in which i became a sakura haruno

  • ۱۵:۳۱

از حقایق جهان میشه به این اشاره کرد که من، هلن پراسپرو، هرگز نمی تونم از لحاظ مثل تراکتور کار کردن و ژاپنی رفتار کردن به مامان برسم. حالا هرچقدر هم که با چوب نودل بخورم و آهنگ های ژاپنی حفظ کنم، اون می تونه با چهار ساعت از زندگیش همه تلاش های منو مسخره کنه. چهار ساعتی که توش غذا و سالاد درست کنه، یه کلاس دو ساعته آنلاین بذاره، و با رو مخ ترین موجود زنده دنیا سر حقوقش بحث کنه و خونه و آشپزخونه رو تمیز کنه.

دقیقا حس یه گنینی رو دارم که با یه هوکاگه میره ماموریت و به جای کمک کردن فقط تو دست و پاشه...می فهمید چی میگم؟

رفیقِ نیمه راه

بله بله کاملا...
منم اینجوریم...

:(
مادرای همه چی تموم داشتن سخته
بنده خدا

نه! ولی   با درنظرنگرفتن کاراکترها .... کملا درک میکنم!

:)
شیفته گونه

گنینی و هوکاگه چیست؟0-0

توی دنیای ناروتو، اون اینمه ای که دارم نگاه می کنم، نینجا ها درجه بندی دارن. ضعیف ترینا گنین هستن، قوی ترین هوکاگه
شیفته گونه

آهان:)

خخخخخ 

D:
nobody ~!

اوکا-سان ها همیشه فوق العادن :)

فوق العاده و دست نیافتنی
free bird

سلام :)

می‌خواستم بگم " هلن چان ؛  ترجمه لطفا :) " که جواب کامنت شیفته‌گونه رو دیدم و فهمیدم :)) 

معنی haruno چیست ؟ :))

(نمی‌شه همینطوری برم که D: )

پرنیان سنپای می گفت بعضی وقتابه یه زبان خارجی حرف میزنما.. :)
ساکورا هارونو اسم یه شخصیت دختر بی مصرفه توی ناروتو که تنها دیالوگش تو کل داستان «ساسوکه» و «ناروتو» با لحنی مختلف بوده P:

whcaw --

چه مامان خفنی داری :D

مامان منم خیلی پرجنب و جوش و فعالیت داره و تو همه کاری بهترینه:/"غیر اواز خوندن"

واقا پیشش حس ی پپه بی مصرفو دارم://انگار ن انگار من از ناف این زن زاییده شدم

دقیقا دقیقا. بعضی وقتا شک میکنم که امکان داره یه روز  مثلش بدردبخور بشم؟
Ame no aoi sora

غمتون نباشه وقتی مامان شدید یهو میبینید وا من کی این کارا رو یاد گرفتم؟ مامانا هم که از اول مامان نبودن😉

ولی خدایی من با مامانم حس می کنم هنوز تو آکادمی ام و اون دانای شش طریقت یا به عبارتی کاگویا اوتسوتسوکیه😶

و من هیچ وقت وجود ساکورا رو درک نکردم حتی تو بوروتو هم پیش رفتی نکرده هنوز میگه ساسوکه کون😑 و وقتی که ساسوکه برمیگرده قش میکنه😐 هنوز باور نمیکنه با این همه بی عرضگی با کسی مثل ساسوکه زندگی میکنه حقم داره وصله ناجور😒

اصلا سن خیلی آدمو تغییر میده *__* یه جورایی فکر اینکه بتونم به خوبی  و فعالی مادرم بشم... ترسناکه *-*

ساکورا واقعا شخصیت رومخی بود... ولی خیلیم گناه داشت خدایی! نویسنده اصلا بهش توجه نکرد. اگه یه ذره بیشتر رو شخصیتش کار می کرد میشد چیز خیلی خوبی بشه :"
Ame no aoi sora

بله حق با شماست ترسناک میشه🙂

درسته! یادمه یه جایی خوندم ساکورا تو انیمه خیلی بیشتر نقش داشت تو مانگا محو بود بیچاره یه حالت کمبود توجه توش رشد کرده :)

حتی با اینکه تو انیمه به اندازه مانگا محو نبود شد این...
دیگه محو بود چی میشد 🚶‍♀️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan