عکسا...اون عکسا باید پاک بشن

  • ۱۶:۰۶

از صبح که بیدار شدم می دونستم که باید این پستو بنویسم. و خب...این اولین بازی بود که اینکارو می کردم میدونید؟ اکثر حرفایی که میخواستم بزنم رو  این‌جا  گفتم...وبلاگ، انیمه، مدرسه تیزهوشان، کتاب ها، کتاب ها، چیزایی که یاد گرفتم، غیره و غیره.

از اونموقع اتفاق خاصی نیافتاده...پس باید الان یه چیز متفاوت بگم نه؟

یکی از اون چیزای متفاوت میتونه این باشه که از صبح روز تولد تا زمان باز شدن کادو ها ایز فریکینگ غیرقابل تحمل.

آمّا...کادو ها خوبن.

مهم ترینشون شاید از اون ریسه های «فیلم مزایای نزوی طور» بود که نوجوونای خارجی تو اتاقشون روشن می کنن...و من از زمان یکی از پستای پرنیان سنپای در آتش عشقشون می سوختم. البته...تو پلاستیک فروشی محل قابل دسترسی بودن. ولی خب...یه چیزایی قابل دسترسین و در عین حالم نیستن. 

از اونطرف باران بود...پیکسل ناروتو...آویز کلید ناروتو و هیناتا پیچیده در شال، و نامه‌ش...

بله بله...عذاب وجدان دارم که برای تولدش، «خودم» هیچی نخریدم.

خب خلاصه اینکه...خدایا ممنون که گذاشتی تا 14(15؟ نه بابا...سال بعد تازه 15 میشه نه؟) سالگی زنده بمونم و خوشحال باشم و همه چیزایی که تا حالا بهم دادی...هنوز موندن. و ممنون که هنوز شخصیت اصلی یه انیمه شوجو هستم، نه شونن. ممنون که عادیم، ممنون که الکی خوش و سرخوشم، ممنون که هیچ دغدغه و نگرانی ندارم، ممنون که قراره دختر دایی یه نفر بشم، و کلا ممنونم...

تاریک که شد رفتم تو بالکن، و برای سومین سال منتظر نامه ای که قرار نیست بیاد شدم. تولدی که وسط تابستون باشه، مثل تولدای بهار نیست که نسیم ملایمی بوزه، مثل پاییزیا نیست که نم بارون بزنه...و مطمئنا برف هم نمیاد. حتی امشب اون آسمون بی ابر پر ستاره معروف تابستون هم نداریم، ماه هم که کامل نیست. 

همونطوره که میخوام باشم. همونطور که میخوام زندگی کنم. معمولی و قشنگ. از اون حسای بی نهایت نداره، ولی دلگیر هم نیست.

همین خوبه...نه؟

 

پ.ن:عمه با اون لحن همیشه جادوییش گفت:«موفع تولدام خوشحالم که بزرگ میشم، و چیزای جدیدو تجربه می کنم. خوشحال میشم که شما کوچولوها(!) بزرگ میشید، ولی وقتی بزرگترا بزرگ میشن...پیر میشن...ناراحتم.»

فردا نوشت:رکورد نابود ترین نامه از گذشته که به دست کسی تا حالا رسیده میرسه به...به کی به نظرتون؟ به شخص شخیص هلن پراسپرو. 

یعنی آدم چقدر میتونه یه سال پیش آدم نابودی باشه...:| نامه از گذشته فوبیا گرفتم اصن.

عشق کتاب

تولدته؟

هووررراااااا مبارک باشه:)))

توصیفاتت خیلی قشنگ بود هلن:)

ممنون ممنون :)
فاطمه ‌‌‌‌

تولدت مبارک باشه هلن :)

ممنون فاطمه چان:)
nobody ..

واهایی تولدت مبااارک :)) امیدوارم کلی لذت ببری از 15 سالگی. (بلاخره 14 یا 15؟ :دی) و خوشحالم که همه‌چیز همونطوریه که می خوای باشه.

وای ممنون ممنون =) و خب...میشه آخر چهارده دیگه. پونزده هنوز تموم نشده پس همچنان چهارده. اوهوم.
Violet JAron

تولدت مبارک:)

به امید زنده ماندن و یافتن انیمه هایی در حد فول متال و ناروتو!!

و این هم دو کیک ناروتویی تقدیم به شوما:

http://uupload.ir/files/glf7_ba6cc012140b9cbd3104c6fed8878685.jpg

http://uupload.ir/files/q9s1_6c330532996fc88dbf879e74fd63270d.jpg

 

 

نزدیکت نیستم که کادوی واقعی بدم متاسفانه|:


راستی جملاتت به شدت فشنگ بود. مخصوصا اونجا که درمورد فصل ها و ماه حرف می زدی.

ممنون ممنون :))

واقعااااا....بهترین آرزوی ممکن. انشالله امسال نوبت وان پیس و بلیچ بشه انشاللله..

تو پست نگفتم نه... کیکیم ناروتویی بودددد یه عکس خیلی ناز از بچگیاش...که تونستم بخورمش D: 

نه بابا این چه حرفیه...شما خودت کادویی =)
شی‍ ‍فته

عههه مبارک باشه*-*

ممنااان:)
free bird

سلام هلن چان D:

تولدت مبارک :)

ان‌شاءالله همیشه سالم و خوشحال، درکنار کسانیکه دوستشون داری باشی :))

سلام پرنده چان... و خیلی خیلی ممنون :))
گربه ...

۱۵سالگی مبارکD: سال تولدت رو از ۹۹ کم کن به یه نتیجه ی درست برس ببینم چندسال ازم کوچیک تریXD

ریسه ها هم مبارک و پیکسل ناروتویی دار شدنت هم مبارک *___*

 

پ.ن: منکه پاییزی هستم ولی هیچوقت به نم نم بارون بر نخوردم:|

نه...مثه اینکه واقعا پونزدهه *_* سال 85 بدنیا اومدم...که یعنی چهارده سال کامل. و پونزده شروع میشه...
ممنان ممنان :)


پ.ن:خب...احتمالا مثل من جای اشتباه فصل بدنیا اومدی :| 
هیوا جعفری

مبارک باشه عزیزم 

انشالله تولد بعدیت توکیو :)

(چشم ستاره ای) ممنون :)))
رفیقِ نیمه راه

تولدت مبااااااااااارررررررررک باااااااااااااشــــــــــــــه ^_^

خیلی خوبه که زندگی آرومی داری و لذت ببر :)

به نظرم شوجو خیلی بهتره ما الان صورت زخمی های شونن هستیم که روزگار درست حسابی نداریم و باید برای حقیقت و حال خوب بجنگیم اما تو میتونی تو آرامش اینارو بدست بیاری :)

بهت حسودیم میشه :) (بترکه چشم حسود. چشماش دربیاد اصلا 😒)

 

+شرمنده بخاطر شرکت نکردن چالش. سرم بسی درگیر است و به زودی میرم چندتا زیر صدو بیست دقیقه دانلود میکنم و چالشتو به چالش میکشم :)

ممنووون ممون :))

اصن ایشالله یه روزی میاد که هممون ایسکای میشیم به یه انیمه شوجو...

+چالش خوبه ⁦⁦ƪ(˘⌣˘)ʃ⁩
آرتمیس 🌙

به نظر من اصلا مهم نیست آدم متولد پاییز باشه بهار یا تابستون همینکه دل آدم شاد باشه کافیه

 من پونزده سالگی رو دوست دارم نمی دونم چرا 

تولدت مبارک :))

اره میدونم...ولی خب انگار کسایی که با شکوفه ها بدنیا میان دلشادتر میتونن باشن ⁦ಠ﹏ಠ⁩

منم دارم دوستش میدارم :))
و ممنون
آرزو ﴿ッ﴾

تولدت مبارک *_*

امیدوارم در سن جدید همین‌طور که می‌خوای باشی، معمولی و قشنگ. :)

تشکررر از شما😇
| پرتقال آبی |

تولدت مبارک عزیزم 💋🥳🎂

ممنون 😇😍
سرکار علیه

تولدت مبااارک

منم وسط ترین ماه تابستون تولدمه، اسمون پر ستاره رو نه اما همیشه گرمای طلقت فرساشو حس کردم و هرسری گفتم اخه اینم شد فصل که توش به دنیا اومدی؟ :)

اصلا یک ماه خوبیه این ماه D:
گرما که خوبه...اصن من بعضی وقتا دلم میخواد برم تو بالکن زیر افتاب داااغ که  از دست کولر فرار کنم...;)
Maglonya ~♡

وای تولدت بود امروز؟*----*

مبارکه که ^~~~~~^.....

 

 

توصیفاتتو خیلی دوست میدارم.

با کلمه به کلمش موافقم((=

ممنووون مائو چان ⁦(◕ᴗ◕✿)⁩
شی‍ ‍فته

ایشالا به همه آرزوهات می رسی❤️️❤️️

برای سال آینده‌ات یه نامه بهتر بنویس که فوبیات برطرف شهXD

ممنون :)))
آره باید همین کارو بکنم @_@
mochi ^-^

تفلدت مبارکا باشه:)
من یک سال ازت کوچولو ترم...
میدونی تولدم برام تا همین امسال(خردادیم)خیلی برام مهم بود ولی الان...برام متفاوته به اون خاصی که بود برام نیست..ولی هنوزم برام دوست داشتنیه..شاید دیگه از این به بعد اونقدری که همیشه منتظر تولدم بودم نباشه ولی تولدمو دوست دارم هنوزم که هنوزه..میدونی دیگران باعث میشن این روز برات خاص باشه یا خودت.. حالا میتونی خودت انتخاب کنی:)
زیاد بهت کامنت ندادم اما نوشتنتو دوست دارم^^
15 سالگی قشنگی داشته باشی:)

ممنون :)
خیلی وقتا منم به خودم میگم حالا یه روز نا مشخص در تقویم انسانیه و اصن چه اهمیتی داره جشن گرفتن و منتظر بودن...
بعد کادو ها با ادب تمام مرا به خفه شدن دعوت می کنن :)
:)
ممنون...و خوشحالم لذت بردید..
kata kh

تولدت مبااارک :*

ممنوووون:)
چوی زینب دمدمی

تولدت مبارک عزیزم*----*

عه پس شماتابستونی هستی😍مردادی😍نمی دونم چرا هرکی من ازش خوشم میاد مردادیه!😂😁کلی عشق دیگه هم تومرداد بدنیا اومدن.

کادوهاتمممم...وای منم می خوااام😭من که بجزیه کیک ناقابل هیچ وقت کادوی بخصوصی نمی گیرم ازکسی:||

همون کیکم خوبه^^

برات آرزو های خوب می کنم.امیدوارم۱۵سالگی برات سن دوست داشتنی ای باشه...ومثل اکثرآدما(ازجمله خودم)خاطره ی بدی ازش برات نمونه.

امیدوارم سال دیگه همین موقع بیای وبگی:این ۱۵سالگی هم عجب سن فوق العاده ای بود!حیف تموم شد!❤😊

مردادیا کلا خیلی خوبن D: 
کادوهای منم کوچولو موچولو بودن...
و البته...کی میتونه اهمیت والای کیک رو در زندگی نادیده بگیره؟ هوم؟

ممنون...ممنون :) به رفیق نیمه راهم گفتم، که خدا کنه اصلا هممون کل زندگیمون عین انیمه های شاد شوجو طور بشه اصلا!
گلی یاس

سلام عزیزم 

تولدت مبارک❤

سلام... و ممنون :))
چوی زینب دمدمی

وایولت اورگاردن هم بشه من موافقم😂😁😁😁

اونم خوبه...ولی خب جنگ زیاد داره که...
سُولْوِیْگ 🌻

پیشاپیش خیلیییی ممنون!! *-*

چوی زینب دمدمی

آره ولی من بتونم وایولتو ببینم حله برام:|😂😍

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan