به نظرم برید یه کازوکاگه دوم جور کنید

  • ۲۱:۵۲

اینجانب، کازوکاگه اول، در حالیکه از سایه بیرون آمده و بین یک کوه جزوه و دفتر و کتاب ریاضی روی تخت خواهرم نشسته ام، کلاه کاگه ام را تسلیم کرده، و اشک ریزان به دیدار حق می شتابم. چرا که با وجود افتضاحی که در اولین جنگ بزرگ، موسم به امتحان پایانی ریاضی به بار آورده ام، دیگر به درد لای جرز هم نمیخورم.

هرچند، میدانم که تا جنگ بعدی، فاصله سه ماهه ای قرار دارد و فعلا میتوانیم آماده بشویم که بعدی را هم با حقارت و دست به دامان بقیه کاگه ها شدن، نبازیم.

 

پ.ن:با توجه به نظرات، احساس میکنم ماجرا رو اشتباه منتقل کردم...

امتحان ریاضی در راه نیست، امتحان ریاضی گذشته. وگرنه من که به این راحتی عنوان کاگه رو تسلیم نمی کردم :|

 

free bird

You are my hero student ! :) 

ان‌شاءالله آماده می‌شین و حسابی از پسش برمیاین :)) 

nobody !-

گامباتههه*_*

آریگاتو...
:)
رفیقِ نیمه راه

خودتو ناراحت نکن...
فقط تلاشتو بکن -_^

خیلی خیلی ممنون :)
free bird

منظور من ؛ واسه جنگ سه ماه بعد بود :)) 

البته جمله‌ی اول نه ! اون در هر حال و زمانی معتقدم بهش :) 

اوه...

وای، این طولانی مدت ترین دعایی بود که کسی واسه من کرده بود :)

ممنون :)
گربه ^–^

نمره ملاک نیست:| :)

آره آره میدونم...

ولی اون لحظه ای که میدونی ده دقیقه وقت داری و پنج تا سوال جواب ندادی کمر شکنه واقعا...
گربه ^–^

اره اره :) منم گند زدم به خاطر همینه که این جمله ی کلیشه ای و توخالی معلمارو تکرار کردم:)

 

(بدون گفتن کلمه ای، لبخندی غمبار می زند و دست روی شانه گربه سنپای می گذارد)

پ.ن:شانسی زدم روی آدرس وبلاگ و شوکه شدم...

عجب قالب فوق خفنی!!!!!!!!!

اصلا ترکیب شیکامارو و اون گربه سیاه!
Violet JArron

هلن فصل بیست و یک سرزمین های ویران امده.گفتم شاید بخوای بخونی.

وای مرسی...الان میرم سراغش
Dark Angel

هعییی غصه نخور هنوز خیلی ازین امتحانا مونده

اینجوری که بیتشر غصه خوردم(هق هق)
Dark Angel

از همون اولشم دلداری دادن بلد نبودما :(

به تابستون فک کن اصنننن

مرسی مرسی...همین تابستون منو زنده نگه داشته اصلا!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan