امتحانات خود را چگونه گذراندید؟

  • ۱۸:۰۹

بسه دیگه. از فاز تسلیت و غم و اندوه بالاخره یه روزی باید بیایم بیرون دیگه نه؟ 

این دو هفته، حتی اگه اتفاقات عجیب و غریب و پشت سر هم و موشک و شهادت و هواپیما و اتوبوس و دیگر وسایل نقلیه رو حساب نکنیم، میشه گفت سرنوشت ساز ترین دو هفته پاییز و زمستان بود تا اینجا. دو تا امتحان و یه امتحان طرح هلال احمر(دادرس؟) هم مونده که بعد میریم به سراغ مدارس و ترم دوم. @_@(,وی از هوش می رود)

 

 

(هلن وی را با آب قند و سپس سیلی از جا می پراند)

اهان آره کجا بودیم؟

اهان +__+

شرح کارایی که کردم:

۱) امتحانات:تو این دو هفته همه امتحانا رو خوب، یعنی بالای ۱۹ دادم و امکان معدل بیست شدن هست. فقط برای زیست و ریاضی نگران بودم که زیستو خیلی خوب دادم و ریاضی هم اگه مستمر افتضاحم رو خانوم جان یه کاریش بکنه عالی میشود :/، (آخه از ۱۶ رسیدم ۱۹.۵ انصاف نیست بهم مستمر کم بده -_- ) 

۲)کیمیاگر تمام فلزی ۲۰۰۳: پریروز قسمت ۵۱ رو دیدم و حسابی کیف کردم و حاضرم یک مشت در دهان دو گروه بزنم:۱)اونایی که میگن ۲۰۰۳ افتضاح تموم شد. ۲) اونایی که میگن اد کوتاه موند :)

فاتح شامبالا اگرچه نظرم رو چندان جلب نکرد(مخصوصا از صحنه تجدید دیدار انتظار بیشتر بود و شخصیت نوا خیلی چرند تموم گردید) اما(آما) ادوارد خییییلی کاوایی و کاگویی شده بود و همچنان یه سری نکات اخلاقی داشت، با اینکه خییییلی جای بیشتری برای رشد داشت و انیمیتشم تو ذوق زن بود. باید سینمایی دومیه رو هم بتماشایم.

۳)تمام کردن میزان دو گیگ از نت خانه که دلیلش در مورد دو ذکر شد :/

۴)انیمه و مانگای پاندورا هارتز: به پیشنهاد وبلاگ اوتانا سنپای هم انیمش رو دانلود کردم هم مانگاش. اول نشستم چند ولوم خوندم از مانگا، دیدم هیچی نمی فهمم، خیلی قرو قاطیه. رفتم انیمشو دیدم ‌‌‌یه چیزایی دستگیرم شد. فقط ،۲۴ قسمتش اومده بود، یعنی اصلا فصل بعدی ای در کار نبود. اما (آما) مانگاش تا آخر بود.

و من میتونم بگم، در دو کلمه، نفس گیر بود.

حتی برای کسایی که مانگا نمی خونن و دوست هم ندارن بخونن و کلا اوتاکو هیترن، این یه چیزی بالاتر از واجبه.

خلاصشو بخونید، چیزی نمی فهمید. اوز بزاریوس از یک خاندان اشرافی است که در روز نامگذاری و تولد ۱۵ سالگیش توسط موجوداتی به اسم چین درون ابیس، گودال بزرگی که جای گناهکاران است، انداخته می شود. 

ولی اصلا توجه نکنید. ماجرای اصلی اینه: یه تراژدی صد سال پیش اتفاق افتاده که همه شخصیتهای داستان رو تحت تاثیر قرار داده. تراژدی سقوط پایتخت در ابیس، یا همون چاله عظیم. یه سری موجود به اسم زنجیر یا چین هم درون آبیس زندگی می کنن، که هر آدمی بخواد آینده(و گذشته) رو عوض کنه با اونا پیمان می بنده. این وسط چنج تا خاندان سلطنتی هستن که یه ربطایی به این ابیس دارن که خودتون میخونید.

حالا این وسط اوز از همه جا بی خبر رو چینا میان میگیرن میگن تو به دلیل وجود داشتنت گناهکاری. بعد پرتش می کنن تو آبیس.

شیوه داستان گویی پاندورا هارتز حلزونیه. یعنی اول یه لایه سطحی از دنیاش را رو می کنه بعد میره سراغ یه لایه دیگه و ضخیم تر. تا آخر همه چیز روی هم قرار میگیره و شفاف دیده میشه. شخصیتاش هرکدوم میتونستن یه مانگتی کامل باشم از بس عمیق و واقعیت و هیچ چیز...تاکید می کنم....هیچ چیز اتفاقی و الکی نیست. رنگ موها و چشما حتی، موسیقی انیمه و ....

انیمه قدیمی هست و انیمیت چشمگیری نداره، ولی طراحیها عالین، مخصوصا تو مانگا. آدم بدون خوندن متنها هم میتونه یه چیزایی دستگیرش بشه. و داستان یه جوری پیش میره که قبل از اینکه مطمین بشی یه چی درسته، می فهمی نیست. شاید تخیلی و اغراق آمیز به نظر بیاد، ولی مثل دنیای واقعی اشوبناکه. 

در عین حال، داستانش به کتاب خودم خییییلی نزدیکه. عناصرش متفاوته ولی همون ماجراست تقریبا، فقط پر و پیمون تر و ملس تر :)

کلا ماجرا طولانیه و احتمالا دوباره و سه بار بخونمش و بیام اینجا یه پست براش بزنم. حتتتتی در سطح فول متال میتونه باشه.

۵) بعد از مورد چهار تکلیفم با کتابم خیلی مشخص تر شد و نشستم به نوشتن. دو سه فصل رو کن فیکن کردم کلا و فصل ۱۶ و ۱۷ هم داره نوشته میشه خدارو شکررررر :) 

از اونجایی که یک کم از کتابم تو بوک پیج هست به این فکر افتادم که چند فصلو اینجا بذارم و نظرات رو ببینم و ببینم با خودم چند چندم. پس منتظرش بباشید #__#

۶)مردی به نام اوه و ملت عشق رو خوندم، که هرکدوم واقعا یه بحث جدا دارن. مخصوصا ملت عشق، اگر چه یه مقدار جو دهنده است و اولش آدم یهویی به تصوف علاقه مند میشه، ولی به سری اشکالات هم داره.

مثلا اینکه نثر داستان نسبتا سنی گونه است، در حالیکه اون زمان باید تشیع هم نقشی میذاشتن تو داستان. نمی دونم از ناآگاهی نویسنده بوده یا عمد، ولی این کوچکترین اشکالشه. پایان کار کیمیا کاملا برخلاف شعارهای ارامانی نویسنده بود مثلا. یا حتی پایان کار عزیز و اللا

ولی در کل یه عاشقانه حقیقی بود. حقیقی به معنای واقعی. مفهوم عشق و اینکه یه سری چیزا مهم نیست و تنها انسان و عشق مهمه، اینا رو حقیقتا درک کردم. از طرف دیکه، داشت تیوری همه آدما میتونن خوب باشن رو بهمون ثابت می کرد، که با اتفاقات اخیر کلا امیدمو بهش از دست دادم.

مردی به نام اوه هم...قشنگ بود. دلچسب و قشنگ، ولی اسطوره نه. 

۷)بستارز(beastars) رو شروع کردم. مجله اینترنتی وارونه حسابی ازش تعریف کرده بود و نقدای مثبتی شنیده بودم، و حتی اسمشو برجسته ترین انیمه پاییز ۲۰۱۹ هم گذاشته بودن. 

داستانش یه جور زوتوپیای عاشقانه و دارک هست، که انیمیتش به خوبی زوتوپیا نیست البته. عشق یه گرگ به یه خرگوش، که نه گرگه وحشیه نه خرگوشه اروم و مهربون. فعلا سه قسمت دیدم و نظری ندارم.

۸)چالش گودریدز: ۱۰۰ کتاب در سال،۲ کتاب در هفته. شرکت نمودم. 

۹)فیلمهای:,خوب بد جلف(ایرانی) و چه بلایی سر دوشنبه آمد(انگلیسی احتمالا) و ۱۲ جوان در حال خودکشی(ژاپنی) رو دیدم و هرسو عالی بودن.(مخصوصا خوب بد جلف خیلی خوش ساخت و قشنگ بود)(فیلم ژاپنیه هم عالی بود. عالی عالی)

۱۰)یه نفرو اوتاکو کردم

۱۱)اهنگهای زیر رو گوش دادم که گذاشتن لینکشون از حوصله بنده خارجه.

Brothers ,full metal alchemist ost

Isabella lullbay, promised never land ost

Zero eclips, attack on titan ost

Lacie, pandora hearts ost

Bury a friend, beilie eilish

چهار تای اول رو در وبلاگ اوتانا سنپای میتونید بیابید.

۱۲)و این بود انشای من که امتحانات خود را چگونه گذرانید:در حال دیدن و خواندن.

کار دوازدهمم:دعوت کردن خوانندگان این پست به چالش انشای:امتحانات خود را چگونه گذراندید.

بیشتر شبیه لیست بود تا انشا البته. ولی... بع هرحال :)

free bird

سلام :)

ماشاء‌الله چه همه کار کردین *_* 

ما تازه چهارشنبه اولین امتحانمونو دادیم ، ولی همین جا قول می دم امتحانام تموم شد حتما تو این چالش شرکت کنم *_* 

 

سلام :)
البته به میزان زیادی هم بیکار و بی عار بودم، ولی نسبتا خوب بود :)
ممنوننننن منتظریم :)
سولویگ .

خب، به نام خدا. 

یک) منم همه امتحانامو خوب دادم، همون بالای نوزده. معدل بیست نه، اما اول شدن توی کلاس ممکنه. 

چهار) مانگا را از کجا بخوانم؟ بسیار کنجکاو شدم، تو وبلاگ اوتانا هم دیدمش و اینا خیلی جالب به نظر می‌رسید.

هفت) این را هم دلمان خواست ببینیم. چند قسمته؟ چه جورکیه؟

هشت) یوزرنیم گودریدزت چیه دختر؟

نه) دو تای اولی رو دیدم. خوب بد جلف رو تو سینما، هفتم بودم یادش به خیر. قشنگ بود.

چه بر سر دوشنبه آمد هم فکر کنم آمریکایی باشه. زیادی دردناک بود و یه کم چندش‌آور، اما سوژه‌ش و داستانش برام جالب بود. 

این آخری رو هم اضافه کردم به لیست دانلودای این ماهم. =)

یازده) این آهنگای بیلی خیلی دارک و ترسناکن. همین بری ا فرند مثلا... مورمورم می‌شه گوش می‌دم به آهنگاش!

+منم یه عالمه انیمه دیدم از اول امتحانا! تا قسمت هفت فصل دو bongu stray dogs رو دیدم که بسی دوست‌داشتنی بود. *-*

طنین ترور رو هم تا قسمت نه دیدم، امروز و فردا تموم می‌شه. اونم جالب بوده تا الان، ببینیم پایانش چی می‌شه.

چه‌قدر من تیتراژای انیمه‌ها رو دوست دارم، خیلی خوبن. حتی اگه خود انیمه‌ش هم مزخرف و بیخود باشه (آره، اشاره‌م به انیمه خاصیه)، این تیتراژاش جالبن. 

سلام
یک:تبریک :)
چهار:سایتای زیادی هست که ترجمه میکنن به فارسی. بهترینش مانگا لودر و مانهوا و آنیم ورلده 
بزنی دانلود مانگا فلان میاره. انگلیسی هم که فراوووونه
۷)دوازده قسمته. ولی زیاد مطمین نیست هنوز آخه یه شک عجیبی به خوب بودنش دارم. میترسم بد باشه خجالت میکشم جلوی در و همسایه :)) 
رومنس و روانشناختی و یه مقدار فانتزی قاطیش. یه مدرسه است که همه حیوونا چه گیاهخوار چه گوشت خوار توشن و یهو یه گوسفنده خورده میشه و معلوم نیست مجرم کیه
هشت)www.goodreads.com/helenpraspro
ما هم مال شما را می خواهیم
نه)چندش بود آره. موافقم. قابلیتش برای بهتر شدن هم بود ولی...
۱۱)آره ولی من کلا خوشم نمیاد ازش. آهنگ خوبی به جز همین ازش پیدا نکردم. زیادی ارومه
+دیدییییش؟ قشنگ بود؟ دوستای من دیدن گفتن قشنگه ولی من پشت گوش مبنداختن آخه دوبله فارسی انیمه دیدن کیف نمیده. آگه قشنگه منم ببینم.
پایانش یه مقدار رو مخه. میتونست بهتر و بیشتر بشه. بهش ظلم شد بیچاره :(



(با هیجان سر تکان می دهد) اره اره خییییییبلی. اصلا تصف مزش به اوپنینگ و اندینگاشه و اهنگاش. تو خیلی از انیمه های مثل فول متال و پاندورا کلی همتو اهنگاش اسپویل میشه. Ost هاشونم عالییییین(ترک های اهنگ وسط انیمه)
آگه وقت داشتی برو تیتراژ انیمه های دروغ تو در آوریل و کیمیاگر تمام فلزی و پاندورا هارتز رو هم گوش بده و ببین. عااالین. 
_ چه انیمه ای :-!؟ 

__PARNIAN __

قیافه ی غصه دار و توی ذوق خورده و حسرت خورده از اول تا آخر پست را می خواند و به خود افسوس می خورد!

چهههه همه کاااار. البته دی نامه ی نهم من هم همینقدر پروپیمون بود :( این دِی رو خیلی بد گذروندم!

تقریبا همش به استرس و خرخوانی گذشت🙄 یازدهما میگن که سال دیگه آدم میشین و ۱۵ هم شین براتون مهم نیست. امیدوارم یه روزی به اون درک و شعور برسم. منم معدلم احتمالا نوزده و خورده ای شه. منتهی هیچ رتبه ای نمیارم. چون که کلی خرخون دیگه هم تو این مدرسه هست که البته آی دونت کِر چون واقعا "رتبه ی برتر" شدن به ایناها نیست و نمره ها اصلا قیاس خوبی نیست.

ما هم چشممان به قله است اما چون معلمان را نیز دوست داریم، دوست داریم که آن ها بد درباره مان فکر نکنند :)

من با کلی خجالت و غصه میتونم اعلام کنم که یه فیلم دیدم و یه کتاب خوندم(اگر بتونیم یه کتاب هفتاد صفحه ای از عکس ها و گفته های نابوکوف رو هم به حساب بیاریم، میشه دوتا) چند تا آهنگ خوب و قشنگ گوش کردم. و آهنگای بیلی آیلیشم گوش کردم ولی برخلاف نزدیکان دوسشون نداشتم!

سه دونه پست گذاشتم. یه دونه نامه به آینده نوشتم. یه عالمه غلط های ریز و پیز بیست و پنج صدمی در امتحان ها از خود به جا گذاشتم. 

هرچند که هنوز یه هفته و پنج امتحان دارم!

اما... دیس ایز لایف دیگه. با تمام زشتیاش قشنگه :)

+گودریدزت را خواهانیم(فرض کن من ترسو، امسال پنجاه تا کتاب برگزیدم! وات د!)

در عوض جنابعالی چهههههه همه درس خوندی و بنده عملا هییییبچی نخوندم
تازه، زیاد به نظر میاد ولی یک عالمه بیشتر میتونست باشه. نصف وقتمو تو پینترست یا در حال نقاشی کشیدن هدر دادیدم :((
نوزده و خورده ای که خوبه. تازه، خرخونی همه حال و هوای خودشو داره. آدمو به دوران ترسناک دانشجویی عادت میده.
انشاال...بچه های کلاس ما هم به اون درجه از کمال برسن و دیگه گربه نکنن واسه نمره :(
واقعا موافقم که نمره مثل سن یه عدده XD 
البته مردم بهش اهمیت میدن ولی خود آدم نباید بده. چون من تو این دو هفته از دوستام که درس خوندن کلی چیز بیشتر یاد گرفتم.
ما اصلا معلم اونقدر خوب نداریم. فقط شاید معلم انشا، که اونم احتمالا چون زیاد نوشتم بهم انشا بده ۱۹
منم آهنگای بیلی رو دوس ندارم و نمی تونم درکشون کنم. این بری ا فریند روی یکی از فن ویدیوهای یه انیمه هه بود و یه حس عجیبی برام ایجاد کرد. برای همین سوزنم روش گیر کرده بود.
دیس ابز لایف دیگه
عجب جمله آی :O
www.goodreads.com/helenpraspro
فک کنم یه همچین چیزی باشه. آگه همه نبود، احتمالا helen praspro باشه یا یه همچین چیزی 

+ منم رفتم ادیتش کردم ۸۰ تا. هفته ای دو تا زیادیه برام @__@
+ هنوز کلی وقت مونده. از این زمان مونده استفاده کن و آخرش یه پست دراااااااز مثل این باید بنویسیا
سولویگ .

+خیلی عالیه. منم اول دیدم تو فیلیمو زده دوبله خورد تو ذوقم. اما خدایی دوبله‌ش خیلی عالیه😂! اصلا خیلی هنرمندانه دوبله شده.

_دیابولیک لاورز. :/

منبع چی😬😅؟ 

+حتما میبینم
_ اییییییش. نگو که دیدنش حرامه اون اصن :)
منبع چی چی ؟🤔
free bird

سلام :)))

امروز امتحانامون تموم شد و منم "چگونه امتحانات خود را گذراندید رو نوشتم " D: 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan