illude

  • ۲۱:۳۸

ایتاچی می گفت:«دانش و آگاهی مبهمن. و حتی شاید بهتر باشه بهشون گفت توهم. هر کس تو توهم خود ساخته خودش زندگی می کنه.» 

وقتی فکر می کنی، و با تمام وجود باور داری که اعتماد به نفست بالاست، اعتماد به نفس بالاست. منظورم اون باور که به خودت میگی من اعتماد به نفسم بالاست، نیست. اون باوریه که لازم نیست به خودت بگی، چون هست!

حالا... باورها شکستنین. میشه بهت بگن چطور پای تلفن هول میشی، یا اینکه نمی تونی جلوی لباس فروش بگی از لباس مغازه قبلی خوشت اومده. اون وقت این باور میشکنه. تو فکر می کردی حقیقت بوده، پس حقیقت بوده. ولی الان نیست. پس این چه حقیقتیه؟ این توهمه. یعنی تو تاحالا داشتی تو توهم اعتماد به نفس زندگی می کرد.

مثلا اینطوری.

 

بعضی وقتا اعصابم از دست کیشیموتو خورد میشه. به دلیل سوراخ های داستانی و شخصیت مونث های نابودش. ولی وقتایی مثل الان نفسم بند میاد. هیچکس نمیتونه بدون اینکه خودش به یه درکی رسیده باشه، یا اینکه حداقل اون درکه رو درک کرده باشه(!) توی داستانش استفادش کنه.(امتحان کنید. غیرممکنه.) و کیشیموتو کسی مثل ایتاچی رو خلق کرده. یه pacifist خود قربانی کننده‌ی نابغه. و کسی مثل ناروتو، کسی که هیچوقت باورهاش به توهم تبدیل نمیشن، انقدر که بعد یه مدت فکر می کنی حقیقت اون حقیقت حقیقیه.

در اینجور مواقع، واقعا بهش احترام می ذارم.

 

pacifist:کسی که عقیده داره جنگ و خشونت رو نمیشه هیچجوره توجیه کرد و ازش متنفرن.

illude:ریشه فرانسوی کلمه illusion(توهم). معنیش به خود فرانسه میشه :to mock or ridicule. to evade

کلمه خیلی خوش آهنگیه. اصلا انگار سفارشی برای ایتاچی زدن :)

 به جز عبارت هایی که توشون moon داشته باشه، عبارت و ترکیب های illusion دار هم خریداریم.

 

پ.ن:یهو دلم خواست برم فرهنگ لغت انگلیسی بخونم. @_@

  • ۱۵۲
mochi ^-^

دست روی دلم نزار که خونه..
مدت زیادی فکر میکردم توی یه چیزی استعداد دارم اما بعد فهمیدم که فقط توهم زدم:))
این توهماست که کار دست ادم میده:)

دنیا کلا توهمه *_*
راینر | ‌Rainer

گفتی باور و توهم همین چند دقیقه پیش داشتم یه چیزی راجع به تلقین میخوندم که ساعت سه بامداد منتشر میشه...

خیلی پست قشنگی بود.

فکر کنم خیلی به زبان انگلیسی علاقه داری نه!؟ منم به ژاپنی علاقه مند شدم و کم کم دارم ازش استفاده می‌کنم :/ پیشرفتم: مثلا به جای خیل خب میگم یوش! 😅 (جلومو به زور میگرم که از ژاپن نگم)

 

راستش کلماتی مثل سایکو، لایت، نیهیل، (اسم وبلاگت) و... خلاصه که تو وبلاگ خودت پر از این کلمات و نشانه علاقته :)

وای اره! این چند وقته دارم به عمق عشقم بهش پی می برم!  کلمات انگلیسی و اونطوری که حروف رو کنار هم قرار می دن رو دوست دارم! مثلا اینطور که بعضی وقتا c و k رو بدون دلیل خاصی کنار هم میذارن که فقط صدای محکم تری ایجاد بشه...

این چند تا کلمه جزو خیییلی مورد علاقه هامن! بعضیاشون قشنگ خونده میشن، مثل سایکو. بعضی مثل اسم وبلاگم دلبر نوشته میشن!!!
ولی همچنان....ژاپنی هم بیرون هم درون زیبایی داره! نحوه کنار هم قرار گرفتن کانجی ها....اون طوری که کلمات انگلیسی رو تلفظ می کنن...
(هر چقدر توانایی کنترل خود داشتی من نداشتم :,) )

عشق کتاب

توهــم... هعیی -__-

 از  illude  خیلی خوشم اومد=) باحاله=))

اره...
توهم...(غرق شدن در فکر)

امروز به خودم اومدم دیدم هی دارم تو ذهنم میگمش... شیفتگی تا این حد...
ترکیب قشنگی باهاش به ذهنت نمیرسه؟؟(چشم التماس آمیز)
Violet J Aron ❀

یکی از دوستام میگفت من فقط واسه ی تو یه توهمم.

تو هم برای من یه توهمی:/

 

پ.ن: اسم وبلاگت چجوری خونده میشه؟

فکر کنم...درسته.

مثلا الان من حقیقت دوستم رو نمیدونم، و فقط یه توهم ازش تو ذهن خودم ساختم. قسمت هایی ازش رو که دوست دارم جمع کردم و...


پ.ن:sillhoute?
بزنی تو گوگل ترنسلیت میخونتش. سیل هَوت. اونe آخر ناخواناست.
نوشتنش رو دوست دارم، نه خوندنش رو.
سرکار علیه

چیز عجیبی نیستا، این همون نظریه ایدئالیسته. کافیه نویسنده از فلسفه چیزی بدونه، یا حتی یه جمله ای از این مکتب به گوشش خورده باشه تا اون جمله ی ایتاچی رو خلق کنه.

+ من تازه به اون قسمت رسیدم که ایتاچی چه بود و چه کرد. هاااااییییییی😭😭

آخه فهمیدنش یه چیزه...نوشتنش یه چیز دیگه.
مثلا شخصیت اصلی داستان من از هایکو خوشش میاد. من تا وقتی نرم هایکو رو درک کنم خیلی از قسمتای شخصیتش خالی میمونه. (اونم نه درک اینترنتی. مثلا درکی که یه اوتاکوی تزاه کار از انیمه داره رو از داشته باشم)
البته، کیشیموتو هم کلی خدم و حشم داشته و اونا خیلی بهش کمک کردن...
(ای بابا. نگاه کنید. همون نیم ذره احترامی که نسبت بهش به دست آوردم می پرونید!)

+هاییی واقعا :((((
:"((


حالا که به اینجا رسیدید این هم بخونید و دل یک مومن رو شاد کنید D:
#سواستفاده گر
سرکار علیه

درسته آسون نیست، اما وقتی ادم یه شاکله کلی تو ذهنش باشه کافیه که بره توش غور کنه تا اونچه ک بخواد بدست بیاره ک البته همینم سخته درست میگی.

+اشکال نداره عوضش توهم اسپول کردی😂

+اتفاقا این پست رو که همون موقع گذاشتی نخوندم گذاشتم وقتی به قسمت ایتاچی رسیدم... میخواستم دنبالش بگردم ک لینک دادی، ممنون^^♡ و اینکه نظرمو همونجا کامنت کردم.

من عمیقا عذخواهی میکنم! اصلا حواسم به قسمت ساسوکه نبود...
ولی درست اسپویل نشد. خدا رو شکر، پایان اصلی سر به مهر موندش.
Violet J Aron ❀

معنی اسم وبلاگ میشه شبح؟

نه اینا رو نگاه کن.
وقتی نور میافته پشت یه جسمی، و اون جسم سیاه به نظر میاد اون میشه sillhoute مثلا تو داستان ها میگن پیکری در تاریکی تکان خورد. شبحی از دور دیدم....اون میشه سیلهوت :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan