Fire born:wanted, dead or alive

  • ۰۳:۳۴

واقعا به نظرتون وجود داشتن فن فیکشنی که وقتی تمومش کنم، به اندازه تموم شدن خود ناروتو باعث پوچیم بشه غیرقانونی نیست؟

رفیقِ نیمه راه

مگه ناروتو پوچت کرده!؟

دارم آروم آروم از پوچی در میام...ولی خب تموم کردنش پوچ میکنه دیگه :)
«نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

چقدر همه انیمه میبینن؟!!!-__-

فکر کنم منم آخرش باید شروع کنم-__-

آره حتما شروع کنید :) انیمه ها حرفای زیادی برای گفتن دارن:)
گربه ...

اتفاقا فن فیکشن یه کار اساسی که می کنه همین به پوچی رسوندنه:| من کل دیروزو سر یه فن فیکشن دچار ناراحتی حاد شده بودم و حس می کردم بهم خیانت شدهD:

اعتیاد به فن فیکشن اصلا شبیه ترینه به اعتیاد به مواد مخدر. میدونی برات خوب نیست...ولی هی میخونی یه ذره خوشحالی بعد یا تموم نمیشه، که خیلی بده، یا تموم میشه، که بدتره :/
«نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

میشه معرفی کنید؟!

-__-

اینجا یه سری انیمه معرفی کردم، که با توجه به سلیقه تون میتونید ازشو انتخاب کنید.
مثلا انیمه کوتاه بخواید ناکجاآباد موعود، یا دث نوت خوبه. یه ذره طولانی تر اتک آن تایتان مثلا، که شاخ انیمه ها محسوب میشه.
اگه خیلی طولانی بخواید، و وقت داشته باشید هم ناروتو عالیه:)
زهرا یگانه

سلام. می شه بگی فصل اول ناروتو که 220 قسمته و فصل دومش که اگه اشتباه نکنم 440 قسمت هست رو با چه شیبی دیدی؟ چقدر طول کشید؟ (چه بازه ی زمانی.)

خب...ناروتو کلا رو هم 720 قسمته. 220 قسمت ناروتو و 500 تا شیپودن. اما 40 درصد ناروتو فیلر هست، و یه مقدار زیادی هم مبارزه هاییه که میتونی سرسری نگاه کنی. میمونه 300 قسمت. این 300 قسمت رو من تو سه ماه نگاه کردم...ولی بیشتر برای اینکه دلم نمیومد تند تند نگاش کنم که تموم بشه. شما میتونی سریعتر نگاه کنی:)
عشق کتاب

سلاااممممممم هلن :))

چه خبر؟

پوچی بعد از انیمه:/ بسی واقعی و بسی جدیست:)

راستی تو مانهوای تاس رو دیدی؟ انیمه شو نساختن ولی مانهواش خیلی پر طرفداره و چپتر به چپترش خیلی هیجان انگیزه. همه سایت دانلود مانهوا و مانگا هم گذاشتن.

در پاسخ به زهرا: این بزرگوار یهو در مقابل ناروتو همون بزرگواریه که همش میگه یه قسمت بعد دیگه ...یه قسمت بعد دیگه و این چرخه ادامه داره که یهو می بینی تو روز 10 تا قسمتشو دید یا حتی بیشتر:)) !!

سلاممممم بر تو :))
جدی؟ پوووف یه چیزیه بالاتر از جدی! من چند بار به فکر عمل مغز افتادم که خاطرات ناروتوم بپره !
آره خیلی اسمشو شنیدم. هم اون، هم برج خدا خیلی معروف شده بودن. انیمه برج خدا رو که ساختن، گفتم شاید تاس رو هم بسازن. آخه با مانهوا زیاد میونه خوبی ندارم(مانگاها هم فقط بعضیاشونو دوست دارم)

در پاسخ به عشق کتاب:یادم ننداز @_@ فکر کن به خودت قول میدادی امروز فقط دو قسمت نگاه کنی که دیر تموم بشه...بعد یهو یه فصلو رد میکردی *_* مخصوصا تو شیپودن سرعتم خیلی زیاد شده بود!
«نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

سلام مجدد 

من کل نا کجا آباد رو دیدم 

زیاد جالب نبود

هومم...نمی دونم...سلیقه ها متفاوته...
ولی از اونجایی که حدود 3.5 میلیون انیمه تو دنیا وجود داره، بالاخره انیمه ای پیدا میشه که به سلیقه تون بخوره. 
«نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

حال  چنتا دیگه میبینم 

شاید گرایش پیدا کنم:)

Violet JArron

اه چرا انیمه لیست باز نمیشه؟ :(

میخواستم زیرنویس سول لند رو دانلود کنم.

واقعا نمیدونم(آه کشدن)

از یک تا ده رو امتحان کردم، ولی انگار سروراشون پوکیده


سول لند؟ نشنیدم اسمشو 
زهرا یگانه

خب اگه درست فهمیده باشم، 138 قسمت از ناروتو قسمت های اصلی هستن و بقیه فیلر هستن و میشه ندیدشون. حالا قسمت شیپودن از 500 قسمت چه قسمت های اصلی هستن و باید دیده بشن؟

پ.ن. ببخشید ریز سوال می پرسم، چون در حال دانلودش هستم و تصمیم به دیدنش دارم.

این و این لیست فیلر های ناروتو و ناروتو شیپودن، به ترتیب، هستن. البته، بهتون پیشنهاد میکنم قسمت 101 ناروتو و 469، 388 تا 390، 349 تا 361، و 306 ناروتو شیپودن رو که فیلر هستن ببینید چون نسبتا قشنگن. بقیه فیلرها رو لازم نیست نگاه کنید، و هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه دیدن یا ندیدنشون.
«نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

الان دارم دفترچه مرگ رو می‌بینم

خیلی قشنگه

خدا رو شکر که خوستون اومده :) رسالتم رو تکمیل کردم :)
Violet JArron

سول لند یه سریال فانتزی چینیه. از اوناس که گرافیک بالایی داره. تمش آکادمی جادوگریه.

Violet JArron

یه چیز توی فصل 3 اورسینه یافتم.

چاله ی سقف!!!

 

پ.ن: 

هلن انیمه ی چینی Mo.Dao.Zu.Shi ر.و دیدی؟ من دیشب قسمت اولش رو دیدم. خیلی جالب بود.

 

چاله سقف؟؟؟ چاله سقف چیه؟!


پ.ن:نه راستش...فقط یه انیمه چینی افتضاح دوبله شده سینمایی تا حالا دیدم من.
اسمش elves throne بود، و elves جمع الف هست. همون موجودات موطلایی افسانه اس. اونوقت ترجمش کرده بودن سلطنت پرنسس الوز. یه سال از عمر من برای پیدا کردن پرنسس الوز توی داستان هدر شد :|


Violet JArron

هوراااا انیمه لیست درست شده.

دوباره خراب نشه صلوات

الهم صل علی...
...و آل محمد.


پ.ن:راستی وایولت...میشه از این به بعد پیام خصوصی بدی، حالا که اکانت داری؟ 
آخه خیلی سخته عدم نمایش زدن همه کامنتات...بعد اینطوری تو بایگانی کامنتا رو از دست میدی.
Violet JArron

گفته بودی اورسینه رو از چاله ی سقف یا یه چیزی توی این مایه ها الهام گرفتی. درست نمیگم؟(وایولت سرش را می خاراند)

 

نکنه منظورت آشیانه ی اژدهاس؟؟ البته اون که نسبتا قشنگ بود. و گرافیک بالایی هم داشت. دوبله اش هم مال گروه سورن بود. اسم قسمت دومش فکر کنم سلطنت الف ها بود.

یه دختر الف و پسر انسان عاشق هم می شن.

 

 

 

چرا عدم نمایش رو باید بزنی؟ آیا میخوای وبلاگت را از حضور ملکوتی کامنت هایم دریغ کنی؟وبلاگت تاب کامنت های مرا ندارد؟

(سرقت ادبی از اورسینه)

بایگانی همینه که بهم میگه چندتا نظر رو جواب دادی؟

 

آره...ولی ربطشو به فصل سوم نفهمیدم (از وایولت تقلید میکند)

فکر کنم یه همچین اسمی داشت...ولی مطمئن نیستم. همونی که درباره یه ال ف ویه انسان بود که عاشق هم میشدن و...


آخه شلوغ میشهههه
بعد تازه، هر کی بیاد میتونه همه حرفامونو بخونه. حس میکنم چتامو گذاشتم جلوی مردم :/

آره. همه نظرایی که فرستادی و گرفتی.
Violet JArron

Elves throne اول باید قسمت اولش رو می دیدی که متوجه بشی چی به چیه.

اصلا نمیدونستم قسمت اولم داره :/

اسم یه انیمه چینی رو شنیدم...که میخوام برم ببینمش. ولی فعلا سرم  انیمه سینمایی شلوغه...سریالی نمی خوام/تونم ببینم.
Violet JArron

خب بیا بریم زندگی پیشتاز؟

نهههههه(مثل اد موقع کشیده شدن داخل دروازه دست و پا میزند)

اینطوری مجبورم دو تا جا رو هر روز چک کنم...(#تنبل)

میشه خصوصی بفرستی؟ تو رو خدا؟


Violet JArron

نه...

(مثل سایه ی جلوی دروازه نیشخند می زند)

آآآآآآل..
(فریاد می زند :))
Violet JArron

یه ناروتو پیدا کردم 220 قسمت و قدیمیه. ببینمش آیا؟؟؟

اون قسمت اولشه دیگه...
ناروتو عین برادری نیست که قدیمی و جدید داشته باشه. ناروتو کلا سه بخشه:
اول:همون ناروتو 220 قسمتیه، که بچگیای ناروتوئه و بخش اول داستان.(من خودم اینو بیشتر دوست دارم)
دوم:ناروتو شیپودن، که ادامه داستان و بزرگیاشو میگه.
سوم:بوروتو، که کلا یه مانگای جداست و داستان پسر ناروتوئه. اکثر مردم اینو نگاه نمی کنن(تو هم نکن:/)


و در جواب سوالت...

آرهههههههههههههههه ببینننننن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan