من در گذر زمان!

  • ۱۴:۵۷

بزرگترین دغدغه من، ساعت 11 : چرا این پتو انقدر گرم و نرمه؟

بزرگترین دغدغه من، ساعت 11:30:چرا این کلاس عربی انقدر بدردنخوره

بزرگترین دغدغه من، ساعت 12:چرا این ساسوکه انقدر لوس و ننره؟

بزرگترین دغدغه من، ساعت 12:30:چرا گوشی تو مدرسه ممنوعه، ولی مدرسه تو گوشی نه!

بزرگترین دغدغه من، ساعت 1: چرا کرونا انقدر باکاست؟ چرا...آخه چرا استان ما باید سفید باشه؟ چرااااااااااااااا باید مجبور باشم در عرض یه هفته ناروتو شیپودن رو تموم کنم چون مدرسه ها احتمالا باز میشه

بزرگترین دغدغه من بقیه روز: مرگ درد داره یا نه؟ به نظر خیلی شیرین میاد!

گربه ^–^

استان ما قرمزه:| 

امتحانای ما که حذف شدن برای شما چطور؟

رنگ استانا صرفا برای مدیریت بهتره به این معنا نیست که اونجا دیگه ویروسی نیست:)

مدارس ما تازه میخوان شروع بشن(آه کشیدن)
زندگی اصن منصفانه نیست
سُولْوِیْگ .🌈

سوال: از کجا فهمیدید که شهرتون قرمزه یا نه؟ من می‌خوام برم مدرسه. 

هنوز مطمئن نیستیم، ولی چندوقته کشته نداشتیم...
Dark Angel

اینقد فکرای درهم برهم نکن دختر

P:
رفیقِ نیمه راه

نه نه مرگ اصلا درد نداره بلکه لذت هم داشته باشه ^_^





(البته اگر آدم خوبی باشیم)

هرچیم باشه از مدرسه که بهتره!
سُولْوِیْگ .🌈

دیدم، ما سفید نبودیم. کل استان قرمزه. :/

نمی دونم الان باید بگم خوش به حالت یا بد به حالت(آه کشیدن)

چه دوراهی اخلاقی سختی
Afshin ×  

خوش به حالت ناروتو رو هنوز کامل ندیدی

مدرسه قسمت درس خوندنش خیلی رو مخه امیدوارم خیلی راحت و راضی کننده تمومش کنی شانسم نداری تو دوره شما همه چی بهم ریخته

خوش به حالم؟ یعنی دیر به دیر ببینمش تموم نشه؟
من خیلی از فیلراشو زدم جلو تازه....


واقعا واقعا....ولی ممنون از امیدواری که میدی (زیر لب غر زدن)
free bird

سلام :)

دغدغه‌ی ساعت ۱۲ و ۱۲ و نیم D:

خیلی باحال بودن :))

P;
free bird

راستی یک نرم‌افزاری هست ، به اسم "ماسک" اگه اشتباه نکنم ، که مشخص کرده هر منطقه‌ای از کشور وضعیت‌اش چطوره :)

البته اینکه دقیق باشه و این‌ها رو مطمعن نیستم .

واقعا؟ وای وای...من اصلا آمادگی روبه رویی به این اطلاعات رو ندارم (دویدن این طرف و آن طرف)
بنده خدا

مرگ درد داره ؟ 

 

ساعت 7 هر روز شبکه چهار رو نگاه کنید!

فکر کنم اگه دردم داشته باشه، از این زندگی بهتر باشه (آه)
شیفته گونه

خخخخخخ

رد دادیXD

واقا مدرسه تو گوشیو باید ممنوع می کردنD:

آره واقعا :)
گربه ^–^

یه سوالی که پیش میاد اینه که منکه هیچکدوم از کلاسای انلاین رو شرکت نمی کنم چطوری قراره نمره بگیرم:|


راستی امروز روز سمپاده:) تازه متوجه شدم.

یه سوال مهمترم پیش میاد که من که همه کلاسا رو شرکت می کنم ولی هیچی ازشون یادم نمیاد چطوری قراره نمره بگیرم :|



من میدونستم :) پارسال به بچه های مدرسه حوله داده بودن! 
مبارک باشه سنپای :)
گربه ^–^

نه دیگه نمره می گیری:) قراره امتحان ندیم و به جاش با ارزشیابی معلم نمره بگیریم. به خاطر همینه که نمی دونم قراره چطور منو ارزشیابی بکنن.

 

برای تو هم مبارک باشه:)

مدرسه ی ما هیچی نمیده:|

اگه باز نشه مدرسه ها...آره. اگه باز بشه...یه سال دیگه مهمون کلاس هشتمم


پارسال که من نبودم دادن، هم روز دانش اموز هم روز سمپاد. امسال روز دانش آموز ندادن(بودجه نداریم!) و روز سمپادم که....
بختمان است.
ح جیمی :)

سلام

"همانا که بازگشت همه به سوی مدرسه و درس و دانشگاه است" 😁

(هق هق)
وایولت

خوندی؟

به نظرت چه اتفاقی افتاده؟

نه هنوز نخوندم (سوت زدن زو به هوا) امتحان دارم امشب :|
وایولت

راستی راستی

شنبه مدارستون باز میشن؟ اگه میشن تسلیت عرض میکنم.

 

نههههه!
مال شما میشن؟

وایولت

نه باز نمیشن.

خوزستان وضعش داغونه.

توی چند روز اخیر نزدیک صدتا مبتلای جدید توی شهرمون داشتیم.

میگن دلیلش کولراست :| چون خب...تاحالا که هوا خنک بود کولر نیاز نداشتین فکر کنم...اما الان خونه ها سرد میشه، کرونا برای خودش کیف میکنه :(
وایولت

خب پس... هر وقت خوندی نظرت رو بگو. (از اسکن کردن خوشم امده! خواستی واست چیزای دیگه هم اسکن می کنم.)

امیدوار واسه امتحانت موفق بشی.

امتحان چی هست؟

هاااااای(بله ی ژاپنی)

ریاضی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan