هرزصد: پرده سوم:متصل به آسمان

  • ۱۸:۰۷

نام(ها) انیمه: tenki no koe

whethering with you

فرزند آب و هوا/آب و هوا با تو

تا حالا به کی گفتم تکراری به نظر میاد و کپی بقیه کارای شینکایه؟ آقا دکمه غلط کردنو نشون بدید پلیز.
همونقدر که نام تو از یه جهاتی رو مخم بود، مثلا شخصیت پردازی، دختر آب و هوا شاهکار کرد. مفهوماش...مفهوماش مثل کارای میازاکی نیست که بدونی یه مفهومی «هست» ولی نفهمی مفهومه چیه چون درک کردنشون کار از مابهترونه. درواقع، انقدر ساده و دم دستی بود که نمی تونم کلمات مناسب رو بقاپم که دربارش بنویسم. فقط با دیدنش میتونید احساسش کنید.مفهومی نیست که بشه به یه اسم کلی بهش داد. مثلا میتونم بگم...زندگی؟ دیگه خیلی کلیه نه؟

Weathering With You Releases a Commercial With A Unique Version Of ...

نکته جذاب فرزند آب و هوا قسمت فرار از خونش بود. اینکه با وجودیکه ما میدونستیم دست و پاشون بسته‌ست و اینا فقط یه مشت بچه فرارین، کاملا آزاد احساس می شدن.
از موسیقیشم چی بگم دیگه؟ اینجا و اینجا(مخصوصا همین) قشنگ ترین آهنگاشو میتونید بشنوید. یه سری از آهنگاش همون تم تکراری radwimps رو داشت، ولی همچنان قشنگ بود.

از لحظات:

 

دنیا از قبل دیوونه دیوونه بوده. دنیای ما اینطوریه پس تقصیر کسی نیست...
اما نه...ما این دنیا رو دیوونه کردیم. ما شکل این دنیا رو تغییر دادیم. ما بودیم!

 

 


- خدایا! اگه وجود داری، خواهش میکنم... این برامون کافیه...ما حالمون خوبه! یه جوری از پسش برمیایم. پس لطفا دیکه هیچی بهمون نده... و هیچی ازمون نگیر. ازت خواهش میکنم... اجازه بدی همیشه همینطوری با همدیگه بمونیم. 

این حس همون لحظه ایه که به بی نهایت رسیدی و نمی خوای با هیچ عددی، چه مثبت چه منفی جمع بشی. یا اینکه میترسی همه این چیزهای شگفت انگیز از لای انگشتات سر بخورن و...


 

یه صحنه ای بود که هودوکا برای رسیدن به یه جایی داره از روی ریل های قطار میدوه. کارگرها سعی می کنن جلوشو بگیرن. پلیس ها دارن دنبالش می دون. رئیسش به او میگوید خودش را جمع و جور کند و منطقی باشد، ولی هودوکا اصلا توجه نمیکنه و فقط میخواد به هینا برسه. این برایم خیلی...نمادین بود.

چگونه ببینیم:
در حالت عادی بهتون می گفتم دوبله ببینید، چون دوبلش به شدتت قشنگه و کار آکادمی دوبله مشهده. ولی سانسوری خیلی داره، و خیلی جاها پرش داره :| من خودم یه صفحه پخش آنلاین فیلیمو دوبله جلوم بود، یه صفحه نماشا با زیرنویس. تیکه های پرش دارو از اونور میدیدم. اما خب، احتمالا شما مثل من و باران مازوخیست نباشید و خیلی راحت ژاپنیش رو نگاه کنید:)
 

گربه ...

من از انیمه لیست دانلود کردم ولی اون برای وقتی بود که هنوز کیفیتای خوب نیومده بود و فقط یه درجه از کیفیت پرده بهتر بود:| باید دوباره ببینمش.

منم خیییلی وسوسه شدم سریعتر دانلودش کنم، ولی کم کم نقدا رو دربارش خوندم سرد شدم...اینو هم شانسی دیدم نگاش کردم.
نتیجه اخلاقی:نقد چرند است
Violet JArron

دیدی بهت گفتم هینا تابورلین گونه اس؟؟

اونجا که واسه نجات پسره صاعقه احضار میکنه منو یاد تابورلین انداخت.

والا اون لحظه اصلا حواسم به این نبود..داشتیم با خواهرم جیغ می کشیدیم :") چون نجات یافتن اون دو تا





کریمه کریمی

ممنون از معرفی😊🌹🌹

ممنون که خوندید :)
گمـــــــشده :)

نمی تونم اون دیالوگ لعنتی رو که نوشتی اینجا کپی کنماون دیالوگ لعنتی با روان من بازی کرد وقتی این فیلمو دیدم..

همون که می گه نمی خوام هیچ کاری بکنی خودم مشکلاتمو حل می کنم فقط چیزیو ازم نگیر..

خیلیه تو اوج اون مشکلات همچین چیزی بگی

یه فیلم لعنتی بود با این دیالوگ لعنتیش

البته اعتراف می کنم در کل از اسم تو ضعیف تر بود اما این باعث نمی شه من از دیدن فیلمای ماکوتو لذت نبرم. لعنتی همیشه یه غافلگیری داره تو فیلماش

اما شخصیت اصلیا خیلی شبیه همه ان. شخصیت اصلی ها ی یور نیم و فرزند آب و هوا رو می گم/

انقدر انیمه دیدم که شکل همه شون برام یکی شده از بس شبیه ان

دیشب هوس کردم قسمت اول وان پیس رو دانلود کردم. لعنتی چقدر خوبه این کارتون تنها بدیش اینه 930 و اندی قسمت داره. واقعا عمرم نمی کشه همه رو ببینم. فک کنم از هر فصل که صد قسمته قسمت اول و آخرو ببینم و یه خلاصه ای هم ازش بخونم و برم فصل بعدی.این طوری زودتر تموم می شه.

خداییش کار خوش ساختیه.

تو قسمت اول با یه پسره مواجه می شه که اسیر دست یه دزد دریاییه..

لوفی بهش می گه تو که انقدر اذیت شدی چرا فرار نکردی..

پسره می گه نمی تونستم..

می گه پس ترسویی

یعنی رک تر از این نمی تونست باشه...

خوب بود خلاصه.عاشق لوفی شدم

خدایا! اگه وجود داری، خواهش میکنم... این برامون کافیه...ما حالمون خوبه! یه جوری از پسش برمیایم. پس لطفا دیکه هیچی بهمون نده... و هیچی ازمون نگیر. ازت خواهش میکنم... اجازه بدی همیشه همینطوری با همدیگه بمونیم. 

منبعو نمی گی؟ :) helenpraspro.blog.ir
خدایا! اگه وجود داری، خواهش میکنم... این برامون کافیه...ما حالمون خوبه! یه جوری از پسش برمیایم. پس لطفا دیکه هیچی بهمون نده... و هیچی ازمون نگیر. ازت خواهش میکنم... اجازه بدی همیشه همینطوری با همدیگه بمونیم. 

منبعو نمی گی؟ :) helenpraspro.blog.ir
دقیقا میدونم چی میگید...
چند بار اون جمله رو زدم عقب و گوش کردم. اون لحظه ایه که میگی همین خوبه. همینی که هست خوبه و من هیچی دیگه ازت نمیخوام...بعد یهو خدا با یه بدبختی دیگه میزنه فرق سرت :|


من هم وان پیس رو فقط قسمت اول تجربه کردم...
930 قسمتش بحثی نیست. اصلا انیمه های طولانی مثل ناروتو یه مزه دیگه ای دارن. مشکلش اینه که تموم نشده. وقتی فکر می کنم چند نفر مردن و ندیدن آخر وان پیس رو تنم می لرزه :|

Maglonya ~♡

من هنوز ندیدمش...

خیلی دلم میخواد هرچه سریعتر ببینم چون مطمئنم کارای ماکوتو ارزش دیدن دارن... و گرافیکشم ندیده شدیدا جذبم کرده... هق باید ببینمش((":

این کلاااا تو یه سطح دیگست از نام تو و پنج سانتی متر در ثانیه. نام تو شخصیت پردازی خوبی نداشت، پنج سانتی متر هم داستان و پلات خوبی نداشت....ولی این یکی...واقعا یه چیز دیگست.
𝓐𝓰𝓪𝓽𝓱𝓪 𝓶𝓲𝓬𝓱𝓮𝓵𝓵

اینو دیدم=)

خیلی هم قشنگ بود^-^

دو سه روز پیش پستش رو گذاشتم ت وبم~

واقعا پر از حس بود....
همین الان خوندمش...
چه پست کاملی ^_^
Violet JArron

چی؟! یعنی دانلودش کردی و نمیری سراغش؟؟؟

باشه باشه، بیشتر تلاش میکنم تا ترغیب بشی. (هرچند فکر کنم تلاشتو بکن خطاب به خودت بود) ولی الان باید برم بخوابم متاسفانه.

راستی، تو هم با زیرنویس انیمه ها دعوا میکنی؟؟ مثلا وایولت اورگاردن پدرم رو در اورد. فصل دو کد گیاس هم همینطور.

داستانت رو هم دانلود کردم و فردا میخونم^__^

نزدیک دویست گیگ انیمه دانلود دارم، ولی تو برناممن. نمیدونم از کدوم باید شروع کنم....چقدر پر درسرههه
آره خطاب به من بود :))

وحشتناک. یعنی آدم باید شارینگان داشته باشه تا بتونه جلو عقبیشون رو درست کنه :/
سین دال

خیلی قشنگ بود واقعا :)

 

وقتی دیدم اسمش رو ترجمه کردن «هوایم را از تو می گیرم« قشنگی اش برام دو برابر شد

 

من زیر نویس دیدم

 

اسمش رو ترجمه کرده بود دخترک آب و هوا

 

هم ضایع است :/

هم اسپویله :/

هوایم را از تو میگیرم...!
خب... یه ذره عجیبه.
 از اسم واقعیش خیلی فاصله داره. ژاپنیش میشه tenki no ko که تنکی عملا یعنی آب و هوا، کو هم یعنی فرزند. پس فرزند آب و هوا باید درست به نظر بیاد...

من اسم انگلیسیش رو ترجیح میدم. weathering with you. درست تر از همه به نظر میاد. چون داستان فقط تمرکزش رو هینا نبود، بلکه درباره هردوشون و دوستشون بود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan