بانوی عزیز، درود

  • ۱۳:۳۹

خانم جوان رولینگ عزیز.

بهتان برنخورد. شما شخصیت خیالی نیستید. اگرچه همیشه برای من اسطوره ای فراموش نشدنی بودید. کلی گزینه دیگر روی میز داشتم. کلی شخصیت انیمه ای که همه شان را حسابی دوست داشتم...از آن شخصیت هایی که دوست داشتی توی مدرسه بغل دستیت میشدند و در راه خانه همراهت. اما در حال حاضر، شاید فقط شما بتوانید درد دل مرا درک کنید. ادوارد هزاران سختی ریز و درشت از سر گذرانده، ولی هرگز خشک شدن  چشمه نویسندگی را درک نکرده. میدوریا 200 تا از 206 استخوانش را شکانده ولی به «رایتر بلاک» تا حالا بر نخورده.

برای همین تصمیم گرفتم در این بازی وبلاگی برای شما نامه بنویسم. تا که برسد به دستتان یک روزی.

خانم رولینگ عزیز

با وجود همه اخترامی که برایتان قائلم، با وجود تحسن هایی که دوست داشتم یک روزی رو در رو بهتان بگویم، ازتان گله مندم. ازتان میخواهم مسئولیت پذیر باشید. مسئولیت بلایی که بر سر زندگی من آوردید را قبول کنید.

تقصیر شماست...همش تقصیر شماست که من عاشق نوشتن شدم. نه...نمی توان بهش گفت عاشقی. انگار باور کردم که اگر بخواهم و تلاش کنم میتوانم بنویسم. اگر چیزی را باور کنی، همان میشوی. و من نویسنده شدم.

برایم مهم نیست که از نظر دنیا نویسنده نیستم. من مینویسم. پس نویسنده ام. ولی مشکل اینست که نویسنده خوبی نیستم. مشکل اینست که دلم برای شخصیت هایم تنگ شده. دلم برای نوشتن تنگ شده. دلم برای گشتن دنبال کلمه مناسب تنگ شده. من میخواهم بنویسم، ولی نمی توانم.

درواقع من کمک میخواستم. میدانم زندگی شما راحت نبوده. میدانم شما هم کلی پستی و بلندی داشتید، شما هم با گریه خوابیدید، با نگرانی برای دختر کوچکتان و... احساسی که پس از 7 امین یا 10 امین باری که کتابتان رد شد داشتید را می فهمم.

چطور توانستید؟ چطور انقدر قوی بودید که همه این مشکلات و ناهمواری ها را تحمل کنید؟ چطور ادامه دادید به نوشتن.

خانم رولینگ، کمکم کنید. لطفا به من بگویید...وقتی پیشنویس قر و قاطی دوم کتاب را میخواندید، و حس نابودی و بدرنخوری داشتید چطور ادامه داید؟

من روحم را از دست دادم، و حتی اگر کل چین را هم قربانی کنم که سنگ فلاسفه بسازم، نمیتوانم برش گردانم.

لطفا بگویید...آیا کسی که روح ندارد میتواند نویسنده شود؟*

دوستدار شما،

هلن پراسپرو

پ.ن:من هنوز منتظر نامه هاگوارتز هستم. هنوز فکر میکنم نامه ام توی اداره پست گم شده یا مسئول نامه من یک جغد حواسپرت بوده که اشتباهی رفته یک جای دیگر.

پ.ن:خانم رولینگ مراقب خودتان باشید. ماسک بزنید دستتان را هم بشویید. کرونا از آنچه فکر میکنید به شما نزدیک تر است.

پ.ن:نمی خواهید کتاب جدید بنویسید؟ درک میکنم...ولی عصبانی هم هستم ازتان :|

 

(به دعوت سولویگ، منشا گرفته از وبلاگ آقا گل)

*ایا کسی که کوسه ندارد میتواند قهرمان شود؟(میدوریا ایزوکو)

عکسک

+بعدا نوشت:پاک یادم رفته بود باید یکی رو دعوت کنم. :|

دعوت میکنم از چارلی(که البته قبل از شروع شدن چالش یه نامه ای نوشتن. که البته ما حسابش نمیکنیم جزو بازی. و فعلا هم که غیبشون زده :|) 

از اوتانا سنپای

از گربه سنپای

از لیتل پامکین

و nobady

free bird

:)))

از آن لبخند های عمیق :) می‌تونم برای نامتون یک انشاء بنویسم و کلی دعوا کنم که نمی‌توانم یعنی چه و این حرف ها ، اما ترجیح دادم سیر " در ناامیدی بسی امید است پایان شب سیه سپید است " رو طی کنید :) 

خانم رولینگ از دریافت همچنین نامه‌ای خوشحال می‌شوند :)) 

:)
راستش فعلا تو قسمت ناامیدی ام. دو سه روز دیگه میرسم به پایان. :)

ایکاش واقعا میتونستم واسش بفرستم. اگه میشد کمتر غر میزدم :)
nobody --

منم هنوز منتظر نامه ی هاگوارتزمم :))))

نگو...نکو که دلم خونه.
این جغدای تنبل دارن چیکار میکنن خدایی؟ یه کره زمینو علاف خودشون کردن. -_-
__PARNIAN __

چقد خفن نوشتی:)

خفنیت از خودتونه :)
وایولت

هلن، این نیمچه فصل  بدبخت رو دانلود کن. توی زندگی پیشتاز کلی توضیح درموردش دادم ولی با گوشی نتونستم بفرستمش. پس این جا فرستادم. اصلا هم مهم نیست دیگران چرت و پرتام رو از این جا بخونن. نه. تبلیغ نیست. میتونی پیامم رو بعد از خوندن حذف کنی. ولی لطفا این دو صفحه رو بخون.

پ.ن:این اثرات قرنطینه و جو حاکم بر مملکته که این طوری بی حوصلمون کرده.

یک پ.ن دیگه: میشه توی زندگی پیشتاز یکم از سختی های نویسنده های معروف برام بگی؟ من بلد نیستم انگلیسی هاشونو بخونم و شدیدا به انگیزه نیاز دارم. خوشحال شدم که خانم رولینگ هم انقدر راحت معرپف نشده.

http://uupload.ir/view/ngze_memories_of_the_broken_crown-_chapter_6_.pdf/

سُولْوِیْگ .🌈

من خیلی تو اینجایی که می‌گی بودم. رایترز بلاک خیلی وقتا حالمو بد کرده و کاری کرده دلم بخواد یه بلایی سر یه نفر بیارم. اما نمی‌دونم، فکر کنم می‌گذره. قاعدتا باید بگذره. 

+وی باز هم به دلیل نخواندن هری پاتر احساس بی‌کفایتی و عقب‌ماندگی کرد. 

+ممنون که نوشتی. =) 

این رایتر بلاکی که الان توشم دومین رایتر بلاک درب و داغون کننده زندگیمه.
وقتی کتاب اولیمم ول کردم همین شد. دیگه دارم خسته میشم از این داستان به اون داستان پریدن.
میگذره، ولی بعد چی از من میمونه؟ هلن قوی، یا هلن داغون

+وی هرچه زودتر برود بخواند هری پاتر را. هری پاتر ساده ترین و معجزه ترین کتاب دنیاست.
+ممنون که دعوت کردی :)
*AZRA* gh

وای هلن عزیز تو یک نویسنده ی بی نظیری شک نکن ؛ )

ممنون خیلی لطف دارید:)
پریسا سادات ..

نامه هاگوارتز... منم هنوز بهش فکر میکنم، کاش هاگرید میومد دنبالم:( 

نامه ات چقد قشنگ بود، احساس همذات پنداری دارم باهات، چون مننم عاشق نویسندگی شدم درصورتی که نوشتنم خوب نیس... البته تو نوشتنت عالیه:)

هاگرید که سراغ هرکسی نمیاد. باید به اندازه هری خاص باشیم تابیاد.
اصلا هاگریدم نیاد عیب نداره. یه جغذ خالی بفرستن :(
خوشحالم که دوست داشتی. ^_^

من که متناتو خیلی دوست دارم. :) البته، نوشتن با نویسنده بودن فرق داره...فکر نکنم من یکی بتونم نویسنده بشم. راستش...نویسنده شدن از دکتر شدنم سخت تره لعنتی:| سر و کله زدن با کلی ذهن و اتفاق و زندگی...سخته واقعا. 
فعلا فقط میتونیم ادامه بدیم =)
پریسا سادات ..

هعی راس میگی

منم به همون جغد خالی راضیم، فقط یه چیزی بفرستن زودتر، دیر نشه یهو:(

 

قربونت برم:) آره خیلی فرق داره... باید ادامه بدیم...باید.. 

:(
یه جغد سر به هوا که شیشه مونم بشکونه. فقط جغــــد 

:)
free bird

سلام :))

قالب جدید رنگ قشنگی داره :)

اون توضیحات کنار وبلاگتونم (دیگر من با هلن...) خیلی زیبا بود :)

سلــام =)
یک روز بیچارم کرد تا این شد. یک بلاهایی به سرش آوردم...
ممنون. احسای میکنم پر از اغراق شده اون...ولی ممنون :)
miss writer

منم هنوز منتظر نامه هاگوراتزم

(از طرف یک پاترهدِ اوتاکو)

(بغض کردن) خدمات پستی(جغدی؟) شون خیلی خرابه :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan