نشد دیگه خب...

  • ۲۱:۰۲

مثل اینکه من آدم بستن وبلاگ نیستم(آه کشیدن)

 

فقط خواستم بگم که...خیلی قشنگ بود. 

بری تو یه وبلاگ، از تو کامنتاش بری یه وبلاگ دیگه از اونجام یه وبلاگ دیگه، بعد ستاره هاتو باز کنی و تو همه اونا عبارت غمگین و صورتی کمرنگ طور آخرین روز آخرین بهار قرن رو بخونی.

واقعا عجیبه...مگه نه؟ اونقدر عجیبه که میزان حداقل «قالب-پاک شده-ام» رو تا چند ساعت آورد پایین.

بیخیال...اگه من جویم، خب جوی میمونم. چرا لیوانا رو بشکنم؟

 

پ.ن:اعتراف نامه...به زودی

پ.ن2:ببخشید که نظرا رو جواب نمیدم.

  • ۱۵۰
گن‍ ‍دم

بستن وبلاگ کاری‌ست سخت و بسی دشوار...

:)

(آه کشیدن)
واقعا!
یکی نبود بیاد اینو به من بگه -_-
گن‍ ‍دم

حالا چرا می‌خواستی وبو ببندی؟؟؟

اعتراف نامه نوشتم...

دلیل واقعا احمقانه ای بود(سرخ شدن)
گن‍ ‍دم

کی اعتراف نامه‌تو میتونیم بخونیم؟؟؟

 

(گفتنِ اشکالی ندارد)

یه سوال...ستارش روشن نشد؟ یه ساعتی میشه که پستش کردم...
گن‍ ‍دم

عههه نه روشن نشد://

الان میرم میخونمش:)

گن‍ ‍دم

فکر کنم به خاطر زمان انتشارشه،‌زمان انتشارو عوض کنی مثلا بزن ساعت سه، درست میشه=)

مرسی...الان عوضش میکنم
عشق کتاب

اعتراف نامه رو نخوندم الان براش نظر گذاشتم^^

روزتم مبارک:) البته بعدابعد مبارک :/

ولی وبلاگ رو پاک نکنیا !

الان باید بگم پساپس ممنون :)
Violet JArron

هلن میشه روی بک گراند کتابت اسمت رو این قدر پر رنگ نذاری؟

هنوز شروع نکرده چشام در امد°__°

گومنه(تعظیم)
این واسه اون زمان پارانویا مه که فکر میکردم همه میخوان کتاب تحفه منو بدزدن :/ باید برش دارم اصن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan