(آه می کشد)

  • ۰۸:۱۸

باورتون میشه یه بهار از عمرمون بدون نمایشگاه کتاب گذشت؟

nobody !-

من از اردیبهشت افسرده‌ م.

(آه کشیدن)
عشق کتاب

چرا ؟آخه چرا؟

(او بیشتر از هلن آه میکشد.)

من تازه امسال دوتا ناشر خفن پیدا کرده بودم میخواستم ببینم توی غرفه هاشون چی پیدا میشه ولی نشد ببینمش!نشد!نذاشتن!

(فین فین میکند)
من هم این بار تصمیم گرفته بودم مثل بچه خوب لیست ننویسم و هرچی دلم خواست بخرم و بیخیال دنیا و مادیات بشم، ولی نشد که بشه :(
سُولْوِیْگ .🌈

من که دلم روشنه، چون هنوز یه احتمالی وجود داره که توی مهر یا آبان برگزار بشه! *-*

اگه اون موقع برگزار بشه شکایتی ندارم، اما اگر نشه... 

آخه تو مهر و آبان که مدرسه هاست...چطوری بریم(گریه)

اگه نشه..
رفیقِ نیمه راه

طبق معمول سال عجیبیه :/

خیلی عجیب(خیره به افق)
سُولْوِیْگ .🌈

مدرسه می‌تونه بره بمیره، چون نمی‌تونه جلوی من رو برای رفتن به نمایشگاه بگیره😐✌🏻. 

(گرد شدن چشم)
سولویگ سنپای
(به خاک می افتد)
تو الگوی زندگی من هستــــــــــــــــــــــــی!!!!!(اشک شوق)
سُولْوِیْگ .🌈

اختیار داری فرزندم😎! 

:دی
Afshin ×  

pdf هم خوبه که ؟

خود نمایشگاه یه چیز دیگست...
..Deniz ..

باورش سخته

سخت...سخت
گربه ^ــ^

نود درصد بهارای من بدون نمایشگاه گذشتهD:

چه زندگی سختی *_*
Mao Tamaii

عوضش من به نمایشگاه کتاب اول پاییز هنوز امید دارم|""":

من ندارم :(



حالا شاید یه ذره :)
شی‍ ‍فته

خیلی حیف شد:((((

پارسال با کلی کتاب برگشته بودم خونهههه

با یه بغل انرژی مثبت...

__PARNIAN __

من هم از آنجایی که سال های پیش مثل شماها نداشتم، سعی کردم خودم را با نمایشگاه آنلاین ترجمان ارضا کنم و خب، لذت منتظر و آوردن کتاب ها در خانه هم باحال است:)

فکر کنم کرونا اومد که بتونیم حال کسانیکه نمیان نمایشگاه کتاب رو درک کنیم @_@
Fahimeh ^_^

سلااام هلن ^_^ قالبت چه خوشگله

وای امساب اولین سالی بود که براش برنامه ربخته بودم کلی کتاب بهرم بدون اینکه مامانم اینا غر بزنن درس داری:| که اونم گند خورد توش

ممنون :) یه مدتی میشه که عوضش کردم.

هعیییی
من بالاخره برنامه ریزی کرده بودم که بدون لیست برم کتاب بخرم هرچی دلم خواست، که...

زندگی سخته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan