Ai Challenge

  • ۱۳:۳۰

سلام!

2021 خیلی وقته تموم شده، این پست و رفقاش خیلی وقته تو پیشنویسام دارن خاک خوران اختلاط می کنن، و من خیلی وقته دارم باهاشون  ور میرم که بتونم این پستو سر هم کنم. بالاخره سر هم شد. 

این چالش متعلق به آی-چان هست.

1-تجربه‌تون درباره‌ی یه انیمه و مانگا توی 2021 رو بنویسید. می‌تونید اثرها رو معرفی کنید و هرچی دل تنگتون می‌خواد بگین.

اگه به ترتیب دیدن تو سال بخوایم بیایم:

 بهار:

تو بهار وانیتاس نو کارته اتفاق افتاد. یکی از زیباترین غافلگیری ها امسال اومدن وانیتاس بود. نویسنده ی پاندورا هارتز، جون موچیزوکی یکی از اساطیر منه، که از وقتی خوندن پاندورا رو تموم کردم میخواستم اونیکی مانگاش که وانیتاس باشه رو هم بخونم که بالاخره انیمه اداپشن گرفت!

وانیتاس دقیقا اون چیزیه که از یه انیمه خوناشامی انتظار ندارید. داستان زیبا، شخصیت های عمیق و هزارلایه که هیچ نمیتونید تصور کنید به کجا داره میره. کاملا میشه دید قراره به اندازه پاندورا هارتز بدرخشه چون دقیقا با همون روال و کیفیت داره پیش میره. تنها فرقش رومنسشه، که اونم هیچوقت زیاد از حد و رو مخ نمیشه.

موسیقی و طراحیشم که نگم... خدا.

اگه تصوری که از انیمه خوناشامی دارید دیابولیک لاورزه، بهتون تبریک میگم چون وانیتاس میتونه قشنگ اون تصورو بشوره ببره.

(یه نکته جالب. مانگاکای مورد علاقی جون موچیزوکی هیرومو آراکاوا، مانگاکای کیمیاگر تمام فلزیه! یه جورایی اسطورشه. برای همین تو وانیتاس یه قسمت رفرنس به اون داره. اگه گفتید کجا؟)

 

تابستان:

 کل تابستون متعلق به هایکیو بود.

منی که فقط یه تیکه های نامشخصی ازش تو تلوزیون دیده بودم هیچ فکر نمی کردم بتونه انقدر تاثیر بذاره روم به عنوان یه انیمه ورزشی. همه چی از دوبله تا موسیقی تا هیجان تا شخصیت ها. جدا از اینکه برای هایپ کردنم موقع درس خوندن خییلی خوب عمل میکرد و یه تغییرات ذهنی اساسی بهم داد تو اون دوران.

(کلیک برای پست های مرتبط)

 

پاییز:

 پاییز خلاصه میشد در انیمه های مای تین رومنتیک کمدی، بانی گرل سنپای و یونا از سپیده دم. چون واسه دوتای اولی پستهای پر و پیمون نوشتم توضیحات بیشتری نمیدم، به جز اینکه مای تین رومنتیک کمدی فصل اولش شاهکار بود، فصلهای بعدیش غیرقابل تحمل بود، و بانی گرل سنپای متوسط بود.

از طرف دیگه یونا واقعا خوب بود.

ساده بگم بهترین انیمه شوجویی که دیدم، با یه شخصیت دختر خیــلی منطقی. نه خیلی قوی، نه خیلی ضعیف. کاملا مناسب، و همیشه به دنبال رشد. داستان خوب، شخصیت ها همه جذاب و دوست داشتنی و از همه مهمتر.. هاک!

اصلا نمیدونم این نویسنده چطور موجودی بوده که تونسته شخصیت مونث متعادلی مثل یونا بسازه، و از اونطرف شخصیت مذکر متعادلی مثل هاک بسازه!

هاک دقیقا همون چیزیه که از پسری به اون سن و سال که بار یه مسئولیتهایی هم رو دوششه انتظار داریم. حتی از نظر طراحی و اندازه اش، اگه نگاه کنیم میبینیم تو فلش بک ها که بچگی یونا و هاک رو نشون میده هاک تقریبا ریزه میزست، و وقتی فقط یه مقدار تو تایم لاین میگذره یهو قدش بلند میشه! و این دقت نویسنده رو میرسونه. 

از نظر شخصیتی هم، شوخی-جدی هاش و حرکت هایی(!) که روی یونا میزنه و در عین حال گیجی توی احساساتش کاااملا با این شخصیت های یک بعدی انیمه های عاشقانه که یا خیلی خجالتین یا خیلی پررو فرق داره.

طنز انیمه خیلی خوب بود، و بخش های احساسی و غمناک هم در کنارش داشت. کلا اگه بخوام یونا رو در یک کلمه توصیف کنم، تعادله. 

صحنه مورد علاقم شاید از کل انیمه اون قسمتی بود که یونا باید میرفت یه گیاه رو از یه صخره ترسناک خودش بچینه، و افکارش کاملا شبیه افکار یه دختر تو اون سن و سال و محیط بود، و درعین حال پر از شحاعت هم بود! دقیقا مصداق جمله ی "شجاعت نترسیدن نیست، بلکه مقابله با چیزهاییه که ازشون میترسیم." و این، چیزیه که هر شخصیت دختر خفنی تو مدیا احتیاج داره!

در کل این انیمه پیشنهاد میشه و عالیه. مانگاش رو هم دارم به قول وایولت، سوسکی میخونم، و اونم پیشنهاد میشه!

 

زمستان:

 با وجود کوتاه بودن بهترین بخش سال بود. توش موریارتی وطن پرست رو دیدم، که به معنای واقعی کلمه شاهکار بود. یک ماه از دیدنش گذشته و من هنوز obsessedم باهاش. همه ی گزینه های لیست یه طرف، موریارتی یه طرف.

داستان انیمه نگاه متفاوتی به شخصیت پروفسور موریارتیه، و مثل لایواکشنای دیزنی جدید که شخصیت منفی رو بولد میکنن، روی موریارتی تمرکز کرده. هرچند، همه میدونیم که این کارو از دیزنی خیلی بهتر انجام داده. (وی حاضره با هرکی مخالف اینو بگه دست به یقه بشه)

توی این داستان، ویلیام جیمز موریارتی و سه تا برادرش و چند نفر دیگه قصد دارن با جرائمشون، نقش رابین هود انگلیس ویکتوریایی رو بازی کنن و فاصله طبقاتی رو از بین ببرن.

به قول جیم موریارتی(از نوع bbcش)، باید قبول کنید که این جذاب تره XD

مهمترین چیزی که موریارتی داشت و هیچ اقتباس دیگه ای از شرلوک نداشت، بیشتر تمرکز کردن روی رابطه ی شرلوک و موریارتیه. نه فقط به عنوان آرک-نمسیس(دشمن خونی) بلکه به عنوان دوست! و آدمایی که خیلی شبیه همن، و قسمت هایی که هم رو کامل میکنن.

عجیبه که حتی bbc هم آخرش این ایده رو تو نطفه خاموش کرد و بهش بها نداد.

نکته دیگه شخصیت فرعیاییه که تو داستان کانن دویل فقط یه لحظه اشاره شده بهشون، مثلا "ون هدر مخترع نابینا" یا "فرد پرلوک فروشنده اطلاعات" یا "سباستین موران یکی از آدمای موریارتی".موریارتی وطن پرست این شخصیتها رو آورد وسط و بهمون بیشتر نشون داد. هرچند، یه سری نکته های راجبشون تو انیمه جا گذاشته شده که باید تو مانگا بخونید، و حتی تو مانگا هم کمه و باید تو لایت ناول بخونید! در کل هرچی از این شخصیت فرعیای بی نظیر بخونی کم به نظر میاد برات.

صد در صد خوندن مانگا از اول بعد دیدن انیمه پیشنهاد میشه. طراحیای هیکارو-سنسی طلان، طلا! و یه سری قسمت ها کامل از انیمه حذف شدن که تو OVAهایی که مارس امسال میان هم قرار نیست بیان. یه سری آرک مهم راجب موران و فرد و حتی شرلوک و ویلیام!

جدا از مانگا، خوندن لایت ناول ها رو هم حتما تو اولویت بذارید. نویسنده ی لایت ناول به اندازه نویسنده مانگا بااستعداد و خفنه، و لایت ناولا که فقط انگلیسیشون هست (اینجا)، طوری غلغلکم دادن که به سرم زد بشینم ترجمشون کنم! در این حد یعنی!

موریارتی کلا تو دوران امتحانا روی جوگیر کردن من خیلی تاثیر گذار بود. به خاطر همون سریال شرلوک رو شروع کردم، و خوندن کتابای اصلی رو، و کشیدن این رو:

که خیلی بهش افتخار می کنم. خیلی. زودتر و بهتر از بقیه چیزایی که تا حالا کشیدم تموم شد، حتی با اینکه باعث شد خوندن برای امتحان بعضی درسا رو ببوسم بذارم کنار، و تازه این قبل این بود که درگیر سریال Sherlock بشم و تا دو و سه چند بار بیدار بمونم!

(مدیونید فکر کنید دلیل دیر شدن این پست این بود که منتظر بودم نقاشیم تموم بشه که بذارمش اینجاxD)

 

 

2. انیمه و مانگایی که تصمیم دارین سال جدید برین سراغش چیه و چرا؟

قصد دارم بوروتو رو از اونجا که رها کردم ادامه بدم، چون نزدیک 5 چپتر و 40 اپیزود نخوندم و ندیدم خجالتم نمیکشم! دی گری من و کوکورو نو بسکت رو میخوام جدی جدی ببینم. مانگای یونا رو تموم کنم، مانگای نوراگامی رو پیش ببرم، to your eternity رو ببینم... و چند تا از انیمه دانلود شده هامو از پوشه ی ندیده به دیده منتقل کنم. خادم سیاه رو هم که وسط فصل یک گیر کردم باید سریع پیش ببرم.

koroshi Ai و Requiem of the Rose King رو هم دارم بالا پایین میکنم هنوز صد در صد نیستن.

انیمه سینمایی همچنان هارمونی رو ندیدم که میخواستم امسال ببینم. بل، فیلم جدید میازاکی و فیلم جدید ماکوتو شینکای اگه بیان هم تو لیست هستن. 

ناول های بانگو هم خیلی وسوسه آورن. حس می کنم ناول و مانگاش باید از انیمش کمتر ناامیدم کنه، ولی خب حس خوندنش فعلا نیست. ببینیم چی میشه.

 

3- اوپنینگ و اندینگ مورد علاقه‌ی شما از سالی که گذشت؟

Zero رو که قبلا گذاشتم. میریم سراغ نامبر 2ی قلبمون:

 

 
bayan tools vanitas openingSora to Utsuro

دانلود موریک

(اول که شنیدمش فکر کردم Eveهه. یه سکته زدم. حقیقتا خیلی صداش خوبه.)

 

 
bayan tools My hero academiaMerry go Round

دانلود موریک

(این دو آرک آکادمی که امسال اومد هم از هایلایت های امسال بود. مانگاش رو سعی کردم بخونم ولی حس انیمه رو نداشت و بیخیال شدم.)

 

آخیش تموم شد. چقدر زیاد بود "-"

ولی نترسید، این فقط یه گزارش سرسری بود. یه پست دقیقتر از یکی دوتا انیمه هم دارم که اونم به زودی میاد D;

stay tuned!

🎼 کالیستا

حرفی ندارم فقط پست رو خوندم و لذت بردم.*-*

خوشحالم که لذت بردی :))
artemis -

فن آرت موریارتی وطن پرست رو خیلی خوشگل کشیدی فخبسمقخسس‌.

خوشگل دیدی D;
𝘼𝘺𝘭𝘪𝘯 --

ولی هیچکس به خوبی تو نمیتونست موریارتی رو توصیف کنه هلن سان!

و موافقم، چیزی که باعث شد بخوام موریارتی رو ادامه بدم این بود که کاملا غیر کلیشه ای و واقع گرایانه شخصیت های منفی قصه شرلوک رو برسی کرده بود، چون زندگی واقعی اینجوری نیست که یه نفر مثبت مثبت باشه و یه نفر منفی منفی، همه ویژگی های خوب و بد رو باهم دارن، حتی شرلوک هم ویژگی های منفی داشت و این از نظر من خیلیی جذاب بود و خیلی عالی به قضیه پرداخته بود:")

منم بعد از تمومش رفتم مانگا و ناول هاش رو شخم زدم..درک میکنم-

D: لطف داری.. یه ماه تمام فنگرلی جان فشانانه باید به یه دردی میخورد دیگه.
بله دقیقا! مثلا.. ما تو مدرسه یه چیزی داریم به اسم بازآفرینی؟ که کانسپت رو میگیری و کلا عوضش میکنی و پر و بال میدی و اینها؟ بازآفرینی شخصیت جیمز موریارتی تو موریارتی وطن پرست خیییلی حرفه ای بود! درحالیکه مثلا تو سریالش یه جور بازگردانی بود :)

خیلی.. تجربه.. بی نظیری بود :_)))


Ame no aoi sora

چه قشنگ بود الان قشنگ باید برم موریارتی رو ببینم :)))

 

وانیتاسسسسسس خدایاااا یه معجزه بود که من اتفاقی رفتم دیدمش چون از دور اصلا ازش خوشم نیومده بود و فردا هم که قسمت دوم نیم فصل دوم میاد که خیلی..........گله! تو مانگا که خیلی خوب بود*-*

یونا رو دو بار از اول دیدم ولی نمی دونم چرا حوصلم نمیکشه برم سمت مانگاش -_- ولی میرم، باید برم

مانگا نوراگامی......🥲 هلن سان این پستت انگار اومده یه سیلی بزنه به صورتم برم سمت این خاک خورده های بیچاره لیستم

بانی گرل سنپای هم یه تجربه خوب بود اندینگشم خیلی دوست داشتم

کوروشی آیییی دو قسمت اولشو دیروز دیدم خوشم اومد به نظرم تو هم ببین

اون دانش آموز عینکی قد کوتاهه هست جلوی کلاس میشینه همیشه دستش بالاست واسه جواب دادن و سوال پرسیدن.......نمی دونم چرا حس می کنم همه جا یکی از اینا هست.......به عبارتی اون خر خون خودشیرین کلاس میشه توهین نباشه

باید بگم با انیمه مسمومش کردم😆 اولش ناروتو رو پیشنهاد کردم ولی هیچ وقت فکر نمی کردم انقدر حوصله داشته باشه بره سمتش ولی رفت حالا عین چی چسبیده بهم هی انیمه می طلبه

هنوزم باورم نمیشه آخه ما سه ساله تو یه کلاسیم همیشه دعوامون میشد دقیقا نقطه مخالف هم دیگه بودیم و حالا این سال آخریه نمی دونم آفتاب از کدوم طرف در اومده

دوست عزیزم از وقتی فومتسو نو اناتائه اومده هر روز میگه برو ببینش پشیمون نمیشی نمی دونم چرا قسمت نمیشه =)))

آمه چان! سلام :)))

وای دقیقا. وانیتاس معجزه است.. همونطور که پاندورا هارتز(مانگای قبلی این نویسنده) معجزه وار به دست من رسید.. اینم همون بود.
پاندورا هارتز حتی از وانیتاسم بهتره :))

مانگاش یه ذره شور و هیجان انیمه رو کم داره، ولی همچنان خوبه :)

هیع.. امیدوارم به منم سیلی بزنه و بالاخره برم سراغ نوراگامی :_)

حتما باید ببینم... فعلا اینترنتم محدوده. نه اون نه پادشاه رز رو نمیتونم برم ببینم :_) خیلی دردناکه انتظار!

وای تبریک می گم XD انیمه میتونه درهای عجیب و جدیدی رو به روی آدم باز کنه که خود آدم میمونه. منم از همین طریق با کلی از بچه های کلاسمون دوست شدم که هیچوقت فکر نمی کردم دوست بشم :)
ما هم یه همچین شخصیتی تو کلاسمون داریم، اون بیشتر طرفدار انیمه سینماییه. بهش که معرفی می کنم خوره شون میشه تا تهشونو در میاره!

ایشالله هم قسمت تو میشه، هم قسمت من :)
Alex Ai

به به سلام

تشکر فراوان بابت شرکتت

اعه بنده چرا رفرنس فولمتالو یادم نمیاد؟

سلام بر شما D: 
ممنون برای راه انداختنش. این پستهای سالیانه خیلی خوبن.. چون آدم رشد و حرکتشو میبینه :*)))!!

همون قسمت جشن تو دنیای خوناشاما(که اسمشو یادم نمیاد) بود ها.. که یه دختره نفرین شد، و وانیتاس چون نمیتونست نجاتش بده کشتش؟
اونجا دختره میگفت "نی-سان.. نی-سان..."
:_)
Alex Ai

اینجاییم تا به خاطر این نقاشی و تمام گفته هاتون درباره ی موریارتی ایستاده دست بزنیم

*تعظیم کردن* *نعظیم کردن*
Alex Ai

فومتسو قطعا فومتسو ...عالیه فقط

Requiem of the rose king مانگاشو نگاه بندازید..به نظرم که انیمه اش توی همین دو قسمت حذفی داشته..حالا دقیق نمیدونم

دقیقا وقتی تریلر وانیتاس رو دیدم دنبال خواننده اش گشتم و جندتا دیگه از کاراشم دوس دارم و البته که این اوپنینگ در راسشونه..عالیه ریتمش لیریکش همه چیش

 

ایشالله بشینم پاش :_)
فکر کنم از میزان تبلیغاتی که واسش کرده بودن معلوم بود.. از اون مانگاهای خوبه که زیاد روش مانور نمیدن برای همین نادیده میمونه. هعی.

اوه.. من نرفتم زیاد راجب خوانندش تحقیق کنم ولی شاید باید اینکارو بکنم...
 پیشنهادی از بین آهنگاش دارید :*)؟
چوی زینب دمدمی

وانیتاس واقعا آندرریتده به نظرم:((( 
یونا رو باید برم ببینم با تعریفایی که کردی😍😂..فقط یه قسمتشو دیدم..ای خداااا ای خدااا توصیفای تو خدان هلن چاااان..برام سواله به خودت افتخار نمی کنی واقعا؟
واما موریارتی...چقققققدر ذوووق کردم وقتی واژه ی شاهکارو خوندم..
حالا از نظر خودم که موریارتی شاهکار نیست(حد اقل انیمه ش..باید برم مانگا ولایت ناول هاشو حتما بخونم.‌.ولی بنظرم انیمه ش جای کار بیشتری داشت) ولی انقدر درموردش کم لطفی می کنن وانقدر نادیده ش میگیرن وانقدر ایرادای بنی اسرائیلی از این انیمه میگیرن که اصلا ://
بنظر منم یکی از بهترین اقتباسای شرلوکه.توصیفاتت که جای حرفی باقی نذاشت فقط لازمه ذکر کنم که شخصیت موریارتی چـــقدر کارکتر جذابیه لعنتی!! بهش عجیب افتخار می کنم. به قول خودت خیلی،متعادله:)))
رابطه دوستانه بین شرلوک وموریارتی هم که.. اصلا موریارتی از اون انیمه ها بود که با دیدنش دلم میخواست بخاطر ایده های بکرش بشینم گریه کنم از خوشحالی. جزو انیمه های خیلی با ارزش اصلا..
گرافیک واینا هم که کلا ..
درمورد بانگو هم کاملا درست فکر می کنی واز من می شنوی حتتتتتما برو سراغشون حالا مانگا رو که نمیدونم واقعا چی باید بگم در باره ش اوضاع خیلی درهمه ولی ناول هاش واقعا به درد بخورن و تصوراتت از انیمه رو کاملا تغییر میدن.
کلا انیمه شو ولش کن😄

ودر آخر...به خدا حرامه که بذاری پستای به این شیرینی خاک بخورن ومارو محروم کنی ازشون..نکن این کارو با ما.بقیه پستارو هم منتشر کن مستفیض شییییم.
+توی اثر هنریتون جای جان واتسون من خالیه :((
+خادم سیاه.. نمیشه اسمشو ببینم وقلبم درد نگیره..لعنتی چه خاطره ی وحشتناکی من دارم با این انیمه ://

جوری پر پرم کرد که هیچ انیمه ی دیگه ای نکرد-__-

وای خیلی. تازه وانیتاس به نسبت پاندورا هارتز که کار قبلی نویسنده بود خیلی بیشتر دیده شد... اون دیگه خیلی زیر پونز بود بچگی.

D:" آره هر ازچندگاهی افتخار می کنم!

واقعا "-"؟ من زیاد ایراد ندیدم بگیرن.. البته شاید چون من بین عاشقان و سینه چاکانش هی وقت میگذروندم به چشمم نخورده :دی

وای ایده هاش! یه پوینت خییلی گنده ی موریارتی وطن پرست ایده های جدیدی بود که به شرلوک معرفی کرد. خیلی قسمتها رو از شرلوک bbc کمک گرفته بود ولی یه جاهاییم که هیچکس انتظار نداشت کلی پروبال داده بود!

آره دوستهامم گفتن! یه دوستم میگفت یکی از ناولا عملا فن فیکشن سوکوکوئه XD(شیپ دازای و چویا*
 نویسنده ها خیلی اهل دل شدن XD


چشم چشم D:" الان که زینب-چان گفت حتما خاکشونو میتکونم.

+چراا :دیی
از نظر خوب یا بد؟
Nobody -

وای. عمیقا خوشحالم که توی ایس اترنی یه اقتباس از شرلوک آورده بود توی داستان و بخاطرش؛ من موریارتی رو دیدم. و بعدش شرلوک BBC و بعدشم کتاب‌هاش.

الان دیگه اون احساسات عمیق و شدیدم رو ندارم نسبت بهش؛ ولی این پاییز خیلی با شرلوک خوش گذشت و زیبا بود.

+ و وای. دختر. دختررر. نقاشیت. >>>>

خدایا. قلبم رو لمس کردی. T~T

+ وانیتاس رو باید ببینم.

+ جوری که تابستون جفتمون متعلق به هایکیو بود. :)))

منم عمیقا خوشحالم دوستام+وایولت+پری هزار بار ازم قول گرفتن که موریارتی رو ببینم و خوشحالم که به قولم عمل کردم :_) XD
یه جورایی خوبه که احساساتمون آروم آروم کمرنگ میشه.. وگرنه قلبمون می ترکید از احساس "-"!

+ *تعظیـــم کردن*

+ بله حتما باید *^*

+ ایشالله به امید خدا اگه دنیا اجازه بده، تابستون بعدیمونم متعلق به فصل جدید هایکیو :_)
Violet J Aron 🌸

وای منم میخوام اینو انجام بدممممم. ولی این قدر انیمه هام زیادن که نمیدونم چجوری بنویسمشون....

 

 

کجای واینتاس به کیمیاگر اشاره کرده؟؟؟(علامت تعجب)

کیمرا داشت؟ (من چرا آۀزایمر گرفتم؟؟)

 

هنرمند کی بودی تو؟ 

ولی قشنگ علاقت به لوییس موج میزنه.... از همه خوشگل تر کشیدیش!!!

وای منم همینو گیر کرده بودم "------" اینکه به چه ترتیبی اینا رو مرتب کنم. خیلی سخت بود وای


اشاره به پاسخم به آی-چان! اونجا که تو اون مهمونی بودن و...


XD 
وای عجیبه... دوستمم همینو بهم گفت، ولی خودم حس می کنم نتونستم به اندازه کافی خوب بکشمش :_) انقدر زیباست که قلم حقیر من نمیتونه درست متجسمش کنه :_)
Violet J Aron 🌸

اوه راستی دی گری من رو منم میخوام ببینم ولی زیرنویسش هماهنگ نیست!!!! همونه که توی قرن نوزدهم انگلستان جریان داره دیگه؟

فروتس بسکتم باید ببینم!



سوسکی خوندن رو من گفتم؟؟؟

آره همونه. من شروعش کردم! قسمت اول درست بود.. ولی خب زیر بود خیلی، و زیرنویس منم مال تک انیمه ی مرحومه. نمیدونم از کی تو پوشه هام داره خاک میخوره.
اگه خواستی بدمش بهت؟


آره XD راجب موریارتی گفتی... که دارم سوسکی مانگاشو میخونم

چوی زینب دمدمی

خب..خیالم راحت شد..حد اقل یکی قدر خودشو میدونه"))

 

آاااارههههه استورم برینگر که از همه بیشتر پیشنهاد میشه..خیلی ناول فوق العاده ایه داستانش خیلی..خیلی عمیقه هرچند که به شدت دردناک وزجر آور هم هست..

وخب اون انگار فیکشن سوکوکوعه قشنگ😅

 

وای!قلبم.زینب چان+_+

 

با قلبم قشنگ بازی کرد فصل سومش..حالا برای شما فکر نکنم این جوری بشه..😅خودمم نمیدونم چرا انقدر سرش داغون شدم ولی برای بقیه چیز خاصی نیست 😅

بخوام‌بگم اسپویل میشه هر وقت دیدیش بعدا درباره ش حرف میزنیم🤣🤣

برای من ایسایاما پیش مانگاکای خادم سیاه فرشته ست!!

یه ذره زیادی قدر خودمو میدونم XD


استورم برینگره پس اسمش! خب خب.. حتما میرم سراغش D:
ناولای موریارتی هم قشنگ شرلیامن XD نویسنده ها عالین اصلا..


:*)))


وای پس واجب شد سریعتر پیش برم تا بهش برسم
یا خدا یعنی تا اون حد "----"! ایسایاما!!؟
با قلب منم خیلی کارا میکنه.. واقعا رابطه سباستین و شیل یه کارای عجیبی میکنه با قلبم... و تازه این اولشه!
Violet J Aron 🌸

اره ممنون میشم زیرنویسش رو برام بفرستی :)))

 

 

 

واقعا یادم نمیاد اینو گفته باشم XD




نینا :(((

بفرما :)  

فقط تا قسمت 103 است.. نمیدونم الان تا کجاش اومده ولی اونموقع تا همینجا بود "-"

XD بعضی وقتا یه چیزایی یاد بقیه میمونه که یاد خود آدم نیست اصلا.. جالبه ووه


نی-سان...... :_((((((
چوی زینب دمدمی

احسنت بهت!! من حرص میخورم وقتی می بینم قلمشون شاهکاره بعد از خودشون متنفرن.میتونم بکشمشون قشنگ:))

وای موریارتی که خود انیمه ش  هم شرلیام بوووود من چقققققدر با اون سکانس آخر ذوق کردمممممم=)))حد نداره..

هوم من از وقتی این بشرو دیدم به ایسایاما میگم فرشته😅😂

البتهههه نویسنده بانگو هم هست..ولی هیچکس به پای مانگاکای خادم سیاه نمیرسه.

 

کلا بازی روانی میکنه با آدم.حالا رابطه ی سباستین وشیل چجوریه مگه؟

 

من شیل اولین کراش انیمه ایم بود ولی این انیمه کاری کرد که دیگه می بینمش حس بدی بهم دست بده..حق نیست..چقدر دوستش داشتم قبلا😿

یه مقدار زیادیشم تواضع و اینها شاید باشه البته D:"

اصلا نویسنده موریارتی بزرگترین شیپر شرلیامهXD احتمالا داستانو کلا به این دلیل نوشته
آخ آخ من هنوزم میرم اون قسمتو میبینم :_)


مثلا.. این شکلیه که هی مومنت هاشون سرد و گرم میشه. یه لحظه اعتماد کامل و خالصانه اشک در بیار، یه لحظه سرما و بی اعتمادی. اصلا آدم میمونه :_)


وای "-"
خییلی کنجکاو شدم بدونم چرا. باید زود ببینم.
Alex Ai

این چالشا حس جمع بندی کلی دارن و درکل ریویوهای بقیه مخصوصا بچه های بیان خیلی باحاله

اوه پس اون شبیه نینا و سگش بود؟؟اگه اشتباه نکنم؟

بنظرم موضوعش جالبه...اینم در نظر بگیریم که شوجوعه...کلا یه عمق و ترس عجیبی داره که ادمو مجاب میکنه دنبالش کنه

، بلی بلی حتما ...این آهنگ 

پست جدیدمم اسپویل شد، احتمالا همین آهنگ باشه XD

بهله! مخصوصا اینکه زیاد جاهایی نیست که بشه ریویوهای فارسی بقیه اوتاکوها رو خوند.. اینجور چالشا خیلی حس خوبی میدن :) آریگاتونا:)
بله همونه!
حتی الانم که دارم جواب میدم نتونستم ببینمش :_) ولی صفحه انیمه بازه تو کرومم.. ایشالله میبینم و خودم متوجه میشم چطوریاست :))

وای خدا.. اینیکی چقدر.. متفاوته.
موزیک ویدئوشم...
زبان قاصره. وای. 

آخ جون هورا D::
کلا پستهای آی-چان تو وبلاگ من اسپویل میشن XD سر Eve هم همین شد D:"

Ame no aoi sora

هلن سان  خوبی؟ ^-^ فکر کردم دیگه نمی تونم از داشتن حس خوب خوندن پستای قشنگت برخوردار باشم گفتم بی انصافیه من هنوز همشونو نخوندم، ولی خوب شد برگشتی

زیاد تعریف این پاندورا هارتز رو شندیم البته میگن باید مانگاشو دنبال کنی انیمه اون بلای نوراگامی و اینا سرش اومده انگار

 

خوبه پس به امید خدا میرم سمتش(امید چندانی هم به خودم ندارم متاسفانه-_-)

 

 

البته نه اینکه حالا این سیلی اون قدر آدمم کرده باشه که فردا برم سمتشون🙄

 

می دونم چی میگی، این انتظار قشنگ سخت ترین و طاقت فرسا ترین انتظار دنیاست

 

وای آره دقیقاااااااا حرفتو قبول دارم خیلی شدید هم قبول دارم،دیدم که میگم

حالا انیمه های سینمایی خوب اونقدرا هم به اندازه سریالی ها زیاد نیست خیلی باید برگردی بعد یه مدت

 

ایشالااااااا

 

D:" ممنونم.. منم خوشحالم که برگشتم!
آره دقیقا همینطوره. ولی ارزششو داره. من فکر نمی کردم بتونم مانگاشو بخونم.. ولی جدی تونستم :))))


واقعا طاقت فرساست :_) تازه داره به اتمام میرسه :_)

آره اتفاقا خودشم ناراحته که انقدر کمن :( ولی بعد دیدن کلی میره تئوریها و توضیحاتشونم در میاره برای همین خسته نمیشه D:
Violet J Aron 🌸

از بین انیمه های سینمایی جوزه: حکایت ببر و ماهی رو دیدی؟ خیلی قشنگه:))

نه ولی اسمشو شنیدم "-" عاشقانه طور و رئالیست جادوییه انگار... باید ببینم.
امسال فقط به زور خواهرم حباب واژه ها رو دیدم. اونم خیلی قشنگ و احساس برانگیز بود :) میخواستم ازش هرزصد بنویسم ولی وبلاگم بسته بود حسم هم خوابید :_)
Ame no aoi sora

هلن سان فقط یه چیزی

من توکیو ریونجرز رو ندیدم :))) 

چطور همچین چیزی ممکنه؟ ینی چطور یکی ۲۰۲۱ رو بدون توکیو ریونجرز زندگی کرده؟ محاله

سینمایی ها هم جوسه و بل رو دیدی؟

منم ندیدممم
دوستم خیلی اصرار میکنه ببینم... امیدوارم که بشه.

نه اینا رو هم هیچکدومو ندیدم هنوز :_)
Alex Ai

خواهش میشه *-*

راستش همین الان که این کامنتو مینویسم بارا او نو سورتسو رو دراپ کردم تا بعدا سر فرصت برم سراغ مانگاش :(

خیلی اهنگشو دوس دارم و چقدرم خوشحال شدم که رفتی موزیک ویدیوشو دیدی TT *اشک شوق*

والا

اسپویل که همیشه بد نیست XD

و من هم اکنون که بعد هزار سال  دارم جواب میدم تقریبا دراپش کردم. انیمش واقعا یه ذره.. ضعیف بود.
همون ایشالله مانگاش "-"

خیلی زیباستتت *همراهی در اشک شوق*

درستهه xD گاهی دقیقا اسپویل خوبهه
Ame no aoi sora

خوش برگشتی ^-^

آهان خوبه پس منم میزارمش تو لیست

 

نه من دیدمش منظورم این بود که تو پست شما ندیدمش :) هلن سان واقعا ندیدیش؟ باید ببینی جدی جدی یه چیز خیلی فوق العاده رو از دست دادی، من در کل زیاد مانگا خوندن رو دوس ندارم و اگه میشد دوست داشتم همه مانگا ها رو انیمه ببینم ولی حیف...... حالا انیمه های کمی اونقدر نظرمو جلب میکنن که برای ادامه برم سمت مانگا ولی این توکیو ریونجرز اصلا یه چیز دیگه بود، بعد که میری مانگا میبینی چقدر ماجرا فوق‌العاده تره و بخش خیلی کمی تو فصل اول انیمه جا شده، خلاصه اینکه در اولین فرصت ببینش به نظر من

 

پس اینا رو هم ببین، سینمایی های زیادی پارسال اومد و تعداد زیادی هم ازشون از پارسال و سال قبلش رو دستم مونده 🥲 ای زندگی

:*)))3>


وای حبدثثبحتث  ملا برعکس فهمیدم که.. :_))
پس حتما حتما میبینم!
این انیمه ها که مانگای بی نظیر دارن ولی انیمه بهشون لطف نمیکنه خیلی غمناکن :(

حتما حتما!
این لیست هیچوقت تموم نمیشه نه؟:_)
Ame no aoi sora

اشکالی نداره D:

آره واقعا باید ببینیش مانگاش رو هم به نظرم باید بخونی وگرنه اصلا هیچی از اصل ماجرا دستگیرت نمیشه

خیلی اصلا.......😭

 

نه آخه دلیلش اینه که هی بهش اضافه میشه ولی وقتی میخوای یه دونه جدید رو شروع کنی میری یکی رو پیدا میکنی که تو لیست نباشه :))) یا نکنه فقط من مرض دارم؟ =)

(خط کشیدن دور اسمش توی لییست)


نه اون یه مرض بین المللیه XD همه داریمش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan