock going fast

I'm the names you forgot

Your bitten color pencils

The good you say you're not

=)))

خیلی قشنگ بود، دوستش داشتم.

چه جالب... همونی که میدونی خیلی نظرش برام مهمه همین بند رو دوست داشت:))
... ...

همه‌ش‌

سلام هلن. 

 

:::))))) ای بابا‌
سلام. چه خبر:)؟
مهدی ­­­­

برای همکاران خوندم

یکیشون گفت منو یاد Enter Sandman انداخت و یکی دوتاشون گفتن شبیه یک riddle بود و انتظار داشتن آخرش بپرسی who am I و گفتم اتفاقا اسم شعر I am a poem بود

ای وای :*) آهنگ قشنگیه اولین باریه که گوشش می‌کنم.

چه نگاه خوبی:*) حتی خودم بهش اینطوری نگاه نکرده بودم.
 اگه معما بود و قرار بود جواب داشته باشه جوابش "my heart" میشد. کلا... احساسات و وجودِ فرد.
کالیستا ‌ ‌

The good you say you're not

the sadness that stuck around
Just to see you grow up

همه ش رو دوست داشتم ولی خب این قسمتاش یه حسی بهم دادن.:'

ایول. دقیقا قسمتای مورد علاقه خودمو انتخاب کردی:)
Ayame ✧*。

The call you never made and,

All the things you hide

I'm your true feelings

I am you, my heart

 این بخش یه پایان قشنگ برای یه شعر قشنگ بود =*)

ویهی. نگران بودم راجع به بند آخر راستش.
~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

If you open my lid, you see
A ten year old body inside
 

نوشته های هلن پراسپرو helenpraspro.blog.ir

چقدرsame! :)))))

+ پایان خیلی قشنگی داشتTT

Sad but same:*)?

+قشنگ خوندیTT
~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

بگید تیکه ی مورد علاقتون کدومه

من:

I'm a letter unsent 
Painted nicely with hearts
Your name blue, on the back
Wrappped in grey, ugly doubts
 
I'm a tiny casket
Half-open, half gone
If you open my lid, you see
A ten year old body inside
 
I'm your tea, gone cold
In a broken, flowery cup
You pick up the old china
You taste me, you stop
 
I'm the clock going fast
I'm the names you forgot
Your bitten color pencils
The good you say you're not
 
I'm the father that left
He didn't care, but I'm
the sadness that stuck around
Just to see you grow up
 
The call you never made and,
All the things you hide
I'm your true feelings
I am you, my heart

نوشته های هلن پراسپرو helenpraspro.blog.ir

Stopppp😭😭
استیو ‌‌

وای خودت نوشتی؟

 

 

If you open my lid, you see
A ten year old body inside
...


I'm the clock going fast
I'm the names you forgot

 

بلهه:*)))))))
Maglonya ~♡

صد در صد 

 

I'm your tea, gone cold
In a broken, flowery cup
You pick up the old china
You taste me, you stop

میدونستم جوابت اینه ستستساثتتثاس
سُولْوِیْگ 🌻

I'm your tea, gone cold

In a broken, flowery cup

You pick up the old china

You taste me, you stop

هرکس از این یند خوشش میاد هم افتخار می‌کنم هم یه کم غمگین میشم tbh
Nobody -

The call you never made and,
All the things you hide
I'm your true feelings
I am you, my heart
 

منم پایانش رو خیلی دوست داشتم. 

+ هربار ستاره‌ی Helen listens رو می‌بینم قلبم روشن می‌شه.

+وایی منم همیشه خوشحال میشم که تو اون وبلاگ اولین دنبال کننده‌م موردعلاقه‌ترین دنبال کننده‌م هم هست و هنوزم اونجا رو دوست داره😭🌈
artemis -

I'm the clock going fast

I'm the names you forgot

Your bitten color pencils

The good you say you're not

 

I'm the father that left

He didn't care, but I'm

the sadness that stuck around

Just to see you grow up

نوشته های هلن پراسپرو helenpraspro.blog.ir

=)))))

وای هلن خیلی قشنگ بود نمی‌دونم چی بگم.

ای بابا=)) قشنگ میخونی و اینا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan