درس‌هایی از هایکیو(آبشار سرنوشت)

  • ۱۶:۰۰

هایکیو بهمون می گه:«تو والیبال هر کی اینطرف توره متحدته.»

نکته اینه که، تو زندگی واقعی اینطوری نیست. نه اینکه کسی که اینطرف توره بهت خیانت می کنه، نه. مشکل اینه که جای مردم تو زمین مدام داره عوض میشه. به نظر می رسه فقط تو ثابتی، درحالیکه مردم دارن مدام جا عوض می کنن. مدام دورت میزنن. بدون اینکه بدونی، تو هم داری تغییر می کنی. تو هم داری دورشون میزنی، تو هم داری طرفتو عوض می کنی. بعضیا فقط نسبت به تو در طرف اشتباه تورن.

برای همینه که عصبانی شدن از دست آدما به خاطر انجام دادن کارایی بر علیهم، غیرمنطقی به نظر میاد. اونا خیلی ساده فقط طرف دیگه ی تورن. کار اشتباهی نمی کنن، همونطور که من کار اشتباهی نمی کنن. تنها کار اشتباه، تمام تلاشتو نکردنه.

 

هایکیو میگه:«نمیتونی به تنهایی تو والیبال ادامه بدی. همینکه بازیکنی فکر می کنه تنهاست، همه چی براش تمومه.»

درسته که تور دنیا، مثل تور والیبال دو طرف نداره... ولی همیشه افرادی هستن که طرف تور تو باشن. خیلی وقتا، مثل ساعت دو نصفه شب، شده فکر کنیم تنهاییم. هم فیزیکی هم روحی. چیزی که بعد هایکیو دیدن منو آروم می کرد تو همچین شبایی، این بود که شاید الان اینجوری به نظر بیاد، ولی همیشه فردا صبحی هست که برگردم پیش هم تیمی‌هام. همکلاسیام، خانوادم... کسایی که طرف منن :)

 

هایکیو میگه:«من فقط میخوام بیشتر تو زمین بمونم.»

هر کاری که ما آدما می کنیم، برای بیشتر تو زمین موندنه.

هیناتا که کمبود زمین رو حس کرده، که برای یه مسابقه ساده یا یه حریف تمرینی کلی باید دردسر میکشیده، تنها چیزی که میخواد اینه که بیشتر و بیشتر تو زمین بمونه. که به بازی کردن ادامه بده. میشه گفت، اکثر شخصیت اصلیای شونن همینن. محرومیت از چیزی، باعث شده بیشتر بخوانش. بیشتر قدرشو بدونن.

 من.. ما چه حقی داریم که میخوایم خودمون خودمونو از زمین بندازیم بیرون؟ درحالیکه میدونیم، بیرون از زمین هیچ نیمکتی در کار نیست. فقط تاریکی... و چیزای ناشناخته.

(هممون، ته دلمون میخوایم به تو زمین موندن ادامه بدیم. به هر قیمتی.)

pa ri

به من درست های خیلی بیشتری داد :"

هایکیو از نظر اخلاقی بنظرم توی رتبه اوله TT

خدایی خیلی شاهکار بود :"

من هنوز قسمت 22 ام :_) راه زیادی در پیش دارم!
خیلی خیلی!
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

من با هایکیو اوتاکو شدم میدونستی؟

وای نه!! *___* جدییی؟؟
Cloudia Hirai

@آیلین

منممممم! چه عجیب ! خیلی از دوستای منم با هایکیو اوتاکو شدن!

𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

آره^^

فک کن اولین انیمت این شاهکار باشه:______)))))

تو با چی اوتاکو شدی همیشه میخواستم بپرسمxD

@هیرای

چون از تی وی پخش میشد آخه*-*

خیلی شاهکاره :_) ناراحتم که تاحالا جدی نرفتم سراغ دیدنش!
من با... هنر شمشیر انلاین!
این گندی که به اخرش خورد خیلی داغونم کرد :_) ولی اولش چاقعا شگفت انگیز بود!
Nobody -

منی که فقط دو فصل اولش رو اونم با دوبله دیدم و حالا عزمم جزم شده که برم ببینمش.

 

+ کوروکو نو بسکت رو دیدی؟ :)

حتما حتما ببین! به دام روبله ام گرفتار نشو :/ انقدر تو این چند وقت دوبلش عوض شده که میخوام بکوبم سرمو یه جایی!

+نه ولی تو لیستم هست! مخصوصا اوتاناسنپای خیلی ازش تعریف کرده!
امیر +

من عاشق این انیمه بودم :))))

عالی بود. فقط حیف که نمی‌دونم فصل بعدش‌ کِی میاد . 

 

فقط لعنت به کرونا که باعث اینجور وقفه‌ها شد.

چقدر فصل آخرش استرس داشتم. حتی فصل ۳. خلاصه عالی بود :)

وای... فصل بعدش مشخص نیست *-*؟
ای بابا...
پس باید... آروم تر ببینمش.

خیلی! خیلی این کرونا به صنعت انیمه و احساسات طرفدارا ضربه زد... بعضی انیمه ها حتی دو سال عقب افتادن :_)
Nobody -

حلههه *-*

 

+ من دارم می بینمش TT فصل یکش خیلیییی خوب بود اما الان یکم افت کرده.

راستی اوتانا سنپای! وبلاگش رو حذف کرده؟ نمی تونم بیابمش. :(

👍*-*

+یادمه اوتاناسنپای گفته بود از یه جایی به بعد باید مانگا رو بخونی... ولی یادم نمیاد از کجا :*  به انگلیسی سرچ کنی شاید پیدا بشه...
آره :_) قبلا  utanadiaries بود... ولی چند وقت پیش حذف کرد و کلی اطلاعات انیمه ای باهاش پرید :_)
بعضی پستاشو با archive.org تونستم پیدا کنم بعدا... ولی خب... 
:_)
امیر +

اینکه مشخص نیست می‌تونه معنیش این باشه که دیگه نسازن ادامه انیمه رو :)

ولی مانگاش هست . اما من حال و حوصله مانگا خوندن رو ندارم ...


چرا سه تا شد :////

خدا نکنه (_:,
اخه انیمش خیلی معروف و پرفروش شده... انقدر که برای یه انیمه ورزشی بی سابقه بود! فکر نکنم الکی ولش کنن...
تازه، مانگا کجا انیمه کجا :_) مخصوصا واسه هایکیو با همه اون حرکاتش.. اصلا قابل مقایسه نیستت!

نمی‌دونم...🤔 جدیدا زیاد اینجوری مبشه...
Yuka

سلام :>

در جواب دوستتون که گفتن ادامه انیمه رو میسازن یا نه؛

تموم نشد مگه؟ 0^0 مانگاش که تموم شد و دوستم تا آخرش رو نشست خوند.

هایکیو با اختلاف رتبۀ اول لیستشه. تا این حد عاشقشه. من فعلا کیمتسو نو یاییبا عَلم دارِ لیست انیمه هام هستش. ولی مطمئنم وقتی هایکیو رو ببینم بشدت این رتبه بندیم متزلزل میشه. :"

 

خلاصه من فکر میکردم فصل آخر انیمه اش پخش شده 0^0 اگه انیمه تموم نشده (یعنی تا آخر مانگا نرفته) که قطعا میسازن بازم ادامه ش رو شک نکنید. 

هایکیو هم مثل بوکو نو هیرو و اتک آن تایتان(الان داغ دل بعضیا تازه میشه)، مین استریمه. یعنی ابدا امکان نداره رها شه.

 

(بمیرم برای دل خودم که از 13 سالگی تا الان فقط دارم به حجم لیست انیمه هایی که باید ببینم اضافه میکنم و حقیقتا هیچکدوم رو هم نتونستم ببینم. کاش حداقل قبل از کنکور، زندگی داشتم. الانم نشستم دلم رو صابون میزنم که بعد کنکور میبینم با اینکه تا حدودی مطمئنم مشغلۀ دانشگاه، این اجازه رو بهم نخواهد داد. خلاصه که آرزوی خط زدن انیمه های جذاب لیستم رو باید به گور ببرم گویا. ;-;)

سلام D:

من راستش هیچ خبر ندارم **_** فقط میدونم که عمرا رهاش کنن! همونطور که شما گفتید، در مرکز توجهه و خیلی فروش داره. امکان نداره بخیالش بشن!
مطمئنا متزلزل میشه D: هایکیو کجا کیمیتسو نو یایبا کجا!
(البته، این شاید فقط سلیقه من باشه *__* چون کلا کیمیتسو نو یایبا رو نتونستم که دوست بدارم و داستانش خیلی برام کلیشه-شوننی اومد.)


داغ دل من یکی که تازه شد :_)


(من اصــلا و به هیچ وجه من الوجوه منبع خوبی برای نصیحت نیستم :دی ولی به نظرم آروم آروم انیمه رو قاطی کاراتون بکنید! انیمه خودش به عنوان یه جلوبرنده عمل می کنه... حیف نیست به باد بسپاریدش :_(   )


Yuka

اِه

چرا دوبار اومد :( ببخشید

نه عیبی نداره D:" نمیدونم وبلاگم چش شده واسه همه چندتایی میاد!
Yuka

و اینکه از حق نگذریم، کل انیمه یه طرف، اوپنینگ و اندینگاشم یه طرف :>

با اینکه ندیدمش ولی کل ساندترک هاش رو دارم (وای بخصوص اندینگی که chico with honeyworks براش ساخته بودن *جاری شدن اشک و بالا بردن صدا در مغزم*)

محشر به معنای واقعی کلمه! درکل همۀ شونن ها اوپنینگ و اندینگ های بشدت خفنی دارن و خیلی روشون کار میشه اللخصوص شونن های مین استریم و معروفتر که بودجۀ بیشتری هم میگیرن و خواننده های خفن ژاپن واسشون آهنگ میخوننT-T

آخ باز یاد اتک افتادم و اوپنینگاش و ساوانو سنسۀ کبیر...T-T

یاد کیمتسوی عزیزم هم بخیر [که سر اومدن سینماییش پیر شدیم الانم نمیتونم چک کنم ببینم بلو-ریش اومده یا نه] که 26 قسمت رو فقط با یک اوپنینگ و اندینگ محشر از LiSA سپری کردیم T-T (هیچ اوپنینگ و اندینگی رو من اسکیپ نکردم!)

 

(من حتا اتک رو هم نتونستم تموم کنم. تا این حد من عمرم تباهه. اگه وقت میکنید انیمه ببینید بدونید بهشت زیر پاتونه اصلا. :)))

وای خدا نگویید *___* اندینگ اول... یه جایگاه عجیبی تو قلبم پیدا کرده که...
هعی!

*پخش کردن همه ی اوپنینگای آکادمی قهرمانی برای بار 94736 ام*
*مردن از شادی*
*زنده شدن*
بله... درست می فرمایید *---* 
 
من شنیده ام اومده... تازه فکر کنم فیلیمو دوبلش هم کرده *-* یعنی تا این حد! 
اوپنینگ و اندینگ کیمیتسو یکی از بهترین بخشاش بودن :] شکی در این نیست.

(مراجعه به جواب داخل پرانتز کامنت قبل (_:) 
Yuka

خیلی دارم پرحرفی میکنم شرمنده :)) ولی اینم بگم و برم

تقریبا چندماه پیش موقعی که قصدم معرفی بوکو نو هیرو به همین دوست مذکورم (شیفتۀ هایکیو) و همچنین انگیزه دادن به یه بنده خدای کنکوری مثل خودم، بود، یاد ژانر zero to hero افتادم که درواقع همون شونن محسوب میشه. دقیقا همین که؛ "شخصیت اصلی چیزی رو نداره که بقیه دارن، و بیشتر میخوادش. با تمام وجود تلاشِ ژاپنی طور میکنه و میرسه به غایتِ تعریف شدۀ جهان اون انیمه"

خلاصه که طومار وحشتناک بلندبالایی نوشتم -آخر سرم پاکش کردم!- که فقط یادآور بشم چقدر انیمه ها میتونن به ما درس بدن. (دوستمم سر همون رفت بوکو نو هیرو رو کامل دید و آره مجددا باید بگم شیفته ش شد)

بوکو نو هیرو، کوروکو نو بسکت، شیلد هیرو، هایکیو، کیمتسو و تقریبا تمام انیمه هایی که پلات درست و درمون دارن همه حاوی محتوا و نکاتی هستن که در کنار لذت بردن از فضای داستان میشه ازشون استنباط های بشدت کاربردی ای کرد. :))

فکر کنم ناروتو هم zero to hero باشه نه؟ بلاک کلاور هم که کلا همین بود.

من سر بوکو نو هیرو واقعا اشک ریختم. به معنای واقعی کلمه ایزوکو رو درک میکردم توی فصل اول.

ولی هنوزم که هنوزه اون تلاشِ ژاپنی رو توی زندگیم کم دارم. واقعا بعضی وقت ها با خودم میگم این همه انیمۀ شونن دیدی، اگه از یک درصدشون درس میگرفتی و به کار میبستی تو زندگیت الان وضعت این نبود. 

خواهش می کنم D:" چه پرحرفی ای آخه...
شما پرحرفی ندیدید تو این بیان ما *--*

ژانر شونن... نمیدونم... میشه گفت مایه فخر ژاپنیا باید باشه.
ژاپنیا در زندگیشون یه... افراط عجیب دارن. نسبت به کار، نسبت به زندگی، نسبت به انتظاراتشون از خودشون! و بعضی وقتا هم به قشنگی انیمه ها نیست(دلیل بالا بودن نرخ خودکشیشونم شاید همین افراط ذهنی و احساسی باشه) ولی... 
انیکه چطور تونستن انقدر زیباسازیش کنن و به دنیا صادرش کنن.. شگفت انگیزه. خیلی. زیاد.
بزرگترین آرزوی من اینه که ایرانیها هم بتونن اینکارو برای خودشون انجام بدن : )
(ناروتو درواقع یکی از اولیناست! الگوی همه ی انیمه ها... ومثلا آکادمی قهرمانی من کلی رفرنس داره بهش، و نویسندش خیلی به نویسنده ناروتو احرتام میذاره!) 

واقعا واقعا... وارد کردنش به زندگی سخته. 
خیلی خیلی سخت :_)
هعی
امیدوارم که همه بتونیم یه ذره ازشون تو زندگی استفاده کنیم :_)

ناروتو
Yuka

مجددا سلام

انتظار نداشتم الان آنلاین باشی خیلی یهویی چک کردم اینجا رو :))

 

آقا کیمتسو میدونم خدای کلیشه بود ولی اصلا یه جایگاه دیگه ای داره برا من =) که مسلما بخاطر چیزهای دیگه ای مثل گرافیک و cgi بشدت فوق خفنش، بودجۀ unlimitedی که براش گذاشتن، کست مرگ آوری که برای کرکترا انتخاب کرده بودن(هانائه سنسهT-T)، صداگذاری محشر و موسیقیش، شخصیت پردازی و پلاتش هست. در کل روندی که داستان در پیش گرفت رو دوست داشتم و کاش گوتوگه سنسه انقدر زود سروتهش رو جمع نمیکرد :^/ پایانش بشدت در نظرم افتضاح بود.

ولی جز کلیشه ای و قابل پیشبینی بودنش، بقیۀ فاکتورهاش تماما از دید من 10 میگیرن بخصوص آرت منحصربفردش. من اگه بحث زیبایی های بصری وسط باشه پلات هرچقدر هم ضعیف باشه تا یه جایی میتونم ازش بگذرم از بس که عاشق ریزه کاری های انیمیشن و آرتم =)

ولی تمام این ها برای هایکیو هم صدق میکنن. مخصوصا قسمت آرت و گرافیک و دوبلورها (نصف روند انیمه دیدن من به تحقیق و تفحص دربارۀ دوبلورا و کارگردان ها میگذره XD)

": ) سلام سلام!

اوه آره... اگه به اوناش بخوایم امتیاز بدیم که صد از صد! دوبله و آرت و موسیقی همه شگفت انگیز...
فقط حیف که برای همچین داستانی هدر شد :_
نمیخوام هیت بدم... ولی مثلا... مارس همانند شیر یا نوراگامی به همچین بودجه هایی نیازمندن... یا کلی مانگای خفن که نیاز دارن دیده بشن!! هعی...
ایکاش به اونام توجه میشد :_(
Yuka

آره آره دقیقا =) وای یعنی هر انیمۀ شوننی که این اواخر اومده بلااستثنا یه میم ساختن براش و مقایسه ش کردن با ناروتو

جوجوتسو که اومد از همون اول گوجو رو با کاکاشی مقایسه میکردن (با اینکه آکوتامی گفت رفرنس گوجو، کاکاشی نبوده و یکی دیگه بود که متاسفانه اسمش رو یادم نیست) و کلی میم میدیدم از اینکه بلک کلاور و بوکو نو هیرو و جوجوتسو و کیمتسو رو گذاشتن کنار هم و با ناروتو مقایسه کردن.

(یه جا ایزوکو بغل دست آستا بود، یوجی گفته بود: همه ش من رو با ناروتو مقایسه میکنن. اونم گفته بود: first time؟ :))))

که خب این مقایسه ها درسته چون خود مانگاکاها هم میگن که چقدر از ناروتو الهام گرفتن.

فکر کنم تنها مانگا/انیمه ای که نمیشه جزء شونن های کلیشه ای و ناروتو-طور حسابش کرد چینسامن باشه =) و توصیه میکنم امسال که انیمه ش اومد ببینیش حتما. ماپا اداپتش کرده. مانگاش رو خوندم و محشر بود. هنجارشکن و ضدقهرمانیه و خیلی عالیه داستان پردازیش. فایتاشم که خدان =)

حق داریم دیگه خب XD لعنتی کپی پیست شده تو داستانای جدید!
یادمه یه جا گفته بودن که بوکونو هیرو و بلک کلاور کلا برای این ساخته شدن که بشن جانشین ناروتو... چون جانشین خود ناروتو (بوروتو) خیلی ... ناخلف و داغون از آب در اومده
البته، این چیزیه که اونا گفتن. بوروتو اونقدرام بد نیست :"

وای هورا *__*
یکی از ترسای من اینه که یه روز به خودم بیام ببینم انیمه های خوب اومدنشون متوقف شده و تموم شدن... ولی ژاپنیا مدام غافلگیرم میکنن! 
حتما حتما میبینمش!
Yuka

درمورد این افراط و overwork ژاپنی ها نمیتونم چیزی بگم حقیقتا. مادر خودم هم به همین بلا دچاره. 

یجورایی سلف هارمه، از دید من.

ولی خب من اگه یک ذره به مامانم میرفتم و این هول و استرس و عجله (برای رسیدن به چیزی که خودشم نمیدونه چیه!) رو داشتم انقدر گند نمیزدم تو زندگیم -_-

من خودم نقطۀ مقابلشم، و معتقدم هردو ضرر میکنیم چون حد وسط بودن درسته نه اینکه آدم مدام استرس کار کردن رو داشته باشه و نتونه بشینه (مادربزرگم سر همین مفاصلش تماما آسیب دیدن) یا مثل من دیگه از بی خیالی و انفعال، به هیچی نرسه. (بازم میگم کاش به مامانم میرفتم حداقل -_-)

چه تصادفی... مادر منم : )
و بازم چه تصادفی... منم! 
البته، شاید این یه چیز مخصوص adult هاست... بالاخره، مسئولیت بیشتر باعث هول و استرس میشه...
شاید ما هم در آینده به دستش بیاریم :")

هعی... 
اگه تعادل به این راحتی بود، زندگی خیلی بهتر میشد .
Yuka

اِه، دورارارا رو هم دیدید؟ :))) چقدر آندرریتد و دیده نشده ست 

 

+منم اوپنینگ اول هایکیو خیلی عجیب برام دوستداشتنی تر از بقیۀ اوپنینگاشه. خیلی خیلی خوبه. T-T  *عربده میزند: ایتسوداتههه داره داتههه سوکو نی تاچیتاکوتههه~ ماچیگاته ایراداته موگاکی سوزوکته~نور گیو آپ کونو ماما اوواریتاکو وا نای~ کونو ایمجینیشون(!) وو کاکائته~ اوره وا ایکو یو*

و همچنان من کل هایکیو برام اسپویل شده و خیلی راحت توی فندومشم ولی هنوز ندیدمش =^)

 

الان دیدم بلو برد (اوپنینگ ناروتو) رو هم گذاشتین تو اون یکی وبتون T-T وای آقا پلی لیست مغزم زنده شد

آئویی آئویی آنو سوراااا =)) (خیر هنوز ناروتو رو ندیدم)

 

دیگه چشمم خورد به yorushika و فهمیدم که چقدر میتونیم دوستای خوبی باشیم. هوم؟ =) 

ذوق زده از اینکه یکی هم yorushika رو میشناسه و هم eve رو*

آره!! دورارارا... یه مثلا پاندورا هارتز! انقدر زیر رادارن که آدم اعصابش خورد میشه ://

+کام ان کام آن کام آن!! D::::

D: اون آهنگ یه اسطوره است. لطفا منو باهاش دفننن کنید!
پس شما جزو گروهی هستید که تو فندوم هستید، ولی فندوم درون ذهنتون نیست *-* چون ندیدیدش *-*

یوروشیکا..
Eve...
وایی!!
البته البته!!! دوستان eve، دوستان منن، و دشمنانش دشمنانم!! هر کس به وی یاری برساند به من یاری رسانده...
آخ فکر کنم کانال اشتباهی زدم D:"
Yuka

یه سوال (ببخش گیر دادم به این پست)، آهنگ وب قبلا هم بود؟ :^

چون تازه پلی شد واسم

(یادش می آید هنوز وایولت اورگاردن را تمام نکرده. :v)

آره بود...
آهنگو تو ادامه مطلب این پست گذاشتم که هر وقت خود پست باز شد بیاد... تو کل وبلاگ پخش نمیشه :")
(وای منم نزدیک شیش ماه طول دادم دیدنشو *-* ولی وقتی نشستم تا آخر دیدمش... زندگیم دگرگون شد *-*)
Yuka

3-گاتسو نو لاین رو ندیدم هنوز ولی توی لیستمه و خیلی مشتاقم ببینمش =) میدونم چی میگی

نوراگامی رو ندیدم هنوز ولی میدونم که جاهای حساسش -یعنی از ادامۀ انیمه- واقعا نیازه که انیمه شه و نشده تا حالا!

فکر کنم بلک باتلر هم همینطوری شد. یا اصلا نو گیم نو لایف که طرفداراش کلا معروفن به اینکه "چشمشون خشک شد به سیزن دویی که هرگز نیامد"

و درکل انیمه های محشر زیادین که رها شدن و ادامه پیدا نکردن، و فن ها مجبور شدن پناه ببرن به ناول و مانگا :^

 

ولی اینم باید درنظر بگیریم که استودیو یوفوتیبل کلا میره سراغ پروژه هایی که 99 درصدشون فایته! مثل شاهکارای قبلیش که مربوط به سری fate بودن ( تخصصی تر بگم، unlimited blade works که از همونجا استودیو لقب unlimited budget works گرفت) و سینمایی کیمتسو پرفروش ترین شد.

که حالا نمیدونم اونجلین رکوردش رو زد یا نه چون میگفتن رکورد فروش رو میزنه. در کل از بین سه تا سینمایی اونجلین و جوجوتسو یکیشون رکورد کیمتسو رو میزنه/خواهد زد.

من در کنار کلیشه های بعضا ملال آور شونن های تیپیکال، نسبت به 99 درصد پروتاگونیستاشون خنثام (اگه هیتر نباشم) شرمنده :)) یعنی یوجی و ایزوکو و آستا هیچ رقمه برام قابل تحمل نیستن. (حتا کانکی مرحوم هم الان یادم اومد چقدر فاقد کاریزما بود) دیگه اگه بخاطر هانائه سنسه نبود نسبت به تانجیرو هم همین حس رو پیدا میکردم ولی دربرابرش یکم ملایمت به خرج میدم. 

اصلا نمیتونم با نصفه موندن سانگاتسو نو لاین کنار بیام... یا ناشناس بودنش! 
سانگاتسو مثل یه نسخه ژاپنی و فوق فوق بهتر از گامبی وزیره(همین سریالی که جدیدا معروف شده) و رومخمه که اون از این معروف تره :///
نوراگامیم که به قول شما آرکای بعدیش خیلی خیلی عالین... و حیف شده ://


همین دیروز سینمایی کیمیتسو رو دیدم.. خب، نمیتونم بگم کارشون عالی نبود... 
حتی اگه فایت-محور باشه کارای یوفوتیبل... اینکه انقدر خوب همین فایتو تونستن درست کنن قابل تحسینه :)

وای وای دلت میادد!! حالا آستا و یوجی که نه(منم از آستا خوشم نمیاد... با اشتیاق تمام میتونم بگم ازش بدمم میاد :///) ولی ایزوکووو!!! اصلا تانجیرو رو دوست داشته باشی بعد ایزوکو رو نه؟؟ 
این بچه خیلی گوگول و خوبه.. به جرات میتونم بگم بعد ادوارد الریک بهترین شخصیت اصلی شوننه! (البته، شاید دلیل این عشق عجیبم فن فیکایی باشه که دربارش میخونم...)

مشکل اینه که به جز شخصیت اصلی مگر اینکه شخصیت-شماره-دو-بهترین-دوست-مو-سیاه-و-اخمو شخصیت خوبی باشه... وگرنه رو بقیه که هیچ تمرکز نمی کنن :/
Yuka

نمیدونم چقدر پیگیری ولی اصلا ناامید نباش، چون امسال واقعا انیمه های خیلی قوی ای تو راه داریم (درواقع بنظرم از 2018 انیمه های بشدت خوبی هرفصل داره پخش میشه و مانگاهای درجه یک خیلی سریع دارن ادپشن میگیرن) یعنی امسال جوریه که من گفتم کنکور هرچی بیارم میرم چون پاییز باید همه انیمه هاش رو ببینم =)

امسال چینسامن میاد، الان که fumetsu no anata e داره پخش میشه (انیمه های بهار بشدت خوب بودن، که متاسفانه من دیدم دوروبریای صرفا "شونن پسند"م کلی ایراد میگرفتن که این فصل جز بوکو نو هیرو و فومتسو و شمن کینگ، هیچی نداره -_- امیدوارم تو از این دسته نباشی گرچه هرکس نظری داره ولی اینکه یک فصل رو بی محتوا بدونی چون انیمه های باب طبعت پخش نشدن، درست نیست.) مانگای platinium end (از مانگاکای دث نوت) قراره انیمه شه گویا، ماپا قراره یه ورزشی (واترپلو) بده. سال پرباریه =) حداقل برای من. 

چقدر خوب!!.بی صبرانه منتظرمم!!
من این فصل به خاطر امتحانات حضوری زیاد نتونستم دنبال کنم انیمه های جدید رو... تازه شروع کردم دیدن انیمه های خفن امسال! ولی مطمئنم مثل هرفصل ژاپنی ها گل کاشتن! مخصوصا اینکه الان خودشونو جمع و جور کردن بعد اومدن یهویی کرونا و اینا... :"

برای یه اوتاکو هر سال سال پرباریه D: ژاپنیا هیچوقت عقب نمی شینن!! (مشت به هوا کوبیدن)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan