they sing and talk

  • ۱۵:۴۵

چالش اگه آهنگ آدم بود از اینجا شروع شد، و به دعوت سولویگ، گربه سنپای و نوبادی انجام گرفته :) خب...خیلی عقب انداختمش، بریم که داشته باشیم

hey brother, avicii

دو تا شخصیت می شنوم. یه خواهر یه برادر. خواهر موی قهوه ای و بافته، از چیزایی خبر داره که خیلیا ندارن. فکر میکنه عادیه ولی نیست، چون به همه کمک میکنه درحالیکه بدون اینکه بفهمن ازشون استفاده می کنه. برادره هم موهای قهوه ای داره و یه چیزایی رو نمیدونه. هیچی رو به اندازه خواهرش دوست نداره. امیدواره و یه ذره ساده است، چون میخواد همه چیو درست کنه، و فکر میکنه دنیا جای خوبیه، یا اینکه میتونه به راحتی به جای خوبی تبدیلش کنه. فقط برای خواهرش.

مزه اش....مزه بیسکوییت میده، وقتی تو چای خیسش می‌کنی و نرم میشه.

feel my soul, yui 

یه دختره، موهاش طلاییه، زنگ چشماشو نمیدونم، ولی زیاد درشت نیستن. از شهر کوچیکش رفته به پایتخت، که سرنوشتش رو پیدا کنه. تو آپارتمان کوچیکش نشسته و خسته است. دلش میخواد گریه کنه ولی نمیتونه. چون احساس میکنه باید قوی باشه. دلش میخواد برگرده خونه، همونجایی که همه صداتو میشنون.

 هرکاری میکنه به در بسته میخوره. دم پنجره نشسته و از زیر پاش سر و صدای ترسناک ماشین‌ها میاد. همون لحظه، یه قاصدک میبینه. یه قاصدک توی اون منظره کثیف و آهنی شهر، ناگهان  نوری خیلی خیلی طلایی توی روحش می درخشه. چشماشو میبنده، به یه پیام فکر میکنه، بعد قاصدکو فوت میکنه. انقدر محکم فوت میکنه تا بتونه برسه به خونه، و پیامشو به کسایی که دوست داره برسونه

مزه آب رودخونه ای رو میده که یه زمانی توش آب بازی کردی، و بعد یخ در بهشت میخوریش.

wacii, kirameki

نمی دونم کیه، ممکنه یه دختر باشه، یه پسر، یه بچه، یا حتی یه مرد میانسال. ولی میدونم با اینکه غمگینه، خودشو قوی نشون میده. اگه کنارش بشینی، ممکنه لبخند بزنه، حتی لبخندش به چشماشم برسه، ممکنه قه‍قهه بزنه، ولی تو همچنان بدونی که غمگینه. وقتی خوابیده، وقتی غذا میخوره، حتی وقتی داره امتحان ریاضی میده، وقتی عصبانی یا امیدواره، میدونی که غمگینه، حتی اگه خودش ندونه.

باران گفت مزه اش شبیه بستنی در حال آب شدنه. ولی الان که دارم فکر می‌کنم می‌بینم مزه پرتقال می‌ده.

lily, alan walker

دختر بچه ای که لباساش از چند جا پاره شده. اصلا شبیه لباس هم نیست. چشماش سیاهن، درخشان، پر از احساسات مختلف. اما این درخشش فقط یه ذره طول میکشه. کمی بعد، پوچ میشه. سیاه خالی، کم کم خاکستری میشه و چروکیده. دیگه توش احساسی نداره. پوستش بی رنگه، دنده هاش طوری واضحن که انگار هر لحظه ممکنه از پوستش بزنن بیرون. نمیدونه اینجا چیکار میکنه، میترسه و نمیدونه. سرشو میذاره رو زانوهاش، به در بسته تکیه میده و به سکوت گوش میکنه.

مزه حریره بادوم میده.

 

هرچقدر تلاش میکنم نمی تونم آهنگ های بیشتری رو درک کنم. اینا هم شانسی شانسی شدن انگار... دلم میخواست blue bird و Agian و uso(بیشتر از همه این. دوست داشتم بگم که چقدر شبیه دوستای دوران کودکیه که به همدیگه قول میدن، و هنوز معلوم نیست به قولشون عمل میکنن یا نه) رو بنویسم، ولی خیلی سخت بودن. again مثلا شبیه یکعالمه آدم بود برام، نه یدونه.

 

ممنون که دعوت نمودید بنده را، و دعوت میکنم از همه(اصلا هم تنبل نیستم) :)

 

پ.ن:میگم یه سوال، ای آنان که فونت وبلاگتون توهاما و یکان نیست، نام فونتتان چیست؟

 

گربه ^ــ^

سومی رو به پلی لیست اکانت sound cloud اضافه کردم*ـــ* 

:))
آهنگ اندینگ دروغ تو در آوریله (بین :) و :( تردید دارد)
free bird

خیلی قشنگ بودن :)

ژاپنیا رو نشنیده بودم :) 

Lily  :D من امروز میخواستم برم دنبالش بگردم که اومدم اول وبلاگ رو چک کنم و D:

ممنون :)

Mizfacom ، این رو نوشته قسمت کدِ فونت :))

:)
به این میگن دست سرنوشت :)

راستش دقیقا فونتی که خیلی چشمم رو گرفته بود فونت شما بود، و inspect رو هم که زدم یه همیچن کلمه ای اومد، و من اسمشو نشنیده بودم و فکر کردم یه کدی، چیزیه. 
ممنون
فقط یه چیزی، این فونت رو که تو اینترنت میزنم اسم یه سایت میاد. کد اضافه کردنش رو از کجا آوردید؟
فاطمه م_

پ.ن. من از فونت پرستو استفاده می‌کنم، لینک دانلودش رو پایین وبلاگم گذاشتم :))

ممنون...نجاتم دادین :)
nobody !-

چه آهنگایی. خاطره هام زنده شدن. T-T

 

+ قالب قبلی صمیم بود ولی برای این وزیر رو گذاشتم :)

nobody !-

کودک و نوجوان... زوال رو الان دارم می خونم. تااینجا خوب بوده. تازگی ها هم تقریبا نصف کتابای پرتقال رو آورده. اونم همه کتاباش کودک و نوجوانن و عالین. مثلا داس مرگ، درخت دروغ، رویای دویدن، کبوترهای وحشی، از طرف آبری با عشق و غیره.

(همه را یادداشت میکند)
ممنون ممنون. اسم زوال بر اندامم لرزه انداخت. میخوانمش حتما
free bird

اتفافا میخواستم کدش رو براتون بفرستم ولی نمیدونم چرا نتونستم از توی گوشی کپی‌اش کنم . اشکال نداره شب که کامپیوتر رو روشن کردم بفرستم ؟ :) 

free bird

 }

    @font-face {
    font-family: Mizfacom;
    font-style: normal;
    font-weight: normal;
    src: url('http://bayanbox.ir/download/5317415009950174053/Tanha.eot');
    src: url('http://bayanbox.ir/download/5317415009950174053/Tanha.eot?#iefix') format('embedded-opentype'),  /* IE6-8 */
    url('http://bayanbox.ir/download/5283772172482390782/Tanha.woff') format('woff'),  /* FF3.6+, IE9, Chrome6+, Saf5.1+*/
    url('http://bayanbox.ir/download/2728781314837287043/Tanha.ttf') format('truetype');
}

@font-face {
    font-family: Mizfacom;
    font-style: bold;
    font-weight: 900;
    src: url('http://bayanbox.ir/download/1915759119211708948/Tanha-Bold.eot');
    src: url('http://bayanbox.ir/download/1915759119211708948/Tanha-Bold.eot?#iefix') format('embedded-opentype'),  /* IE6-8 */
    url('http://bayanbox.ir/download/5551772595845924963/Tanha-Bold.woff') format('woff'),  /* FF3.6+, IE9, Chrome6+, Saf5.1+*/
    url('http://bayanbox.ir/download/6576388874241626562/Tanha-Bold.ttf') format('truetype');
}

* {
    font-family: mizfacom;    
}
    
    *{
        
        font-family:Mizfacom;    
    }
    
    .mizfa-white, .mizfa-hover-white:hover {
    color: #000 !important;
    background-color: #fff9 !important;
}
 

 

اگه دوست داشتین ازش استفاده کنین ، توی قسمت ویرایش css قالب فعلی ، کد بالا رو اولِ اول اضافه کنید :)) و اسمشم اشتباه گفته بودم ، ببخشید :D اسم فونتش tanha هست :)

واقعا واقعا ممنون.

یه احساس سبکی خاصی دارم.... نابود شدم تا بتونم فونتو عوض کنم، ولی الان یه دقیقه ای درست شد.

(چشم های اشک بار) من تا ابد مدیونتون خواهم بود.
free bird

چه قشنگ شد D: خیلی به وبلاگت میاد :)) 

خواهش میکنم کاری نکردم یه کپی پیست بود ، ببخشید زودتر نفرستادم نمیدونم چرا از تو گوشی نتونستم کد ها رو کپی کنم :)

ممنون ممنون. همین کپی پیست به اندازه دو روز و نیم از این سایت به اون سایت کردن من بیشتر جواب داد >_>
(تند تند تعظیم کردن)
سُولْوِیْگ .🌈

چه‌قدر توصیفاتت قشنگ بود هلن! *-*

+ممنون که نوشتی. ^^

^_^
+ممنون که دعوت کردی:)
جوزفین مارچ

آممم من فونتم پرستوئه:) 

ممنون :)
عشق کتاب

(اشکش را پاک میکند و دستمالی که قرار بود به هلن بدهد را خودش بر میداد(اول جواب نظرت توی پستم رو بخون متوجه میشی:)) بلند میشود و یک نفس میگوید...)

هلن!!! خیلی خوب بوددددد! قشنگ میشه تصورش کرد! فیدیبو هم من هنوز فیدیبویی نشدم انشاالله آینده میشم:/ فکر کنم شش کلاغ از نشر باژ رو داشته باشه. من کتابش رو نخوندم ولی خیلی معروفه خودمم میخوام بخونمش یا دانلودش کنم از فیدیبو.

(نفسش بند می آید. شیشه آب را بلندمیکند و بعد از تعارف کردن به هلن آن را یک نفس سر میکشد.)

چه جالب دقیقا میدونی با چی باید حواسمو پرت کنی (لبخند گنده)

ممنون که خوندی:) فیدیبو جای بــــــس خوب و گرانیه. اتفاقا شش کلاغ تو لیست منم بود ولی هرجا میگشتم چاپیش رو پیدا نمیکردم...فکر کنم باید به غیرچاپی رضایت بدم :"(

(هلن از اینکه شیشه آب بیچاره را دهنی کرده معذرت میخواهد:))
استیو ‌‌

اوه! بالاخره یه نفر که یکی از آهنگای آویچی غیر از wake me up و waiting for love رو شنیده!

من چقدر دیچی آویچی رو دوست دارم، دوتا آلبومشو کامل گوش دادم، از معدود دیجیاییه که آهنگاشم واقعا حرف برای گفتن دارن.

خبر دارین پارسال در اثر اوردوز مصرف الکل مردش؟...

توصیفش هم واقعا قشنگ بود... موزیک‌ویدیوش رو دیدین؟ اونم جالبه هرچند کلا یه شکل دیگه‌ست، ولی تفاوتاشون واقعا جالب بود، آدمو به فکر می‌اندازن.

من زیاد آهنگ هاش رو گوش نکردم(البته به خاطر تنبلی بوده، وگرنه خیلی جذبم کرد صداش) و این یکی رو شانسی پیدا کردم، که خیییلی عجیب روش قفلی زدم.
نه راستش...زیاد طرفدارش نبودم که بخوام بدونم. شنیده بودم مرده ولی خب...
خدابیامرزتش:(

حتما میبینم. ممنون بابت معرفی:)
Fahimeh ^_^

وای اهنگ hey brother 🥺🥺🥺🥺 

اولین بار باهاش یه ادبت از سریال سوپرنچرال دیدم عاشقش شدم

من به خاطر یکی از فنفیکشن های معروف ناروتو گوشش کردم. نویسندش میگفت خیلی به تم اصلی داستان میخوره.


خیییلی خوبه.
Fahimeh ^_^

خیلییییی

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan