یک عدد هلن ذوق مرگ

  • ۱۶:۰۵

۱) بازارچه شرکت کردم. زیتون پرورده و پوستر های کوچولو(ازینا که میزنن طرفدارا رو دیوار اتاقاشون) فروختم.

۲)فهمیدم هرگز نباید بازارچه شرکت کرد. مخصوصا با یه شریک. همه پولاتون قاطی میشه. نمی توانید درست حساب و کتاب کنید. 

۳)سوار سرویس شدم. راه افتاد. دیدم که...ای دل غافل. فقط یه سوپر حواس‌پرت مثه من میتونه با هودی و کاپشن از کلاس بیاد بیرون و با کاپشن خالی بشینه تو ماشین. هودیشو تو راه با انداخته یا جا گذاشته.

۴)اومدم تو خونه. مامان خیلی خوشحال و سرحال، منم داغون و خسته. گفت حدس بزن چی شده؟

 

آقا ماجراش طولانیه. 

فقط بگم (لبخندی ذوق مرگ از یک گوش تا دیگری) لپتاپ عزیزم رسید

و من الان یه آدم لپتاپ دارم

:)

یه نوجوون اوتاکو و نیمه نویسنده ی لپتاپ دار

:)

 

 

 

کسی اسم، برای لپتاپ مشکی با کیبورد نقره ای_مشکی، سراغ داره؟

free bird

سلام :))

الان من از شدت بامزگی یک نوجوون اوتاکویی ، که بطور عجیبی هودیش گم شده یا جا گذاشته شده واصرار داره به لب تاپ‌بگه لپ تاپ‌ و همینطور یک لبخند ازین گوش تا اون گوش زده ، باید چی کار‌کنم ؟O_o 

مبارک باشه *_* راستش ایده ای برای اسمش‌ ندارم ، امیدوارم‌ یه اسمی که دوست دارین پیدا شه براش:)) 

میتوانید در کمال مهربانی لپش را بکشید(آن نوجوان کشیده شدن لپ را دوست میدارد) و از غلط غولوط های املاییش در گذرید به بزرگی خودتان :)
ممنوووون :)
__PARNIAN __

مبارکه و مبارکه =)))

خسته مباشی فرزندم :)

اسم..ام..من خیلی اسم گذاریم خوب نیست.. سیمین؟ نه خیلی لوسه. بلک بادی؟(دوست سیاه :/😂)

نه.

اه.

نمدونم اصن.

مرسی و مرسی
بازم مرسی

بلک بادی؟هوممم. خفنه ولی پسرونست. لپتاپ من یه گود گرل نازه (^^)
استیو ‌‌

چه حسی داره لپ‌تاپ شخصی داشتن؟؟

من قبل از هرکاری براش هشتصدتا برچسب و اینا می‌خرم.

flerbo.ir استیکرای قشنگی داره، شاید به کارتون اومد.

راستش هنوز نمی دونم. فعلا بیاد هشت ساعت تو شارژ بمونه و روشن نشده ^__^
ولی احتمالا خییییلی حس قدرت و اینا داشته باشه.
والبته، انیمه دیدن توش بیشتر کیف میده.

آره منم خیلی دوست دارم. فردا میخوام براش از بازارچه مدرسه برچسب کیبورد بخرم (^^) 

سُولْوِیْگ .🌈

مبارک باشههه!

من که تا حالا به جز گوشی کوچولوم هیچ وسیله الکترونیکی شخصی‌ای نداشتم، باید جالب باشه. یعنی عقده‌ای شدم این‌قدر نتونستم وال‌پیپر و این‌جور چیزاشو خودم انتخاب کنم. :/

راستی گوشی منم اسم نداره! باید براش اسم بذارم. یه گوشی کوچولوی طلایی، چه اسمی بهش میاد؟ 

مرسییی!
آخ گفتی. منم یه مدت تو همین وضعیت بودم، میرفتم عکس پروفایلای پدرو مادر بیچاره رو هی عوض میکردم تا این عقده هاگره گشایی بشن. کلیم دعوا می شدم :(

بستگی داره دختره یا پسر
آگه دختزه بذار گلدی پوند(دریاچه طلایی)
یا اینکه اسم یه کاراکتر انیمه مو طلایی..
یا اینکه گولدیلاکس. یه شخصیت داستان یه به گمونم.

Call me whatever u want :*

سلاام مبارک باشه ^^

اسم یکی از شخصیتایی که خیلی دوسش داری رو بزار براش

ممنون ^_^
آخه من شخصیت مو سیاه زیاد دوست ندارم
و لپتاپم سیاههه.
وایی تصمیم گیری چقدر سخته :)
Call me whatever u want :*

اسم شخصیت مو رنگی بزار روش کی به کیه -___-

XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan